quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:59 schreef Loveless85 het volgende:
VOL GASSSSSSSSSSSS
LIVIN' ON THE EDGE
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUTTTTT
quote:Op woensdag 31 maart 2010 @ 16:32 schreef JJH het volgende:
Ik net doodleuk tot de ontdekking dat MB en Re een nieuwe poes hebben!
What's cooking?quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:02 schreef Dirkh het volgende:
Dus!
Ook.quote:
Succesquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
What's cooking?![]()
Hier een bakplaat tot pizza omtoveren
quote:
Eens een goed gesprek hebben over je gedrag hier op FOK! en hoe je zomaar op een nichtenbijeenkomst de hele avond met een vlaggetje zit te wapperen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar![]()
Wat moet je met mijn moeder?
quote:
Ik vind het zo grappig dat Barney Stinson in de serie zo'n rokkenjager is, en hij in het echt gewoon homo isquote:
Serieusquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het zo grappig dat Barney Stinson in de serie zo'n rokkenjager is, en hij in het echt gewoon homo is![]()
.
Jongetje zeker?quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gedist hier... Bouw ik een vet coole () treinbaan voor mn oppaskindje, zegt ie als ik klaar ben:
"ik speel wel alleen ermee"
ik voel me gebruikt
quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eens een goed gesprek hebben over je gedrag hier op FOK! en hoe je zomaar op een nichtenbijeenkomst de hele avond met een vlaggetje zit te wapperen.
Ze maakt zich zorgen Dirkh.... En terecht dunkt me
quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus![]()
![]()
Das wel humor, zeker aangezien hij voor ladingen mannen helemaal de held is en je ook een boek hebt van hem zogezegd...
Yo bitch.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gedist hier... Bouw ik een vet coole () treinbaan voor mn oppaskindje, zegt ie als ik klaar ben:
"ik speel wel alleen ermee"
ik voel me gebruikt
Ja ik las het net op Wikipedia.quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eens een goed gesprek hebben over je gedrag hier op FOK! en hoe je zomaar op een nichtenbijeenkomst de hele avond met een vlaggetje zit te wapperen.
Ze maakt zich zorgen Dirkh.... En terecht dunkt me
quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]Heb je het haar verteld.
Daarom belt ze nooit meer.
Nu ik dat van Barney Stinson ineens lees snap ik jou ook wat meer. Vertoont wel wat parallellen... stoere womanizer die dan toch wat vrouwelijke kanten heeftquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]Heb je het haar verteld.
Daarom belt ze nooit meer.
Hij kan ook nog eens zingenquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik las het net op Wikipedia.
Wel humorHij speelt het goed dan, en hij ziet er meer 'gay' uit op z'n Wiki foto's dan in de serie eerlijk gezegd
Uhuhquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu ik dat van Barney Stinson ineens lees snap ik jou ook wat meer. Vertoont wel wat parallellen... stoere womanizer die dan toch wat vrouwelijke kanten heeft
quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pssst
Bier halen voor dat knulletje. Die zit druk met die trein te klooien.
Zn broer is leukerquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:19 schreef JJH het volgende:
Die Neil Patrick deed me op het eerste gezicht denken aan Daniel Masterson uit Malcolm in the Middle.
[ afbeelding ]
En nu ff weg.
Hij snapt in ieder geval dat jij een vrouw bent dus die baan vast veel mooier kan worden opgebouwd. Ten tweede heeft zn pa hem al goed geleerd hoe je vrouwen onder de duim moet houden, dus dan mag hij best een pilsje. Lekker door de Olvaritquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ten eerste zit ie niet te klooien, want ik heb hem natuurlijk zo mooi gemaakt dat ie er alleen nog mee hoeft te rijden![]()
Ten tweede is ie 3...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |