abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79760380
Wat draag je als je als vrouw cup A, cup AA of een nog kleinere maat hebt? Zijn hier toevallig vrouwen met deze maten aanwezig die hun mening hierover kunnen geven?
pi_79760631
Waarschijnlijk dragen ze een BH in die maat, met vulling en/of push up!
pi_79760738
waarschijnlijk draag je dan alsnog een bh zodat het toch nog lijkt alsof je het nodig hebt.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 20:25:59 #4
290568 Tussendoortje
kan altijd tussendoor
pi_79760740
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:23 schreef JMurc het volgende:
Ik ken een paar meisjes die dat inderdaad doen. Ik vind het zelfs hoogst irritant want als niet-push up drager lijken mijn borsten daardoor minder groot in verhouding.
Ik zeur, maar dat boeit me niet
Beter te veel dan te weinig
pi_79760800
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:25 schreef Tussendoortje het volgende:

[..]

Ik ken een paar meisjes die dat inderdaad doen. Ik vind het zelfs hoogst irritant want als niet-push up drager lijken mijn borsten daardoor minder groot in verhouding.
Ik zeur, maar dat boeit me niet
ik heb zo'n hekel aan puch-ups dan lijken ze nog groter en voel ik me eigenlijk wel een beetje voor schut
  dinsdag 30 maart 2010 @ 20:28:16 #6
290568 Tussendoortje
kan altijd tussendoor
pi_79760874
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:26 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

ik heb zo'n hekel aan puch-ups dan lijken ze nog groter en voel ik me eigenlijk wel een beetje voor schut
Medestanders!
  One tough cookie dinsdag 30 maart 2010 @ 20:29:41 #7
169210 liesje1979
pi_79760954
Ik draag ze, maar eigenlijk heb ik gewoon een hekel aan bh's.
Ik heb geen cup A maar ook geen cup D dus als ik lekker thuis ben en niets hoef draag ik vaak geen bh.
Hoi zwaartekracht,
pi_79761089
Er zijn dus ook meiden die bewust geen bh dragen, al hebben ze een grotere maat dan cup A. Dat wist ik nog niet.
pi_79761254
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik draag ze, maar eigenlijk heb ik gewoon een hekel aan bh's.
Ik heb geen cup A maar ook geen cup D dus als ik lekker thuis ben en niets hoef draag ik vaak geen bh.
Hoi zwaartekracht,
pcies liever geen BH................. lekker los in t hok !!!! Heb geen A en ook geen D maar een BH daar doe ik niet aan mee! (thuis dan)

psje: dames met een cup A of AA vullen vaak hun BH met wat wij in de volksmond "kipfilets" noemen, van die roze rubberen tiet vergroters
pi_79761319
Ik heb heeel lag geen bh gedragen. Toen we in de 3e of 4e klas met school een week naar Parijs gingen ben ik er toch 2 gaan kopen met mn moeder. A'tjes, ik heb best snel die vullingen eruit gehaald, omdat het verschil met zonder bh te groot was. Sinds die reis draag ik wel elke dag een bh, maar zo snel groeien borsten niet, hebben klasgenoten ook wel door.

Zo'n jaar of 6 later heb ik iets tussen B en C in.. De ene hunkemoller zegt 75b, het andere filiaal zegt 70c.. Ik ben er blij mee.. Gelukkig heb ik geen F-cup ofzo, zo zwaar, slecht voor je rug, in de weg zittend, niet op je rug kunnen slapen enzo..
pi_79761572
Meestal niet, lekker vrij zonder. Soms (formeel uit gaan, netjuzz moete weze) B70, daarom duzz
pi_79761834
Ik dus meestal wel. Dan lijkt het tenminste nog wat .
pi_79761983
Ik draag eigenlijk vaker een BH omdat je anders tepels door kleding ziet dan om wat anders (en daarom dus ook die gehate push-ups). Als dat niet belangrijk is en ik ga niet hardlopen ofzo draag ik geen BH. Dat ik dan de ene keer een B-cup lijk te hebben en de andere keer een D interesseert me eigenlijk vrij weinig
pi_79762117
Ik vind het nu helemaal niet fijn meer om zonder bh te lopen. Dat beweegt zo. En tepels door je shirt. En hangt zo. En voelt zo naakt.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 20:51:29 #15
290568 Tussendoortje
kan altijd tussendoor
pi_79762145
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:50 schreef Cherryblossom het volgende:
Ik vind het nu helemaal niet fijn meer om zonder bh te lopen. Dat beweegt zo. En tepels door je shirt. En hangt zo. En voelt zo naakt.
Daar ben ik het mee eens.
pi_79762153
Altijd, behalve snachts.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_79762206
push ups, ziet er leuk uit maar wel anti climax in bed
.
pi_79762231
Als jullie antwoorden dat je wel of geen bh draagt, misschien een ideetje om de cupmaat te vermelden en daarachter te zetten wel of geen bh en waarom?
pi_79762361
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:52 schreef Golden_Pauper het volgende:
push ups, ziet er leuk uit maar wel anti climax in bed
Geen last van dus, naturel, no push ups. M'n hersens zitten in m'n hoofd en dat is leuk genoeg
pi_79763326
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:36 schreef Cherryblossom het volgende:
Ik heb heeel lag geen bh gedragen. Toen we in de 3e of 4e klas met school een week naar Parijs gingen ben ik er toch 2 gaan kopen met mn moeder. A'tjes, ik heb best snel die vullingen eruit gehaald, omdat het verschil met zonder bh te groot was. Sinds die reis draag ik wel elke dag een bh, maar zo snel groeien borsten niet, hebben klasgenoten ook wel door.

Zo'n jaar of 6 later heb ik iets tussen B en C in.. De ene hunkemoller zegt 75b, het andere filiaal zegt 70c.. Ik ben er blij mee.. Gelukkig heb ik geen F-cup ofzo, zo zwaar, slecht voor je rug, in de weg zittend, niet op je rug kunnen slapen enzo..
Je doet haast alsof het iets is om je voor te schamen of om je minderwaardig over te voelen

Ik bedoel, ik ben ook maar gewoon de eerste de beste malloot die niks beters te doen heeft dan op een forum rondhangen, maar als ik kiezen mag heb ik liever een meid die geen last heeft van 'r eigen lichaam hoor Bovendien: kleine tietjes

En voor ik nu meteen een enorme berg stront over me heen krijg: ik bedoel daarmee niet dat 'iets tussen B en C in' klein zou zijn. Wat mij betreft in tegendeel zelfs
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_79763637
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:52 schreef MrM008 het volgende:
Als jullie antwoorden dat je wel of geen bh draagt, misschien een ideetje om de cupmaat te vermelden en daarachter te zetten wel of geen bh en waarom?
Ik heb 75C, naar college / werk etc. wel BH omdat je anders tepels ziet, met sporten BH vanwege de nek, in en om het huis en in andere situaties waar ik me er mee op mn gemak voel geen BH.

Push-up BH meestal, soms T-shirt BH als ik ze dik genoeg kan vinden. En mn vriend vindt dat geen afknapper nee, die weet hoe ik er uit zie naakt en hij is niet van het credo bigger is better.
pi_79764473
A Cup meldt zich.

Ik draag onder truitjes altijd een bh met push up..gewoon omdat het dan wat lijkt .
En thuis loop ik gewoon zonder..en 's nachts natuurlijk ook
  dinsdag 30 maart 2010 @ 21:45:33 #23
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_79765248
B75. Draag voorgevormde beha's. Staat mooier plus geen gedoe met zichtbare tepels en tepelpiercings. Thuis ook bijna altijd wel, nu blijven ze wel leuk strak maar ben bang dat ik sneller theezakkies krijg als ik te weinig een beha draag. Bovendien zijn ze zo leuk, ik heb alleen maar bij elkaar passende setjes en met een kleine maat zijn die makkelijk te krijgen en niet duur. Ik koop dus regelmatig nieuwe setjes en die wil ik dan ook aan
L'Enfer, c'est les autres.
pi_79766423
- edit: o wacht topic staat in SX

[ Bericht 88% gewijzigd door Manono op 30-03-2010 22:18:10 ]
Jusqu'ici tout va bien...
pi_79789989
Ik heb cup B en in de zomer draag ik ook nog wel eens geen bh. Heerlijk die vrijheid!
Haters gonna hate.
pi_79790212
Wat is er eigenlijk mis met tepels of piercings door kleding heen te zien? Al die lelijke voorgevormde bh.s Het zijn net harnassen
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  woensdag 31 maart 2010 @ 15:44:47 #27
278270 dopesthename
slapen kan altijd later nog
pi_79791543
je krijgt btw juist eerder "theezakjes" door het dragen van bh's. Heeft iets met je huid elasticiteit te maken...
pi_79792466
Ik vind een hele dag zonder bh lopen vaak gewoonweg pijnlijk, schuren je tepels langs de stof de hele dag en dat is alles behalve fijn op te duur.
Zeker met leuke topjes met opdruk, of stikwerk erin, dat doet vrij snel pijn eigenlijk.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 31 maart 2010 @ 16:06:23 #29
290568 Tussendoortje
kan altijd tussendoor
pi_79792551
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:10 schreef seasushi het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met tepels of piercings door kleding heen te zien? Al die lelijke voorgevormde bh.s Het zijn net harnassen
Staat nogal onverzorgd.
  woensdag 31 maart 2010 @ 16:39:03 #30
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_79793992
Ik draag alleen 's nachts geen BH. Ik heb 80 D, dus zonder BH de straat op is ook niet echt te doen. Dat stuitert me toch teveel Hoewel de BH voor mij amper iets toevoegt aan liften, houdt het ze wel goed op de juiste plek Ik draag ook voorgevormde, ik hoef niet al mijn leerlingen naar mijn tepels te zien staren

Als ik een dagje in pyjama blijf dan draag ik soms geen BH
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_79795207
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:10 schreef seasushi het volgende:
Mensen gaan ernaar staren of erger nog, opmerkingen er over maken. Ik heb geen behoefte aan commentaar op mn borsten.
pi_79795942
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:06 schreef Tussendoortje het volgende:

[..]

Staat nogal onverzorgd.
Dat is dan pas sinds een jaartje of 5. vroeger hadden alleen 60+ een voorgevormde bh
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_79796283
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:29 schreef seasushi het volgende:
Dat is dan pas sinds een jaartje of 5. vroeger hadden alleen 60+ een voorgevormde bh
Mijn eerste BH op mn 14e was ook al voorgevormd hoor
  woensdag 31 maart 2010 @ 18:01:06 #34
1930 The Bitch
the bitch is back
pi_79796988
Toen ik nog maat AA had, droeg ik ook voorgevormde bh's compleet met kipfiletjes. (Siliconen inlegstukjes)
Nu heb ik die dingen weg gegooit en draag ik gewoon wat ik mooi vind. Loop nog steeds regelmatig zonder bh, maar idd meestal lekker thuis, en af en toe onder kleding waar het mooier is.
De maat die ik nu heb verschild van 75c tot 70e(dan valt de bh klein uit)
I'm a bitch, i'm a lover
I'm a child, i'm a mother
I'm a sinner, i'm a saint
pi_79798472
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:29 schreef seasushi het volgende:

[..]

Ja vast. ! Waarom zie ik juist bij die groep dan zo vaak de tepels door het shirt heen?
  woensdag 31 maart 2010 @ 18:45:22 #36
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_79798541
Gadverdamme, Aborsten die hangen

Theezakjes
Lipton
Talpa
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_79800234
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:04 schreef erodome het volgende:
Ik vind een hele dag zonder bh lopen vaak gewoonweg pijnlijk, schuren je tepels langs de stof de hele dag en dat is alles behalve fijn op te duur.
Zeker met leuke topjes met opdruk, of stikwerk erin, dat doet vrij snel pijn eigenlijk.
dat herken ik heel erg ja, dat op een gegeven moment je tepels gewoon pijn gaan doen, heel vervelend is dat

dus beter draag ik gewoon een bh overdag, blijft alles een beetje op zn plek
pi_79800323
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 18:01 schreef The Bitch het volgende:
Toen ik nog maat AA had, droeg ik ook voorgevormde bh's compleet met kipfiletjes. (Siliconen inlegstukjes)
Nu heb ik die dingen weg gegooit en draag ik gewoon wat ik mooi vind. Loop nog steeds regelmatig zonder bh, maar idd meestal lekker thuis, en af en toe onder kleding waar het mooier is.
De maat die ik nu heb verschild van 75c tot 70e(dan valt de bh klein uit)
mijn eerste bh was iets van 70b of iets dergelijks, maarja voor die tijd zat ik op de basisschool en was het nog niet zo'n issue.
pi_79800435
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:23 schreef JMurc het volgende:
push up heeft alleen zin als er iets te pushen valt
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_79800649
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:35 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

push up heeft alleen zin als er iets te pushen valt
vulling pushen
pi_79811286
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:39 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Mijn eerste BH op mn 14e was ook al voorgevormd hoor
egt wel, de meeste vrouwen dragen voorgevormde bh's. Ik zie me al lopen in zo'n dun stoffen bh die niets op zn plek huodt. Kan je net zo goed niets aan doen.......... blech!
pi_79816171
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:30 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

dat herken ik heel erg ja, dat op een gegeven moment je tepels gewoon pijn gaan doen, heel vervelend is dat

dus beter draag ik gewoon een bh overdag, blijft alles een beetje op zn plek
Dat heb ik zelfs als man nog met bepaalde shirts. Kun je nagaan
pi_79816540
Maatje AA ofzo, ik draag geen BH's. Lang geleden op de middelbare school nog wel, maar al snel daarna vroeg ik me af waarom eigenlijk, zelfs bij paardrijden en hardlopen is 't niet nodig. En 't is volgens mij weinig opvallend, ik heb letterlijk nog nooit een opmerking gehad of gemerkt dat mensen staren. Ook hele zachte tepels, alleen als het *heel* erg koud is worden ze hard zodat je ze door een shirt heen zou zien, maar ja dan draag ik toch sowieso wel dikkere kleding
  Moderator donderdag 1 april 2010 @ 02:03:41 #44
236264 crew  capricia
pi_79816922
Het is toch gewoon heerlijk om b te hebben waardoor je geen bh hoeft te dragen! Het kan wel, maar het hoeft niet.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_79821119
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:09 schreef iennemiennemutten het volgende:

[..]

egt wel, de meeste vrouwen dragen voorgevormde bh's. Ik zie me al lopen in zo'n dun stoffen bh die niets op zn plek huodt. Kan je net zo goed niets aan doen.......... blech!
Tja, ik heb wat goede sport bh's en die zijn niet voorgevormt, als ik die onder een strakker shirtje aandoe is het net alsof ik geen bh aan heb en echt supertieten heb
Daar moet ik dus een beetje mee oppassen, dat terwijl ik ze graag draag aangezien ik nog wel wat rondren op een dag en die bh's gewoon zo lekker zitten onder alle omstandigheden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_79821926
70A/75AA, 22 jaar.
Draag meestal wel bh, soms wel soms niet push up.
Draag in de zomer regelmatig geen bh, gewoon omdat het lekker is.

Maar ik voel me meestal niet echt 'mooi' zonder bh want dan blijft er toch echt weinig over. Wil niet geassocieerd worden met een jongetje.

Ben getrouwd, mannetje weet wel wat eronder zit dus het is niet een grotere dissapointment dan normaal. Draag bh's om mezelf toch iets vrouwelijker te voelen.
pi_79822536
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:18 schreef erodome het volgende:
Tja, ik heb wat goede sport bh's en die zijn niet voorgevormt, als ik die onder een strakker shirtje aandoe is het net alsof ik geen bh aan heb en echt supertieten heb
Daar moet ik dus een beetje mee oppassen, dat terwijl ik ze graag draag aangezien ik nog wel wat rondren op een dag en die bh's gewoon zo lekker zitten onder alle omstandigheden.
Wat voor merk is dat dan?
pi_79830728
quote:
Op donderdag 1 april 2010 11:00 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Wat voor merk is dat dan?
Fila, heerlijke sport bh's met beugel, zitten als gegoten, kan ik heerlijk mee rondhuppelen zonder dat ik van die overdreven stuiterballen in mijn t-shirt heb, is erg handig bij de sporten die ik doe
pi_79831024
Ja paardrijden en vechtsport toch? Dan wil je de dames wel op hun plek houden ja
pi_79831555
Vooral bij het paardrijden, een vrouw zonder een gedegen bh te paard is geen gezicht wat mij betrefd, alhoewel mannen daar dan weer anders over kunnen denken, die zie je dan nog weleens ineens heel veel interresse krijgen voor het paardrijden(ja ja, normaal letten ze niet op, dan ineens wel ).
pi_79831737
Vrouwen met een cupmaat niet groter dan C zouden verplicht zonder BH moeten lopen!
Tenzij het ontzettende theezakjes zijn, dan is een BH wel zo mooi...
It's always different in a dream.
  donderdag 1 april 2010 @ 15:17:33 #52
201543 FokR
What's it all about?
pi_79832419
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:58 schreef see-through het volgende:
Vrouwen met een cupmaat niet groter dan C zouden verplicht zonder BH moeten lopen!
Tenzij het ontzettende theezakjes zijn, dan is een BH wel zo mooi...
Wat een bullshit
You know what I mean?
pi_79832497
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:17 schreef FokR het volgende:

[..]

Wat een bullshit
Nou vind ik niet, maar goed, ik vind vrouwen met 'kleinere' borsten dan ook heel erg sexy en als ze dan geen bh dragen, tja, dan vind ik het nóg sexier!
  donderdag 1 april 2010 @ 15:21:50 #54
201543 FokR
What's it all about?
pi_79832594
Dus als een vrouw een cup 80B heeft moet ze verplicht geen bh dragen.
Zo klein is 80B niet.
You know what I mean?
pi_79832668
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:21 schreef FokR het volgende:
Dus als een vrouw een cup 80B heeft moet ze verplicht geen bh dragen.
Zo klein is 80B niet.
Tja tis maar net hoe je het bekijkt, hier heb je wel een goed punt trouwens!
Ik zag alweer allemaal mooie slanke Carice van Houten achtige meiden voor me, zonder bh hmmmyummie!
pi_79832688
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:50 schreef Cherryblossom het volgende:
Ook eens, maar soms is t ook heerlijk om zo'n ding na een hele dag 's avonds lekker uit te doen
  donderdag 1 april 2010 @ 15:28:42 #57
201543 FokR
What's it all about?
pi_79832847
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:24 schreef see-through het volgende:

[..]

Ik zag alweer allemaal mooie slanke Carice van Houten achtige meiden voor me, zonder bh hmmmyummie!
Wat maakt het nu uit of ze er geen bh onder draagt.
Zie je toch niet door de kleding heen.
You know what I mean?
pi_79833076
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:28 schreef FokR het volgende:

[..]

Wat maakt het nu uit of ze er geen bh onder draagt.
Zie je toch niet door de kleding heen.
Maakt wel degelijk verschil! Nu heb ik ook een vriendinnetje, en als die geen bh heeft en ze komt thuis en ik pak haar in dr zij en ga met mijn hand naar boven om haar borsten te strelen vind ik het heeeeeeeel lekker als er niks onder zit. Daarnaast vind ik dat de vorm dan mooier uit komt. Maar zodra er meer aan gaat dan een T-shirtje maakt het qua zicht wel weinig verschil.
Ik snap het heus dat je liever een BH draagt, juist wanneer je alleen shirtjes draagt o.i.d. Dat heb ik zelf ook, maar ja ik zit niet in de kleineborstencategorie, dus ik draag altijd bh's behalve in de nacht.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 1 april 2010 @ 15:37:31 #59
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_79833134
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:35 schreef see-through het volgende:

[..]

Maakt wel degelijk verschil! Nu heb ik ook een vriendinnetje, en als die geen bh heeft en ze komt thuis en ik pak haar in dr zij en ga met mijn hand naar boven om haar borsten te strelen vind ik het heeeeeeeel lekker als er niks onder zit. Daarnaast vind ik dat de vorm dan mooier uit komt. Maar zodra er meer aan gaat dan een T-shirtje maakt het qua zicht wel weinig verschil.
Ik snap het heus dat je liever een BH draagt, juist wanneer je alleen shirtjes draagt o.i.d. Dat heb ik zelf ook, maar ja ik zit niet in de kleineborstencategorie, dus ik draag altijd bh's behalve in de nacht.
Voor jou ja.
Dat maakt het jou mening en niets wat voor elke vrouw zou moeten gelden.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 1 april 2010 @ 15:37:33 #60
201543 FokR
What's it all about?
pi_79833137
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:35 schreef see-through het volgende:

[..]

Ikzelf draag geen bh's.
Vind je het ook mooi als de tepels zijn te zijn door zo'n shirtje heen?
You know what I mean?
pi_79833700
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:24 schreef see-through het volgende:
Uhm, met 80B kun je ook mooi en slank zijn hoor
pi_79834911
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:54 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Uhm, met 80B kun je ook mooi en slank zijn hoor
Idd ik ben vrij lang en dan komt die 80 gewoon door je bouw hoor. Ik ben echt niet dik.
pi_79836099
altijd een bh, behalve snachts
heb 70F, dus geen bh is ontzettend vervelend! ze hangen maar wat rond, om zo ff te zeggen
~ Bonito La Risa ~
pi_79838890
quote:
Op donderdag 1 april 2010 16:56 schreef Mixende_match het volgende:
heb 70F, dus geen bh is ontzettend vervelend! ze hangen maar wat rond, om zo ff te zeggen
Dat ken ik ik had 70G maar ik heb afgelopen juni een verkleining laten doen, nu is het een D
  vrijdag 2 april 2010 @ 01:26:59 #65
201543 FokR
What's it all about?
pi_79856612
quote:
Op donderdag 1 april 2010 16:56 schreef Mixende_match het volgende:
Doe je goed... 70F voor een man.
You know what I mean?
pi_79858674
Cup A

Juist mooi met een klein bhtje. Vind ik.
Sowieso schrijf je zo.
pi_79862497
eerste foto is zowieso géén a-cup hoor!
pi_79863568
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:12 schreef grijsDuifje het volgende:
eerste foto is zowieso géén a-cup hoor!
Kan volgens mij wel dat dat A is. Tis nogal een tenger meidje.
pi_79865559
er wordt hier net gedaan alsof een A cup gewoon totaal plat is. Heb 75a en draag gewoon BH. Fijner dan zonder.
pi_79866570
ik heb 70A en dat komt niet in de buurt van de eerste foto maar er zal wel een verschil zitten tussen 70A en 75A, 75A is toch net zoiets als 70B?
pi_79866976
Ik heb 75A en dat komt bij lange na niet in de buurt van die eerste foto hoor.
pi_79867075
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:11 schreef grijsDuifje het volgende:
ik heb 70A en dat komt niet in de buurt van de eerste foto maar er zal wel een verschil zitten tussen 70A en 75A, 75A is toch net zoiets als 70B?
Klopt maar wat ik bedoelde is dat dat meisje volgens mij vrij klein en smal is en dat dus een A cup bij haar groter oogt dan bij een dame van 1,75 met een bredere bouw net zoals een C cup bij een klein tenger meisje soms wel een E kan lijken. Door de verhoudingen.

En volgens mij zijn dit ook push-ups hoor. Of iig padded of hoe je dat noemt.
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:19:52 #73
288142 mr_t88
Legen...wait for it...DARY!
pi_79869237
Misschien zijn wat meer foto's voor verduidelijking wel handig!
Those who push themselves, and are willing to face pain, exhaustion, humiliation, rejection, or worse, are the ones who become champions. The rest are left on the sidelines.
pi_79874472
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 14:19 schreef mr_t88 het volgende:
Misschien zijn wat meer foto's voor verduidelijking wel handig!
Haha, hier staan er wel wat tussen...
Sowieso schrijf je zo.
  maandag 5 april 2010 @ 12:58:41 #75
280106 iennemiennemutten
veni vidi vagina
pi_79964305
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:11 schreef grijsDuifje het volgende:
WOOT! neej, de cijfers zijn je omtrek de letters de grootte van je boobs................
pi_79964409
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:58 schreef iennemiennemutten het volgende:
WOOT! neej, de cijfers zijn je omtrek de letters de grootte van je boobs................
Ja en de cup van een 70B is dus ongeveer zo groot als de cup van een 75A.

Leg jij maar eens een 70B en een 90B bij elkaar en zeg dan nog eens dat de cup even groot is en alleen de onderwijdte anders....
pi_79964900
hehe
pi_79966460
quote:
Op maandag 5 april 2010 13:02 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja en de cup van een 70B is dus ongeveer zo groot als de cup van een 75A.

Leg jij maar eens een 70B en een 90B bij elkaar en zeg dan nog eens dat de cup even groot is en alleen de onderwijdte anders....
Inderdaad.
Bij 90D zijn de borsten toch echt groter dan bij 75D. Die maten lopen op in verhouding. Als je dus normaal 75C hebt en je past een BH waarbij de omvang eigenlijk net even te klein is maar de cup wel past zou je diezelfde BH in 80B moeten proberen. 80C slobbert je dan om je borsten.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_80132299
Ik heb een bescheiden B-cup, en draag alleen bh's als 't nodig is. Bijvoorbeeld met werken, want dat voelt wel heel naakt zonder zo'n ding aan. Ga ik gewoon een dagje de stad in dan draag ik eigenlijk ook altijd wel beha's. Onder jurkjes ligt 't er soms een beetje aan. Je hebt van die jurkjes die heel strak zitten, waaronder een beha niet mooi is. Je hebt ook mooie jurkjes die wat lager zijn uitgesneden, voor de veiligheid trek ik dan altijd wel een beha er onder aan.
Heb 't ook snel koud, en uitstekende tepels is echt om je dood bij te schamen
Thuis loop ik heel veel zonder beha, dat deel sla ik dan over 's ochtends met aankleden. Doe het altijd al zo, en al ben ik bijna een kwart eeuw oud, 't hangt echt niet!
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_80132735
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 18:26 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Thuis loop ik heel veel zonder beha, dat deel sla ik dan over 's ochtends met aankleden. Doe het altijd al zo, en al ben ik bijna een kwart eeuw oud, 't hangt echt niet!
Volgens mij horen je borsten sowieso niet te hangen hoor, je bent nog geen 25 ik bedoel ik heb er de meeste dagen ook geen aan, ik heb een C cup en ik ben ouder dan jij. En dat potlood valt nog steeds op de grond.
pi_80134365
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:26 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

je vergeet zeker dan mannen van inkijk houden en dat kan alleen als je een goed stel borsten hebt,
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_80162663
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 19:24 schreef rubje het volgende:

[..]

je vergeet zeker dan mannen van inkijk houden en dat kan alleen als je een goed stel borsten hebt,
dat heeft niks met push-ups te maken, met een gewone bh en een laag uitgesneden shirtje heb je ook wel inkijk
pi_80170425
quote:

Gelukkig helemaal geen vooroordelen ofzo. Just so you know: je hebt ook nog verschillende cup F's.
pi_80170974
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 18:41 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Volgens mij horen je borsten sowieso niet te hangen hoor, je bent nog geen 25 ik bedoel ik heb er de meeste dagen ook geen aan, ik heb een C cup en ik ben ouder dan jij. En dat potlood valt nog steeds op de grond.
Nou, als ik soms de verhalen om me heen moet geloven.. 't klinkt alsof ze op hun 12e al gingen hangen, en met hun 25e er over struikelen
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_80205999
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 21:52 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Nou, als ik soms de verhalen om me heen moet geloven.. 't klinkt alsof ze op hun 12e al gingen hangen, en met hun 25e er over struikelen
Maar dat ligt niet echt aan de cupmaat. Ga maar eens naar de sauna en check hoeveel treurige A cupjes er zijn. Kijk dat een G-cup meestal wel een potloodje vast kan houden is logisch (en bij zo'n cupmaat betekent dat ook niet eens dat ze hangen) maar een C heeft geen reden om eerder te hangen dan een A. Dat is iets wat vrouwen met kleine borsten verzinnen. "Hihi wat je niet hebt kan ook niet gaan hangen". Net zoals dikke vrouwen zeggen dat ze "curves in all the right places" hebben. Alsof je dat met maat 38 niet ook kan hebben
pi_80206611
mits je borsten een beetje mooi van vorm zijn. zou soms ook willen dat ik dat 'kon' ...
Le deuxième sexe
pi_80206986
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:24 schreef ad0rable het volgende:
mits je borsten een beetje mooi van vorm zijn. zou soms ook willen dat ik dat 'kon' ...
Dat kan ook...
Finito...
pi_80214527
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:13 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Maar dat ligt niet echt aan de cupmaat. Ga maar eens naar de sauna en check hoeveel treurige A cupjes er zijn. Kijk dat een G-cup meestal wel een potloodje vast kan houden is logisch (en bij zo'n cupmaat betekent dat ook niet eens dat ze hangen) maar een C heeft geen reden om eerder te hangen dan een A. Dat is iets wat vrouwen met kleine borsten verzinnen. "Hihi wat je niet hebt kan ook niet gaan hangen". Net zoals dikke vrouwen zeggen dat ze "curves in all the right places" hebben. Alsof je dat met maat 38 niet ook kan hebben
Tuurlijk gaat cup C wel meer zakken. Meer gewicht dus dat zakt sneller. \
En so? Lekker boeie als het zakt. Dat hoort er allemaal bij.
Sowieso schrijf je zo.
pi_80217468
quote:
Op maandag 12 april 2010 08:02 schreef -XX- het volgende:
Tuurlijk gaat cup C wel meer zakken. Meer gewicht dus dat zakt sneller. \
En so? Lekker boeie als het zakt. Dat hoort er allemaal bij.
Volgens mij scheelt het niet dusdanig veel in gewicht dat cupmaat de bepalende factor is (in ieder geval niet in de range A-C). Denk dat het met kleine tot normale borsten veel meer te maken heeft met je huid en bindweefsel. Anders zou je toch niet zoveel hangerige A cups zien? Ik zie best vaak andere jonge vrouwen in de sauna met kleinere borsten dan ik die echt treurig naar beneden staren.
pi_80218682
Dat is overigens ook wel echt vies, dan kun je beter c zien hangen. hangende a's ziet er eerder uit als een huidoverschot na veel afvallen.
pi_80220081
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:37 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Volgens mij scheelt het niet dusdanig veel in gewicht dat cupmaat de bepalende factor is (in ieder geval niet in de range A-C). Denk dat het met kleine tot normale borsten veel meer te maken heeft met je huid en bindweefsel. Anders zou je toch niet zoveel hangerige A cups zien? Ik zie best vaak andere jonge vrouwen in de sauna met kleinere borsten dan ik die echt treurig naar beneden staren.
Volgens mij heeft het veel te maken met veranderingen in gewicht.
Na de geboorte van mijn zoon ben ik heel veel afgevallen, was al niet zo bijgekomen, maar kwam uiteindelijk onder de 50 kilo uit.
Toen waren de borsten wel een beetje zielig te noemen.
Nu zit ik net boven mijn streefgewicht en heb ik weer gewoon volle borsten die niet echt hangen.

Wat ook nog een stevige factor was was de zwangerschap en het melk geven, de borsten gingen toen ruim over de D cup heen(was echt zo van he tieten waar gaan jullie met dat meisje heen, niet leuk meer), nu zijn ze weer mijn gewone maatje, toen ik mager was waren ze wat kleiner nog.
Maar iig heb ik lang gedacht dat het nooit meer goed zou komen met mijn borsten en dat ik gedoemd zou zijn ze over een aantal jaar over mijn schouders te slaan, maar wat gewicht erbij bleek de oplossing te zijn, nu ben ik niet ontevreden.
pi_80220661
ik draag ook geen bh met mijn cupje A, helemaal niet nodig
pi_80221094
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:53 schreef erodome het volgende:
Na de geboorte van mijn zoon ben ik heel veel afgevallen, was al niet zo bijgekomen, maar kwam uiteindelijk onder de 50 kilo uit.
Nu zit ik net boven mijn streefgewicht en heb ik weer gewoon volle borsten die niet echt hangen.

Wat ook nog een stevige factor was was de zwangerschap en het melk geven, de borsten gingen toen ruim over de D cup heen(was echt zo van he tieten waar gaan jullie met dat meisje heen, niet leuk meer), nu zijn ze weer mijn gewone maatje, toen ik mager was waren ze wat kleiner nog.
Maar iig heb ik lang gedacht dat het nooit meer goed zou komen met mijn borsten en dat ik gedoemd zou zijn ze over een aantal jaar over mijn schouders te slaan, maar wat gewicht erbij bleek de oplossing te zijn, nu ben ik niet ontevreden.
Het valt me in de sauna wel op dat het inderdaad vaak magere dames zijn die treurige A cups hebben. De wat vollere dames met kleine borsten hebben vaak een stel wat nog wel rechtdoor kijkt. Misschien zijn die met de hangers dan wel onwijs aan het lijnen ofzo?

Maar dan vraag ik me wel weer af waarom die van mij niet gaan hangen van lijnen misschien val ik langzamer af ofzo. Ik probeer niet te crashen, o.a. omdat ik wel tieten wil houden.
pi_80221770
het enige wat dit topic me geleerd heeft is dat Jannes en ikzelf de enige twee nederlanders zijn die nooit naar een sauna gaan..
  dinsdag 13 april 2010 @ 16:47:33 #95
1930 The Bitch
the bitch is back
pi_80269836
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:53 schreef erodome het volgende:

[..]

volgens mij ook niet helemaal, voor de 1ste woog ik 56 kilo en had een 75A. na de 1ste woog ik 61 en had ik een krappe B. Na de 2de woog ik 55 kilo en was er niks meer van te maken als een AA. Ik heb dan wel geen borstvoeding gegeven. Maar veranderingen van gewicht heeft meer te maken met de vet opslag die ook in de borsten plaatsvind, waarschijnlijk dat daarom borsten bij wat zwaarder wat voller zijn.
I'm a bitch, i'm a lover
I'm a child, i'm a mother
I'm a sinner, i'm a saint
pi_80273501
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 21:30 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Gelukkig helemaal geen vooroordelen ofzo. Just so you know: je hebt ook nog verschillende cup F's.
Wat heeft dat met vooroordelen te maken. Ik heb zovaak gehoord dat meiden altijd pijn aan hun rug hebben door hun grote cupmaat, en ook al vaak genoeg gehoord dat ze dan een borstverkleining lieten doen. En met mijn lichaamsbouw zou ik ook last ervan hebben. Ik ben gewoon blij met mn eigen maat
pi_80274118
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:32 schreef Boven het volgende:

[..]

Dat kan ook...
vind c zonder bh niet bijster flatteus
Le deuxième sexe
pi_80287792
Bij jou wel...
Finito...
pi_80308730
quote:
heb ik iets tussen B en C in.. De ene hunkemoller zegt 75b, het andere filiaal zegt 70c.. Ik ben er blij mee..
Laat het eens opmeten bij een goede zaak (dus geen hunkemoller), je hebt gewoon 1 maat en die verschilt niet per keer.

Heb een vriendin gehad met AA en een vriendin met F, heeft beiden wel wat. Voor het verrasssen met een lingeriesetje kan je er beter tussenblijven, anders heeft het of geen nut of het is reteduur.
pi_80312436
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:15 schreef willempjewever het volgende:
Laat het eens opmeten bij een goede zaak (dus geen hunkemoller), je hebt gewoon 1 maat en die verschilt niet per keer.
Tenzij zij een onderwijdte heeft van 72,5 cm. Dan zit ze gewoon tussen twee maten in en hangt het dus er van af hoe de BH valt of ze beter de kleinere of de grotere onderwijdte kan kiezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')