Er wordt dus zowat alleen maar over dat soort zaken gepost, bij gebrek aan ... iets.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:42 schreef Disana het volgende:
Er wordt trouwens voornamelijk over dat soort zaken gepost als er niets op de stream te zien is. Zodra er commentaar op de stream valt te leveren, zul je dat ook zien
Hij was toch sowieso al niet welkom?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:55 schreef mootie het volgende:
Peter gaat nu weer niet naar SV vanaaf....
Hij was ook nadrukkelijk niet welkom dus dat verbaast niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:55 schreef mootie het volgende:
Peter gaat nu weer niet naar SV vanaaf....
Nee!! ! Een stijlbreuk!!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:01 schreef mootie het volgende:
Johan heeft zich niet aan die belofte gehouden.
Nog even op m'n gemak gekeken, wat een fantast is het ook die manquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:16 schreef Disana het volgende:
Hier kun je o.a. de Vraag maar Raak van gisteren vinden:
http://streams.selfip.com/youtube/sv_videos.html
Hij doet het weer. Ook in Eindhoven regent het nu, Copycat gaat ook nog eens kleddernat worden op haar fietsjequote:
Ik heb een gifgroene regenponchoquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij doet het weer. Ook in Eindhoven regent het nu, Copycat gaat ook nog eens kleddernat worden op haar fietsje
Correct.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:57 schreef spuitje het volgende:
Slinger net de stream aan, en zie wat mensen. Denk een herhaling van OP?
Peter heeft een boekenkast. Daar verbaas ik me dan weer overquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:00 schreef Jian het volgende:
Ha ha ha, ik denk wat hoor ik nu opeens, maar Peter heeft een stream
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |