Batman was ook echt zo cool.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja prima, deze week weinig tijd voor gemaakt, zit bij een puzzeltje waarbij de bewakers hangen boven een plas water wat onder de stroom staat. Net een toffe gadget gekregen om die sloten te hacken, zal vanavond wel weer verder gaan.
Erg mooi en erg leuk om te spelen in ieder geval.
Maar er moet ook geraced worden natuurlijk
1 inch is veel te klein om op te lezen, plus het scherm is geen I-ink. Nee dat zou ik niet gebruiken.quote:
Vooral Sjo toch? Ik kon me niet herinneren dat ik zo goed was. Heb het op een gegeven moment ook opgegeven, die challenges. Net als de achievement voor een 40 hit comboquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:00 schreef Bastard het volgende:
Hoe jullie trouwens van die enorm hoge scores halen bij die challenges begrijp ik niet helemaal... moet je wel een autist zijn om zo precies te blijven doorslaan
Ja ik weet het ook niet hoor.. als ik 3x sla krijg ik de kans met Y en B een special move te doen ofzo.. critical hit vlgs mij dan? En dan moet je juist door timen (geen button bashing) om door te slaan. Blijven bewegen/rollen..quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vooral Sjo toch? Ik kon me niet herinneren dat ik zo goed was. Heb het op een gegeven moment ook opgegeven, die challenges. Net als de achievement voor een 40 hit combo
Heb er wel een aantal gedaan zelf, maar inderdaad. "Laat maar" dacht ik ook op een gegeven momentquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet hoor.. als ik 3x sla krijg ik de kans met Y en B een special move te doen ofzo.. critical hit vlgs mij dan? En dan moet je juist door timen (geen button bashing) om door te slaan. Blijven bewegen/rollen..
Erg leuk om te doen, maar na een ronde of 4 met lage score denk ik.. prima zo
Ik heb me daar flink op uitgeleefd inderdaad. Combos maken voelde natuurlijk aan. Button bashen is dodelijk. Reageren op elke move en kalm blijven. Serieus cool gedaan hoe dat allemaal werkt. Weet mijn scores niet meer, maar het lukte allemaal wel aardig.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:00 schreef Bastard het volgende:
Hoe jullie trouwens van die enorm hoge scores halen bij die challenges begrijp ik niet helemaal... moet je wel een autist zijn om zo precies te blijven doorslaan
Jaaaa tochquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb er wel een aantal gedaan zelf, maar inderdaad. "Laat maar" dacht ik ook op een gegeven moment
Ghehe B. tochquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jaaaa toch
Of die wessiej met dat eerste sneakveld.. in 42 seconden iedereen geruisloos afgemaakt.. HOE DAN?
Het lukt mij om iedereen af te maken, allemaal glide kicks en slaan en weer weg, zelfs dat niet eens onzichtbaar
Misschien ben ik gewoon te dik om geruisloos te zijn
Ja dat boemerang gebruiken knocked ze even uit, dat opknopen is ook niet geruisloos genoeg vlgs mij.. nou ja eigenlijk moet je voor het beste resultaat eerst de hele game doorspelen want dan heb je de meeste punten voor gadgets.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ghehe B. toch
Maar je kunt soms ook een boemerang gebruiken, of ze opknopen. Glidekicks gebruikte ik op een gegeven moment nog maar heel weinig volgens mij. Te opvallend.
Nog even wachten. Komt nog.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat boemerang gebruiken knocked ze even uit, dat opknopen is ook niet geruisloos genoeg vlgs mij.. nou ja eigenlijk moet je voor het beste resultaat eerst de hele game doorspelen want dan heb je de meeste punten voor gadgets.
Nu met die nieuwe kan ik terug om vraagtekens op te halen waar ik eerder niet bijkwam.
Ik heb alleen wel 1 grote vraag... je hebt soms boven je een muur die je kan opblazen, echter batman kan er net niet bij om daar die spuitbus op te zetten. Ook met die haak geprobeerd om die muur om te trekken maar dta lukt ook niet.
Hoe kan ik die muren dan open krijgen
quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:![]()
Google Street View gekkigheid
En dan in street view naar boven kijken
Mooi topic voor in TRUT?quote:
Cool.quote:
En Crackdown vond je niet tofquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Cool.
Was laatst op een gebouw geklommen, en kon maar door blijven klimmen, helemaal naar boven een klokketoren in... echt cool gedaan wdb.
Cell shading en onduidelijk wie nou wat is.. nee de demo vond ik al vervelendquote:
Mjah, dat kan. Ik kan zelf niet wachten tot C2 uitkomt! Zeker nu er een dikke multiplayer aan vast zit.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Cell shading en onduidelijk wie nou wat is.. nee de demo vond ik al vervelend
Zeg, geef ons strol eens even snel terug nu jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:06 schreef Strolie75 het volgende:
Gijs...dat soort shit wil ik eigenlijk niet meer weten.
[ afbeelding ]
....quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:48 schreef Bastard het volgende:
http://www.vandaag.be/bin(...)trosporen-video.html
najaaaaaaaaaaaaa
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
....
Geen woorden voor. Ongelofelijk. Ik snap zoiets gewoon niet. Hoe kun je nou zoiets doen.... Dat is gewoon moord. Om niets. Wat is dit voor wereld
Wheheheh thanksquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even lachen dan maar:
[ afbeelding ]
Zullen vast boos zijn omdat er een buurthuis is gesloten.. natuurlijk zijn ze boos met zoveel disciminatie, ze mogen ook al de disco niet in .. ja dan krijg je dat he.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Mochten ze gepakt worden; lichte straffen
Overheid, politie ook zoveel mis.
quote:AMSTERDAM - Sugar Lee Hooper is opnieuw aan de beademing gelegd. Dat is nodig vanwege een onregelmatige ademhaling. De toestand van de zangeres, die sinds zondag in coma ligt, is volgens haar woordvoerder verder stabiel.
© Pedro Sluiter
Dat schrijft de Telegraaf vrijdag. Marja van der Toorn, zoals de echte naam van de artieste luidt, werd zondag in een kunstmatige coma gebracht nadat ze een hartaanval kreeg op de operatietafel. Van de Toorn had bij een ongeluk met haar scootmobiel een heup gebroken.
Volgens de verwachtingen had Hooper afgelopen woensdag moeten ontwaken. De uitslagen van het meest recente neurologisch onderzoek zijn, zo meldt de Telegraaf, nog niet bekend.
Het is dat je je PI erbij postte...quote:
Oftewel je hyped ze zodat ze het zelf kopen en jij het gratis kan gebruikenquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:45 schreef Bastard het volgende:
Ken je dat.. maak je je vrouw warm voor iets, traject van maanden af en toe iets noemen.
Van "Nou ja wat een flauwekul" naar "Waarom heb je hem nog niet"
Zo ook met de Ereader in huis.. koopt ze er zelf nog eerder 1 dan mij
Nee. Ken ik niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:45 schreef Bastard het volgende:
Ken je dat.. maak je je vrouw warm voor iets, traject van maanden af en toe iets noemen.
Van "Nou ja wat een flauwekul" naar "Waarom heb je hem nog niet"
Zo ook met de Ereader in huis.. koopt ze er zelf nog eerder 1 dan mij
Je denkt toch niet dat ik mag lezen als zij in een boek verwikkeld is hequote:Op vrijdag 2 april 2010 18:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Oftewel je hyped ze zodat ze het zelf kopen en jij het gratis kan gebruiken
quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik mag lezen als zij in een boek verwikkeld is he
quote:Bastard
Pussy de familias
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zeg, geef ons strol eens even snel terug nu ja
Whehe. Hij leert snel die W.quote:
Forum Opties | |