abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79760380
Wat draag je als je als vrouw cup A, cup AA of een nog kleinere maat hebt? Zijn hier toevallig vrouwen met deze maten aanwezig die hun mening hierover kunnen geven?
pi_79760631
Waarschijnlijk dragen ze een BH in die maat, met vulling en/of push up!
pi_79760738
waarschijnlijk draag je dan alsnog een bh zodat het toch nog lijkt alsof je het nodig hebt.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 20:25:59 #4
290568 Tussendoortje
kan altijd tussendoor
pi_79760740
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:23 schreef JMurc het volgende:
Waarschijnlijk dragen ze een BH in die maat, met vulling en/of push up!
Ik ken een paar meisjes die dat inderdaad doen. Ik vind het zelfs hoogst irritant want als niet-push up drager lijken mijn borsten daardoor minder groot in verhouding.
Ik zeur, maar dat boeit me niet
Beter te veel dan te weinig
pi_79760800
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:25 schreef Tussendoortje het volgende:

[..]

Ik ken een paar meisjes die dat inderdaad doen. Ik vind het zelfs hoogst irritant want als niet-push up drager lijken mijn borsten daardoor minder groot in verhouding.
Ik zeur, maar dat boeit me niet
ik heb zo'n hekel aan puch-ups dan lijken ze nog groter en voel ik me eigenlijk wel een beetje voor schut
  dinsdag 30 maart 2010 @ 20:28:16 #6
290568 Tussendoortje
kan altijd tussendoor
pi_79760874
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:26 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

ik heb zo'n hekel aan puch-ups dan lijken ze nog groter en voel ik me eigenlijk wel een beetje voor schut
Medestanders!
  One tough cookie dinsdag 30 maart 2010 @ 20:29:41 #7
169210 liesje1979
pi_79760954
Ik draag ze, maar eigenlijk heb ik gewoon een hekel aan bh's.
Ik heb geen cup A maar ook geen cup D dus als ik lekker thuis ben en niets hoef draag ik vaak geen bh.
Hoi zwaartekracht,
pi_79761089
Er zijn dus ook meiden die bewust geen bh dragen, al hebben ze een grotere maat dan cup A. Dat wist ik nog niet.
pi_79761254
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik draag ze, maar eigenlijk heb ik gewoon een hekel aan bh's.
Ik heb geen cup A maar ook geen cup D dus als ik lekker thuis ben en niets hoef draag ik vaak geen bh.
Hoi zwaartekracht,
pcies liever geen BH................. lekker los in t hok !!!! Heb geen A en ook geen D maar een BH daar doe ik niet aan mee! (thuis dan)

psje: dames met een cup A of AA vullen vaak hun BH met wat wij in de volksmond "kipfilets" noemen, van die roze rubberen tiet vergroters
pi_79761319
Ik heb heeel lag geen bh gedragen. Toen we in de 3e of 4e klas met school een week naar Parijs gingen ben ik er toch 2 gaan kopen met mn moeder. A'tjes, ik heb best snel die vullingen eruit gehaald, omdat het verschil met zonder bh te groot was. Sinds die reis draag ik wel elke dag een bh, maar zo snel groeien borsten niet, hebben klasgenoten ook wel door.

Zo'n jaar of 6 later heb ik iets tussen B en C in.. De ene hunkemoller zegt 75b, het andere filiaal zegt 70c.. Ik ben er blij mee.. Gelukkig heb ik geen F-cup ofzo, zo zwaar, slecht voor je rug, in de weg zittend, niet op je rug kunnen slapen enzo..
pi_79761572
Meestal niet, lekker vrij zonder. Soms (formeel uit gaan, netjuzz moete weze) B70, daarom duzz
pi_79761834
Ik dus meestal wel. Dan lijkt het tenminste nog wat .
pi_79761983
Ik draag eigenlijk vaker een BH omdat je anders tepels door kleding ziet dan om wat anders (en daarom dus ook die gehate push-ups). Als dat niet belangrijk is en ik ga niet hardlopen ofzo draag ik geen BH. Dat ik dan de ene keer een B-cup lijk te hebben en de andere keer een D interesseert me eigenlijk vrij weinig
pi_79762117
Ik vind het nu helemaal niet fijn meer om zonder bh te lopen. Dat beweegt zo. En tepels door je shirt. En hangt zo. En voelt zo naakt.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 20:51:29 #15
290568 Tussendoortje
kan altijd tussendoor
pi_79762145
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:50 schreef Cherryblossom het volgende:
Ik vind het nu helemaal niet fijn meer om zonder bh te lopen. Dat beweegt zo. En tepels door je shirt. En hangt zo. En voelt zo naakt.
Daar ben ik het mee eens.
pi_79762153
Altijd, behalve snachts.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_79762206
push ups, ziet er leuk uit maar wel anti climax in bed
.
pi_79762231
Als jullie antwoorden dat je wel of geen bh draagt, misschien een ideetje om de cupmaat te vermelden en daarachter te zetten wel of geen bh en waarom?
pi_79762361
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:52 schreef Golden_Pauper het volgende:
push ups, ziet er leuk uit maar wel anti climax in bed
Geen last van dus, naturel, no push ups. M'n hersens zitten in m'n hoofd en dat is leuk genoeg
pi_79763326
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:36 schreef Cherryblossom het volgende:
Ik heb heeel lag geen bh gedragen. Toen we in de 3e of 4e klas met school een week naar Parijs gingen ben ik er toch 2 gaan kopen met mn moeder. A'tjes, ik heb best snel die vullingen eruit gehaald, omdat het verschil met zonder bh te groot was. Sinds die reis draag ik wel elke dag een bh, maar zo snel groeien borsten niet, hebben klasgenoten ook wel door.

Zo'n jaar of 6 later heb ik iets tussen B en C in.. De ene hunkemoller zegt 75b, het andere filiaal zegt 70c.. Ik ben er blij mee.. Gelukkig heb ik geen F-cup ofzo, zo zwaar, slecht voor je rug, in de weg zittend, niet op je rug kunnen slapen enzo..
Je doet haast alsof het iets is om je voor te schamen of om je minderwaardig over te voelen

Ik bedoel, ik ben ook maar gewoon de eerste de beste malloot die niks beters te doen heeft dan op een forum rondhangen, maar als ik kiezen mag heb ik liever een meid die geen last heeft van 'r eigen lichaam hoor Bovendien: kleine tietjes

En voor ik nu meteen een enorme berg stront over me heen krijg: ik bedoel daarmee niet dat 'iets tussen B en C in' klein zou zijn. Wat mij betreft in tegendeel zelfs
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_79763637
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:52 schreef MrM008 het volgende:
Als jullie antwoorden dat je wel of geen bh draagt, misschien een ideetje om de cupmaat te vermelden en daarachter te zetten wel of geen bh en waarom?
Ik heb 75C, naar college / werk etc. wel BH omdat je anders tepels ziet, met sporten BH vanwege de nek, in en om het huis en in andere situaties waar ik me er mee op mn gemak voel geen BH.

Push-up BH meestal, soms T-shirt BH als ik ze dik genoeg kan vinden. En mn vriend vindt dat geen afknapper nee, die weet hoe ik er uit zie naakt en hij is niet van het credo bigger is better.
pi_79764473
A Cup meldt zich.

Ik draag onder truitjes altijd een bh met push up..gewoon omdat het dan wat lijkt .
En thuis loop ik gewoon zonder..en 's nachts natuurlijk ook
  dinsdag 30 maart 2010 @ 21:45:33 #23
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_79765248
B75. Draag voorgevormde beha's. Staat mooier plus geen gedoe met zichtbare tepels en tepelpiercings. Thuis ook bijna altijd wel, nu blijven ze wel leuk strak maar ben bang dat ik sneller theezakkies krijg als ik te weinig een beha draag. Bovendien zijn ze zo leuk, ik heb alleen maar bij elkaar passende setjes en met een kleine maat zijn die makkelijk te krijgen en niet duur. Ik koop dus regelmatig nieuwe setjes en die wil ik dan ook aan
L'Enfer, c'est les autres.
pi_79766423
- edit: o wacht topic staat in SX

[ Bericht 88% gewijzigd door Manono op 30-03-2010 22:18:10 ]
Jusqu'ici tout va bien...
pi_79789989
Ik heb cup B en in de zomer draag ik ook nog wel eens geen bh. Heerlijk die vrijheid!
Haters gonna hate.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')