quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:59 schreef Loveless85 het volgende:
VOL GASSSSSSSSSSSS
LIVIN' ON THE EDGE
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUTTTTT
quote:Op woensdag 31 maart 2010 @ 16:32 schreef JJH het volgende:
Ik net doodleuk tot de ontdekking dat MB en Re een nieuwe poes hebben!
What's cooking?quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:02 schreef Dirkh het volgende:
Dus!
Ook.quote:
Succesquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
What's cooking?![]()
Hier een bakplaat tot pizza omtoveren
quote:
Eens een goed gesprek hebben over je gedrag hier op FOK! en hoe je zomaar op een nichtenbijeenkomst de hele avond met een vlaggetje zit te wapperen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar![]()
Wat moet je met mijn moeder?
quote:
Ik vind het zo grappig dat Barney Stinson in de serie zo'n rokkenjager is, en hij in het echt gewoon homo isquote:
Serieusquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het zo grappig dat Barney Stinson in de serie zo'n rokkenjager is, en hij in het echt gewoon homo is![]()
.
Jongetje zeker?quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gedist hier... Bouw ik een vet coole () treinbaan voor mn oppaskindje, zegt ie als ik klaar ben:
"ik speel wel alleen ermee"
ik voel me gebruikt
quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eens een goed gesprek hebben over je gedrag hier op FOK! en hoe je zomaar op een nichtenbijeenkomst de hele avond met een vlaggetje zit te wapperen.
Ze maakt zich zorgen Dirkh.... En terecht dunkt me
quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus![]()
![]()
Das wel humor, zeker aangezien hij voor ladingen mannen helemaal de held is en je ook een boek hebt van hem zogezegd...
Yo bitch.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gedist hier... Bouw ik een vet coole () treinbaan voor mn oppaskindje, zegt ie als ik klaar ben:
"ik speel wel alleen ermee"
ik voel me gebruikt
Ja ik las het net op Wikipedia.quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eens een goed gesprek hebben over je gedrag hier op FOK! en hoe je zomaar op een nichtenbijeenkomst de hele avond met een vlaggetje zit te wapperen.
Ze maakt zich zorgen Dirkh.... En terecht dunkt me
quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]Heb je het haar verteld.
Daarom belt ze nooit meer.
Nu ik dat van Barney Stinson ineens lees snap ik jou ook wat meer. Vertoont wel wat parallellen... stoere womanizer die dan toch wat vrouwelijke kanten heeftquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]Heb je het haar verteld.
Daarom belt ze nooit meer.
Hij kan ook nog eens zingenquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik las het net op Wikipedia.
Wel humorHij speelt het goed dan, en hij ziet er meer 'gay' uit op z'n Wiki foto's dan in de serie eerlijk gezegd
Uhuhquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu ik dat van Barney Stinson ineens lees snap ik jou ook wat meer. Vertoont wel wat parallellen... stoere womanizer die dan toch wat vrouwelijke kanten heeft
quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pssst
Bier halen voor dat knulletje. Die zit druk met die trein te klooien.
Zn broer is leukerquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:19 schreef JJH het volgende:
Die Neil Patrick deed me op het eerste gezicht denken aan Daniel Masterson uit Malcolm in the Middle.
[ afbeelding ]
En nu ff weg.
Hij snapt in ieder geval dat jij een vrouw bent dus die baan vast veel mooier kan worden opgebouwd. Ten tweede heeft zn pa hem al goed geleerd hoe je vrouwen onder de duim moet houden, dus dan mag hij best een pilsje. Lekker door de Olvaritquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ten eerste zit ie niet te klooien, want ik heb hem natuurlijk zo mooi gemaakt dat ie er alleen nog mee hoeft te rijden![]()
Ten tweede is ie 3...
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Noem je alle posts van Greys nu nutteloze informatie?!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij snapt in ieder geval dat jij een vrouw bent dus die baan vast veel mooier kan worden opgebouwd. Ten tweede heeft zn pa hem al goed geleerd hoe je vrouwen onder de duim moet houden, dus dan mag hij best een pilsje. Lekker door de Olvarit
Bij m'n zus klussen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wat staat er vanavond op het program?
Wat eten ze dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik bouw heule mooie banen toevallig
Vaak willen ze liever met mij met de trein spelen dan met hun vader
![]()
en hij heeft me niet onder de duim![]()
En kinderen van 3 eten geen olvarit meer hoor
het was jij of Dirk, en ik koos jou, omdat ik voor Dirk banger benquote:
Volgens mij wil jij ook liever met de vader spelen dan met de kinderen!quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik bouw heule mooie banen toevallig
Vaak willen ze liever met mij met de trein spelen dan met hun vader
![]()
en hij heeft me niet onder de duim![]()
En kinderen van 3 eten geen olvarit meer hoor
Is Tombo zo'n nanny?quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij ook liever met de vader spelen dan met de kinderen!
Verven, behangen, tapijt leggen, laminaat leggen, muurtjes uitbreken, badkamer opknappen, keuken plaatsen?quote:
Hoor ik klussen???quote:
Goedzo!quote:
Mailtje sturen? Niemand anders die de taken waarneemt qua planning oid?quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goedzo!![]()
Mijn baas is de hele week al ziek terwijl ik een dagje vrij moet regelen
Daar zijn die blauwetjes voorquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jawel, jij gaat hier de boel een beetje in goede banen leiden.
Nee, gewoon klusjes. Internetverbinding aansluiten, computers voor d'r kinderen een beetje in orde maken, dat soort klusjes.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Verven, behangen, tapijt leggen, laminaat leggen, muurtjes uitbreken, badkamer opknappen, keuken plaatsen?
Ja precies, er vlucht een donkerblauwe onder het mom van klussen en dan moeten wij zn taken waarnemen.quote:
Mail leest ze niet omdat haar dinges waardoor ze thuis op haar werkmail kan kapot is. En niemand anders mag beslissen of ik vrij mag. Maar het is pas in mei hoor, de 17e wel te verstaanquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mailtje sturen? Niemand anders die de taken waarneemt qua planning oid?
Ah dat soort klusjes.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, gewoon klusjes. Internetverbinding aansluiten, computers voor d'r kinderen een beetje in orde maken, dat soort klusjes.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mail leest ze niet omdat haar dinges waardoor ze thuis op haar werkmail kan kapot is. En niemand anders mag beslissen of ik vrij mag. Maar het is pas in mei hoor, de 17e wel te verstaan
Puhlease, ik ben alleen blauw omdat ik dan een grotere e-penis heb.quote:
Gewoon, met de rest van de familie meequote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij ook liever met de vader spelen dan met de kinderen!
quote:
Mijn rechten zijn dermate beperkt, daar kan je helegaar niks mee.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja precies, er vlucht een donkerblauwe onder het mom van klussen en dan moeten wij zn taken waarnemen.
Prima, maar dan wil ik wel alle rechten en mogelijkheden
Och... neefje... Das nou niet echt naaste familie, toch?quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gewoon, met de rest van de familie mee
[..]
[..]
Eh... nee... Ik pas op bij mn neef en zn vrouw...
Notes lezen? Baggeren in FC?quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mijn rechten zijn dermate beperkt, daar kan je helegaar niks mee.
Linkje? Ik was er nauwelijks gisterenquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die maken er juist een puinbak van Gb, kijk maar naar gisteravond
quote:
Notes maken?quote:
Hij heeft niets te zoeken in FC, hij's geen forumcrewquote:
quote:
Neef. Van 42quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Och... neefje... Das nou niet echt naaste familie, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Die grap is recht over mijn hoofd gegaan. Ik snappur niks van.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:26 schreef Loveless85 het volgende:
ja wat Greys zegt dus. Ik heb heul geen passwords want ze heeft hier nooit ingelogd. En al deed ze dat wel dan had ik ze ook niet opgeslagen![]()
Maar dacht dat dat wel al duidelijk was door het feit dat er onder ieder bericht stond dat we hem ZELF hadden geedit. Beetje fail-grapje dus
Dat wicht is 10 jaar ouder dan ik.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:45 schreef Greys het volgende:
Nou ja klaar, issue over lijkt me.
Ik kan gewoon slecht tegen dat soort grappen, dan schiet ik in de verdediging en daar heb ik hier helemaal geen trek in, het is net zo leuk.Hoi Cat!
Heb je dat wicht van gister nog op het matje geroepen?
Verder dan virtueel wurgen met telefoonsnoer ben ik niet gekomen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:45 schreef Loveless85 het volgende:
Cat in latex pakje met zweep die een andere vrouw door het stof laat gaan
En niemand die mij even op de hoogte brengt van deze staatsgreep! Miljaar!quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
Oh Cat is trouwens buitenlander![]()
Onafhankelijk Limburg
FOK! is een Nederlands forum, dus vanavond worden alle limbo's gebannedquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En niemand die mij even op de hoogte brengt van deze staatsgreep! Miljaar!
Oh god, Cat, geef je nog ff snel je nulzes voor onze meet?quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
FOK! is een Nederlands forum, dus vanavond worden alle limbo's gebanned
Ik wacht het wel even af, als je het niet erg vindt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
FOK! is een Nederlands forum, dus vanavond worden alle limbo's gebanned
Tuurlijk! 06- 454 355 ....quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god, Cat, geef je nog ff snel je nulzes voor onze meet?
Ik zie net dat jullie allemaal bijna in mijn telefoon staan, nog van de Asielactiequote:
Ik zag dat er trouwens alweer DTH datums geroepen werden?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie net dat jullie allemaal bijna in mijn telefoon staan, nog van de Asielactie
Er komt geen bal op tv. Dus we kunnen iets nuttigs gaan doen!quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Er komt geen bal op tv. Dus we kunnen iets nuttigs gaan doen!
Of niet, natuurlijk...
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:31 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Uitgespeeld. En Amerika van de Russen gered
quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:14 schreef Greys het volgende:
Ja hoi!Mag ik daarbij wel opmerken dat als ik iets vreselijks doms en stoms post, dat de kans dan heel erg groot is dat Ll zich heeft ingelogd op mijn account, de rekel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ik ga Apocalypse Now kijken, min of meer voor studie (omdat er een hele onderliggende mythologische onderbouwing in schijnt te zitten).quote:
Dan had je je wachtwoord maar niet moeten laten slingeren tijdens jullie sleep over.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mag ik daarbij wel opmerken dat als ik iets vreselijks doms en stoms post, dat de kans dan heel erg groot is dat Ll zich heeft ingelogd op mijn account, de rekel!
Ben mijn ondergoed trouwens ook kwijt sinds die keerquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had je je wachtwoord maar niet moeten laten slingeren tijdens jullie sleep over.
Die boxershort zit lekkerquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben mijn ondergoed trouwens ook kwijt sinds die keer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het Blok!quote:
VAN WIE IS DE BOXER?!quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die boxershort zit lekker [ afbeelding ]
*insert evil grap dat een string bij jou een boxer voor mij is*quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
VAN WIE IS DE BOXER?!
Ik had die dag mijn olifantenstring aan.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
*insert evil grap dat een string bij jou een boxer voor mij is*
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga Apocalypse Now kijken, min of meer voor studie (omdat er een hele onderliggende mythologische onderbouwing in schijnt te zitten).
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het Blok!![]()
Ik ga alweer spijbelen van de repetitie.
Ja, daar ben ik benieuwd naar!quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik moet nog steeds een Top 5 ESF nummers maken, maar gelukkig heb ik nog even
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik benieuwd naar!
Van iedereen eigenlijk!
Van dit jaar ei.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:02 schreef Loveless85 het volgende:
1. Waterloo
2. 'T was als de eerste keer
3.
4.
5.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Meer ken ik er niet
Oh ik wil No Goodbyes op 3 zetten
Als ie niet de verkeerde snoeren heeft losgetrokken van die computers bij zijn zusquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Dirk lees je nog mee tijdens het klussen, of dat dan weer niet?
Klik ze dan van mijn post op de vorige bladzijde eens aan?quote:
Ik neem aan dat Nederland er niet bij zit omdat je niet op je eigen land mag stemmenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:07 schreef Greys het volgende:
Ik weet de volgorde nog niet, maar deze zitten van dit jaar (!!!) in elk geval in mijn Top 5:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ie niet de verkeerde snoeren heeft losgetrokken van die computers bij zijn zus
Portugal vorig jaar!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Greys, wat was dat nou laatst dat clipje met die hele fleurige achtergrond en die jurk en dat speldje in die meid d'r haar, was dat iets van ESF dit jaar?[/kneusje]
Jij kan wel tellen Erik?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Nederland er niet bij zit omdat je niet op je eigen land mag stemmen?
Ik heb er toch maar vier genoemd in mijn top 5quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Nederland er niet bij zit omdat je niet op je eigen land mag stemmen?
quote:
quote:
Ja die is nog wat leuker jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:16 schreef Greys het volgende:
Oh Ll, luister jij hierboven dan ook nog ff die gewone performance.
Da's toch veel beter nog dan op het podium?
Ik vind dat refrein echt tof!quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
Zo, vlotte klusser!
Pisces, heb je Litouwen al geluisterd met die vijf kerels?
Ik vind hun 'achter de schermen' performance tien keer beter dan op het podium zonder instrumenten.
Snap niet dat ze dat niet gewoon doen daar live op het podium:
Ach ik hou er sowieso niet zo van, dus dan lijkt het al snel op elkaar. Maar ik vind hem wel echt in doen en laten en manier hoe zingt echt een beetje john mayer wannabequote:Op woensdag 31 maart 2010 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat refrein echt tof!
En België vind ik écht mooi
Dan kan je elke solo zanger wel een John Mayer wannabe noemen.
Ik ben het eens met de liefdeloze. Zonderquote:
Uit eten? Mr Gb haalt nu wat afquote:
Luister eens naar Litouwen hier vlak boven dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben het eens met de liefdeloze. Zonder![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
Denemarken is dan weer echt een Brian Adams wannabe, vooral in het begin
Maar ik vind het wel een écht songfestivalnummer!
Omdat jij het vraagt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Luister eens naar Litouwen hier vlak boven dan?
Ah?
De eerste paar tonen? Voordat het echt begint? Oh nee, ik bedoel The Policequote:Op woensdag 31 maart 2010 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hou enorm van Bryan Adams, maar dat zie ik er niet inHet is idd wel echt een songfestivalnummer
![]()
Ik hoop dat ik nog wat nummers vind waar ik enthousiaster over ben.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Luister eens naar Litouwen hier vlak boven dan?
Ah?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
De eerste paar tonen? Voordat het echt begint? Oh nee, ik bedoel The Police
Every move you make. Het begin, echt, hoor maar!
Wil je wat drinken?quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik mag jullie toch wel een béétje ESF inpeperen in de ESF SC?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wil je wat drinken?
NEE
Kan ik je ergens mee helpen?
Ja, door aan de kant te gaan
Moet ik nog dingen aan de kant zetten?
Ja, jou en de kinderen.. move!
Heb je haast of zo?
aan de kant zeg ik toch
Anderhalf uur later: KlaarIk blij, iedereen blij.
Het kan wel snel
EENSCH.quote:
En deze dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:29 schreef Cat22 het volgende:
Zo.Klaar. Nu ken ik 2 liedjes.![]()
O nee, toch nog eentje, want Shalalie heb ik nog steeds niet helemaal gehoord.![]()
Lithouwen heeft wel een gaaf nummer.
Oh, die ben ik al ergens tegengekomen. Wel een lief apart ding.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
En deze dan?
Die vind jij volgens mij ook mooi. Een walsje!
quote:
Het gaat om dit jaar Dirk.quote:
He-le-maal losgeslagen is zequote:Op woensdag 31 maart 2010 20:31 schreef Cat22 het volgende:
Maar impliceer jij nu dat walsjes mijn ding zijn?
Nee, ik ging er gewoon van uit dat je smaak hebt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh, die ben ik al ergens tegengekomen. Wel een lief apart ding.![]()
Maar impliceer jij nu dat walsjes mijn ding zijn?
Ja maar.. rokjes en take you from behind enzoootquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat om dit jaar Dirk.
Ik probeer die lui wat ESF bij te brengen. Baby steps, baby steps, niet meteen zoveel jaar teruggrijpen, dat kunnen ze nooit aan!
Nee Greys, je lult je er niet uitquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik ging er gewoon van uit dat je smaak hebt.
En het dus net als ik mooi vind. Omdat ik ook smaak heb
Ik dacht dat we het over ESF hadden. Voor de rest; get a roomquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja maar.. rokjes en take you from behind enzooot
Deed niet iedereen datquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Vroeger gaf ik altijd zelf cijfers voor alle liedjesSchema's, puntentelling
Ik ook!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Vroeger gaf ik altijd zelf cijfers voor alle liedjesSchema's, puntentelling
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja maar.. rokjes en take you from behind enzooot
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Deed niet iedereen dat? Punten voor het liedje, de uitvoering, de jurk...
Greys geeft saai ESF les.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het over ESF hadden. Voor de rest; get a room
Omg, je bent echt mij in een oudere eerdere, vrouwelijke(re) versie.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook!
Voor het liedje, voor de uitvoering/show/act, voor de zang en voor het jurkie
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het over ESF hadden.
quote:
zonder IMG-tags is die smiley toch wat saaiquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
En dit vind ik dit jaar wel een sekseh-achtig liedje
http://tinyurl.com/eyebrows-flirt
Aparte muzieksmaak heb je.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
http://tinyurl.com/eyebrows-flirt
quote:
Zie edit boven, verkeerde linkjequote:Op woensdag 31 maart 2010 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
zonder IMG-tags is die smiley toch wat saai
Met dat haar waar ze d'r bips mee kan afvegen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
Ehm, verkeerde link
Deze dus
Aardbeienbaveroisevlaaimetslagroomenzandtaartbodem!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
3 dubbelletterwoordenlingotetrisscrabblewoordwaarde
RICHTquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aparte muzieksmaak heb je.
En zo duidelijk NIET de mijne.![]()
Ll, zullen we een cluppie vormen?![]()
Webcam opstartquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou swing jij er dan eens wat fluf in
Nee schat, hier ninja je jezelf niet uit.quote:
Rrrrraw!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
RICHT
JE
NOU
EENS
OP
DE
ESF
LIEDJES
*met liniaal mept*
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
Ehm, verkeerde link
Deze dus
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aardbeienbaveroisevlaaimetslagroomenzandtaartbodem!
Nou, schuif maar aan in de schoolbanken dan....quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ken ook alleen Shalalie Shalalaaaa en dat vind ik eiks wel genoeg![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt hier dan ook nog een onverstaanbare Limburgse Gggggggg bij?
Pas op Ing! Ze mept.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, schuif maar aan in de schoolbanken dan....
*zucht*
Die jeugd van tegenwoordig.
En de harde El ook?quote:
Die kan ik vast wel roggelen.quote:
Ik ga wel weer naar FF, ik zie je begin juni wel weer ergensquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, schuif maar aan in de schoolbanken dan....
*zucht*
Die jeugd van tegenwoordig.
Zachte G is een instant win versus een harde, schrapende, gorgelende, rasp-G.quote:
Ze is wel echt ontzéttend mooiquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit is ook wel het stereotype ESF nummer met een chick in seksehhhhh jurkje op de avond zelf
En de bijbehorende Dubbel Deej ook?quote:
Mag ik ook naar FF? Please, red me!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga wel weer naar FF, ik zie je begin juni wel weer ergens
Nee, hier blijven jij!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga wel weer naar FF, ik zie je begin juni wel weer ergens
We hebben een klupske opgerichtquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik heb gehoord dat Ing ook mee doet.
En Dirkh is ook maar een neppert.
Hoe noemen we onsquote:
Oh ze is erg mooi ja! Maar niet de jurk die ik dacht, zoveel stofquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze is wel echt ontzéttend mooi
Het is live alleen niet zo heel goed gezongen.
Van mensen met het lellikke gezicht!?quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zachte G is een instant win versus een harde, schrapende, gorgelende, rasp-G.
Nee kut Cat.... Van mensen die weinig van het ESF weten en dat zo willen houdenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Van mensen met het lellikke gezicht!?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*kijkt in sokkenla*quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En de bijbehorende Dubbel Deej ook?
De Ontkennertjes.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee kut Cat.... Van mensen die weinig van het ESF weten en dat zo willen houden
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:49 schreef Greys het volgende:
En ongezien de *dinges* met jullie Anti-ESF clupje.
Je wilt niet weten hoe tof het hier is straks live tijdens die halve finales en het ESF.
Juf! Juf! Vinger opsteekt!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:49 schreef Greys het volgende:
En ongezien de *dinges* met jullie Anti-ESF clupje.
Je wilt niet weten hoe tof het hier is straks live tijdens die halve finales en het ESF.
Ja Greys. Is goed Greys.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
Jullie hebben mij onder valschhhhhhhe (harde G!) voorwendselen een Landal huisje laten boeken voor een ESF meet. Nu zullen jullie het LEUK VINDEN OOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja Greys. Is goed Greys.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pffffffffff.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Zolang je maar niet om een oral lesson vraagt.quote:
....van allemaal mooie mensen ja, je bent erbij, je bent erbijjjjjjquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Pffffffffff.Je mag niet pffff-enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welnee, zo ben ik niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang je maar niet om een oral lesson vraagt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En nu ga ik idd zusje maar es bellen, dat kind ligt nog net niet na Sesamstraat op bed
Of Sesamstraat komt bij haar heel laat erop.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien doet ze geen tukjes overdag?
Ja ja ja ja jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dan verdwijnt er ineens eea he
Ik ook niet meerquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien doet ze geen tukjes overdag?
Stomquote:
Kokos is wel een magisch woord daarquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:58 schreef Dirkh het volgende:
FF SC is anti man, stelletje kokosmatten daar.
Die staat al dagen klaar joh!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Cat is die zandvlaktecakebodemtaartbavaroisevlaai al klaar om aan te snijden?
En Frans Bauerquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kokos is wel een magisch woord daar
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Elies is er toch nietquote:
Nou, ik bedoel geen cremespoeling of shampoo hoor.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We hadden toch al afgesproken dat jij zou komen, of mis ik iets?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:03 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat we een Shalalie taart moeten laten maken voor de 15e
Ja.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:03 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat we een Shalalie taart moeten laten maken voor de 15e
Uiteraard.quote:
Ik ben al aan het meepostenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, Muis in FF![]()
Ze heeft goed nieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |