Met pijn in het hart bied ik mijn lieve Hyundai Pony aan. Het is een tweede auto en ik rij momenteel te weinig om de kosten rendabel te houden.
Ik heb de auto eind februari 2009 gekocht. Hij heeft bij de aflevering een volledige check-up, nieuwe apk en nieuwe uitlaat gehad. Het is echt een heerlijk autootje die me slechts 1 keer in de steek heeft gelaten, toen het verdeelkapje van de motor versleten bleek (tsja, dat mag natuurlijk op zo'n leeftijd wel eens). Die is uiteraard vervangen door een nieuwe. De hele koude winter heeft hij me probleemloos vervoerd, geen één keer haperde hij met starten maar sloeg rustig aan alsof het niet -15 aan het vriezen was. Hij draait verschrikkelijk rustig en heeft altijd zin in een lekker stukje rijden. Er zit volop pit in!
Kenteken: GZ-XX-26
Bouwjaar: oktober 1993
Brandstof: Benzine
Motor: 1.5i
Kilometerstand: ruim 128.000
APK vervaldatum: 25-03-2011
Kleur: bordeauxrood
Deuren: 3-deurs
gewicht: 920kg
Bijzonderheden:
- Radio voorbereiding
- Nieuwe APK
- Banden in prima staat
- Achterbank is neerklapbaar
- Trekhaak
- Interieur in keurige staat van onderhoud
Onderhoud sinds hij in mijn bezit is (een jaar):
- gloednieuwe uitlaat (maart 09)
- verdeelkap vervangen (najaar 09)
- uitgelijnd (najaar 09)
- olie vervangen (maart 2010)
- gloednieuwe apk (maart 2010)
- blanco APK-rapport, op 1 te vervangen lampje na (is uiteraard vervangen)
Om te weten:
- Auto heeft bij de achterbanden iets roest op carrosserie. Levert geen bezwaar op bij APK. Is afgelopen jaar niet verergert.
Vraagprijs: ¤950,-
Te bewonderen en uit te testen in: Zeewolde
Foto's zijn van vorig jaar, nieuwe foto's worden gemaakt zodra het zonnetje weer schijnt of het allerminst wat droger en minder grijs is.
![]()
![]()
I had a signature once. It was awful.