Weet je, TS.
Ik heb je verhaal niet gelezen. In werkelijkheid interesseert het me ook geen zak. Normaal is mijn belangstelling in ONZ-topics onvoorstelbaar groot, maar hier ligt duidelijk de grens. Wellicht kun je een cliffhanger-effect wekken door mensen een tipje van de sluier op te lichten over het onderwerp, waardoor ze geïnteresseerd raken (of niet).
Maar ik denk dat je nog veel moet leren over de maatschappij van heden ten dage. Want het is nu eenmaal zo dat we in een zapcultuur leven. Heb je gemerkt dat bulletins van het NOS Journaal gemiddeld zo'n 2 minuten duren? Heb je gelet op de lengte van artikelen in een krant? Als een artikel twee pagina's lang is, is het tegenwoordig uitzonderlijk.
Dat komt doordat het leven van nu snel is. Iedereen heeft haast en eerlijk gezegd heeft niemand ook echt zin om lang bij iets stil te staan, omdat het saai is. Ik zag de topictitel van dit topic en toen kon ik al voorspellen dat het gros van de posts erin uit
TL;DR of iets soortgelijks zouden bestaan. Dat komt omdat ik weet hoe de maatschappij in elkaar zit. Dat komt omdat ik om me heen kijk, en begrijp waarom mensen de dingen doen die ze doen.
Kijk, en dit, de lengte van dit verhaal, is nog acceptabel. Als mensen kijken naar mijn tekst, kijken ze er allereerst globaal overheen, en dan denken ze 'Hmm, dat is aardig wat, maar het is nog te overzien. Overigens valt me op dat de spelling in het geheel niet tegenvalt en dat draagt eraan bij dat het fijn te lezen is. Ik denk dat dit een reactie is van een user die het meent, maar die niet te lang van stof is'. Ik weet sowieso al dat jij (TS) dit moet lezen, want anders zou het natuurlijk hypocriet zijn, als je iedereen aanspoort om je verhaaltje te lezen maar dat zelf niet doet bij andere teksten.
Zo, en nou ga ik weer.

.