Nee ik wil niet op KPD *vies kijkt*quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Zou jij op KPD willen, CarO? Zo een piemel in your face!En dan moet je aardig zeggen dat die echt goed is. Nee ja, goede piemel hoor! Nieuw?
![]()
Ja, een Hyves met alle New York foto's natuurlijk want dan ziet iedereen dat ik daar ben geweest en heb hardgelopen in Central Park. Laat alle vrienden tot mij komen. Ontelbare!![]()
Overdaad schaadt ja.Da's niet best.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee ik wil niet op KPD *vies kijkt*
Ohh we kunnen ook samen een Hyves nemen! NoekenCaroinNewYorkwaarNoekhardlooptenCaroniet.hyves.nl
quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:11 schreef Noek het volgende:
[..]
NoekenCaroinNewYorkwaarNoekhardlooptenCaronietmaarwelheelveelpancakeseet.hyves.nl
Je kent me niet meerquote:
Goed oefenenquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan ik zingen als ik dronken ben
Maar deze niet:
Ooit was er wel een jongen die Noek heette maar na Danny te hebben misbruikt kreeg ik de naam Noek.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:14 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Je kent me niet meerOf je bent iemand anders.
Of ik ben iemand anders
Ik zou je een ban geven voor ditquote:
Ja me neusquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Jij zou mij knuffelen, desnoods dood, en dat weet je
Ja me neus..quote:
Godver ik ik klik het nog aan ook. Dacht even in het begin dat het één van die spuug lelijke zussen was. Maar dat was het wel (10 seconden) Maar bedanktquote:
Slaap lekker strakkies, je neus ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Godver ik ik klik het nog aan ook. Dacht even in het begin dat het één van die spuug lelijke zussen was. Maar dat was het wel (10 seconden) Maar bedankt
dit is een verkapte doodsverwensingquote:
Hééé Haar van bovenquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:48 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is een verkapte doodsverwensing![]()
ik ga dat raporteren !
Gaat lukken ik ben bek af.. Daggie Batavia Stad !!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Slaap lekker strakkies, je neus ook
Je hebt gelijk, je doorziet ook echt allesquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:48 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is een verkapte doodsverwensing![]()
ik ga dat raporteren !
Oh mèn, wat zoek je daar in vredesnaam. Daar is geen ruk aan vind ikquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaat lukken ik ben bek af.. Daggie Batavia Stad !!!
Ja ik heb zelfs de stage versie gezien, maar dat was omdat mijn vriendinnetje erin speelde (Ellen Pieters).quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:49 schreef FANN het volgende:
[..]
DAT WAS EEN FILM TOch?
in wat zien ik ?
Best wel leuke dingen gekocht. En was super rustig. Eigenlijk had ik het idee om soms zonder te betalen gewoon de winkel uit te lopen. Zo ben ik nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oh mèn, wat zoek je daar in vredesnaam. Daar is geen ruk aan vind ik
\quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Best wel leuke dingen gekocht. En was super rustig. Eigenlijk had ik het idee om soms zonder te betalen gewoon de winkel uit te lopen. Zo ben ik niet
Is ook wel mooiquote:
Met dat gevoel ging ik ook, maar ik vond het een verademing in vergelijking met de kalverstraat shit winkels.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
\
Ik ben twee keer meegesleurd maar ik zie mij daar niet nog een keer rondlopen. Het zijn allemaal restpartijen volgens mij, waarbij net de juiste maat niet meer aanwezig is. Drama daar.
Jurkjes & rokjesquote:Op woensdag 31 maart 2010 01:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Met dat gevoel ging ik ook, maar ik vond het een verademing in vergelijking met de kalverstraat shit winkels.
Ja het zijn merken maar we gingen ook voor doodgewone Levis spijkerbroeken en ik ben het na een paar uurtjes wel zat. Maar zomaar een perfecte zwarte Calvin Klein jurk gescoord. (paar tientjes)
Ik moet er echt niet aan denken om daar op zaterdag te lopen. Dit was al een hele stap
Trustequote:Op woensdag 31 maart 2010 01:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jurkjes & rokjes![]()
Morgen fotootje? Nu echt slapen, morgen zeven uur gaat de wekker![]()
En dan nog één dag en dan vier dagen vrij![]()
![]()
![]()
Doeg Soury
Je hebt 48 uur kunnen slapen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nu echt slapen, morgen zeven uur gaat de wekker![]()
Ik was aan de Joden Goden overgeleverdquote:
quote:Vandaag wordt het een onstuimige dag die eerder aan de herfst dan aan de lente doet denken. Het is wisselend bewolkt en vooral vanmiddag komen van tijd tot tijd buien met (zware) windstoten voor. Ook is onweer en hagel hierbij mogelijk.
De middagtemperatuur ligt rond de 10 graden. De zuidelijke wind wordt boven land vrij krachtig tot krachtig, 5 tot 6, langs de kust en op het IJsselmeer is de wind hard, windkracht 7. Vanavond neemt de buiigheid langzaam af. Ook draait de wind naar zuidwestelijke richting en neemt boven land af naar matig tot vrij krachtig, 4 a 5, langs de kust en boven het IJsselmeer krachtig, 6.In de nacht naar donderdag beperkt de buiigheid zich tot de westkust.
