Nee!! ! Een stijlbreuk!!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:01 schreef mootie het volgende:
Johan heeft zich niet aan die belofte gehouden.
Nog even op m'n gemak gekeken, wat een fantast is het ook die manquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:16 schreef Disana het volgende:
Hier kun je o.a. de Vraag maar Raak van gisteren vinden:
http://streams.selfip.com/youtube/sv_videos.html
Hij doet het weer. Ook in Eindhoven regent het nu, Copycat gaat ook nog eens kleddernat worden op haar fietsjequote:
Ik heb een gifgroene regenponchoquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij doet het weer. Ook in Eindhoven regent het nu, Copycat gaat ook nog eens kleddernat worden op haar fietsje
Correct.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:57 schreef spuitje het volgende:
Slinger net de stream aan, en zie wat mensen. Denk een herhaling van OP?
Peter heeft een boekenkast. Daar verbaas ik me dan weer overquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:00 schreef Jian het volgende:
Ha ha ha, ik denk wat hoor ik nu opeens, maar Peter heeft een stream
En dat is nog niet alles, hij heeft ook een parasol.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:03 schreef Copycat het volgende:
Oneerlijke concurrentie. Peter heeft wél een decor.
Ik vind het wel humorquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:02 schreef 5thencounter het volgende:
Hahaha.. daar istie hoor.. die eigenwijs...
[ link | afbeelding ]
LOLquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:08 schreef Disana het volgende:
En dat is nog niet alles, hij heeft ook een parasol.
21 viewers en 58 guests voor Peter.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Zou toch wel lachen zijn als hij in zijn huiskamertje meer kijkers trekt dan SV. Lachen en niet al te moeilijk te verwezenlijken, lijkt me.
jaja, sp vs sv.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:02 schreef 5thencounter het volgende:
Hahaha.. daar istie hoor.. die eigenwijs...
[ link | afbeelding ]
Daarmee heb je een field day bij SV.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:32 schreef Jian het volgende:
Na zijn vertrek bij SV is Peter aan een nieuw boek begonnen ; Psychologische aspecten van de organisatie![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |