Ik ken een paar meisjes die dat inderdaad doen. Ik vind het zelfs hoogst irritant want als niet-push up drager lijken mijn borsten daardoor minder groot in verhouding.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:23 schreef JMurc het volgende:
Waarschijnlijk dragen ze een BH in die maat, met vulling en/of push up!
ik heb zo'n hekel aan puch-upsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:25 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Ik ken een paar meisjes die dat inderdaad doen. Ik vind het zelfs hoogst irritant want als niet-push up drager lijken mijn borsten daardoor minder groot in verhouding.
Ik zeur, maar dat boeit me niet
Medestanders!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:26 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
ik heb zo'n hekel aan puch-upsdan lijken ze nog groter en voel ik me eigenlijk wel een beetje voor schut
pcies liever geen BH................. lekker los in t hok !!!! Heb geen A en ook geen D maar een BH daar doe ik niet aan mee! (thuis dan)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik draag ze, maar eigenlijk heb ik gewoon een hekel aan bh's.
Ik heb geen cup A maar ook geen cup D dus als ik lekker thuis ben en niets hoef draag ik vaak geen bh.
Hoi zwaartekracht,
Daar ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:50 schreef Cherryblossom het volgende:
Ik vind het nu helemaal niet fijn meer om zonder bh te lopen. Dat beweegt zo. En tepels door je shirt. En hangt zo. En voelt zo naakt.
Geen last van dus, naturel, no push ups. M'n hersens zitten in m'n hoofd en dat is leuk genoegquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:52 schreef Golden_Pauper het volgende:
push ups, ziet er leuk uit maar wel anti climax in bed
Je doet haast alsof het iets is om je voor te schamen of om je minderwaardig over te voelenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:36 schreef Cherryblossom het volgende:
Ik heb heeel lag geen bh gedragen. Toen we in de 3e of 4e klas met school een week naar Parijs gingen ben ik er toch 2 gaan kopen met mn moeder. A'tjes, ik heb best snel die vullingen eruit gehaald, omdat het verschil met zonder bh te groot was. Sinds die reis draag ik wel elke dag een bh, maar zo snel groeien borsten niet, hebben klasgenoten ook wel door.
Zo'n jaar of 6 later heb ik iets tussen B en C in.. De ene hunkemoller zegt 75b, het andere filiaal zegt 70c.. Ik ben er blij mee.. Gelukkig heb ik geen F-cup ofzo, zo zwaar, slecht voor je rug, in de weg zittend, niet op je rug kunnen slapen enzo..
Ik heb 75C, naar college / werk etc. wel BH omdat je anders tepels ziet, met sporten BH vanwege de nek, in en om het huis en in andere situaties waar ik me er mee op mn gemak voel geen BH.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:52 schreef MrM008 het volgende:
Als jullie antwoorden dat je wel of geen bh draagt, misschien een ideetje om de cupmaat te vermelden en daarachter te zetten wel of geen bh en waarom?
Staat nogal onverzorgd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:10 schreef seasushi het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met tepels of piercings door kleding heen te zien? Al die lelijke voorgevormde bh.s Het zijn net harnassen
Mensen gaan ernaar staren of erger nog, opmerkingen er over maken. Ik heb geen behoefte aan commentaar op mn borsten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:10 schreef seasushi het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met tepels of piercings door kleding heen te zien? Al die lelijke voorgevormde bh.s Het zijn net harnassen
Dat is dan pas sinds een jaartje of 5. vroeger hadden alleen 60+ een voorgevormde bhquote:
Mijn eerste BH op mn 14e was ook al voorgevormd hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:29 schreef seasushi het volgende:
Dat is dan pas sinds een jaartje of 5. vroeger hadden alleen 60+ een voorgevormde bh
Ja vast.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:29 schreef seasushi het volgende:
[..]
Dat is dan pas sinds een jaartje of 5. vroeger hadden alleen 60+ een voorgevormde bh
dat herken ik heel erg ja, dat op een gegeven moment je tepels gewoon pijn gaan doen, heel vervelend is datquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:04 schreef erodome het volgende:
Ik vind een hele dag zonder bh lopen vaak gewoonweg pijnlijk, schuren je tepels langs de stof de hele dag en dat is alles behalve fijn op te duur.
Zeker met leuke topjes met opdruk, of stikwerk erin, dat doet vrij snel pijn eigenlijk.
mijn eerste bh was iets van 70b of iets dergelijks, maarja voor die tijd zat ik op de basisschool en was het nog niet zo'n issue.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:01 schreef The Bitch het volgende:
Toen ik nog maat AA had, droeg ik ook voorgevormde bh's compleet met kipfiletjes. (Siliconen inlegstukjes)
Nu heb ik die dingen weg gegooit en draag ik gewoon wat ik mooi vind. Loop nog steeds regelmatig zonder bh, maar idd meestal lekker thuis, en af en toe onder kleding waar het mooier is.
De maat die ik nu heb verschild van 75c tot 70e(dan valt de bh klein uit)
push up heeft alleen zin als er iets te pushen valtquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:23 schreef JMurc het volgende:
Waarschijnlijk dragen ze een BH in die maat, met vulling en/of push up!
vulling pushenquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:35 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
push up heeft alleen zin als er iets te pushen valt
egt wel, de meeste vrouwen dragen voorgevormde bh's. Ik zie me al lopen in zo'n dun stoffen bh die niets op zn plek huodt. Kan je net zo goed niets aan doen.......... blech!quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mijn eerste BH op mn 14e was ook al voorgevormd hoor
Dat heb ik zelfs als man nog met bepaalde shirts. Kun je nagaanquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:30 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
dat herken ik heel erg ja, dat op een gegeven moment je tepels gewoon pijn gaan doen, heel vervelend is dat
dus beter draag ik gewoon een bh overdag, blijft alles een beetje op zn plek
Tja, ik heb wat goede sport bh's en die zijn niet voorgevormt, als ik die onder een strakker shirtje aandoe is het net alsof ik geen bh aan heb en echt supertieten hebquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:09 schreef iennemiennemutten het volgende:
[..]
egt wel, de meeste vrouwen dragen voorgevormde bh's. Ik zie me al lopen in zo'n dun stoffen bh die niets op zn plek huodt. Kan je net zo goed niets aan doen.......... blech!
Wat voor merk is dat dan?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:18 schreef erodome het volgende:
Tja, ik heb wat goede sport bh's en die zijn niet voorgevormt, als ik die onder een strakker shirtje aandoe is het net alsof ik geen bh aan heb en echt supertieten heb
Daar moet ik dus een beetje mee oppassen, dat terwijl ik ze graag draag aangezien ik nog wel wat rondren op een dag en die bh's gewoon zo lekker zitten onder alle omstandigheden.
Fila, heerlijke sport bh's met beugel, zitten als gegoten, kan ik heerlijk mee rondhuppelen zonder dat ik van die overdreven stuiterballen in mijn t-shirt heb, is erg handig bij de sporten die ik doequote:
Wat een bullshitquote:Op donderdag 1 april 2010 14:58 schreef see-through het volgende:
Vrouwen met een cupmaat niet groter dan C zouden verplicht zonder BH moeten lopen!
Tenzij het ontzettende theezakjes zijn, dan is een BH wel zo mooi...
Nou vind ik niet, maar goed, ik vind vrouwen met 'kleinere' borsten dan ook heel erg sexy en als ze dan geen bh dragen, tja, dan vind ik het nóg sexier!quote:
Tja tis maar net hoe je het bekijkt, hier heb je wel een goed punt trouwens!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:21 schreef FokR het volgende:
Dus als een vrouw een cup 80B heeft moet ze verplicht geen bh dragen.
Zo klein is 80B niet.
Ook eens, maar soms is t ook heerlijk om zo'n ding na een hele dag 's avonds lekker uit te doenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:50 schreef Cherryblossom het volgende:
Ik vind het nu helemaal niet fijn meer om zonder bh te lopen. Dat beweegt zo. En tepels door je shirt. En hangt zo. En voelt zo naakt.
Wat maakt het nu uit of ze er geen bh onder draagt.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:24 schreef see-through het volgende:
[..]
Tja tis maar net hoe je het bekijkt, hier heb je wel een goed punt trouwens!
Ik zag alweer allemaal mooie slanke Carice van Houten achtige meiden voor me, zonder bh hmmmyummie!
Maakt wel degelijk verschil! Nu heb ik ook een vriendinnetje, en als die geen bh heeft en ze komt thuis en ik pak haar in dr zij en ga met mijn hand naar boven om haar borsten te strelen vind ik het heeeeeeeel lekker als er niks onder zit. Daarnaast vind ik dat de vorm dan mooier uit komt. Maar zodra er meer aan gaat dan een T-shirtje maakt het qua zicht wel weinig verschil.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:28 schreef FokR het volgende:
[..]
Wat maakt het nu uit of ze er geen bh onder draagt.
Zie je toch niet door de kleding heen.
Voor jou ja.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:35 schreef see-through het volgende:
[..]
Maakt wel degelijk verschil! Nu heb ik ook een vriendinnetje, en als die geen bh heeft en ze komt thuis en ik pak haar in dr zij en ga met mijn hand naar boven om haar borsten te strelen vind ik het heeeeeeeel lekker als er niks onder zit. Daarnaast vind ik dat de vorm dan mooier uit komt. Maar zodra er meer aan gaat dan een T-shirtje maakt het qua zicht wel weinig verschil.
Ik snap het heus dat je liever een BH draagt, juist wanneer je alleen shirtjes draagt o.i.d. Dat heb ik zelf ook, maar ja ik zit niet in de kleineborstencategorie, dus ik draag altijd bh's behalve in de nacht.
Ikzelf draag geen bh's.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:35 schreef see-through het volgende:
[..]
Maakt wel degelijk verschil! Nu heb ik ook een vriendinnetje, en als die geen bh heeft en ze komt thuis en ik pak haar in dr zij en ga met mijn hand naar boven om haar borsten te strelen vind ik het heeeeeeeel lekker als er niks onder zit. Daarnaast vind ik dat de vorm dan mooier uit komt. Maar zodra er meer aan gaat dan een T-shirtje maakt het qua zicht wel weinig verschil.
Ik snap het heus dat je liever een BH draagt, juist wanneer je alleen shirtjes draagt o.i.d. Dat heb ik zelf ook, maar ja ik zit niet in de kleineborstencategorie, dus ik draag altijd bh's behalve in de nacht.
Uhm, met 80B kun je ook mooi en slank zijn hoorquote:Op donderdag 1 april 2010 15:24 schreef see-through het volgende:
Tja tis maar net hoe je het bekijkt, hier heb je wel een goed punt trouwens!
Ik zag alweer allemaal mooie slanke Carice van Houten achtige meiden voor me, zonder bh hmmmyummie!
Idd ik ben vrij lang en dan komt die 80 gewoon door je bouw hoor. Ik ben echt niet dik.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:54 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Uhm, met 80B kun je ook mooi en slank zijn hoor
Dat ken ik ik had 70G maar ik heb afgelopen juni een verkleining laten doen, nu is het een Dquote:Op donderdag 1 april 2010 16:56 schreef Mixende_match het volgende:
altijd een bh, behalve snachts![]()
heb 70F, dus geen bh is ontzettend vervelend! ze hangen maar wat rond, om zo ff te zeggen
Doe je goed... 70F voor een man.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:56 schreef Mixende_match het volgende:
altijd een bh, behalve snachts![]()
heb 70F, dus geen bh is ontzettend vervelend! ze hangen maar wat rond, om zo ff te zeggen
Kan volgens mij wel dat dat A is. Tis nogal een tenger meidje.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:12 schreef grijsDuifje het volgende:
eerste foto is zowieso géén a-cup hoor!
Klopt maar wat ik bedoelde is dat dat meisje volgens mij vrij klein en smal is en dat dus een A cup bij haar groter oogt dan bij een dame van 1,75 met een bredere bouwquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:11 schreef grijsDuifje het volgende:
ik heb 70A en dat komt niet in de buurt van de eerste foto maar er zal wel een verschil zitten tussen 70A en 75A, 75A is toch net zoiets als 70B?
Haha, hier staan er wel wat tussen...quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:19 schreef mr_t88 het volgende:
Misschien zijn wat meer foto's voor verduidelijking wel handig!
WOOT! neej, de cijfers zijn je omtrek de letters de grootte van je boobs................quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:11 schreef grijsDuifje het volgende:
ik heb 70A en dat komt niet in de buurt van de eerste foto maar er zal wel een verschil zitten tussen 70A en 75A, 75A is toch net zoiets als 70B?
Ja en de cup van een 70B is dus ongeveer zo groot als de cup van een 75A.quote:Op maandag 5 april 2010 12:58 schreef iennemiennemutten het volgende:
WOOT! neej, de cijfers zijn je omtrek de letters de grootte van je boobs................![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 5 april 2010 13:02 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja en de cup van een 70B is dus ongeveer zo groot als de cup van een 75A.
Leg jij maar eens een 70B en een 90B bij elkaar en zeg dan nog eens dat de cup even groot is en alleen de onderwijdte anders....
Volgens mij horen je borsten sowieso niet te hangen hoor, je bent nog geen 25quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:26 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Thuis loop ik heel veel zonder beha, dat deel sla ik dan over 's ochtends met aankleden. Doe het altijd al zo, en al ben ik bijna een kwart eeuw oud, 't hangt echt niet!
je vergeet zeker dan mannen van inkijk houden en dat kan alleen als je een goed stel borsten hebt,quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:26 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
ik heb zo'n hekel aan puch-upsdan lijken ze nog groter en voel ik me eigenlijk wel een beetje voor schut
dat heeft niks met push-ups te maken, met een gewone bh en een laag uitgesneden shirtje heb je ook wel inkijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:24 schreef rubje het volgende:
[..]
je vergeet zeker dan mannen van inkijk houden en dat kan alleen als je een goed stel borsten hebt,
Gelukkig helemaal geen vooroordelen ofzo. Just so you know: je hebt ook nog verschillende cup F's.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:36 schreef Cherryblossom het volgende:
Zo'n jaar of 6 later heb ik iets tussen B en C in.. De ene hunkemoller zegt 75b, het andere filiaal zegt 70c.. Ik ben er blij mee.. Gelukkig heb ik geen F-cup ofzo, zo zwaar, slecht voor je rug, in de weg zittend, niet op je rug kunnen slapen enzo..
Nou, als ik soms de verhalen om me heen moet geloven.. 't klinkt alsof ze op hun 12e al gingen hangen, en met hun 25e er over struikelenquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Volgens mij horen je borsten sowieso niet te hangen hoor, je bent nog geen 25ik bedoel ik heb er de meeste dagen ook geen aan, ik heb een C cup en ik ben ouder dan jij. En dat potlood valt nog steeds op de grond.
Maar dat ligt niet echt aan de cupmaat. Ga maar eens naar de sauna en check hoeveel treurige A cupjes er zijn. Kijk dat een G-cup meestal wel een potloodje vast kan houden is logisch (en bij zo'n cupmaat betekent dat ook niet eens dat ze hangen) maar een C heeft geen reden om eerder te hangen dan een A. Dat is iets wat vrouwen met kleine borsten verzinnen. "Hihi wat je niet hebt kan ook niet gaan hangen". Net zoals dikke vrouwen zeggen dat ze "curves in all the right places" hebben. Alsof je dat met maat 38 niet ook kan hebbenquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:52 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Nou, als ik soms de verhalen om me heen moet geloven.. 't klinkt alsof ze op hun 12e al gingen hangen, en met hun 25e er over struikelen
Dat kan ook...quote:Op zondag 11 april 2010 22:24 schreef ad0rable het volgende:
mits je borsten een beetje mooi van vorm zijn. zou soms ook willen dat ik dat 'kon' ...
Tuurlijk gaat cup C wel meer zakken. Meer gewicht dus dat zakt sneller. \quote:Op zondag 11 april 2010 22:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar dat ligt niet echt aan de cupmaat. Ga maar eens naar de sauna en check hoeveel treurige A cupjes er zijn. Kijk dat een G-cup meestal wel een potloodje vast kan houden is logisch (en bij zo'n cupmaat betekent dat ook niet eens dat ze hangen) maar een C heeft geen reden om eerder te hangen dan een A. Dat is iets wat vrouwen met kleine borsten verzinnen. "Hihi wat je niet hebt kan ook niet gaan hangen". Net zoals dikke vrouwen zeggen dat ze "curves in all the right places" hebben. Alsof je dat met maat 38 niet ook kan hebben
Volgens mij scheelt het niet dusdanig veel in gewicht dat cupmaat de bepalende factor is (in ieder geval niet in de range A-C). Denk dat het met kleine tot normale borsten veel meer te maken heeft met je huid en bindweefsel. Anders zou je toch niet zoveel hangerige A cups zien? Ik zie best vaak andere jonge vrouwen in de sauna met kleinere borsten dan ik die echt treurig naar beneden staren.quote:Op maandag 12 april 2010 08:02 schreef -XX- het volgende:
Tuurlijk gaat cup C wel meer zakken. Meer gewicht dus dat zakt sneller. \
En so? Lekker boeie als het zakt. Dat hoort er allemaal bij.
Volgens mij heeft het veel te maken met veranderingen in gewicht.quote:Op maandag 12 april 2010 10:37 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Volgens mij scheelt het niet dusdanig veel in gewicht dat cupmaat de bepalende factor is (in ieder geval niet in de range A-C). Denk dat het met kleine tot normale borsten veel meer te maken heeft met je huid en bindweefsel. Anders zou je toch niet zoveel hangerige A cups zien? Ik zie best vaak andere jonge vrouwen in de sauna met kleinere borsten dan ik die echt treurig naar beneden staren.
Het valt me in de sauna wel op dat het inderdaad vaak magere dames zijn die treurige A cups hebben. De wat vollere dames met kleine borsten hebben vaak een stel wat nog wel rechtdoor kijkt. Misschien zijn die met de hangers dan wel onwijs aan het lijnen ofzo?quote:Op maandag 12 april 2010 11:53 schreef erodome het volgende:
Volgens mij heeft het veel te maken met veranderingen in gewicht.
Na de geboorte van mijn zoon ben ik heel veel afgevallen, was al niet zo bijgekomen, maar kwam uiteindelijk onder de 50 kilo uit.
Toen waren de borsten wel een beetje zielig te noemen.
Nu zit ik net boven mijn streefgewicht en heb ik weer gewoon volle borsten die niet echt hangen.
Wat ook nog een stevige factor was was de zwangerschap en het melk geven, de borsten gingen toen ruim over de D cup heen(was echt zo van he tieten waar gaan jullie met dat meisje heen, niet leuk meer), nu zijn ze weer mijn gewone maatje, toen ik mager was waren ze wat kleiner nog.
Maar iig heb ik lang gedacht dat het nooit meer goed zou komen met mijn borsten en dat ik gedoemd zou zijn ze over een aantal jaar over mijn schouders te slaan, maar wat gewicht erbij bleek de oplossing te zijn, nu ben ik niet ontevreden.
volgens mij ook niet helemaal, voor de 1ste woog ik 56 kilo en had een 75A. na de 1ste woog ik 61 en had ik een krappe B. Na de 2de woog ik 55 kilo en was er niks meer van te maken als een AA. Ik heb dan wel geen borstvoeding gegeven. Maar veranderingen van gewicht heeft meer te maken met de vet opslag die ook in de borsten plaatsvind, waarschijnlijk dat daarom borsten bij wat zwaarder wat voller zijn.quote:Op maandag 12 april 2010 11:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het veel te maken met veranderingen in gewicht.
Na de geboorte van mijn zoon ben ik heel veel afgevallen, was al niet zo bijgekomen, maar kwam uiteindelijk onder de 50 kilo uit.
Toen waren de borsten wel een beetje zielig te noemen.
Nu zit ik net boven mijn streefgewicht en heb ik weer gewoon volle borsten die niet echt hangen.
Wat ook nog een stevige factor was was de zwangerschap en het melk geven, de borsten gingen toen ruim over de D cup heen(was echt zo van he tieten waar gaan jullie met dat meisje heen, niet leuk meer), nu zijn ze weer mijn gewone maatje, toen ik mager was waren ze wat kleiner nog.
Maar iig heb ik lang gedacht dat het nooit meer goed zou komen met mijn borsten en dat ik gedoemd zou zijn ze over een aantal jaar over mijn schouders te slaan, maar wat gewicht erbij bleek de oplossing te zijn, nu ben ik niet ontevreden.
Wat heeft dat met vooroordelen te maken. Ik heb zovaak gehoord dat meiden altijd pijn aan hun rug hebben door hun grote cupmaat, en ook al vaak genoeg gehoord dat ze dan een borstverkleining lieten doen. En met mijn lichaamsbouw zou ik ook last ervan hebben. Ik ben gewoon blij met mn eigen maatquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gelukkig helemaal geen vooroordelen ofzo. Just so you know: je hebt ook nog verschillende cup F's.
Laat het eens opmeten bij een goede zaak (dus geen hunkemoller), je hebt gewoon 1 maat en die verschilt niet per keer.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:36 schreef Cherryblossom het volgende:
heb ik iets tussen B en C in.. De ene hunkemoller zegt 75b, het andere filiaal zegt 70c.. Ik ben er blij mee..
Tenzij zij een onderwijdte heeft van 72,5 cm. Dan zit ze gewoon tussen twee maten in en hangt het dus er van af hoe de BH valt of ze beter de kleinere of de grotere onderwijdte kan kiezen.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:15 schreef willempjewever het volgende:
Laat het eens opmeten bij een goede zaak (dus geen hunkemoller), je hebt gewoon 1 maat en die verschilt niet per keer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |