Dat is wel royal sadness.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:15 schreef x-tremed het volgende:
een mannelijke collega een sms sturen (via een van de vele smssites) met als afzender het nummer van een vrouwelijke collega, waarin ze vraagt of hij toch eens zin heeft buiten werk meer tijd met haar door te brengen
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:32 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja want als je laptop ontploft dan heeft iedereen in de straal van 2cm daar last van
Dokter: "Ïk heb goed nieuws en slecht nieuws, wat wil je eerst horen?"quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dokter: "Ik heb goed nieuws en slecht nieuws, wat wil je eerst horen?"
Patient: "Doe eerst het slechte nieuws maar"
Dokter: "Ok, je bent terminaal ziek."
Patient: "En het goede nieuws?"
Dokter: "Ohh... eh... er was eigenlijk alleen slecht nieuws..."
Een vrouwelijke patiënt heet een patiënte , misleidende garpquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:15 schreef VinceMega het volgende:
[..]
Dokter: "Ïk heb goed nieuws en slecht nieuws, wat wil je eerst horen?"
Dokter: "Ok, je bent terminaal ziek. Je hebt nog 3 maanden te leven"
Dokter: "Je bent ZWANGER!! Gefeliciteerd....... ow wacht"
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:15 schreef VinceMega het volgende:
[..]
Dokter: "Ïk heb goed nieuws en slecht nieuws, wat wil je eerst horen?"
Dokter: "Ok, je bent terminaal ziek. Je hebt nog 3 maanden te leven"
Dokter: "Je bent ZWANGER!! Gefeliciteerd....... ow wacht"
Tubgirl PI's.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:08 schreef onderjas het volgende:
Wat is de Fok! 1 april grap eigenlijk?
En wat als je buurman met een vogelspin aan de deur komt en zegt. Mooi beest hier laat ik hem even op jouw hand kruipen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:09 schreef nils7 het volgende:
Wij wonen in een appartement en ik ga deze flyer vanavond laat of morgenvroeg ophangen op het algemene mededelingen bord in de welkomsthal:
[ afbeelding ]
Ik zou 't waarderen als ze me sochtends uit bed bellen met de melding dat ze 'm gevonden hebben en dan dat ik erheen ga en ze een bakje hebben met een kruisspin erin ofzo hahaha!quote:Op donderdag 1 april 2010 00:26 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
En wat als je buurman met een vogelspin aan de deur komt en zegt. Mooi beest hier laat ik hem even op jouw hand kruipen.
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:31 schreef -Datdus- het volgende:
het politie bureau binnen stormen en schreeuwen IK HEB EEN BON IK HEB EEN BON met een doek voor je mond gespannen.
Ongelofelijk, Paul wist het gewoon al !!!!11!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:24 schreef Paul het volgende:
Ik denk dat er om 000 uur iets gaat gebeuren met een nieuwe forum op fok
quote:Op donderdag 1 april 2010 08:54 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ongelofelijk, Paul wist het gewoon al !!!!11!!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |