quote:Pffff...op 5 ministeries met veel Linkse hobbies 30% bezuinigen, en nog 5% op gezondheidszorg en ik zit al aan de 30 mld. Appeltje, eitje.
quote:
Gabe is een van de mannen achter Penny Arcade.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Drie keer gelezen,... begrijp het nu nog steeds niet
No, don’t panic. Calm! Calm! That’s how Chris W’s friend informed him via tweet that there won’t be a third episode of the Penny Arcade games. Wot a bast! Anyway, despite Hothead previously saying they’ll do it despite sales of Episode 2 being a third of Episode 1. Hothead plan to concentrate on DeathSpank, but finish the actual narrative on their website. More info on Shacknews and Joystiq, who broke the story. All in all, a bit of a shame.
PROEST!quote:
Van de week een 360 halenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:47 schreef Chocobo het volgende:
Regen,.... game weerLekker donker hier al!
http://buienradar.nl/
Moet ik die mevrouw kennen Gijs?quote:
360 natuurlijk. En van het wisselgeld koop je een fiets van een junk.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:10 schreef kepler het volgende:
[..]
Van de week een 360 halen
Of een nieuwe fiets, ben er nog niet over uit
Ja dat is ook het planquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
360 natuurlijk. En van het wisselgeld koop je een fiets van een junk.
Geen day-one. Day 250 ofzo.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gaan we co-oppen of wordt het niet launchdag?
Misschien kun je mijn fiets overkopen als ik mijn nieuwe hebquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:17 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja dat is ook het plan
Ik ken alleen nog geen junks hier in Den Haag
Pff, chapter 11 is pittig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pff, chapter 11 is pittig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze al tegengekomen?![]()
Kaksakker is moeilijkMaar wel weer grappig!
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pff, chapter 11 is pittig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |