Als jij nu op je fiets stapt en naar Eindhoven rijdt, zul je zien dat het daar donker is.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Sukkel.
Haha, harm vraagt of er in Eindhoven een zonsverduistering is.
Daar trappen we niet in meneer Scrutinizer.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als jij nu op je fiets stapt en naar Eindhoven rijdt, zul je zien dat het daar donker is.
Ik kijk ook weer even mee. Hebben ze een nieuw slachtoffer gevonden om een nieuwe leader Jaap te maken?quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:07 schreef Disana het volgende:
Volgens mij zitten we nu weer live te kijken.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kijk ook weer even mee. Hebben ze een nieuw slachtoffer gevonden om een nieuwe leader Jaap te maken?
[ afbeelding ]
Neen, er zit een jonge knul daar die ik nog nooit gezien heb.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:17 schreef Toverheks het volgende:
geloof dat Knoetske dat in elkaar heeft geknutseld
Ja! Maar ze heeft mazzel, Pb kan het op haarquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:36 schreef Copycat het volgende:
Bianca van Idols, dat is die loenzende uitlachkandidaat toch?
Lekker weer voor ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:23 schreef Pearlbitch het volgende:
En we hebben live beelden, niet te geloven.
Die dikke pad is gearriveerd. Hij loopt rond in z'n korte broek en heeft Cora meegenomen.
Jaap is ongeveer drie keer zo zwaar als ik maar dat bord eten zou ik ook nog wel op kunnen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:28 schreef Pearlbitch het volgende:
En Jaap doet maar weer eens het enige waar hij echt goed in is..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus dat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |