quote:Mihail Demetrescu (54977356)
33 jaar en 75 dagen, volgende verjaardag: 11-05-2010
România
goed in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft wereldklasse ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 04-04-2010 (14/41), )
Total Skill Index (TSI): 35 900
Loon: 45 396 ¤ (37 830 ¤) /week inclusief 20% bonus
726 336 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: mythisch Spelhervatting: uitstekend
quote:Kamil Votápek (280380127)
17 jaar en 78 dagen, volgende verjaardag: 08-05-2010
redelijk in vorm, conditie matig
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 04-04-2010)
Total Skill Index (TSI): 760
Loon: 612 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Slimbooo.... leg me dan eerst even uit hoe ik twee defs op passen moet trainen deze week als ik al pm train.quote:Op zondag 4 april 2010 19:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet leeg laten!!!! Geef anders dat geld gewoon aan mij! Leeg laten = geld weg gooien!! Kijk naar mn vorige post.
Wel uit de op. Er is zelfs op de zondag avond niemand...quote:FOK!Hattrick
Welkom bij het topic van FOK!Hattrick.
IRC
Iedere (woensdag- en) zondagavond tijdens de wedstrijden zit een groep FOK!Hattrickers met elkaar te chatten. Dit gaat een stuk interactiever dan via het forum. De chat is heel makkelijk te bezoeken. Ga naar de FOK!hattrick site, klik dan op chat, kies een nickname en je kunt de fokhatrrick chat in. Je kan ook IRC-software downloaden.
Als je handmatig verbinding wil maken kan dat ook. Mac OSX gebruikers kunnen Colloquy downloaden, mIRC is er voor Windows gebruikers. De IRC server is arethusa.tweakers.net en het kanaal is #fokhattrick.
Dat viel mij net ook al opquote:Op zondag 4 april 2010 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
Volgens mij mag dit :
[..]
Wel uit de op. Er is zelfs op de zondag avond niemand...![]()
Ik merkte het vorige week al op, maar ik wil deze week mijn irc wel weer aanslingeren als jullie ook langskomenquote:Op zondag 4 april 2010 20:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OP aanpassing omdat 2 mensen t hebben geconstateerd dus?
Je wedstrijd is toch niet klaar?quote:Op zondag 4 april 2010 21:03 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer ben je kampieon geworden kan je niet eens kijken of je direct gepromoveerd bent!![]()
Klopt maar dat is ie nog steeds niet......... Het is al 5 - 3 inm....quote:
Op altid.nl kan je dat het hele seizoen door zien.quote:Op zondag 4 april 2010 21:09 schreef Merson het volgende:
Wanneer (en waar) kan je zien in welke nieuwe competitie je komt?
Ja, maar pas morgen de betrouwbare versie!quote:Op zondag 4 april 2010 21:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Op altid.nl kan je dat het hele seizoen door zien.
Je stond gelijk met het puntenaantal van de streep toch? Reken er dan maar op dat je met winst promoveert!quote:Op zondag 4 april 2010 21:03 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer ben je kampieon geworden kan je niet eens kijken of je direct gepromoveerd bent!![]()
Twee standaardsituaties in de laatste minuten van het seizoen maken het verschil tussen een vierde en tweede plek op de ranglijst! Bij deze kan ik met recht erg tevreden terugkijken op m'n eerste seizoen V!quote:2 - 2 Johnny Cevaal 86'
3 - 2 Enzo Héctor Corbino 88'
En gefeliciteerd natuurlijk!quote:
Totaal: 213quote:Op zondag 4 april 2010 22:03 schreef FrituurVetPet het volgende:
bah, nog van mndirecte concurrent gewonnen. het mag helaas niets uitmaken. Kan iemand mijn hatstats opzoeken? Ik kan het hier niet.
Volgende week volgens mij pasquote:Op zondag 4 april 2010 22:13 schreef Armageddon het volgende:
Wanneer zie je de kampioensbeker verschijnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |