Ik ken een paar meisjes die dat inderdaad doen. Ik vind het zelfs hoogst irritant want als niet-push up drager lijken mijn borsten daardoor minder groot in verhouding.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:23 schreef JMurc het volgende:
Waarschijnlijk dragen ze een BH in die maat, met vulling en/of push up!
ik heb zo'n hekel aan puch-upsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:25 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Ik ken een paar meisjes die dat inderdaad doen. Ik vind het zelfs hoogst irritant want als niet-push up drager lijken mijn borsten daardoor minder groot in verhouding.
Ik zeur, maar dat boeit me niet
Medestanders!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:26 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
ik heb zo'n hekel aan puch-upsdan lijken ze nog groter en voel ik me eigenlijk wel een beetje voor schut
pcies liever geen BH................. lekker los in t hok !!!! Heb geen A en ook geen D maar een BH daar doe ik niet aan mee! (thuis dan)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik draag ze, maar eigenlijk heb ik gewoon een hekel aan bh's.
Ik heb geen cup A maar ook geen cup D dus als ik lekker thuis ben en niets hoef draag ik vaak geen bh.
Hoi zwaartekracht,
Daar ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:50 schreef Cherryblossom het volgende:
Ik vind het nu helemaal niet fijn meer om zonder bh te lopen. Dat beweegt zo. En tepels door je shirt. En hangt zo. En voelt zo naakt.
Geen last van dus, naturel, no push ups. M'n hersens zitten in m'n hoofd en dat is leuk genoegquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:52 schreef Golden_Pauper het volgende:
push ups, ziet er leuk uit maar wel anti climax in bed
Je doet haast alsof het iets is om je voor te schamen of om je minderwaardig over te voelenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:36 schreef Cherryblossom het volgende:
Ik heb heeel lag geen bh gedragen. Toen we in de 3e of 4e klas met school een week naar Parijs gingen ben ik er toch 2 gaan kopen met mn moeder. A'tjes, ik heb best snel die vullingen eruit gehaald, omdat het verschil met zonder bh te groot was. Sinds die reis draag ik wel elke dag een bh, maar zo snel groeien borsten niet, hebben klasgenoten ook wel door.
Zo'n jaar of 6 later heb ik iets tussen B en C in.. De ene hunkemoller zegt 75b, het andere filiaal zegt 70c.. Ik ben er blij mee.. Gelukkig heb ik geen F-cup ofzo, zo zwaar, slecht voor je rug, in de weg zittend, niet op je rug kunnen slapen enzo..
Ik heb 75C, naar college / werk etc. wel BH omdat je anders tepels ziet, met sporten BH vanwege de nek, in en om het huis en in andere situaties waar ik me er mee op mn gemak voel geen BH.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:52 schreef MrM008 het volgende:
Als jullie antwoorden dat je wel of geen bh draagt, misschien een ideetje om de cupmaat te vermelden en daarachter te zetten wel of geen bh en waarom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |