Staat nogal onverzorgd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:10 schreef seasushi het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met tepels of piercings door kleding heen te zien? Al die lelijke voorgevormde bh.s Het zijn net harnassen
Mensen gaan ernaar staren of erger nog, opmerkingen er over maken. Ik heb geen behoefte aan commentaar op mn borsten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:10 schreef seasushi het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met tepels of piercings door kleding heen te zien? Al die lelijke voorgevormde bh.s Het zijn net harnassen
Dat is dan pas sinds een jaartje of 5. vroeger hadden alleen 60+ een voorgevormde bhquote:
Mijn eerste BH op mn 14e was ook al voorgevormd hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:29 schreef seasushi het volgende:
Dat is dan pas sinds een jaartje of 5. vroeger hadden alleen 60+ een voorgevormde bh
Ja vast.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:29 schreef seasushi het volgende:
[..]
Dat is dan pas sinds een jaartje of 5. vroeger hadden alleen 60+ een voorgevormde bh
dat herken ik heel erg ja, dat op een gegeven moment je tepels gewoon pijn gaan doen, heel vervelend is datquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:04 schreef erodome het volgende:
Ik vind een hele dag zonder bh lopen vaak gewoonweg pijnlijk, schuren je tepels langs de stof de hele dag en dat is alles behalve fijn op te duur.
Zeker met leuke topjes met opdruk, of stikwerk erin, dat doet vrij snel pijn eigenlijk.
mijn eerste bh was iets van 70b of iets dergelijks, maarja voor die tijd zat ik op de basisschool en was het nog niet zo'n issue.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:01 schreef The Bitch het volgende:
Toen ik nog maat AA had, droeg ik ook voorgevormde bh's compleet met kipfiletjes. (Siliconen inlegstukjes)
Nu heb ik die dingen weg gegooit en draag ik gewoon wat ik mooi vind. Loop nog steeds regelmatig zonder bh, maar idd meestal lekker thuis, en af en toe onder kleding waar het mooier is.
De maat die ik nu heb verschild van 75c tot 70e(dan valt de bh klein uit)
push up heeft alleen zin als er iets te pushen valtquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:23 schreef JMurc het volgende:
Waarschijnlijk dragen ze een BH in die maat, met vulling en/of push up!
vulling pushenquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:35 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
push up heeft alleen zin als er iets te pushen valt
egt wel, de meeste vrouwen dragen voorgevormde bh's. Ik zie me al lopen in zo'n dun stoffen bh die niets op zn plek huodt. Kan je net zo goed niets aan doen.......... blech!quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mijn eerste BH op mn 14e was ook al voorgevormd hoor
Dat heb ik zelfs als man nog met bepaalde shirts. Kun je nagaanquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:30 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
dat herken ik heel erg ja, dat op een gegeven moment je tepels gewoon pijn gaan doen, heel vervelend is dat
dus beter draag ik gewoon een bh overdag, blijft alles een beetje op zn plek
Tja, ik heb wat goede sport bh's en die zijn niet voorgevormt, als ik die onder een strakker shirtje aandoe is het net alsof ik geen bh aan heb en echt supertieten hebquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:09 schreef iennemiennemutten het volgende:
[..]
egt wel, de meeste vrouwen dragen voorgevormde bh's. Ik zie me al lopen in zo'n dun stoffen bh die niets op zn plek huodt. Kan je net zo goed niets aan doen.......... blech!
Wat voor merk is dat dan?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:18 schreef erodome het volgende:
Tja, ik heb wat goede sport bh's en die zijn niet voorgevormt, als ik die onder een strakker shirtje aandoe is het net alsof ik geen bh aan heb en echt supertieten heb
Daar moet ik dus een beetje mee oppassen, dat terwijl ik ze graag draag aangezien ik nog wel wat rondren op een dag en die bh's gewoon zo lekker zitten onder alle omstandigheden.
Fila, heerlijke sport bh's met beugel, zitten als gegoten, kan ik heerlijk mee rondhuppelen zonder dat ik van die overdreven stuiterballen in mijn t-shirt heb, is erg handig bij de sporten die ik doequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |