Pas maar op dattie niet meer wilt dan alleen koffie zuipenquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:22 schreef Ladylike het volgende:
Frans wil gratis komen zuipen op mn nieuwe werkplek
dat kan, ik regel het wel, maar of hij nog wilt als hij het adres krijgt is maar de vraag
Dat mag ie lekker zelf wetenquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Pas maar op dattie niet meer wilt dan alleen koffie zuipen...
whehehequote:Op woensdag 31 maart 2010 11:30 schreef skitzin het volgende:
[..]
Wat heeft u in die koffer!!?!?
Niets.. niets...
Waar is uw bagage dan?
hij mag ook wel een pilsje hebbenquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Pas maar op dattie niet meer wilt dan alleen koffie zuipen...
look but dont touchquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat mag ie lekker zelf weten
Niemand krijgt namelijk de barmeid
nja niemand.... iig niet als ik werk
hij zal de werkkleding iig wel leuker vindenquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat mag ie lekker zelf weten
Niemand krijgt namelijk de barmeid
nja niemand.... iig niet als ik werk
Dan neemt pappas de barmeid of watquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij zal de werkkleding iig wel leuker vinden![]()
idd ze blijven van de barmeid af![]()
anders moet pappas ingrijpen
iedereen die daar is als ik aan het stappen ben ook hoorquote:
Heb ik nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Natuurlijk, en een chocolaatje.![]()
Werkse KZ.
dan leert pappas je hoe je heel snel naar buiten kan zonder de grond rakenquote:
daar zorgt je hushpuppie dan wel voorquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
iedereen die daar is als ik aan het stappen ben ook hoor
gratis vliegcursusquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan leert pappas je hoe je heel snel naar buiten kan zonder de grond raken
dat iedereen weet dat ik beschikbaar ben? neuh dat is dan niet nodigquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar zorgt je hushpuppie dan wel voor
Hey hushpuppiequote:
jaa ik las het vanmorgen in de krant echt vet gemaaktquote:
Bah.. filmpje wil hier niet ladenquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaa ik las het vanmorgen in de krant echt vet gemaakt
mn paalpicquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gezien ook, foto's halloween en de paal pic.
een bierkoelkast die het bier naar je toe komt brengenquote:
jaa geweldigquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn paalpic
waar ik zo lekker arrogant op kijk
was niet de bedoeling hoor, GF was een beetje gehaast met foto's nemen geloof ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |