nee k zag t weer ingeslikt wordenquote:
20 euro dus dat valt wel meequote:
Kunnen wij dan voor die tijd afspreken? Want mij lukt dat never nooit niet.quote:
Goed zo, want de afgelopen aflevering was McArmylicious!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag vrij, dan zal ik ff alles achter elkaar kijken
Nooit geweten dat het dan weer ingeslikt word.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee k zag t weer ingeslikt worden![]()
zat nog met mn hoofd bij t autogedoe
[..]
20 euro dus dat valt wel mee
moet morgen ff met de klantenservice bellen, dan krijg je t teruggestort op je rekening
Laat het effe weten dan. Dan komen wij je allemaal luidruchtig aanmoedigenquote:
Echt?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goed zo, want de afgelopen aflevering was McArmylicious!
Je mag met bloemen aan de finish staanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kunnen wij dan voor die tijd afspreken? Want mij lukt dat never nooit niet.![]()
Mighty Mouse.
Chrysanten?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je mag met bloemen aan de finish staan
Maar geen tulpen
Geenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar geen tulpen
Deal! Ik koop wel rozen of zo.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar geen tulpen
Schijtbloemen he? En niet dood te krijgen; zelfs niet door mijquote:
Ja precies! Nu nog zelf van de plee afquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Deal! Ik koop wel rozen of zo.![]()
Fijn dat je zo vooruit gaat. Zelf je ding weer kunnen doen is zoveel fijner dan met alles geholpen te moeten worden.
Oh ja, dat draagt wel bij aan een stukje levensvreugd.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja precies! Nu nog zelf van de plee af
Maar kinders, ik ga slapentrusten!
Jij zegt het zo lekker zoals het is.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja precies! Nu nog zelf van de plee af
Maar kinders, ik ga slapentrusten!
En dan ben jij verbaasd dat dit topic overleden is.quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan ben jij verbaasd dat dit topic overleden is.
Awww....quote:
Muis, daar ben je weer!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar geen tulpen
quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:16 schreef Taiga het volgende:
Hola!![]()
*deelt taart uit, want is vandaag 30 geworden!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:40 schreef Taiga het volgende:
[..]
Gheghe...hij blijft geweldig die foto.![]()
Bedankt!
Toen ik 30 werd dacht ik echt dat mijn leven voorbij was.quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:54 schreef Taiga het volgende:
Oud wijf...Pfff, me jeugd is nu officieel over...
![]()
Nee buiten zitten wordt het niet! Maar de zon schijnt hier wel vollop en de lucht is blauw! Het waait alleen...
quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:56 schreef Maes het volgende:
[..]
Toen ik 30 werd dacht ik echt dat mijn leven voorbij was.Nu weet ik wel beter
Luizenleventje hebben die beesten van onsquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:25 schreef oh-oh het volgende:
Arme Chico moet wachten tot na drieën, dan is hier pas zon, 's morgens is hier alleen zon in de zomer.
Babybobje
Nou zeker!quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:30 schreef Maes het volgende:
[..]
Luizenleventje hebben die beesten van ons
Té goed opgeborgen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:27 schreef Maes het volgende:
Hier in de wijk gaat morgen het vergunningparkeren in. Ik heb nu alle laden van de kast op de kop want in kan die vergunningen niet vinden. Ik ben anders altijd zo netjes in die dingen
quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:33 schreef oh-oh het volgende:
Nou, Chico heeft vanmorgen al een schop onder zn hol gehad anders![]()
Blije debiel piste van puur enthousiasme dat ie weer hier was zijn lievelingsmandje helemaal onder![]()
Zo moet ie niet gaan beginnen natuurlijk![]()
Ik ben ook echt in dubio of ik dat ding in de prullenbak pleur of thuis nog es in de was ga doen...
Goedemorgen beidequote:Op woensdag 31 maart 2010 09:34 schreef DeZwabber het volgende:
*zzzzzZZZzzzZZzzZz*
*rol*
BAF!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:23 schreef Maes het volgende:
Ik zit Bobbie-babyfoto's te bekijken en dit is de schattigste
[ afbeelding ]
!quote:
Zonder erbij na te denken opgeborgen. Maar inmiddels gevonden. Ik ben goedquote:
Ik stem voor in de was, het is toch zijn lievelingsmandjequote:Op woensdag 31 maart 2010 09:33 schreef oh-oh het volgende:
Nou, Chico heeft vanmorgen al een schop onder zn hol gehad anders![]()
Blije debiel piste van puur enthousiasme dat ie weer hier was zijn lievelingsmandje helemaal onder![]()
Zo moet ie niet gaan beginnen natuurlijk![]()
Ik ben ook echt in dubio of ik dat ding in de prullenbak pleur of thuis nog es in de was ga doen...
quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
!
ik weet dat ik nog een plaatje heb liggen hier, maar ik ga daar pas mee verder na mijn examen vandaag![]()
en hai
quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:41 schreef Maes het volgende:
[..]
Zonder erbij na te denken opgeborgen. Maar inmiddels gevonden. Ik ben goed
Hoi Zwabsterquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
!
ik weet dat ik nog een plaatje heb liggen hier, maar ik ga daar pas mee verder na mijn examen vandaag![]()
en hai
Vaak blijven ze dr dan tegen pissen, die domkloten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:43 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik stem voor in de was, het is toch zijn lievelingsmandje
Succes met je wiskunde!quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
!
en hai
Oh ja, met azijn is wel een goeie iddquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:51 schreef Taiga het volgende:
[..]
Succes met je wiskunde!
@oh-oh,
Ja dat is het grote nadeel van brokken, dat ze zoveel drinken. Maar ik zou dat mandje toch gewoon ff wassen in de wasmachine met wat schoonmaakazijn. Weggooien kan altijd nog.
Jama jamaar ze kunnen het voerschepje toch niet zelf bedienen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vaak blijven ze dr dan tegen pissen, die domkloten.
Maar hij krijgt nog 1 kans dr mee.
Twas nog een duur mandje ook![]()
Het komt volgens mij ook deels door die nieuwe brokken.
Ik heb op de show zondag voor een godsvermogen aan Orijen brok gekocht, het beste van het beste, vis en wildsmaak.
Ze vreten zich helemaal klem dr aan en zuipen zich dan een delirium zowat.
Ik ga mooi weer vieze brokken kopen want dit is echt niet de bedoeling![]()
Dan maar wat minder gezonde brok hoor, brok staat hier toch alleen maar voor dr bij, niet als hoofdmaaltijd, maar deze brokken zijn zo lekker dat ze dus echt al van maandag tot nu bijna een halve kilo op hebben.
Normaal doe ik 4 maanden met een zak van 2,5 kilo
was dat niet het deel wat ehh, bewees dat jij de eigenaar was?quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
eerst studeren
succes!
[..]
dat heb ik nou met deel 3 v mijn auto, onvindbaar
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
was dat niet het deel wat ehh, bewees dat jij de eigenaar was?
Kan je beter vers vlees voerenquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, met azijn is wel een goeie idd![]()
Ik heb altijd brok staan, en dat is nog nooit een probleem geweest, normaal kregen ze carocroc senior, alam & rijst, dan drinken ze niet zo veel en dan eten ze ook amper brok.
Maar ik had zoveel goeds over Orijen gehoord dat ik dat wel es wilde proberen...
Silly me, tis ook echt DUUR spul man!
Uhm ja, dat DOE ik toch ook al 5 jaar?quote:
Sorry!quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm ja, dat DOE ik toch ook al 5 jaar?
Alleen hebben mijn honden altijd ook een bakkie brok staan, omdat Frits de hele dag door moest kunnen eten en ze dat nu eenmaal zo gewend zijn. En ja ik weet dat mensen zeggen dat het niet goed is om brok en rauw door elkaar te voeren, maar mijn honden zijn echte alleseters en hebben nergens problemen mee.
Ik wil die brok ook hebben staan omdat ik niet houd van van die honden die zo gefixeerd zijn op eten, mijn honden doen dat niet omdat ze ten alle tijden eten ter beschikking hebben, en ze overeten nooit
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:16 schreef Taiga het volgende:
[..]
Sorry!Ik vergeet het altijd wie wel vers geeft en wie niet.
Ik zal niet meer zeuren. (god, ik word nu al een ouwehoer
)
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:23 schreef Taiga het volgende:
Heb inderdaad veel gehoord over Orijen, maar nooit geprobeerd hier. Ben zo langzamerhand aan het proberen om meer te barfen dan KVV. (zeker als ik al de kippenkarkassen gratis krijg)
Ja dat gedoe met die pecentages vind ik ook niets. Dus ik hou het op goede BARF-tussendoortjesquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar kipkarkasjes, dat is nou echt een ideaal tussendoortje, das alleen maar bot zowat.
Volledig barfen is mij echt te veel gedoe, ik vervang liever gewoon een of twee kvv maaltijden in de week door eens een karkas of wat pens of wat vis, net waar ik aan kan komen.
Ik vind dat gedoe met die percentages echt veel te ingewikkeld met die kleine hondjes waarvan er bv al 2 maar 40 gram per dag eten
Ja daarom blijf ik altijd kvv als hoofdmaal geven.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:32 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja dat gedoe met die pecentages vind ik ook niets. Dus ik hou het op goede BARF-tussendoortjesZal nog eens kijken voor andere dingen.
zo, das een duur geintjequote:Op woensdag 31 maart 2010 10:24 schreef Pagan het volgende:
Van harte, Taiga.
[ afbeelding ]
of liever
[ afbeelding ]
Van harte gefeliciteerd! Fijne dag gewenst!quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:16 schreef Taiga het volgende:
Hola!![]()
Thank you!quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd! Fijne dag gewenst!![]()
![]()
Dat is waarom ik hier altijd dezelfde Lamb and Rice van carocroc heb staan. Ze hebben het hier ook voor erbij, ze krijgen energique burgers als hoofdvoer. Maar....als we een keer door omstandigheden andere brokken hebben, beginnen ze hier ook als mongolen. (de katten trouwens ook).quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb altijd brok staan, en dat is nog nooit een probleem geweest, normaal kregen ze carocroc senior, alam & rijst, dan drinken ze niet zo veel en dan eten ze ook amper brok.
Maar ik had zoveel goeds over Orijen gehoord dat ik dat wel es wilde proberen...
Goede kans! Collodiaal zilver, heb ik altijd in zalfvorm hier staan. Spul is zo goed!quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:01 schreef Taiga het volgende:
[..]
Thank you!
Ik heb trouwens de collodiaal zilver en echinacea binnen! Heb meteen zijn ogen gedruppeld ermee en verklaar me voor gek, maar volgens mij zagen ze er beter uit na een paar uur!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat is waarom ik hier altijd dezelfde Lamb and Rice van carocroc heb staan. Ze hebben het hier ook voor erbij, ze krijgen energique burgers als hoofdvoer. Maar....als we een keer door omstandigheden andere brokken hebben, beginnen ze hier ook als mongolen. (de katten trouwens ook).
Er staat op het flesje 3-6 keer per dag druppelen...maar ik ben van plan om te druppelen als ik denk dat het nodig is. Het is toch niet nodig zoveel te druppelen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Goede kans! Collodiaal zilver, heb ik altijd in zalfvorm hier staan. Spul is zo goed!
Ligt eraan of je het als kuur gaat gebruiken of alleen op momenten dat je het nodig vind.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:17 schreef Taiga het volgende:
[..]
Er staat op het flesje 3-6 keer per dag druppelen...maar ik ben van plan om te druppelen als ik denk dat het nodig is. Het is toch niet nodig zoveel te druppelen?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:16 schreef Taiga het volgende:
Hola!![]()
Uit je bedje geflikkerd?quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:34 schreef DeZwabber het volgende:
*zzzzzZZZzzzZZzzZz*
*rol*
BAF!
[ afbeelding ]
schoonmaken met Dettol werkt ook vaak.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuh, wil het gebruiken "zo nodig".quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:19 schreef Strega het volgende:
[..]
Ligt eraan of je het als kuur gaat gebruiken of alleen op momenten dat je het nodig vind.
Thanks tis je vergeven..quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:19 schreef DeZwabber het volgende:
Taiga, gefeliciteerd
*vergeten te posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |