He criminelen hebben ook rechtenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:47 schreef TheSorrow het volgende:
Hij had van mijn part mogen sterven, fucking kindermisbruiker
Een storing misschien ?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:47 schreef Piccalilly het volgende:
Iets zegt mij dat hier al 4 topics over zijn.
Lekker boeiend, ze hebben zelf bewust die keuze gemaakt om het criminele circuit in te gaan toch? Dan mag je bij voorbaat al sterven. Gedraag je gewoon, als je dat niet kan, breng jezelf dan om.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:49 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Rechters zullen dat niet met je eens zijn
Kijk hier mijn eerste medestander. Toevallig een GL, PvdA of D66 stemmer?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:49 schreef Maverick_tfd het volgende:
Ik denk dat je, ongeacht van wat iemand gedaan heeft, wel zijn veiligheid moet garanderen in een gevangenis.
Dat is niet erg genoeg. Laten lijden!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:51 schreef Aloulou het volgende:
Dit is niet de bedoeling maar als je het dan toch doet kan je beter gelijk zijn nek omdraaien.
Boeiend ja, sterker nog, het enige wat er daadwerkelijk toe doet. Dat jij vindt dat zij geen rechten hebben is irrelevant, ze hebben ze.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:50 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Lekker boeiend, ze hebben zelf bewust die keuze gemaakt om het criminele circuit in te gaan toch? Dan mag je bij voorbaat al sterven. Gedraag je gewoon, als je dat niet kan, breng jezelf dan om.
Zegt genoeg over hoe achterlijk de mensheid eigenlijk wel niet is toch?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:52 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Boeiend ja, sterker nog, het enige wat er daadwerkelijk toe doet. Dat jij vindt dat zij geen rechten hebben is irrelevant, ze hebben ze.
En zo is het maar net, Start jij de voorbereidingen voor de inzamelingsaktie?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:52 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Boeiend ja, sterker nog, het enige wat er daadwerkelijk toe doet. Dat jij vindt dat zij geen rechten hebben is irrelevant, ze hebben ze.
Je kan ook overdrijven hequote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:54 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
En zo is het maar net, Start jij de voorbereidingen voor de inzamelingsaktie?
Niet echt, je hebt rechten die je beschermen tegen de overheid, tegen justitie of tegen andere mensen. Je kunt dan imo niet zeggen 'nou, nu je ze echt nodig hebt (in geval van crimineel gedrag) pakken we ze lekker af'quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:53 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zegt genoeg over hoe achterlijk de mensheid eigenlijk wel niet is toch?
Jij misbruikt ook kinderen of bent daar voorstander van?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:54 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
En trouwens als ze daar niet zo uitdagend in haar korte rokje had rondgehuppeld was dit niet gebeurd he.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:52 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren is wel lastig he?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:54 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je gedaan hebt. Als je een 7 jarig meisje ontvoerd en verkracht vind ik dat al je rechten direct door de versnipperaar mogen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:54 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Niet echt, je hebt rechten die je beschermen tegen de overheid, tegen justitie of tegen andere mensen. Je kunt dan imo niet zeggen 'nou, nu je ze echt nodig hebt (in geval van crimineel gedrag) pakken we ze lekker af'
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:55 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Jij misbruikt ook kinderen of bent daar voorstander van?
Ik ben voor de universele rechten van de mens, net zoals Maverick. Wij gaan een inzamelingsaktie beginnen voor deze man. Hij is een slachtoffer van de maatschappij.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:55 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Jij misbruikt ook kinderen of bent daar voorstander van?
Is dat erger dan een moordenaar die (ik noem maar wat) 5 mensen vermoord heeft?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:55 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je gedaan hebt. Als je een 7 jarig meisje ontvoerd en verkracht vind ik dat al je rechten direct door de versnipperaar mogen.
Je eigen topic verneuken...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:56 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Ik ben voor de universele rechten van de mens, net zoals Maverick. Wij gaan een inzamelingsaktie beginnen voor deze man. Hij is een slachtoffer van de maatschappij.
De gevangenen oordelen zelf van wel, chomo's worden altijd gruwelijk aangepakt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:56 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Is dat erger dan een moordenaar die (ik noem maar wat) 5 mensen vermoord heeft?
Prima, maar het idee opperen om geld in te zamelen voor een kindermisbruiker....quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:55 schreef Piccalilly het volgende:
[..]
![]()
Het gaat om het simpele feit dat ieder mens bepaalde rechten heeft.
Je bent gewoon uit op een rel, zielig persoon.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:56 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Ik ben voor de universele rechten van de mens, net zoals Maverick. Wij gaan een inzamelingsaktie beginnen voor deze man. Hij is een slachtoffer van de maatschappij.
Ik mag het hopen!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
Binnenkort ook met sander vreeswijk
Het oordeel van gevangenen onderstreep je wel maar dat van een rechter niet?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:58 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
De gevangenen oordelen zelf van wel, chomo's worden altijd gruwelijk aangepakt.
Klopt maar dat meisie van 7 heeft ook rechten en die heeft hij misbruikt en genegeerdquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:55 schreef Piccalilly het volgende:
Het gaat om het simpele feit dat ieder mens bepaalde rechten heeft.
Mjah, dat zal toch echt wel ironisch zijn bedoeld, neem ik aan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:58 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Prima, maar het idee opperen om geld in te zamelen voor een kindermisbruiker....
Je neemt graag het recht in eigen hand?quote:
Die zijn allemaal corrupt!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:59 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Het oordeel van gevangenen onderstreep je wel maar dat van een rechter niet?
Onzin natuurlijk he, rechten zijn niet afhankelijk van wat je wel of niet gedaan hebt (in dit geval) en dat is maar goed ook.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Klopt maar dat meisie van 7 heeft ook rechten en die heeft hij misbruikt en genegeerd![]()
Dus hoeven we zijn rechten ook niet meer te respecteren
Dat is dus een misvatting. Natuurlijk mogen wij die mening hebben dat het zo zou moeten zijn, maar voorlopig heeft hij gewoon wél rechten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Klopt maar dat meisie van 7 heeft ook rechten en die heeft hij misbruikt en genegeerd![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen moraal, zo ook gevangen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:00 schreef Maverick_tfd het volgende:
Is trouwens ook wat ik zo'n prachtige ironie vind, gevangenen met wie weet wat op de kerfstok denken te mogen oordelen over anderen.
Daarmee verlaag je je dus tot het niveau van die crimineel en mogen ze jou ook zo aanpakken?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Bovendien claim je als gerechterlijke macht een soort van morele superioriteit, dan moet je daar ook naar handelen. Je kunt het wat mij betreft echt niet maken dat mensen mishandeld worden in gevangenissen (door bewaarders of mede-gedetineerden)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:01 schreef Piccalilly het volgende:
[..]
Dat is dus een misvatting. Natuurlijk mogen wij die mening hebben dat het zo zou moeten zijn, maar voorlopig heeft hij gewoon wél rechten.
Ook dat.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:03 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Bovendien claim je als gerechterlijke macht een soort van morele superioriteit, dan moet je daar ook naar handelen. Je kunt het wat mij betreft echt niet maken dat mensen mishandeld worden in gevangenissen (door bewaarders of mede-gedetineerden)
Ongetwijfeld, maar het is toch een beetje 'de pot verwijt de ketel' vind je niet?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:02 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen moraal, zo ook gevangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |