Nee ik wil niet op KPD *vies kijkt*quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Zou jij op KPD willen, CarO? Zo een piemel in your face!En dan moet je aardig zeggen dat die echt goed is. Nee ja, goede piemel hoor! Nieuw?
![]()
Ja, een Hyves met alle New York foto's natuurlijk want dan ziet iedereen dat ik daar ben geweest en heb hardgelopen in Central Park. Laat alle vrienden tot mij komen. Ontelbare!![]()
Overdaad schaadt ja.Da's niet best.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee ik wil niet op KPD *vies kijkt*
Ohh we kunnen ook samen een Hyves nemen! NoekenCaroinNewYorkwaarNoekhardlooptenCaroniet.hyves.nl
quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:11 schreef Noek het volgende:
[..]
NoekenCaroinNewYorkwaarNoekhardlooptenCaronietmaarwelheelveelpancakeseet.hyves.nl
Je kent me niet meerquote:
Goed oefenenquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan ik zingen als ik dronken ben
Maar deze niet:
Ooit was er wel een jongen die Noek heette maar na Danny te hebben misbruikt kreeg ik de naam Noek.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:14 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Je kent me niet meerOf je bent iemand anders.
Of ik ben iemand anders
Ik zou je een ban geven voor ditquote:
Ja me neusquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Jij zou mij knuffelen, desnoods dood, en dat weet je
Ja me neus..quote:
Godver ik ik klik het nog aan ook. Dacht even in het begin dat het één van die spuug lelijke zussen was. Maar dat was het wel (10 seconden) Maar bedanktquote:
Slaap lekker strakkies, je neus ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Godver ik ik klik het nog aan ook. Dacht even in het begin dat het één van die spuug lelijke zussen was. Maar dat was het wel (10 seconden) Maar bedankt
dit is een verkapte doodsverwensingquote:
Hééé Haar van bovenquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:48 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is een verkapte doodsverwensing![]()
ik ga dat raporteren !
Gaat lukken ik ben bek af.. Daggie Batavia Stad !!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Slaap lekker strakkies, je neus ook
Je hebt gelijk, je doorziet ook echt allesquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:48 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is een verkapte doodsverwensing![]()
ik ga dat raporteren !
Oh mèn, wat zoek je daar in vredesnaam. Daar is geen ruk aan vind ikquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaat lukken ik ben bek af.. Daggie Batavia Stad !!!
Ja ik heb zelfs de stage versie gezien, maar dat was omdat mijn vriendinnetje erin speelde (Ellen Pieters).quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:49 schreef FANN het volgende:
[..]
DAT WAS EEN FILM TOch?
in wat zien ik ?
Best wel leuke dingen gekocht. En was super rustig. Eigenlijk had ik het idee om soms zonder te betalen gewoon de winkel uit te lopen. Zo ben ik nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oh mèn, wat zoek je daar in vredesnaam. Daar is geen ruk aan vind ik
\quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Best wel leuke dingen gekocht. En was super rustig. Eigenlijk had ik het idee om soms zonder te betalen gewoon de winkel uit te lopen. Zo ben ik niet
Is ook wel mooiquote:
Met dat gevoel ging ik ook, maar ik vond het een verademing in vergelijking met de kalverstraat shit winkels.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
\
Ik ben twee keer meegesleurd maar ik zie mij daar niet nog een keer rondlopen. Het zijn allemaal restpartijen volgens mij, waarbij net de juiste maat niet meer aanwezig is. Drama daar.
Jurkjes & rokjesquote:Op woensdag 31 maart 2010 01:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Met dat gevoel ging ik ook, maar ik vond het een verademing in vergelijking met de kalverstraat shit winkels.
Ja het zijn merken maar we gingen ook voor doodgewone Levis spijkerbroeken en ik ben het na een paar uurtjes wel zat. Maar zomaar een perfecte zwarte Calvin Klein jurk gescoord. (paar tientjes)
Ik moet er echt niet aan denken om daar op zaterdag te lopen. Dit was al een hele stap
Trustequote:Op woensdag 31 maart 2010 01:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jurkjes & rokjes![]()
Morgen fotootje? Nu echt slapen, morgen zeven uur gaat de wekker![]()
En dan nog één dag en dan vier dagen vrij![]()
![]()
![]()
Doeg Soury
Je hebt 48 uur kunnen slapen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nu echt slapen, morgen zeven uur gaat de wekker![]()
Ik was aan de Joden Goden overgeleverdquote:
quote:Vandaag wordt het een onstuimige dag die eerder aan de herfst dan aan de lente doet denken. Het is wisselend bewolkt en vooral vanmiddag komen van tijd tot tijd buien met (zware) windstoten voor. Ook is onweer en hagel hierbij mogelijk.
De middagtemperatuur ligt rond de 10 graden. De zuidelijke wind wordt boven land vrij krachtig tot krachtig, 5 tot 6, langs de kust en op het IJsselmeer is de wind hard, windkracht 7. Vanavond neemt de buiigheid langzaam af. Ook draait de wind naar zuidwestelijke richting en neemt boven land af naar matig tot vrij krachtig, 4 a 5, langs de kust en boven het IJsselmeer krachtig, 6.In de nacht naar donderdag beperkt de buiigheid zich tot de westkust.
Elders is het overwegend bewolkt. De temperatuur zakt landinwaarts naar omstreeks 3 graden.De wind is zuidwestelijk en matig, kracht 3 a 4, langs de kust krachtig 6 Bft. Ook donderdag overdag blijft het niet droog. Verspreid over het land vallen diverse buien, die mogelijk opnieuw gepaard gaan van onweer en windstoten.
De buien trekken in de middag naar het noordoosten weg en dan wordt het vrijwel overal droog. Ook komen er dan opklaringen voor. De maximumtemperatuur ligt overdag rond 8 graden. De wind is zuidwestelijk, (vrij) krachtig, 5 a 6, langs de kust krachtig tot hard, 6 tot 7 Bft.
Nespresso. Goed idee! Heb er nog maar twee op.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je zit in een negatieve spiraal Noek, het wordt darker en darker iedere dag. Misschien toch eens een ander smaakje Senseo proberen vandaag.
Koeiepoep, het is hardstikke mooi zonnig weer hier in hartje Gelderlandquote:Op woensdag 31 maart 2010 06:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
t Wordt een heerlijke dag om lekker thuis te zijn eigenlijk![]()
[..]
Hè bah ja nee, gedoe.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik zit eraan te denken om een Senseo te kopen voor op de zaak. Ben de automaatkoffie echt beu!![]()
Maar de dichtstbijzijnde kraan zit zo ver weg, vervelend.
Gewoon iedere morgen er even in zeiken? 't Lijkt mij win-winquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik zit eraan te denken om een Senseo te kopen voor op de zaak. Ben de automaatkoffie echt beu!![]()
Maar de dichtstbijzijnde kraan zit zo ver weg, vervelend.
Win-win-win, bedoel je, want dan ben je meteen van je eventuele eczeem afquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon iedere morgen er even in zeiken? 't Lijkt mij win-win![]()
Ja nou, niet zomaar. Eén en ander afhankelijk van afspraken en in principe niet meer dan twee dagen per week.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Win-win-win, bedoel je, want dan ben je meteen van je eventuele eczeem af![]()
Kan jij zomaar zo makkelijk besluiten om thuis te blijven?
Niet goed.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Hè bah ja nee, gedoe.
Hoe is het met Ian en opa?
M'n broertje heeft nu inmiddels bij toerbeurt al ongeveer een half jaar deeltijd ww (op en af, samen met z'n collega's). Je mag geen werkzaamheden verrichten tijdens je deeltijd ww en hij zit dan ook gewoon thuis. Z'n huis is inmiddels spik en span, alles geschilderd en behangen. Cursussen heeft ie ook niet gevolgd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:01 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
De meest vreemde Indianenverhalen gaan nu rond hier. In je deeltijdWW hier het magazijn moeten opruimen bijvoorbeeld. Dat is ook.
Morgen horen we meer, maar nu vermaak ik me met mijn imitatie van Lech Walesa. We gaan op de barricaden! Niet in het magazijn!
Noek! Begrijp ik nu gewoon goed dat jij naar NY gaat? Wanneer???
Ja hoor, zie je jezelf al poetsen? Zoek een andere neger!quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:01 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
De meest vreemde Indianenverhalen gaan nu rond hier. In je deeltijdWW hier het magazijn moeten opruimen bijvoorbeeld. Dat is ook.
Morgen horen we meer, maar nu vermaak ik me met mijn imitatie van Lech Walesa. We gaan op de barricaden! Niet in het magazijn!
Noek! Begrijp ik nu gewoon goed dat jij naar NY gaat? Wanneer???
Ahh..quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet goed.Vanavond is hij weer thuis, als hij er verder wat over kwijt wil dan zal hij dat wel doen.
'middagquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ahh..![]()
Nou, de rest hier goedemorgen dan maar.
Nee je moet dood. Lang en hard!quote:
Heeft ze net zo'n stoere outfit, moet ze zich weer uitkleden?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:19 schreef Copycat het volgende:
Wat voor een ei?
Ik ken WOW alleen van die hilarische South Park aflevering, dus bare with me.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee je moet dood. Lang en hard!
FOR THE HORDE!!!!!!!!!!!!
Alliance is voor gaysquote:
Ik zal al even te kijken. Beer met me!quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:21 schreef Disana het volgende:
Heeft ze net zo'n stoere outfit, moet ze zich weer uitkleden?
Het was een onoirbaar voorstel, niets minder dan dat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zal al even te kijken. Beer met me!
Omg, boring!quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daar hebben ze denk geen tijd voor...die moeten anderen doodmaken
Nee.quote:
Met de Sims wel jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kun je de sims wel laten seksen? En dan noem je 'm na 9 maanden sim junior.
/carequote:
WoW is toch heeeeeeeeeeeeeeeel erg groot? Met miljoenen verslaafden over de hele wereld?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daar hebben ze denk geen tijd voor...die moeten anderen doodmaken
Ja, dat kan. En dan krijg je een baby-Sim en die wordt volwassen. Dan maak je hem daarna dood door hem te verzuipen ofzo als het een man is.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kun je de sims wel laten seksen? En dan noem je 'm na 9 maanden sim junior.
Eerlijkgezegd zeg ik maar wat...as usualquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Omg, boring!![]()
Kunnen ze ook zichzelf doodmaken? Ik denk echt dat The Sims meer des mij is.
Een van de weinige woorden waar ik echt een tyfushekel aan heb. Zo'n spruitjeslucht. Seksen. Onder de dekens, licht uit, rechttoe, rechtaan.quote:
Niet echt, maar er zijn wel toespelerige functies.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:38 schreef Gert het volgende:
Anway... van die dingen dus. Maar in WoW seksen ze dus helemaal niét?
Ja, dat weet ik. Seksen! Seksen! Seksen! Seksen!quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een van de weinige woorden waar ik echt een tyfushekel aan heb. Zo'n spruitjeslucht. Seksen. Onder de dekens, licht uit, rechttoe, rechtaan.
Kittig seksen. Nog erger.
De liefde bedrijven, nog zoietsquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een van de weinige woorden waar ik echt een tyfushekel aan heb. Zo'n spruitjeslucht. Seksen. Onder de dekens, licht uit, rechttoe, rechtaan.
Kittig seksen. Nog erger.
Die is ook erg, maar seksen vind ik nog erger klinken. Zo met het schaamrood op je kaken.quote:
Vrijenquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die is ook erg, maar seksen vind ik nog erger klinken. Zo met het schaamrood op je kaken.
Neuken moet je, godverdomme!
Nou, okee dan, als het moet ....quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die is ook erg, maar seksen vind ik nog erger klinken. Zo met het schaamrood op je kaken.
Neuken moet je, godverdomme!
Een sneeuwwitje. Dat is een bejaarde hoor.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:46 schreef Maanvis het volgende:
als ze in de kroeg om een sneeuwwitje vraagt als ik aan haar vraag wat ze wil drinken.
Sneeuwwitje is dood, toch?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Een sneeuwwitje. Dat is een bejaarde hoor.
Je voorkeur voor overrijp is duidelijk, dus ik neem je opmerking over The Alliance maar met een kilootje zout.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vrijen![]()
![]()
nog zo'n woord.
Als een meisje dat tegen me zegt dan wil ik onmiddelijk haar paspoort/ID zien, want dan is ze vast veul te oud.
Maar meestal heb ik het al eerder door, als ze in de kroeg om een sneeuwwitje vraagt als ik aan haar vraag wat ze wil drinken.
Maanvis heeft 'r wakker gekustquote:
Klinkt lekker, nog niet geproefd maar zou het weleens willen proberenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Iemand wel eens gehoord van kip-kerrie kroketten?![]()
Die zijn lekker!!![]()
![]()
![]()
Hier schijnt de zon en waait het matigquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:05 schreef Deisyy het volgende:
Het gaat hier tekeer met het weer!![]()
De regen vliegt hier horizontaal voorbij en het kantoor staat te trillen.
Ja, dat had ik dus vanmorgen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:07 schreef Copycat het volgende:
Hier waait het ook aardig. En ik ben bang dat ik die wind straks tegen heb.
Ik had 'm mee vanochtend, maar hij is nu sterker en tegen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, dat had ik dus vanmorgen.Kwam amper vooruit en koud dat het was!
![]()
Ik had allemaal blauwe nageltjes.
Dan kun je na je werk net zo goed naar SV fietsenquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had 'm mee vanochtend, maar hij is nu sterker en tegen.
Daar wordt ze dan vanzelf naartoe geblazenquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan kun je na je werk net zo goed naar SV fietsen
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ohja Cc, jij zou vorige week toch naar SV gaan? Ofzo? Bende nog gewist?
Dan ga je het weer overlevenquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:23 schreef CarOnline het volgende:
Zonnetje hier en alle koters buut'n na het ei schilderen en cake versieren.
Nog anderhalf uur!
Zelfs dan heb je kans om on stream te verschijnenquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:28 schreef Copycat het volgende:
Of doel je op het gebbetje dat ik er langs zou fietsen?
Had je afgelopen zondag maar wat beter moeten kijken, omstreeks vier uur.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zelfs dan heb je kans om on stream te verschijnen.
Dacht dat je dat een tijdje terug ergens had gepost in de COS of in de SC. In de trant van: "dan en dan ben ik er dus dan kan ik het vragen".quote:
Nope. It wasn't me. Laatste keer dat ik daar was, was toen ik jou en Dottey daar ook nog zag.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dacht dat je dat een tijdje terug ergens had gepost in de COS of in de SC. In de trant van: "dan en dan ben ik er dus dan kan ik het vragen".
Geen idee!quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nope. It wasn't me. Laatste keer dat ik daar was, was toen ik jou en Dottey daar ook nog zag.
Oh wacht ... ging dat niet over het 'kutzwarte' verhaal van mijn epilady?
Vraag ik me ook al tijden af waar die is.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Geen idee!Ik herinner me alleen dat ik verbaasd was dat je er weer heen ging. Als je nou niet zo verrekte veel zou posten overal had ik de quote wellicht nog terug kunnen vinden
![]()
Waar is Tuinfluiter!
En hier schijnt de zon weer, maart is duidelijk zijn staart aan het roerenquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb ik de zomer gemist of zo? Hier hagelt het nu horizontaal
Hier ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hier schijnt de zon weer, maart is duidelijk zijn staart aan het roeren
Hier in Amsterdam was het echte mannen-hagelquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:00 schreef Copycat het volgende:
Hier valt er een soort halfslachtige regenhagel. Homohagel.
En als het zo droog is hoeft het natuurlijk niet meer.quote:En een collega wilde niet even naar zijn auto lopen toen ik dat vroeg.
Jip! En wel een leuk groepje ook, niet van de trampoline af te slaan!quote:
Huh?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:08 schreef Copycat het volgende:
Oi! Dat is volgens mij het exemplaar van D. !
Er staat Read by the author op.quote:
volgens mij is deze ook 24 uurquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:37 schreef remlof het volgende:
Zo, dat was een kort dagje, ben op weg naar huis
Typisch, dat plaatje wat ik heb gepost ziet er toch echt uit als een luisterboek. Het leesboek is in ieder geval smullen, van een morbide disquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:38 schreef D. het volgende:
Nee, zie 'm alleen als film.
Of zou het een videoboek zijn?
Gevonden: http://www.amazon.com/Str(...)/ref=tmm_abk_title_0quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Typisch, dat plaatje wat ik heb gepost ziet er toch echt uit als een luisterboek. Het leesboek is in ieder geval smullen, van een morbide dis.
Veel sterkte met Pa....quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:07 schreef FANN het volgende:
ik ben bij mijn broer en ga zo bij mijn Pa op bezoek die heeft net een prostaatoperatie
achter de rug
ziet er best sfeervol uit![]()
ik zal die ouwe effe gaan opvrolijken![]()
doei
Topilmpje, maar ehm, bij mij komt dat wondvocht er altijd aan de voorkant uitquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:07 schreef FANN het volgende:
ik ben bij mijn broer en ga zo bij mijn Pa op bezoek die heeft net een prostaatoperatie
achter de rug
ziet er best sfeervol uit![]()
ik zal die ouwe effe gaan opvrolijken![]()
doei
't Is herfstig, mooi!quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:04 schreef Kally het volgende:
Zo dan moest vandaag naar Naaldwijk en Den Haag, damn het stormde echt goed, mijn hele lieve kleine tuutje schudde op zijn bandjes
Vind er geen reet aanquote:
En nog steeds vind ik er geen reet aan, fuck Ierlandquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Boven Ierland ligt er alweer een nieuwe depressie, 't gaat nog wel even door zo
aaaeeeeiiiiwwww.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Topilmpje, maar ehm, bij mij komt dat wondvocht er altijd aan de voorkant uit
Hier dus echt de hele dag zon, geen regen, en matige wind. Ik zal het morgen wel op mijn dak krijgen juist als ik helemaal naar de andere kant van de stad moet naar de tandarts.quote:
Er is rond Utrecht ook niet echt heel veel gevallen, maar wel buien en achter die buien langs van die enorme vlagen. 't Is goed dat er nog geen blad in de bomen zit, anders waren er vast wel wat gesneuveldquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier dus echt de hele dag zon, geen regen, en matige wind. Ik zal het morgen wel op mijn dak krijgen juist als ik helemaal naar de andere kant van de stad moet naar de tandarts.
Heftig. Hier dus helemaal niets van gemerkt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er is rond Utrecht ook niet echt heel veel gevallen, maar wel buien en achter die buien langs van die enorme vlagen. 't Is goed dat er nog geen blad in de bomen zit, anders waren er vast wel wat gesneuveld
Normaal gaan ze altijd over de datum bij je, pietje?quote:
Jeroenquote:
De lift?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waarbij ik mij de hele dag al afvraag wat een haai 1.200 meter onder water nu exact aan het zoeken is
Ik weet het niet, ik weet het niet. Maar het stond vandaag ergens in de krant en het was een record. Normaal komen ze niet dieper dan 1.000 meter. Wat ze op die diepte zoeken is mij ook een raadsel, 't lijkt mij daar helemaal niet jofelquote:
Koud en vooral nat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik weet het niet. Maar het stond vandaag ergens in de krant en het was een record. Normaal komen ze niet dieper dan 1.000 meter. Wat ze op die diepte zoeken is mij ook een raadsel, 't lijkt mij daar helemaal niet jofel
Hij wilde in het Guinness book of recordsquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik weet het niet. Maar het stond vandaag ergens in de krant en het was een record. Normaal komen ze niet dieper dan 1.000 meter. Wat ze op die diepte zoeken is mij ook een raadsel, 't lijkt mij daar helemaal niet jofel
Misschien zat er op 1000 meter geen vis meerquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ken je deze?quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:39 schreef Copycat het volgende:
En de wind was ook al aardig gaan liggen.
Zijn wij nou al eens buren?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jip! En wel een leuk groepje ook, niet van de trampoline af te slaan!
Zometeen snoep-memorie, kijken of ze elkaar dan de haren uit de hoofden trekken
En je keuken zal maar komenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erg he, je zal maar jarig zijn morgen
Drama natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Drama natuurlijk![]()
Mijn keuken staat al in mijn woonkamer, morgen komen ze alles op zijn plek zetten
Tis veel erger...ik moet 3 dagen ofzo mn verjaardag vieren terwijl ik daat echt met recht een grafhekel aan hebquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erg he, je zal maar jarig zijn morgen
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:09 schreef Laysa het volgende:
Ik zou ook wel een nwe keuken willen...met vaatwasser
Jamaar door D_K heb ik nu ineens heel veel afwasquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet doen, ik vind het leuk klinken als ik je aan de telefoon heb, de bordjes maken zo'n leuk geluid
Dan moet je hem laten afwassen en drogen en dan ruim jij het op, knus tochquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jamaar door D_K heb ik nu ineens heel veel afwas
ja...en me dan ergeren aan het feit dat ik het veel sneller kan...wat dat betreft ben ik een echte vrouwquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan moet je hem laten afwassen en drogen en dan ruim jij het op, knus toch
Daar zet je je gewoon overheenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...en me dan ergeren aan het feit dat ik het veel sneller kan...wat dat betreft ben ik een echte vrouw
Hij doet uiteraard net alsof ie het niet zo snel kan zodat jij het wil doenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...en me dan ergeren aan het feit dat ik het veel sneller kan...wat dat betreft ben ik een echte vrouw
Oh hallo.. Tering ik bewaar te veel. Ik heb opgeruimd iig.quote:
Boringquote:
Ja wwant jij kan dr ook zo goed tegen als mensen in je huis rond rommelenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar zet je je gewoon overheenzeg ik heel stoer
![]()
zal eens tijd worden, anders had ik je zonder weltrusten naar bed gestuurdquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh hallo.. Tering ik bewaar te veel. Ik heb opgeruimd iig.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja wwant jij kan dr ook zo goed tegen als mensen in je huis rond rommelen
Kan jij niet eens een keer als een witte tornado door mijn huis razen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Niemand mag wat doen in mijn huis, daar ben ik idd heel erg in
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan jij niet eens een keer als een witte tornado door mijn huis razen?
O, dan leg ik de belangrijke spulletjes wel effe in de schuur.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat wil ik best doen hoor, alleen ik ruim zo goed op dat het nooit meer te vinden is
Als dat echt zo is hè, waarom vier je het danquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis veel erger...ik moet 3 dagen ofzo mn verjaardag vieren terwijl ik daat echt met recht een grafhekel aan heb
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:30 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dan leg ik de belangrijke spulletjes wel effe in de schuur.
Hij was gisteren ook al volquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh hallo.. Tering ik bewaar te veel. Ik heb opgeruimd iig.
Ik ga ook gourmetten maandagquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:39 schreef Kally het volgende:
Ik ga maandag weer gourmetten, bij mijn vader
quote:
Uhhh nou wil niet lullig doen maar dat denk ik niet, des te meer heeft hijquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Nee gek, al zou hij dat vast wel leuk vinden, want Teun is aangenaam gezelschap
![]()
Ja duh, je moet natuurlijk wel genoeg voorraad inslaan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhhh nou wil niet lullig doen maar dat denk ik niet, des te meer heeft hij
Je hebt het over dit deuntje?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:43 schreef Disana het volgende:
Ik kan de originele reclame van Stimorol niet vinden. 'Stimorol chewing gum, Stimorol, chewing gum.' Met die dansende kauwgumpjes.
Verdomd, hoe heb je dat gevonden. Ik vond niets via Google en YouTube. Bedanktquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja duh, je moet natuurlijk wel genoeg voorraad inslaan.
Gewoon zoeken met "reclame stimorol". Simpeler kan 't nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Verdomd, hoe heb je dat gevonden. Ik vond niets via Google en YouTube. Bedankt
Ik zocht op stimorol commercialquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon zoeken met "reclame stimorol". Simpeler kan 't niet
't Wordt oppassen met kip, goed doorbakken die goedkope meukquote:
quote:Zorg om bacterie in kippenvlees
AMSTERDAM - In een aantal gevallen is in kippenvlees de ESBL-bacterie vastgesteld, voorlopig nog voornamelijk in het buitenland. Wie daarmee wordt besmet kan nauwelijks nog met antibiotica worden geholpen.
Omdat!!!!....Ik een kleine familie heb en we wel waarde hechten aan het feit dat we dan bij elkaar zijn!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als dat echt zo is hè, waarom vier je het dan
Je bent volgens mij oud genoeg om voor jezelf te beslissen dat je het niet doen!
Ik bak kip sowieso goed doorquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Wordt oppassen met kip, goed doorbakken die goedkope meuk![]()
[..]
Nee maar mij ging het om het deuntje. Je vindt dan alleen veel nieuwere reclames.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan vind je er genoeg, maar geen Nederlandse
Lieve schat, dan ga je toch bij elkaar zitten zonder je verjaardag te vierenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Omdat!!!!....Ik een kleine familie heb en we wel waarde hechten aan het feit dat we dan bij elkaar zijn!!
Wat had ie Fann? Een verdikte prostaat en hebben ze er wat afgehaald?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:59 schreef FANN het volgende:
[..]
dankjewel Honda
ging goed met die ouwe hij maakt al weer geintjes over de zustertjes
O dan gaat het zeker goedquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:59 schreef FANN het volgende:
[..]
dankjewel Honda
ging goed met die ouwe hij maakt al weer geintjes over de zustertjes
laat maar!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lieve schat, dan ga je toch bij elkaar zitten zonder je verjaardag te vieren
pffffffffquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat had ie Fann? Een verdikte prostaat en hebben ze er wat afgehaald?
hebben wij ook wel hoor.quote:
nah nee ik ga dit toch uitleggen eigenlijk....Het feit dat ik geen waarde hecht aan mn verjaardag betekend niet dat mijn moeder en mijn broer dat ook zo voelen en ik kan het ze niet kwalijk nemen....dus als zij het fijn vinden om mijn verjaardag te vieren dan doe ik dat...omdat!!quote:
Ik heb ook een keer zo'n onderzoek gehadquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:02 schreef FANN het volgende:
[..]
pffffffffzoveel detaisl heb ik niet gevraagd
![]()
hij moest om de haverklap piesen enzo, toen onderzoeken, die details waren ook al
niet echt fijn om te horen en dus moest hij geopereerd worden , maar of ze wat hebben
weggehaald heb ik niet gevraagd heur...![]()
tis wel mijn Pa h'e
Jullie innig van elkaar houden en zo hoort het, hier precies hetzelfde mopsquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
nah nee ik ga dit toch uitleggen eigenlijk....Het feit dat ik geen waarde hecht aan mn verjaardag betekend niet dat mijn moeder en mijn broer dat ook zo voelen en ik kan het ze niet kwalijk nemen....dus als zij het fijn vinden om mijn verjaardag te vieren dan doe ik dat...omdat!!
Heerlijk tochquote:
Met 1 kijker, jij dusquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer zo'n onderzoek gehad![]()
Mèn, wat was ie klein toen ze er met zo'n camera door die plasbuis wilden. Ze konden 'm bijna niet meer vinden![]()
Zijn ze gelijk maar doorgestoten richting blaas, zag er mooi uit zeiden ze![]()
Zou wel wat zijn voor een live stream
Allemaal prima, maar dat ze dan gelijk drie dagen achter elkaar komen vind ik dan wel wat overdrevenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
nah nee ik ga dit toch uitleggen eigenlijk....Het feit dat ik geen waarde hecht aan mn verjaardag betekend niet dat mijn moeder en mijn broer dat ook zo voelen en ik kan het ze niet kwalijk nemen....dus als zij het fijn vinden om mijn verjaardag te vieren dan doe ik dat...omdat!!
Dus dat!quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Jullie innig van elkaar houden en zo hoort het, hier precies hetzelfde mops
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mèn, wat was ie klein toen ze er met zo'n camera door die plasbuis wilden. Ze konden 'm bijna niet meer vinden![]()
Ik had geen behoefte om te kijken. Lig je daar op zo'n stoel die jullie ook vast wel kennen, met je benen lekker in de spreidstandquote:
Ze konden niet tegelijk, vandaar eigenlijk...Bovendien wil ik wel dat mn kleine nichtje voor me gaat zingen...daar praat ze nu al 2 weken overquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Allemaal prima, maar dat ze dan gelijk drie dagen achter elkaar komen vind ik dan wel wat overdreven![]()
En toch viel het mij reuze mee. Ze spuiten vooraf een verdovende vloeistof in je plasbuis, het erin schuiven voelde ik niets van. Alleen het met een rukje er weer uit halen, dat voelde alsof je met je hand langs een muur schaaft.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
ja zulk soort vehalen bedoel ik, die onderzoeken vooraf zijn ook niet echt een pretje heb ik begrepen.
Nog 1 vraagje dan: Waarom 3 x je verjaardag vieren?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik had geen behoefte om te kijken. Lig je daar op zo'n stoel die jullie ook vast wel kennen, met je benen lekker in de spreidstand
Aaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze konden niet tegelijk, vandaar eigenlijk...Bovendien wil ik wel dat mn kleine nichtje voor me gaat zingen...daar praat ze nu al 2 weken over
Maar dan niet met je handquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En toch viel het mij reuze mee. Ze spuiten vooraf een verdovende vloeistof in je plasbuis, het erin schuiven voelde ik niets van. Alleen het met een rukje er weer uit halen, dat voelde alsof je met je hand langs een muur schaaft.
Lamaquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog 1 vraagje dan: Waarom 3 x je verjaardag vieren?
ow ok'e Paquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En toch viel het mij reuze mee. Ze spuiten vooraf een verdovende vloeistof in je plasbuis, het erin schuiven voelde ik niets van. Alleen het met een rukje er weer uit halen, dat voelde alsof je met je hand langs een muur schaaft.
Volgens mij vind je het stiekem hartstikke leuk maar probeer je ook gewoon wat te zeuren te hebben hier. En bij gebrek aan beter kom je hier maar meequote:Op woensdag 31 maart 2010 21:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze konden niet tegelijk, vandaar eigenlijk...Bovendien wil ik wel dat mn kleine nichtje voor me gaat zingen...daar praat ze nu al 2 weken over
Smakelijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ow ok'e Pa![]()
![]()
ik gaat effe eten![]()
tot later
Als ik ooit weer moet dan haal ik je wel op, mag je wel kijkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ow ok'e Pa![]()
![]()
ik gaat effe eten![]()
tot later
Jij hebt ook altijd alles door he Teunquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij vind je het stiekem hartstikke leuk maar probeer je ook gewoon wat te zeuren te hebben hier. En bij gebrek aan beter kom je hier maar mee
Afgelopen half jaar twee keer gehad. Stelt niks voor!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neem de hele SC wel mee, moet kunnenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als ik ooit weer moet dan haal ik je wel op, mag je wel kijken
Eet zequote:Op woensdag 31 maart 2010 21:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ow ok'e Pa![]()
![]()
ik gaat effe eten![]()
tot later
Gelukkig had die uroloog van mij dunne vingers.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
ja zulk soort vehalen bedoel ik, die onderzoeken vooraf zijn ook niet echt een pretje heb ik begrepen.
We lezen het wel in de krant tegen die tijdquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan ie er weer wat jaartjes tegen en zeikt ie over een maand weer een volwassen vent zo van z'n brommer.
O ik heb beide keren wel meegekeken en uitleg gevraagd. Interressant toch?? Dat zie je niet elke dag.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik had geen behoefte om te kijken. Lig je daar op zo'n stoel die jullie ook vast wel kennen, met je benen lekker in de spreidstand
Ging die van jouw met de vingers naar binnen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Gelukkig had die uroloog van mij dunne vingers.![]()
Ik word al zenuwachtig van de thermometer.
ghehehehe jajaquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:18 schreef Kally het volgende:
O Lays ik ga vrijdagochtend ff koffie doen
Ik had er totaal geen behoefte aan, was alleen maar nerveusquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:18 schreef Coos het volgende:
[..]
O ik heb beide keren wel meegekeken en uitleg gevraagd. Interressant toch?? Dat zie je niet elke dag.
Ja maar dat is van jezelf, dan wil ik ook alles wetenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:18 schreef Coos het volgende:
[..]
O ik heb beide keren wel meegekeken en uitleg gevraagd. Interressant toch?? Dat zie je niet elke dag.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik had er totaal geen behoefte aan, was alleen maar nerveus
In m'n hol om te voelen of je prostaat niet verdikt is.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ging die van jouw met de vingers naar binnen?
Ja, ook dat inderdaadquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:21 schreef Coos het volgende:
[..]
In m'n hol om te voelen of je prostaat niet verdikt is.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:21 schreef Coos het volgende:
[..]
In m'n hol om te voelen of je prostaat niet verdikt is.
En trouwens, steek jij de thermometer in je plasbuis?![]()
We hoeven de details niet hoor Teunquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ook dat inderdaad![]()
Die vuige creme zat mij de hele weg terug naar huis dwars. Dat glijdt maar door je billen heen, die meuk
Welk randje? Ik woon aan het randje.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:22 schreef Kally het volgende:
O Coos, ik was nog in Den Haag vandaag, nou ja het randje dan
Houtwijklaan, moest wat ophalen en toen naar Naaldwijkquote:
Dat kon je gewoon wassen hoor voordat je naar huis ging.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ook dat inderdaad![]()
Die vuige creme zat mij de hele weg terug naar huis dwars. Dat glijdt maar door je billen heen, die meuk
Dat is het andere randje.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Houtwijklaan, moest wat ophalen en toen naar Naaldwijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |