abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79757669
1) Ik ben bezig met het invullen van een TJ-biljet voor mijn dochter. Zij heeft 2 werkgevers en bij beide is geen arbiedskorting ingehouden/verrekend. In een vorig topic heb ik gelezen dat de electronische versie toch een bedrag zal berekenen, maar hoe doe ik dat bij de invulling van het papieren TJ-biljet?

2) Op het TJ-biljet staat íngehouden loonheffing', maar mag ik ook de ingehouden bijdrage Zorgverzekeringswet terug vragen?
  dinsdag 30 maart 2010 @ 19:28:47 #2
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_79758026
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 19:20 schreef AvSambeek het volgende:
1) Ik ben bezig met het invullen van een TJ-biljet voor mijn dochter. Zij heeft 2 werkgevers en bij beide is geen arbiedskorting ingehouden/verrekend. In een vorig topic heb ik gelezen dat de electronische versie toch een bedrag zal berekenen, maar hoe doe ik dat bij de invulling van het papieren TJ-biljet?
Waarom zou je het moeilijk doen door een papieren versie in te vullen als het digitaal kan?
En in de bijlage zit (als ik het goed heb) een rekenhulp om de arbeidskorting uit te rekenen.
quote:
2) Op het TJ-biljet staat íngehouden loonheffing', maar mag ik ook de ingehouden bijdrage Zorgverzekeringswet terug vragen?
Nee.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 30 maart 2010 @ 19:41:37 #3
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_79758559
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_79760166
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 19:41 schreef Nizno het volgende:
dubbel
Sorry! Dit Topic kan dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')