whehehe geeft niet het heeft wel watquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
was niet de bedoeling hoor, GF was een beetje gehaast met foto's nemen geloof ik
blijkbaar was het niet naar de smaak van de fokkers, maar wat wil je? die hebben allemaal fotomodellen als vriendinquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe geeft niet het heeft wel wat
donder is niet zo erg, de bliksem maakt je doodquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:53 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, dat was een flinke donderklap ineens. Pa en ma stuiterden van de bank. Whehe..
mja op internet wel hequote:Op woensdag 31 maart 2010 11:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
blijkbaar was het niet naar de smaak van de fokkers, maar wat wil je? die hebben allemaal fotomodellen als vriendin
en die heb ik nou weer gemistquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe geeft niet het heeft wel wat
ja ik ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja op internet wel he
dat kan ik wel zeggen mijn ex was amateur fotomodel
whehhee nou ja zij deed gergeld shoots bij fotogravenquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja ik ook
amateur is iedereen die wel eens een foto heeft laten maken schat
ja is ook zo, zolang je er je vaste lasten enzo niet mee betaalt ben je amateurquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehhee nou ja zij deed gergeld shoots bij fotograven
ze verdiende der niet de kost mee dus is et amateur bij mij
Hm... dat maakt mij dus een amateur fotograafquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehhee nou ja zij deed gergeld shoots bij fotograven
ze verdiende der niet de kost mee dus is et amateur bij mij
gisteren een docu op discovery gezien, iemand die geraakt was door een bliksem.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
donder is niet zo erg, de bliksem maakt je dood
auw!quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:58 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
gisteren een docu op discovery gezien, iemand die geraakt was door een bliksem.
De rits van zijn broek was vastgesmolten aan zijn lichaam, zo heet was dat
uhuh zo bedoelde ik het ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja is ook zo, zolang je er je vaste lasten enzo niet mee betaalt ben je amateur
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:58 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
goddamnquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:58 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
uiteraard!quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
blijkbaar was het niet naar de smaak van de fokkers, maar wat wil je? die hebben allemaal fotomodellen als vriendin
Ach, zolang je leuter er maar niet tussen zit he..quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:58 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Die zit er dan aan hequote:Op woensdag 31 maart 2010 12:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach, zolang je leuter er maar niet tussen zit he..
Nou, ken er toch ook die wel de vaste lasten ermee betalen en toch nog amateur zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja is ook zo, zolang je er je vaste lasten enzo niet mee betaalt ben je amateur
truequote:Op woensdag 31 maart 2010 12:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou, ken er toch ook die wel de vaste lasten ermee betalen en toch nog amateur zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |