Leedvermaak is toch het fundament van SV?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Leedvermaak is het beste vermaak, tenslotte. Toch?
Ja, mijn spion achter de NL-schermen vertelde me dat er vanavond weer wat te verwachten valt. Ben benieuwd hoelang dat zal gaan duren met dat nieuwe banbeleid.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Pearlbitch zegt: Via via heb ik vernomen dat de er weer een hele horde Nowlivers de boel hier op stelten wil gaan zetten vanavond.
Hehehe. De wolven zijn weer wakker.
Eigenlijk dacht ik dat je een grapje maakte. Wat een eikels. De vraag is eerder hoe lang die chat nog stand houdt met trollentrash als Loetje en kwatsers. Die laatste schijnt een ex-mod van NL te zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, mijn spion achter de NL-schermen vertelde me dat er vanavond weer wat te verwachten valt. Ben benieuwd hoelang dat zal gaan duren met dat nieuwe banbeleid.
Je bedoelt geen beelden meer vanuit SV als er niks op het 'programma' staat? Zelfs niet van de bar?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Waarschijnlijk is het nieuw beleid dat er vanaf heden overdag geen inkijk meer is in Studio Vlemmix.
Er is nu een herhaling van het OP, die stond ook niet op het programma.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bedoelt geen beelden meer vanuit SV als er niks op het 'programma' staat? Zelfs niet van de bar?
Ik ben iig blij dat er vooruitgang wordt geboekt.
Als je van Nowlive komt en je noemt jezelf kwatser heb je in ieder geval een streepje voor op je soortgenoten, want dan is enige vorm van zelfreflectie je toch niet geheel vreemd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk dacht ik dat je een grapje maakte. Wat een eikels. De vraag is eerder hoe lang die chat nog stand houdt met trollentrash als Loetje en kwatsers. Die laatste schijnt een ex-mod van NL te zijn.
Ja. En misschien is het triest genoeg, maar dat was nou juist het enige waarom mensen de stream nog aanzetten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bedoelt geen beelden meer vanuit SV als er niks op het 'programma' staat? Zelfs niet van de bar?
Ik ben iig blij dat er vooruitgang wordt geboekt.
Eindhoven ligt wel een stuk oostelijker dan Amsterdam dus ik geloof het wel.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:00 schreef Disana het volgende:
Mensen die nu inschakelen worden gek: het is buiten donker.
Sukkel.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eindhoven ligt wel een stuk oostelijker dan Amsterdam dus ik geloof het wel.
Als jij nu op je fiets stapt en naar Eindhoven rijdt, zul je zien dat het daar donker is.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Sukkel.
Haha, harm vraagt of er in Eindhoven een zonsverduistering is.
Daar trappen we niet in meneer Scrutinizer.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als jij nu op je fiets stapt en naar Eindhoven rijdt, zul je zien dat het daar donker is.
Ik kijk ook weer even mee. Hebben ze een nieuw slachtoffer gevonden om een nieuwe leader Jaap te maken?quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:07 schreef Disana het volgende:
Volgens mij zitten we nu weer live te kijken.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kijk ook weer even mee. Hebben ze een nieuw slachtoffer gevonden om een nieuwe leader Jaap te maken?
[ afbeelding ]
Neen, er zit een jonge knul daar die ik nog nooit gezien heb.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:17 schreef Toverheks het volgende:
geloof dat Knoetske dat in elkaar heeft geknutseld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |