Met 2 pijpsmilies nog wel!quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:45 schreef Gijs_ het volgende:
Zou Vullies scanner stuk zijn?Of heeft ie er een echte piemel mee gedetecteerd en is ie daar nu mee in de weer?
Hoogstens wat tabak.quote:
Hij zit momenteel in Zuid Amerikaquote:Op zaterdag 3 april 2010 09:36 schreef Robar het volgende:
[..]
net uit de kroeg? Of op naar het werk?
Inderdaad. Had nog wat hoger uit kunnen vallen als ik zn TV eens bekeek, maat het is je gegundquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik was de keeper bijna vergeten flap3 minuten voor de deadline ingelogd. Echter, het bod van 4 mln leek al genoeg
Ik kan er prima mee leven hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
Had zomaar hoger gekund inderdaad. Ik ben er iig blij mee en ik hoop dat jij er ook mee kunt leven ;-)
Wat doet hij in Zuid Amerika? Beetje de rijke blanke spelen?quote:
Ja zoiets. Ik denk dat ie daar vrouwen kooptquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat doet hij in Zuid Amerika? Beetje de rijke blanke spelen?
quote:Ad de Jonge (77289501)
16 jaar en 11 dagen, volgende verjaardag: 13-07-2010
Team: YMFC College
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 14-03-2010 22:42 (19 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend
Positiespel: matig (max. redelijk)
Vleugelspel: redelijk (max. goed)
Passen: onbekend (max. redelijk)
Scoren: onbekend (max. goed)
Spelhervatting: onbekend
Lekker naaien, niet betalen!quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik denk dat ie daar vrouwen koopt
Zit *snuif* niet in Colombia, maar in Lima.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:25 schreef Robar het volgende:
Scudje, doe nog even de groeten aan mijn ome Escobar en bedank hem nog even voor de gevulde paaseieren.
Nice Flappie!quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:39 schreef Flappekz het volgende:
Zojuist is het scoren-potentieel van mn jeugdtopper bekend geworden:
[..]
Ja helaas. Al werken mn smilies ed niet meer. Zelfs de snel quote knop is overleden.......quote:Op zondag 4 april 2010 16:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Shit, zijn die twee weken nu alweer voorbij?
Dan moet je ook niet klagenquote:Op zondag 4 april 2010 16:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja helaas. Al werken mn smilies ed niet meer. Zelfs de snel quote knop is overleden.......
Goed had ik maar moeten blijven bij dat andere forum..... Helaas hebben ze daar niet de topic's waar ik hier wel in posten wil.
Geld verdienenquote:Op zondag 4 april 2010 18:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Wil je er geld mee verdienen of presteren?
Ach, vooralsnog is t allemaal gratis...quote:Op zondag 4 april 2010 18:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En waarom niet?![]()
Iets wat niet werkt wat normaal wel werkte is rede tot klagen!!!
En daarom mag t niet werken???quote:Op zondag 4 april 2010 18:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, vooralsnog is t allemaal gratis...
Dat zeg ik niet. Maar ik klaag dan gewoon wat minder. Of wat minder hardquote:
quote:Ivan Purvis (280970738)
17 jaar en 37 dagen, volgende verjaardag: 18-06-2010
Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een populair persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 04-04-2010 (14/41), )
Total Skill Index (TSI): 990
Loon: 410 ¤/week
6 560 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Ik zou ze deze week leeg laten denk ik. In het tussenseizoen kun je toch ook maar de helft van je trainees trainen. Of je moet een 100% zekere skilltrade tegenkomen..quote:Op zondag 4 april 2010 18:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
Alle functies werken gewoon nog hoor possie....
Ik hbeb een dilemma. Twee trainees gaan eruit. Wat moet ik doen met de overige plekken daar ik nog maar 1 wek PM train.... daarna in het tussenseizoen passen en in het nieuwe seizoen verdedigen. Moet ik iets kopen? moet ik mn 50% trainingsplekken openlaten? heeeelp.
Overigens is er een klein aantal trainee die ervoor kan zorgen dat ik nog een week pm train maar dat is dan simpelweg in het tussenseizoen dus dan heb ik ook geen pekken meer om te vullen.
Dat snap ik maar door mn ban bij mij niet.quote:Op zondag 4 april 2010 18:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
Alle functies werken gewoon nog hoor possie....
Ik hbeb een dilemma. Twee trainees gaan eruit. Wat moet ik doen met de overige plekken daar ik nog maar 1 wek PM train.... daarna in het tussenseizoen passen en in het nieuwe seizoen verdedigen. Moet ik iets kopen? moet ik mn 50% trainingsplekken openlaten? heeeelp.
Overigens is er een klein aantal trainee die ervoor kan zorgen dat ik nog een week pm train maar dat is dan simpelweg in het tussenseizoen dus dan heb ik ook geen pekken meer om te vullen.
quote:
Ik denk ook dat ik ze leeg ga laten, temeer omdat ik misschien nog wat trainingen PM nodig heb in tussenseizoen.quote:Op zondag 4 april 2010 19:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou ze deze week leeg laten denk ik. In het tussenseizoen kun je toch ook maar de helft van je trainees trainen. Of je moet een 100% zekere skilltrade tegenkomen..
Heb jij een idee hoe ik mn 50% trainingsplaatsen in kan vullen tijdens pm-training?
Ik ben nog onbekend met pm-skilltrades....hoe liggen de lonen?quote:Op zondag 4 april 2010 19:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik ze leeg ga laten, temeer omdat ik misschien nog wat trainingen PM nodig heb in tussenseizoen.
ik trainde op de vleugel altijd mijn skilltrades
Niet leeg laten!!!! Geef anders dat geld gewoon aan mij! Leeg laten = geld weg gooien!! Kijk naar mn vorige post.quote:Op zondag 4 april 2010 19:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik ze leeg ga laten, temeer omdat ik misschien nog wat trainingen PM nodig heb in tussenseizoen.
ik trainde op de vleugel altijd mijn skilltrades
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |