quote:End users will get these features this Summer, and will be iPhone 3GS and iPod touch 3rd generation compatible. They will run everything. The iPhone 3G and iPod touch 2nd generation–will run “many things”, but they will not get multitasking.
Daarmee kun je een wallpaper instellen voor achter je apps icons.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:03 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Wat is dat HSW dan wat ze nu aankondingen?
Ah. Homescreen stond wat mij betref gelijk aan lockscreenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:06 schreef Trystar het volgende:
[..]
Kan je een wallpaper instellen voor achter je apps icons.
De wallpaper op je lockscreen kon je natuurlijk al instellen.
Je hebt OS4 al?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:15 schreef Salt_Seafood het volgende:
Mijn 3GS heeft alles en meer wat de OS4.0 gaat bieden, behalve die gecombineerde mailbox.
OS 4.1 denk al, wat features betreftquote:
Veel dingen waarvoor je nu wil jailbreaken zitten nu wel native in OS4. Dat zal dan wel wat soepeler lopen...quote:Op donderdag 8 april 2010 20:18 schreef Skv het volgende:
Om eerlijk te zijn boeit OS 4 me niks. Mijn iPhone 3G is nou al teringsloom door alle meuk uit Cydia die ik er op heb draaien. kan alleen maar erger worden.
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:42 schreef VancouverFan het volgende:
Apple heeft de nieuwe dingen ook zelf online gezet:
http://www.apple.com/iphone/preview-iphone-os/
Effe lezen maar
Het meeste nieuws staat trouwens in de uitleg voor ontwikkelaars. De pagina voor de gebruikers is weinig informatief.quote:
quote:Not all features are compatible with all devices. For example, multitasking is available only with iPhone 3GS and the third-generation iPod touch (32GB and 64GB models from late 2009).
Wees blij dat je de nieuwste officiële software kunt draaien op een apparaat van 2 jaar oud, al dan niet zonder multitasking.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:52 schreef RudyCarell het volgende:
Geen multitasking voor 3G sowieso... Damn...
[..]
In een oude auto wordt ook geen nieuwe motor geplaatst.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:52 schreef RudyCarell het volgende:
Geen multitasking voor 3G sowieso... Damn...
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |