Ja... Ik ben ook een monster. Aangenaamquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, iets dat 4 dagen aan een stuk bloed en niet doodgaat is op z'n MINST een soort van monster/duivel.
Het zal wel een heterofoob zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:50 schreef AirwiN het volgende:
Gezien de TS kan het nooit iets te maken hebben met vuige handelingen met een lekker vrouwenlichaam.
Wrom niet?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:50 schreef AirwiN het volgende:
Gezien de TS kan het nooit iets te maken hebben met vuige handelingen met een lekker vrouwenlichaam.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha. Ik heb al een heerlijk klein, geil, lief, gek, zorgzaam knuffelmeisje, dus je bent te laat.
Mijn inschatting.quote:
Ook jij zit er wel eens naast!quote:
Ik heb wel eens vrouwen wijsgemaakt dat het per ongeluk ging.quote:
Je kan de TT toch op je eigen, mogelijk perverse, manier interpreteren?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:50 schreef AirwiN het volgende:
Ook een idee!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:53 schreef Samzz het volgende:
Je kan de TT toch op je eigen, mogelijk perverse, manier interpreteren?
Het is in mijn ogen aanzienlijk sterker (en van wat ik van anderen gehoord heb, lastiger) om voor jezelf te kiezen. De status quo behouden, goedpraten, relativeren en eenzijdig proberen de relatie en de partner "beter" te maken vraagt wel veel energie, maar is desalniettemin de makkelijker keuze (alhoewel niet noodzakelijk de makkelijker weg).quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:47 schreef Duimelot het volgende:
Vaak is het slachtoffer eigenlijk de sterkste van de twee en heeft een hulpbiedende karaktereigenschap. De 'dader' toont dan bv daarna berouw en haalt zn verleden erbij, t slachtoffer vergeeft en wil de dader helpen.
Soms gaat het ook per ongelukquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb wel eens vrouwen wijsgemaakt dat het per ongeluk ging.
Wrong Ass, Fool!quote:
Alleen as we roze brommers gaan kiek'n!quote:
Geen ervaring mee.quote:
quote:
ok misschien heb ik t dan verkeerd verwoord maar wat ik bedoelde te zeggen is duidelijk!?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is in mijn ogen aanzienlijk sterker (en van wat ik van anderen gehoord heb, lastiger) om voor jezelf te kiezen. De status quo behouden, goedpraten, relativeren en eenzijdig proberen de relatie en de partner "beter" te maken vraagt wel veel energie, maar is desalniettemin de makkelijker keuze (alhoewel niet noodzakelijk de makkelijker weg).
We zijn het eens?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok misschien heb ik t dan verkeerd verwoord maar wat ik bedoelde te zeggen is duidelijk!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |