Hihihihiquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
soms kan dat misschien best moeilijk zijn.. als je schaar bot is oid
Deze is gratis: http://www.nero.com/eng/downloads-nero9-free.phpquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:18 schreef vencodark het volgende:
Die klote nerolink vertikt het. registreren en dan nog eens.Werkt niet.
dit heb ik nooit gedaan, oke?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:18 schreef vencodark het volgende:
Die klote nerolink vertikt het. registreren en dan nog eens.Werkt niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dit heb ik nooit gedaan, oke?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Tip:quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:23 schreef vencodark het volgende:
Heb hier ook totaal geen geduld voor he. Vorige keer al uren bezig geweest, toen kwam de conclusie dat ik de film gewoon opnieuw moest downloaden, nu heb ik hm, brand het pokkeding nog niet.![]()
En internet loopt te kutten en msn ook.![]()
Zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
ik ben keionschuldig enzoquote:
Cartmanquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tip:* zucht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De film is voor mijn broertje.En aangezien ik mijn broertje al genoeg gegeven heb, ga ik niet ook nog eens een film voor hem kopen die ik zelf nog voor mijn verjaardag wil hebben.
![]()
sommige mensen hebben nu eenmaal nog een ouderwetse dvdspelerquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:24 schreef HeatWave het volgende:
Maar eh, branden? Een 8GB USB stick is bijna goedkoper dan een DVDtje tegenwoordig.
En jij weet zeker dat een desbetreffende usb stick in elke dvdspeler gaat? Broertje gaat naar Polen en vroeg mij wat films voor hem te branden zodat ie die kan meenemen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:24 schreef HeatWave het volgende:
Maar eh, branden? Een 8GB USB stick is bijna goedkoper dan een DVDtje tegenwoordig.
Een uitgelezen gelegenheid om die te vervangen. Koop! Koop! Consumeer!quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sommige mensen hebben nu eenmaal nog een ouderwetse dvdspeler
Ja hoiquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Waar overigens niet altijd maar een gekopieerde dvd in gaat..quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ow, ik heb al zeker 5 jaar geen DVDspeler meer, ik hou daar niet eens rekening meer meequote:Op woensdag 31 maart 2010 15:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
En jij weet zeker dat een desbetreffende usb stick in elke dvdspeler gaat? Broertje gaat naar Polen en vroeg mij wat films voor hem te branden zodat ie die kan meenemen.
neen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een uitgelezen gelegenheid om die te vervangen. Koop! Koop! Consumeer!
Dat ook nog. Maar als ie het hier doet, moet ie het daar ook doen (in theorie).quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waar overigens niet altijd maar een gekopieerde dvd in gaat..Of nou ja, het gaat er wel in, maar speelt niet af.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, ik heb al zeker 5 jaar geen DVDspeler meer, ik hou daar niet eens rekening meer mee.
De duurdere spelers pakken vaak de gekopieerde niet, de goedkope troep welquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:30 schreef vencodark het volgende:
Dat ook nog. Maar als ie het hier doet, moet ie het daar ook doen (in theorie).
Ergste is, weet niet eens of hij de film wel leuk vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |