Nee, Sjo met zijn tig quotes van oude postsquote:
quote:
Erg sexy!quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:12 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]![]()
Zo vrouw hoeft me alleen maar aan te kijken en ben verkocht
Paar quotjes moet kunnen toch,... drukke dag dammit!quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, Sjo met zijn tig quotes van oude posts
Daarmee kan je het spel 3 dimensionaal bekijkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:14 schreef Wessiej het volgende:
Dankzij B. Batman Arkham Asylum Game of the Year edition net besteld op Gamehubs, voor de 2e keer. Ben wel benieuwd wat die 3D brilletjes doen
Over drukke dagen gesproken, waarom eten mensen zoveel vlees met pasenquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Paar quotjes moet kunnen toch,... drukke dag dammit!
OMGquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:15 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Over drukke dagen gesproken, waarom eten mensen zoveel vlees met pasen
Vrouw en man komen binnen, nemen impulsief een contrafilet van de kalf. Dat stukje was 1,5 kilo. Word dan 77,35 alstublieft. En ze houden ook gewoon een normaal gezicht alsof het de gewoonste zaak van de wereld is
Wat? Waar zit dat stuk als het zo duur isquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:15 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Over drukke dagen gesproken, waarom eten mensen zoveel vlees met pasen
Vrouw en man komen binnen, nemen impulsief een contrafilet van de kalf. Dat stukje was 1,5 kilo. Word dan 77,35 alstublieft. En ze houden ook gewoon een normaal gezicht alsof het de gewoonste zaak van de wereld is
Ik vind ze heerlijk altijdquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Paar quotjes moet kunnen toch,... drukke dag dammit!
De lul van zo'n beest is da.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat? Waar zit dat stuk als het zo duur is![]()
[..]
Ik vind ze heerlijk altijdValt alleen wat tegen vandaag
Daar zou ik nooit van mijn leven aan beginnenquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:28 schreef Magneet het volgende:
zit ik dan met me 13 euro aan gourmet vlees van de lidl
Jij remde mequote:Op vrijdag 2 april 2010 19:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat? Waar zit dat stuk als het zo duur is![]()
[..]
Ik vind ze heerlijk altijdValt alleen wat tegen vandaag
Serieus,... ze betalen veel geld om een dode koe te kunnen pijpenquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
De lul van zo'n beest is da.
Nee maar er gaan bedragen over de toonbank hoor, de duurste klant die ik had geholpen vandaag ging met 150,32 euro aan vlees naar huis
Heb jij ook een lid? Van welk dier eet jij de lul dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:28 schreef Magneet het volgende:
zit ik dan met me 13 euro aan gourmet vlees van de lidl
3 / 10quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb jij ook een lid? Van welk dier eet jij de lul dan?
matig hoor, heel matig.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb jij ook een lid? Van welk dier eet jij de lul dan?
Ook nog geloven ookquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus,... ze betalen veel geld om een dode koe te kunnen pijpen![]()
Ja,... hij zuigt eigenlijk wel als ik het zo lees!quote:
Er wordt toch overal ter wereld pik gegeten!quote:
Ja maar het is niet echt een delicatesse in Nederland niet?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er wordt toch overal ter wereld pik gegeten!Wat is daar zo vreemd aan
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja maar het is niet echt een delicatesse in Nederland niet?
1,075 kilo voor 77 euro aan pik, nee. Het is een kalfs entrecote.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:57 schreef Strolie75 het volgende:
Net bij Chapter 6. Nu weer met VanilleMoet regen/zon afwisselen. Leuk! Beetje puzzelen met vijanden.
Eindbaas van Chapter 5 was episch
Ohhhhja daarquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:57 schreef Strolie75 het volgende:
Net bij Chapter 6. Nu weer met VanilleMoet regen/zon afwisselen. Leuk! Beetje puzzelen met vijanden.
Eindbaas van Chapter 5 was episch
Je leert nu de characters beter kennen. Die choconeger heeft wel een droevig verhaal.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohhhhja daarHe godver wat ga je genieten!
*nadenkt wat Strol al gezien heeftquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je leert nu de characters beter kennen. Die choconeger heeft wel een droevig verhaal.
Waar alles nu open ligt, werkt zeker ook niet meer met het verhuizenquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:14 schreef kepler het volgende:
[..]
Vlakbij de Renault- Dealer bij het MCH
quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:14 schreef kepler het volgende:
[..]
Vlakbij de Renault- Dealer bij het MCH
Ja daaaaar!quote:
Aangekomen, eigen appartementjequote:Op zaterdag 3 april 2010 08:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja daaaaar!
Maar Kep,... ga je daar nu weg of ben je daar nu juist aangekomen?
Mooie dag om een console te halen Gijs!quote:
Uitslapen noem je dat?quote:
Ja ik haal het net nietquote:Op zaterdag 3 april 2010 08:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mooie dag om een console te halen Gijs!
Ik weet het... Moet echter ook nog etenquote:
Crackdown is ook pas in juliquote:
Inderdaad. Verder heb ik nog geen internet voor Livequote:Op zaterdag 3 april 2010 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Crackdown is ook pas in juliDan ga ik pas weer een game kopen
Gefeliciteerd Gijs!quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:17 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja ik haal het net niet
@B Ik woon in Den Haag vlakbij het ziekenhuis in het centrum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |