Wachten op de 4Gquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:29 schreef Steamydeluxx het volgende:
Ik ben ook van plan om één dezer dagen een IPhone aan te schaffen. Mijn focus ligt op dit moment op de 3Gs 16gb versie. Ik ben er alleen nog niet helemaal uit welk abonnement ik zal nemen. Vroeg me af wat jullie zoal voor abbo´s hebben en hoeveel jullie per maand betalen, hoeveel minuten, internet etc! En zitten jullie allemaal bij Tmobile?
thanks in advance van deze bijna-iPhonebezitter
Nee.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:05 schreef TIM-846 het volgende:
Ik hoorde dat er in juni de nieuwe iPhone komt? Klopt dat?
2011 misschien pas weer een nieuwequote:Op donderdag 1 april 2010 13:05 schreef TIM-846 het volgende:
Ik hoorde dat er in juni de nieuwe iPhone komt? Klopt dat?
Dat hangt maar net van je abonnement af. Zelfs binnen T-mobile is het internet met een iPhone-abonnement 2x zo snel als bij een gewoon web'n'dinges abonnement.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:30 schreef PLAE@ het volgende:
Als ik switch naar een sim-only bij bijvoorbeeld hi of Telfort....is internet daar ook op 3G snelheid?
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:30 schreef PLAE@ het volgende:
Overigens komt er waarschijnlijk wel een nieuw toestel eind dit jaar. Staat ergens een apart topic.
Nadat ik op annuleren gedrukt heb valt er nog weinig uit te vinkenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:04 schreef chiren het volgende:
[..]
Bij die melding op annuleren klikken, vervolgens de programma's die je niet op je iPhone wilt hebben uitvinken, daarna synchroniseren. Dan blijven de programma's wel in je iTunes, maar haalt hij ze (als het goed is) van je iPhone af.
Laat even weten of dat gelukt is
quote:
Meeste wel denk ik. Ik wel, maar had sowieso al T-Mobile.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:49 schreef Paul het volgende:
Hebben jullie allemaal hier Tmobile met de Iphone?
Wat niet?quote:
Is dat ontvangst weer een beetje goed dan? Ik ben toen overgesnapt naar HI omdat tmobile zo slecht bereik had ( paar jaar terug)quote:Op donderdag 1 april 2010 20:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Meeste wel denk ik. Ik wel, maar had sowieso al T-Mobile.
150 minuten, 150 sms, onbeperkt 2mb interwebs, 30 euro p/m, iPhone er voor een hele kleine bijdrage bij en je bent weer het mannetje.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:20 schreef Paul het volgende:
Ik wil wel de IPHONE met ongeveer 200 belminutenen internet
Hoe duur kan zo'n grapje worden dan ? Bij tmobile?
Ik zit nu bij Phonehouse, maakt het nog uit bij welke winkel je het haalt of verschilt het weinig?quote:Op donderdag 1 april 2010 21:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
150 minuten, 150 sms, onbeperkt 2mb interwebs, 30 euro p/m, iPhone er voor een hele kleine bijdrage bij en je bent weer het mannetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |