Arsenal wordt helemaal weg gespeeldquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja en maandag, dinsdag, woensdag ook
Ja, dat zeg ik.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon als je binnenkomt altijd standaard Piles groeten.
Komt omdat Bergkamp er niet in staat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Arsenal wordt helemaal weg gespeeld
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik.![]()
Dat ga ik serieus doen.
3 weken tentamenweek en ik heb maar 2 tentamens.. Eentje gister en eentje volgende week donderdag. Dus na die donderdag ook nog 1,5 week vrijquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zo lang? Ik ben alleen maandag vrij.
Maar ik heb ook echt geen tijd om meer vrij te zijn.
![]()
Je houdt ons non-stop in de gaten, zelfs als we het niet weten... dus roddelen kan al niet meer.quote:
lekkerquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
3 weken tentamenweek en ik heb maar 2 tentamens.. Eentje gister en eentje volgende week donderdag. Dus na die donderdag ook nog 1,5 week vrijEcht een luizenleventje zo
Oja je hebt stage.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
3 weken tentamenweek en ik heb maar 2 tentamens.. Eentje gister en eentje volgende week donderdag. Dus na die donderdag ook nog 1,5 week vrijEcht een luizenleventje zo
Mijn aanwezigheid is nooit een bezwaar geweest om over mij te roddelen hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Je houdt ons non-stop in de gaten, zelfs als we het niet weten... dus roddelen kan al niet meer.
--> VBLquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid is nooit een bezwaar geweest om over mij te roddelen hoor![]()
![]()
[..]
quote:--> VBL
Nee, juist niet meerquote:
--> KLBquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid is nooit een bezwaar geweest om over mij te roddelen hoor![]()
![]()
[..]
--> VBL
Ik vind het altijd leuk als mensen over iemand praat, en die persoon komt nét aan om die opmerking te zien.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
--> VBL
Geniet er nog maar even van. Z|olang je stage nog duurt. Als je een fulltime baan hebt, denk je nog wel een terug aan je vele vrije tijd die je had als student.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee, juist niet meerMet stage moest ik juist elke dag werken en had ik nooit vrij. Dus daarom ga ik er nu extra van genieten
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk als mensen over iemand praat, en die persoon komt nét aan om die opmerking te zien.
Dat is het ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk als mensen over iemand praat, en die persoon komt nét aan om die opmerking te zien.
Ik bedoelde dat je niet werkte zoals Luc en PB.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee, juist niet meerMet stage moest ik juist elke dag werken en had ik nooit vrij. Dus daarom ga ik er nu extra van genieten
Hey halloquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je niet werkte zoals Luc en PB.
Ja daar kwam ik tijdens mn stage wel achterquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van. Z|olang je stage nog duurt. Als je een fulltime baan hebt, denk je nog wel een terug aan je vele vrije tijd die je had als student.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |