abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79790212
Wat is er eigenlijk mis met tepels of piercings door kleding heen te zien? Al die lelijke voorgevormde bh.s Het zijn net harnassen
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  woensdag 31 maart 2010 @ 15:44:47 #27
278270 dopesthename
slapen kan altijd later nog
pi_79791543
je krijgt btw juist eerder "theezakjes" door het dragen van bh's. Heeft iets met je huid elasticiteit te maken...
pi_79792466
Ik vind een hele dag zonder bh lopen vaak gewoonweg pijnlijk, schuren je tepels langs de stof de hele dag en dat is alles behalve fijn op te duur.
Zeker met leuke topjes met opdruk, of stikwerk erin, dat doet vrij snel pijn eigenlijk.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 31 maart 2010 @ 16:06:23 #29
290568 Tussendoortje
kan altijd tussendoor
pi_79792551
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:10 schreef seasushi het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met tepels of piercings door kleding heen te zien? Al die lelijke voorgevormde bh.s Het zijn net harnassen
Staat nogal onverzorgd.
Beter te veel dan te weinig
  woensdag 31 maart 2010 @ 16:39:03 #30
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_79793992
Ik draag alleen 's nachts geen BH. Ik heb 80 D, dus zonder BH de straat op is ook niet echt te doen. Dat stuitert me toch teveel Hoewel de BH voor mij amper iets toevoegt aan liften, houdt het ze wel goed op de juiste plek Ik draag ook voorgevormde, ik hoef niet al mijn leerlingen naar mijn tepels te zien staren

Als ik een dagje in pyjama blijf dan draag ik soms geen BH
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_79795207
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:10 schreef seasushi het volgende:
Mensen gaan ernaar staren of erger nog, opmerkingen er over maken. Ik heb geen behoefte aan commentaar op mn borsten.
pi_79795942
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:06 schreef Tussendoortje het volgende:

[..]

Staat nogal onverzorgd.
Dat is dan pas sinds een jaartje of 5. vroeger hadden alleen 60+ een voorgevormde bh
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_79796283
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:29 schreef seasushi het volgende:
Dat is dan pas sinds een jaartje of 5. vroeger hadden alleen 60+ een voorgevormde bh
Mijn eerste BH op mn 14e was ook al voorgevormd hoor
  woensdag 31 maart 2010 @ 18:01:06 #34
1930 The Bitch
the bitch is back
pi_79796988
Toen ik nog maat AA had, droeg ik ook voorgevormde bh's compleet met kipfiletjes. (Siliconen inlegstukjes)
Nu heb ik die dingen weg gegooit en draag ik gewoon wat ik mooi vind. Loop nog steeds regelmatig zonder bh, maar idd meestal lekker thuis, en af en toe onder kleding waar het mooier is.
De maat die ik nu heb verschild van 75c tot 70e(dan valt de bh klein uit)
I'm a bitch, i'm a lover
I'm a child, i'm a mother
I'm a sinner, i'm a saint
pi_79798472
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:29 schreef seasushi het volgende:

[..]

Ja vast. ! Waarom zie ik juist bij die groep dan zo vaak de tepels door het shirt heen?
  woensdag 31 maart 2010 @ 18:45:22 #36
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_79798541
Gadverdamme, Aborsten die hangen

Theezakjes
Lipton
Talpa
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_79800234
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:04 schreef erodome het volgende:
Ik vind een hele dag zonder bh lopen vaak gewoonweg pijnlijk, schuren je tepels langs de stof de hele dag en dat is alles behalve fijn op te duur.
Zeker met leuke topjes met opdruk, of stikwerk erin, dat doet vrij snel pijn eigenlijk.
dat herken ik heel erg ja, dat op een gegeven moment je tepels gewoon pijn gaan doen, heel vervelend is dat

dus beter draag ik gewoon een bh overdag, blijft alles een beetje op zn plek
pi_79800323
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 18:01 schreef The Bitch het volgende:
Toen ik nog maat AA had, droeg ik ook voorgevormde bh's compleet met kipfiletjes. (Siliconen inlegstukjes)
Nu heb ik die dingen weg gegooit en draag ik gewoon wat ik mooi vind. Loop nog steeds regelmatig zonder bh, maar idd meestal lekker thuis, en af en toe onder kleding waar het mooier is.
De maat die ik nu heb verschild van 75c tot 70e(dan valt de bh klein uit)
mijn eerste bh was iets van 70b of iets dergelijks, maarja voor die tijd zat ik op de basisschool en was het nog niet zo'n issue.
pi_79800435
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:23 schreef JMurc het volgende:
Waarschijnlijk dragen ze een BH in die maat, met vulling en/of push up!
push up heeft alleen zin als er iets te pushen valt
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_79800649
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:35 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

push up heeft alleen zin als er iets te pushen valt
vulling pushen
pi_79811286
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:39 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Mijn eerste BH op mn 14e was ook al voorgevormd hoor
egt wel, de meeste vrouwen dragen voorgevormde bh's. Ik zie me al lopen in zo'n dun stoffen bh die niets op zn plek huodt. Kan je net zo goed niets aan doen.......... blech!
pi_79816171
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:30 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

dat herken ik heel erg ja, dat op een gegeven moment je tepels gewoon pijn gaan doen, heel vervelend is dat

dus beter draag ik gewoon een bh overdag, blijft alles een beetje op zn plek
Dat heb ik zelfs als man nog met bepaalde shirts. Kun je nagaan
pi_79816540
Maatje AA ofzo, ik draag geen BH's. Lang geleden op de middelbare school nog wel, maar al snel daarna vroeg ik me af waarom eigenlijk, zelfs bij paardrijden en hardlopen is 't niet nodig. En 't is volgens mij weinig opvallend, ik heb letterlijk nog nooit een opmerking gehad of gemerkt dat mensen staren. Ook hele zachte tepels, alleen als het *heel* erg koud is worden ze hard zodat je ze door een shirt heen zou zien, maar ja dan draag ik toch sowieso wel dikkere kleding
  Moderator donderdag 1 april 2010 @ 02:03:41 #44
236264 crew  capricia
pi_79816922
Het is toch gewoon heerlijk om b te hebben waardoor je geen bh hoeft te dragen! Het kan wel, maar het hoeft niet.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_79821119
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:09 schreef iennemiennemutten het volgende:

[..]

egt wel, de meeste vrouwen dragen voorgevormde bh's. Ik zie me al lopen in zo'n dun stoffen bh die niets op zn plek huodt. Kan je net zo goed niets aan doen.......... blech!
Tja, ik heb wat goede sport bh's en die zijn niet voorgevormt, als ik die onder een strakker shirtje aandoe is het net alsof ik geen bh aan heb en echt supertieten heb
Daar moet ik dus een beetje mee oppassen, dat terwijl ik ze graag draag aangezien ik nog wel wat rondren op een dag en die bh's gewoon zo lekker zitten onder alle omstandigheden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_79821926
70A/75AA, 22 jaar.
Draag meestal wel bh, soms wel soms niet push up.
Draag in de zomer regelmatig geen bh, gewoon omdat het lekker is.

Maar ik voel me meestal niet echt 'mooi' zonder bh want dan blijft er toch echt weinig over. Wil niet geassocieerd worden met een jongetje.

Ben getrouwd, mannetje weet wel wat eronder zit dus het is niet een grotere dissapointment dan normaal. Draag bh's om mezelf toch iets vrouwelijker te voelen.
pi_79822536
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:18 schreef erodome het volgende:
Tja, ik heb wat goede sport bh's en die zijn niet voorgevormt, als ik die onder een strakker shirtje aandoe is het net alsof ik geen bh aan heb en echt supertieten heb
Daar moet ik dus een beetje mee oppassen, dat terwijl ik ze graag draag aangezien ik nog wel wat rondren op een dag en die bh's gewoon zo lekker zitten onder alle omstandigheden.
Wat voor merk is dat dan?
pi_79830728
quote:
Op donderdag 1 april 2010 11:00 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Wat voor merk is dat dan?
Fila, heerlijke sport bh's met beugel, zitten als gegoten, kan ik heerlijk mee rondhuppelen zonder dat ik van die overdreven stuiterballen in mijn t-shirt heb, is erg handig bij de sporten die ik doe
pi_79831024
Ja paardrijden en vechtsport toch? Dan wil je de dames wel op hun plek houden ja
pi_79831555
Vooral bij het paardrijden, een vrouw zonder een gedegen bh te paard is geen gezicht wat mij betrefd, alhoewel mannen daar dan weer anders over kunnen denken, die zie je dan nog weleens ineens heel veel interresse krijgen voor het paardrijden(ja ja, normaal letten ze niet op, dan ineens wel ).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')