abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 maart 2010 @ 10:30:59 #1
200922 Sqoudson
Cookiemonsterrrr!
pi_79778818
Game on!
= Cause we'll hit you hard with yet another classic =
pi_79779251
Zoals in het vorig topic werd besproken. Ik denk dat Ajax zich weinig kan verwijten. Puur afgaande op de cijfers draait Ajax een goed seizoen in vergelijking met de laatste jaren. Alleen hebben twente en psv dit jaar gewoon ook erg weinig punten verloren. Als je kijkt na het aantal punten van de afgelopen kampioenen, dan kan je wel stellen dat de topploegen dit jaar erg weinig laten liggen. Noem het pech, noem het kwaliteit.

Verder zou ik Rommedahl behouden, aangezien je gewoon niets anders hebt op rechts als back up, wie weet of Jozefszoon kan aanpikken met het eerste in de voorbereiding. Sulejmani duidelijk behouden, kan toch niet zo zijn dat die het voetballen is verleerd. Als je kijkt heeft Ajax een talentvolle groep nu, nu is het finetunen lijkt me na een goed ingespeelde machine. Bedoel het spel mag wel beter.

Hopelijk gaan er veel jongens weg die gewoon duidelijk buiten de boot gaan vallen. Ik zou Aissatti wel wegdoen als er een club voor komt, ons middenveld is al zo overvol. Indien Donald, vd Heijden en/of Sarpong terugkomen. Verder hoop ik dat Jong Ajax ook echt uit jeugdspelers gaat bestaan en niet voor 3/4 met selectiespelers die buiten de boot vallen. Stagneert toch de ontwikkeling van diverse spelers van..
  woensdag 31 maart 2010 @ 10:48:54 #3
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_79779417
COD'en? Bron: Sportweek . NL
quote:
Advocaat: 'Vertonghen moet je op het middenveld hebben'
--------------------------------------------------------------------------------
31-mrt-2010 09:55

Door Edwin Struis

Dick Advocaat en Martin Jol verschillen van mening over de positie waarop Jan Vertonghen het best tot zijn recht komt. Bij Ajax houdt Jol al maanden vast het centrale verdedigingsduo Vertonghen/Toby Alderweireld, maar de bondscoach van België ziet Vertonghen liever op het middenveld spelen.

"Jan is een mooie speler, maar wel op het middenveld," zegt Advocaat in de nieuwe Sportweek. "Ik vind het een echte middenvelder. Hij heeft te veel gif in z’n lijf om stil te staan. Dit is te makkelijk voor hem, daar wordt-ie veertig. Hij moet lopen, buffelen. Hij heeft een fantastisch schot, een goede pass en hij is giftig. Die moet je op het middenveld hebben, niet in een keurslijf achterin."
Vertonghen zou ik, bij een mooi bod, gewoon verkopen. Anders op het middenveld.

Sulejmani en Aissati presteren ondermaats. Als je er nog iets voor kunt vangen, graag. Anders gewoon lozen.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_79779758
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:48 schreef Barca het volgende:
[..]

Sulejmani en Aissati presteren ondermaats. Als je er nog iets voor kunt vangen, graag. Anders gewoon lozen.
Ik vind Vertonghen te traag voor het middenveld. Iets beter dan Simons, maar het is ook geen echte verdediger. Leuk tegen 3/4 van de ploegen in de competitie, maar tegen de topploegen legt die het gewoon af..
pi_79779827
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:48 schreef Barca het volgende:
[..]

Mensen in de verdediging hebben die ook op het middenveld kunnen functioneren past wel bij Ajax. Denk aan Maduro en Heitinga. Daarbij is er het middenveld nou juist de linie waar Ajax meer dan genoeg spelers heeft.

Wat betreft Sulejmani en Aissati, die raak je niet echt makkelijk kwijt ben ik bang. Misschien Sulejmani nog een seizoen proberen uit te lenen?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_79779875
Verthongen zou het prima doen als een DM. Maar daar hebben we Enoh al en achterin heb je er gewoon eentje nodig en daar staat hij ook goed. Keuze vrijheid is ok.
  woensdag 31 maart 2010 @ 11:04:01 #7
30220 Barca
pi_79779944
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 04:03 schreef Notyouraverage het volgende:
Post eens met welke selectie jij volgend seizoen zou beginnen bij Ajax ?
Vermeer, die doelman van jong Ajax (niet Verhoeven!), ga er vanuit dat Stekelenburg verkocht wordt;
?, Alderweireld, Anita, Blind, Van der Wiel (liever verkopen), Emanuelson (liever verkopen);
Enoh, De Zeeuw, Vertonghen (liever verkopen), De Jong, Eriksen, Sarpong, Donald, Van der Heijden, Manunogwat;
Bodul, Suk, Castillion, Zeegelaar.

En als Lindgren een doorlopend contract heeft, hij ook. Gabri, heeft die een doorlopend contract?
pi_79780752
Waarom wil jij al onze top spelers steeds verkopen? En over een tijdje weer gaan zeuren wat voor een selectie we wel niet zouden kunnen hebben als Ajax zijn goede spelers zou behouden. Zoveel spelers die jij daar opnoemt zijn nog gewoon te licht voor Ajax. Ik noem een Bodul, Van der Heijden bijvoorbeeld.

Micky proberen te verhuren aan Heracles .
pi_79780929
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 11:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom wil jij al onze top spelers steeds verkopen? En over een tijdje weer gaan zeuren wat voor een selectie we wel niet zouden kunnen hebben als Ajax zijn goede spelers zou behouden. Zoveel spelers die jij daar opnoemt zijn nog gewoon te licht voor Ajax. Ik noem een Bodul, Van der Heijden bijvoorbeeld.

Omdat ie geen verstand heeft van voetbal. Dat was hier toch wel bekend?
pi_79781037
quote:

Als je het leuk wil houden kan je er gewoon beter geen vragen over stellen en net doen alsof die posts er niet staan. Dit soort geblaat komt er al jaren uit.
pi_79781072
Ik zou na dit seizoen van de huidige selectie alleen bij goed bod vd Wiel en Suarez verkopen. Urby blijft wel, ik zie hem nog wel zo verstandig zijn om bij te tekenen. Als back up voor vd Wiel hebben we Anita en Silva. Verder moeten we gewoon backs uit de jeugd laten doorstromen...

Vd Heijden altijd een groot talent geweest alleen mist in mijn ogen fysieke kracht. Hopelijk heeft die het afgelopen jaar bij Willem 2 wat erin gewonnen, maar als ik soms de samenvattingen kijk, komt die daarin nog veel tekort. Bodel te zwak, Blind terug, neig ernaar om Sarpong weer te verhuren en Manu een kans geven als vleugelspits.
pi_79781192
Sarpong ik twijfel daarover, hij is behoorlijk gegroeid afgelopen jaar. Aardige vervanger mocht er wat mis zijn met de basis spelers. Verder hebben we natuurlijk nog wel Lodeiro voor die positie.
pi_79781216
vd Wiel moet helemaal nergens heen. De knul is te jong en zou er verstandig aan doen voor Ajax en ook voor zichzelf om nog een jaar te blijven. Er is kredietcrisis en de spelers die te jong vertrekken verpieteren meestal ook in het buitenland. Beter nog 1 jaar groeien. 1 goed jaar maakt je nog geen topper.
pi_79781309
Maar kan mij best voorstellen dat veel Europese clubs achter hem aan zitten. Zoveel goede rechtsbacks met potentie zijn er niet. Daarbij is hij bij een goed WK sowieso vertrokken.
  woensdag 31 maart 2010 @ 11:42:34 #15
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_79781406
Sinds die Barca hier het hoogste woord voert en al die onzin uitkraamt vind ik dit topic niet meer het lezen waard
pi_79781588
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 11:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
Maar kan mij best voorstellen dat veel Europese clubs achter hem aan zitten. Zoveel goede rechtsbacks met potentie zijn er niet. Daarbij is hij bij een goed WK sowieso vertrokken.
Die zijn er inderdaad heel weinig. Dus nu al duidelijk maken aan die jongen dat je hem heel graag nog minimaal een jaar wilt houden en waarom dat beter is voor beide.
pi_79781949
Hoe zou je hem dat duidelijk kunnen maken dan?
Goede RB zijn gewild, scorend vermogen, technisch onderlegd, basisspeler van Oranje, hou die maar eens tegen als een club 10+ miljoen biedt.
pi_79782575
quote:
Het is nog maar de vraag of de spitspositie bij Ajax volgend seizoen wordt ingevuld door Marko Pantelic. Hoe langer verlenging van zijn contract op zich laat wachten, des te serieuzer moet Ajax op zoek naar een alternatief. Bas Dost wordt gevolgd.

Aldus meldt Sportweek in zijn papieren editie. Het weekblad zet enkele alternatieven voor Pantelic op een rij en Dost is er daar één van. "Ontwikkelt zich spectaculair bij Heracles en is betaalbaar. Ajax volgt hem."

Als minpunten worden zijn gebrek aan ervaring en weinig sublieme techniek genoemd. Dit belette Dost er dit seizoen niet van twaalf keer te scoren voor Heracles, waardoor hij samen met Jeremain Lens de meest doeltreffende Nederlander in de eredivisie is.

De 20-jarige Dost maakt sinds eind 2009 deel uit van Jong Oranje en wordt ook gevolgd door Feyenoord, FC Twente en SC Heerenveen. Zijn contract in Almelo loopt nog twee seizoenen.

Overigens wil Martin Jol best langer samenwerken met Pantelic. Alleen komen vraag en aanbod niet overeen, weet Sportweek. Dit terwijl de trainer van Ajax met een gelimiteerd salarisbudget moet werken.

Pantelic zet in op een contract voor drie seizoenen ter waarde van 1,5 miljoen euro per jaar, Ajax wil niet verder dan één jaar voor 1,25 miljoen euro en een optie voor een tweede seizoen. Die optie moet worden gelicht als Pantelic tot twintig duels komt.
quote:
"Ajax volgt hem, zoals nog enkele andere clubs. Die andere clubs hebben al een bod neergelegd bij Heracles. Ajax voor zover ik weet nog niet", reageert Nienhuis. Dost heeft een voorliefde voor Ajax en wil graag naar Amsterdam.
Van mij mag hij komen
Pantelic is geen 1.5 miljoen per jaar waard
if you ain't cheating you ain't trying
pi_79783105
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:58 schreef ik.ben.hier het volgende:

[..]

Ik vind Vertonghen te traag voor het middenveld. Iets beter dan Simons, maar het is ook geen echte verdediger. Leuk tegen 3/4 van de ploegen in de competitie, maar tegen de topploegen legt die het gewoon af..
Vertonghen zou naar mijn mening beter tot zijn recht komen als verdedigende middenvelder. Net als dat ik ook ontzettend gecharmeerd was van Heitinga als verdedigende middenvelder. Het zijn allebei spelers die nog weleens een steekje laten vallen. Als verdedigende middenvelder is dat minder kwalijk dan in het centrum van de verdediging. Daarbij heeft Vertonghen de pass en het inzicht om op die plek goed te kunnen presteren, net als Heitinga overigens.
pi_79783152
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 11:56 schreef ik.ben.hier het volgende:
Hoe zou je hem dat duidelijk kunnen maken dan?
Goede RB zijn gewild, scorend vermogen, technisch onderlegd, basisspeler van Oranje, hou die maar eens tegen als een club 10+ miljoen biedt.
Er zijn gelukkig genoeg spelers die ook zelf wel inzien dat de ontwikkeling beter is en dat ze waarschijnlijk nog een jaartje moeten wachten.

Alleen van luis en Steek zou ik eigenlijk snappen dat ze nu zouden gaan. De markt voor keepers ligt op hun gat dus ik verwacht niet dat steek ook echt gaat. Eventueel zie ik verthongen nog wel naar Engeland gaan.
pi_79783295
Bekerfinale om 14.00 uur met 10.000 supporters aldus aboutaleb
pi_79783643
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:24 schreef Godtje het volgende:

[..]

Er zijn gelukkig genoeg spelers die ook zelf wel inzien dat de ontwikkeling beter is en dat ze waarschijnlijk nog een jaartje moeten wachten.

Alleen van luis en Steek zou ik eigenlijk snappen dat ze nu zouden gaan. De markt voor keepers ligt op hun gat dus ik verwacht niet dat steek ook echt gaat. Eventueel zie ik verthongen nog wel naar Engeland gaan.
Ik ben benieuwd
Hoop dat je gelijk krijgt
pi_79784174
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:44 schreef ik.ben.hier het volgende:
Zoals in het vorig topic werd besproken. Ik denk dat Ajax zich weinig kan verwijten. Puur afgaande op de cijfers draait Ajax een goed seizoen in vergelijking met de laatste jaren. Alleen hebben twente en psv dit jaar gewoon ook erg weinig punten verloren. Als je kijkt na het aantal punten van de afgelopen kampioenen, dan kan je wel stellen dat de topploegen dit jaar erg weinig laten liggen. Noem het pech, noem het kwaliteit.

helemaal mee eens
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_79784259
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:51 schreef TheVulture het volgende:

[..]

helemaal mee eens
Zeg ik had het verzonnen.
  woensdag 31 maart 2010 @ 12:54:17 #25
110223 MOON76
A.F.C.A. CB$
pi_79784287
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Bekerfinale om 14.00 uur met 10.000 supporters aldus aboutaleb
BETER!!!!

Dan moet het wel lukken om een kaartje te krijgen!
Nu nog ff een datum voor de verkoop..
[b]1 spermacel heeft 37,5MB aan DNA data[/b]
[b]Dat betekent dat tijdens een gemiddelde zaadlozing een dataoverdracht van 1,33 PB (1,048,676GB) in 3 seconde plaatsvind..[/b]
[b]En ik maar denken dat glasvezel snel was[/b]
pi_79784373
Oh en Twente, Ajax of PSV wie het dan ook mogen winnen die zijn wat mij betreft zeker geen kampioen van de armoede. Gewoon een sterk jaar van alle drie.
pi_79784471
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:56 schreef Godtje het volgende:
Oh en Twente, Ajax of PSV wie het dan ook mogen winnen die zijn wat mij betreft zeker geen kampioen van de armoede. Gewoon een sterk jaar van alle drie.
Ik zou het op basis van de cijfers Ajax ook gewoon het meeste gunnen... veruit de meeste goals en de minste tegen... dan ben je gewoon een kampioen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_79784578
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:58 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik zou het op basis van de cijfers Ajax ook gewoon het meeste gunnen... veruit de meeste goals en de minste tegen... dan ben je gewoon een kampioen...
Haha, wat een slecht argument.

Als je het dan toch zo zwart wit aanpakt. De club die het meeste wint en minst verspeelt is terecht kampioen.
Al scoort Ajax er nog 20 in de laatste wedstrijden, als ze daar niet mee voor zorgen dat ze kampioen worden is het alleen leuk voor de statistieken.
Ik zit helemaal niet in m'n ontkenningsfase
pi_79784901
quote:

[..]

Ik gun het Ajax altijd het meeste. Ook als ze de minste goals hebben. Heerlijk wat josti's op de kast.
Maar realistisch gezien heeft de club met de meeste punten er het meeste recht op.
pi_79784948
quote:

[..]

Dan ben je alleen kampioen doelpunten en tegentreffers, meer niet. Wat ben je voor kampioen als je 100 keer scoort in 24 wedstrijden, maar ook 10 keer met 0-1 verliest? Ben je lekker efficient, heb je er geen reet aan. Het kampioen worden zit hem in winst verlies en niet in doelpunten en tegentreffers. Ik denk dat ze bij Twente smakelijk zullen lachen om Ajax wanneer Ajax tweede wordt met een doelsaldo van +80 tegenover een doelsalso van Twente van +40. Dan doe je toch iets verkeerd.
pi_79785441
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 11:04 schreef Barca het volgende:

[..]

Vermeer, die doelman van jong Ajax (niet Verhoeven!), ga er vanuit dat Stekelenburg verkocht wordt;
?, Alderweireld, Anita, Blind, Van der Wiel (liever verkopen), Emanuelson (liever verkopen);
Enoh, De Zeeuw, Vertonghen (liever verkopen), De Jong, Eriksen, Sarpong, Donald, Van der Heijden, Manunogwat;
Bodul, Suk, Castillion, Zeegelaar.

En als Lindgren een doorlopend contract heeft, hij ook. Gabri, heeft die een doorlopend contract?
Stel je voor, je verkoopt al je toppers... Ik zie dat je Suarez voor het gemak al weggelaten hebt. Dan zou jij met 17 man staan, waarvan er 2 keeper zijn. 18 met Verhoeven er bij, 3 keepers. 20 met Lindgren en Gabri nog er bij. Als Ajax zich eens richt op het verkopen van middelmaat en het absoluut bij elkaar houden van de huidige kern uit deze spelersgroep, dan pluk je daar op lange termijn eerder de vruchten van dan nu elke waardevolle speler verkopen zodat je weer snel in de plus staat.
pi_79785518
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:10 schreef Robar het volgende:

[..]

Dan ben je alleen kampioen doelpunten en tegentreffers, meer niet. Wat ben je voor kampioen als je 100 keer scoort in 24 wedstrijden, maar ook 10 keer met 0-1 verliest? Ben je lekker efficient, heb je er geen reet aan. Het kampioen worden zit hem in winst verlies en niet in doelpunten en tegentreffers. Ik denk dat ze bij Twente smakelijk zullen lachen om Ajax wanneer Ajax tweede wordt met een doelsaldo van +80 tegenover een doelsalso van Twente van +40. Dan doe je toch iets verkeerd.
Dat valt wel mee hoor. Zoals al meermaals aangegeven moest Jol toch even zoeken om de juiste mensen te vinden. Zijn belangrijkste taak was m.i. ook zorgen dat de wisselvalligheid uit de ploeg verdween. Daar is hij inmiddels aardig in geslaagd. Zelfs matige wedstrijden worden ruim gewonnen.
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:31:15 #33
30220 Barca
pi_79785946
quote:

Omdat we dat geld hard nodig hebben!
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:33:55 #34
30220 Barca
pi_79786078
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:23 schreef Robar het volgende:

[..]

Vertonghen zou naar mijn mening beter tot zijn recht komen als verdedigende middenvelder. Net als dat ik ook ontzettend gecharmeerd was van Heitinga als verdedigende middenvelder. Het zijn allebei spelers die nog weleens een steekje laten vallen. Als verdedigende middenvelder is dat minder kwalijk dan in het centrum van de verdediging. Daarbij heeft Vertonghen de pass en het inzicht om op die plek goed te kunnen presteren, net als Heitinga overigens.
Dat dus.

Oh ja, Lodeiro hebben we ook nog. En ik was Boilesen vergeten. Verder is me weer de naam van die jonge back ontschoten.
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:20 schreef Notyouraverage het volgende:

[..]

Stel je voor, je verkoopt al je toppers... Ik zie dat je Suarez voor het gemak al weggelaten hebt. Dan zou jij met 17 man staan, waarvan er 2 keeper zijn. 18 met Verhoeven er bij, 3 keepers. 20 met Lindgren en Gabri nog er bij. Als Ajax zich eens richt op het verkopen van middelmaat en het absoluut bij elkaar houden van de huidige kern uit deze spelersgroep, dan pluk je daar op lange termijn eerder de vruchten van dan nu elke waardevolle speler verkopen zodat je weer snel in de plus staat.
We moeten beide doen!
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:36:55 #35
30220 Barca
pi_79786192
Wie er ook kampioen wordt, het is de kampioen van de armoede.
pi_79786231
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:31 schreef Barca het volgende:

[..]

Omdat we dat geld hard nodig hebben!
Het is voor Ajax absoluut niet noodzakelijk om paniekvoetbal te gaan spelen. Er moet gewoon structureel goed beleid komen, zodat de salariskosten flink gedrukt worden en er CL wordt gehaald. Dat moet meer dan zat zijn en is bovendien ook weer gunstig voor de transferwaarde van spelers. Hopelijk blijft Jol nog een tijdje en kan hij een stabiel team behouden en steeds redelijk aanvullen met jeugdspelers en een incidentele aankoop.
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:40:51 #37
30220 Barca
pi_79786383
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:37 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is voor Ajax absoluut niet noodzakelijk om paniekvoetbal te gaan spelen. Er moet gewoon structureel goed beleid komen, zodat de salariskosten flink gedrukt worden en er CL wordt gehaald. Dat moet meer dan zat zijn en is bovendien ook weer gunstig voor de transferwaarde van spelers. Hopelijk blijft Jol nog een tijdje en kan hij een stabiel team behouden en steeds redelijk aanvullen met jeugdspelers en een incidentele aankoop.
Geen paniekvoetbal maar de verkoopprijs goed investeren. Daar is een goed beleid voor nodig, ja.

CL kunnen we de komende 12 jaren wel vergeten. Daar moeten we ons ook niet op richten. Sterker nog: Europees voetbal buiten de begroting laten. Mag je wel eens meedoen dan is dat alleen maar mooi.

Nee, we moeten ons richten op een plek in de middenmoot. Met de jeugd langzaam bouwen aan een team.
pi_79786392
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:37 schreef Monolith het volgende:

[..]

+ de nodige contracten ontbonden laten worden.
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:41:51 #39
30220 Barca
pi_79786426
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:41 schreef spiderweb1 het volgende:

[..]

Mee eens.
pi_79786515
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:40 schreef Barca het volgende:

[..]

Geen paniekvoetbal maar de verkoopprijs goed investeren. Daar is een goed beleid voor nodig, ja.

CL kunnen we de komende 12 jaren wel vergeten. Daar moeten we ons ook niet op richten. Sterker nog: Europees voetbal buiten de begroting laten. Mag je wel eens meedoen dan is dat alleen maar mooi.

Nee, we moeten ons richten op een plek in de middenmoot. Met de jeugd langzaam bouwen aan een team.
Altijd al geweten dat je eigenlijk een Feyenoord supporter was.
pi_79786608
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:41 schreef spiderweb1 het volgende:

[..]

Dat is fiscaal gezien lang niet altijd zo aantrekkelijk.
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:52:04 #42
30220 Barca
pi_79786874
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:43 schreef Monolith het volgende:

[..]

Altijd al geweten dat je eigenlijk een Feyenoord supporter was.
Bron: Sportweek . NL
quote:
Zaakwaarnemer: 'Ajax volgt Dost, nog geen bod gedaan'
--------------------------------------------------------------------------------
31-mrt-2010 11:51

EXCLUSIEF - Ajax is geïnteresseerd in Bas Dost. Als Marko Pantelic na dit seizoen vertrekt, waar in Amsterdam ernstig rekening mee wordt gehouden, is de Heracles-spits een zeer voorname kandidaat om hem op te volgen. Bronnen binnen de Amsterdamse club bevestigen dat aan Sportweek. Eerder gaven Feyenoord en FC Utrecht al blijk van hun interesse in Dost die nog een contract heeft tot 2011 bij Heracles met een optie voor nog een seizoen.

Henk Nienhuis, zaakwaarnemer van Dost, is op de hoogte van de interesse. “Ajax volgt hem, zoals nog enkele andere clubs. Die andere clubs hebben al een bod neergelegd bij Heracles. Ajax voor zover ik weet nog niet,” aldus Nienhuis tegen Sportweek. Dost heeft al eerder zijn voorkeur uitgesproken voor de Amsterdamse club. Nienhuis: “Dat klopt ja, maar we wachten rustig af wat er komen gaat. Bij Heracles bevalt het hem nog steeds goed. Maar als er meer opties zijn, ga je daar over nadenken.” BV
pi_79787003
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:45 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is fiscaal gezien lang niet altijd zo aantrekkelijk.
Hoezo niet?
pi_79787483
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:55 schreef spiderweb1 het volgende:

[..]

Hoezo niet?
Nou ja, als de speler het zelf niet wil, zijn daar flinke kosten aan verbonden. Dan kun je nog beter kijken of je zo iemand kunt verhuren.
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:08:24 #45
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79787529
Dost ipv Pantelic . Dat we minder moeten uitgeven ok, maar niet overdrijven nu, dat is toch geen vergelijk....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_79787565
Dost halen, Pantellic weg doen, ruimt mooi op in salarishuis.
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:09:19 #47
30220 Barca
pi_79787568
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:07 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja, als de speler het zelf niet wil, zijn daar flinke kosten aan verbonden. Dan kun je nog beter kijken of je zo iemand kunt verhuren.
Als 'ie dat niet wil, heb je misschien een leuke ontslaggrond.
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:08 schreef HeatWave het volgende:
Dost ipv Pantelic . Dat we minder moeten uitgeven ok, maar niet overdrijven nu, dat is toch geen vergelijk....
Dost ... we hebben al Bodul, Castillion en Suk. We moeten zorgen van Pantelic af te komen, maar dan moeten we niet een andere speler gaan halen!
pi_79787811
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:07 schreef Monolith het volgende:

[..]

Een Luque, Sno, Wielaert of Ogararu zullen heus niet moeilijk gaan doen.
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:17:13 #49
30220 Barca
pi_79787883
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:15 schreef spiderweb1 het volgende:

[..]

Wielaert wil in ieder geval niet verhuurd worden. Mee eens dat al deze spelers moeten opzouten!
pi_79787929
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:15 schreef spiderweb1 het volgende:

[..]

Die moeten er zo snel mogelijk uit. Wanneer komt Dario nou terug? De zomer of in Jan pas?
pi_79787938
Bodul hebben we niks aan, gewoon verkopen bij elk aannemelijk bod. Suk en Castillion moet ik nog zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')