Elders is het overwegend bewolkt. De temperatuur zakt landinwaarts naar omstreeks 3 graden.De wind is zuidwestelijk en matig, kracht 3 a 4, langs de kust krachtig 6 Bft. Ook donderdag overdag blijft het niet droog. Verspreid over het land vallen diverse buien, die mogelijk opnieuw gepaard gaan van onweer en windstoten.
De buien trekken in de middag naar het noordoosten weg en dan wordt het vrijwel overal droog. Ook komen er dan opklaringen voor. De maximumtemperatuur ligt overdag rond 8 graden. De wind is zuidwestelijk, (vrij) krachtig, 5 a 6, langs de kust krachtig tot hard, 6 tot 7 Bft.
Nespresso. Goed idee! Heb er nog maar twee op.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je zit in een negatieve spiraal Noek, het wordt darker en darker iedere dag. Misschien toch eens een ander smaakje Senseo proberen vandaag.
Koeiepoep, het is hardstikke mooi zonnig weer hier in hartje Gelderlandquote:Op woensdag 31 maart 2010 06:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
t Wordt een heerlijke dag om lekker thuis te zijn eigenlijk![]()
[..]
Hè bah ja nee, gedoe.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik zit eraan te denken om een Senseo te kopen voor op de zaak. Ben de automaatkoffie echt beu!![]()
Maar de dichtstbijzijnde kraan zit zo ver weg, vervelend.
Gewoon iedere morgen er even in zeiken? 't Lijkt mij win-winquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik zit eraan te denken om een Senseo te kopen voor op de zaak. Ben de automaatkoffie echt beu!![]()
Maar de dichtstbijzijnde kraan zit zo ver weg, vervelend.
Win-win-win, bedoel je, want dan ben je meteen van je eventuele eczeem afquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon iedere morgen er even in zeiken? 't Lijkt mij win-win![]()
Ja nou, niet zomaar. Eén en ander afhankelijk van afspraken en in principe niet meer dan twee dagen per week.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Win-win-win, bedoel je, want dan ben je meteen van je eventuele eczeem af![]()
Kan jij zomaar zo makkelijk besluiten om thuis te blijven?
Niet goed.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Hè bah ja nee, gedoe.
Hoe is het met Ian en opa?
M'n broertje heeft nu inmiddels bij toerbeurt al ongeveer een half jaar deeltijd ww (op en af, samen met z'n collega's). Je mag geen werkzaamheden verrichten tijdens je deeltijd ww en hij zit dan ook gewoon thuis. Z'n huis is inmiddels spik en span, alles geschilderd en behangen. Cursussen heeft ie ook niet gevolgd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:01 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
De meest vreemde Indianenverhalen gaan nu rond hier. In je deeltijdWW hier het magazijn moeten opruimen bijvoorbeeld. Dat is ook.
Morgen horen we meer, maar nu vermaak ik me met mijn imitatie van Lech Walesa. We gaan op de barricaden! Niet in het magazijn!
Noek! Begrijp ik nu gewoon goed dat jij naar NY gaat? Wanneer???
Ja hoor, zie je jezelf al poetsen? Zoek een andere neger!quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:01 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
De meest vreemde Indianenverhalen gaan nu rond hier. In je deeltijdWW hier het magazijn moeten opruimen bijvoorbeeld. Dat is ook.
Morgen horen we meer, maar nu vermaak ik me met mijn imitatie van Lech Walesa. We gaan op de barricaden! Niet in het magazijn!
Noek! Begrijp ik nu gewoon goed dat jij naar NY gaat? Wanneer???
Ahh..quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet goed.Vanavond is hij weer thuis, als hij er verder wat over kwijt wil dan zal hij dat wel doen.
'middagquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ahh..![]()
Nou, de rest hier goedemorgen dan maar.
Nee je moet dood. Lang en hard!quote:
Heeft ze net zo'n stoere outfit, moet ze zich weer uitkleden?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:19 schreef Copycat het volgende:
Wat voor een ei?
Ik ken WOW alleen van die hilarische South Park aflevering, dus bare with me.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee je moet dood. Lang en hard!
FOR THE HORDE!!!!!!!!!!!!
Alliance is voor gaysquote:
Ik zal al even te kijken. Beer met me!quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:21 schreef Disana het volgende:
Heeft ze net zo'n stoere outfit, moet ze zich weer uitkleden?
Het was een onoirbaar voorstel, niets minder dan dat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zal al even te kijken. Beer met me!
Omg, boring!quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daar hebben ze denk geen tijd voor...die moeten anderen doodmaken
Nee.quote:
Met de Sims wel jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kun je de sims wel laten seksen? En dan noem je 'm na 9 maanden sim junior.
/carequote:
WoW is toch heeeeeeeeeeeeeeeel erg groot? Met miljoenen verslaafden over de hele wereld?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daar hebben ze denk geen tijd voor...die moeten anderen doodmaken
Ja, dat kan. En dan krijg je een baby-Sim en die wordt volwassen. Dan maak je hem daarna dood door hem te verzuipen ofzo als het een man is.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kun je de sims wel laten seksen? En dan noem je 'm na 9 maanden sim junior.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |