He criminelen hebben ook rechtenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:47 schreef TheSorrow het volgende:
Hij had van mijn part mogen sterven, fucking kindermisbruiker
Een storing misschien ?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:47 schreef Piccalilly het volgende:
Iets zegt mij dat hier al 4 topics over zijn.
Lekker boeiend, ze hebben zelf bewust die keuze gemaakt om het criminele circuit in te gaan toch? Dan mag je bij voorbaat al sterven. Gedraag je gewoon, als je dat niet kan, breng jezelf dan om.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:49 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Rechters zullen dat niet met je eens zijn
Kijk hier mijn eerste medestander. Toevallig een GL, PvdA of D66 stemmer?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:49 schreef Maverick_tfd het volgende:
Ik denk dat je, ongeacht van wat iemand gedaan heeft, wel zijn veiligheid moet garanderen in een gevangenis.
Dat is niet erg genoeg. Laten lijden!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:51 schreef Aloulou het volgende:
Dit is niet de bedoeling maar als je het dan toch doet kan je beter gelijk zijn nek omdraaien.
Boeiend ja, sterker nog, het enige wat er daadwerkelijk toe doet. Dat jij vindt dat zij geen rechten hebben is irrelevant, ze hebben ze.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:50 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Lekker boeiend, ze hebben zelf bewust die keuze gemaakt om het criminele circuit in te gaan toch? Dan mag je bij voorbaat al sterven. Gedraag je gewoon, als je dat niet kan, breng jezelf dan om.
Zegt genoeg over hoe achterlijk de mensheid eigenlijk wel niet is toch?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:52 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Boeiend ja, sterker nog, het enige wat er daadwerkelijk toe doet. Dat jij vindt dat zij geen rechten hebben is irrelevant, ze hebben ze.
En zo is het maar net, Start jij de voorbereidingen voor de inzamelingsaktie?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:52 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Boeiend ja, sterker nog, het enige wat er daadwerkelijk toe doet. Dat jij vindt dat zij geen rechten hebben is irrelevant, ze hebben ze.
Je kan ook overdrijven hequote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:54 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
En zo is het maar net, Start jij de voorbereidingen voor de inzamelingsaktie?
Niet echt, je hebt rechten die je beschermen tegen de overheid, tegen justitie of tegen andere mensen. Je kunt dan imo niet zeggen 'nou, nu je ze echt nodig hebt (in geval van crimineel gedrag) pakken we ze lekker af'quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:53 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zegt genoeg over hoe achterlijk de mensheid eigenlijk wel niet is toch?
Jij misbruikt ook kinderen of bent daar voorstander van?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:54 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
En trouwens als ze daar niet zo uitdagend in haar korte rokje had rondgehuppeld was dit niet gebeurd he.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:52 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren is wel lastig he?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:54 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je gedaan hebt. Als je een 7 jarig meisje ontvoerd en verkracht vind ik dat al je rechten direct door de versnipperaar mogen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:54 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Niet echt, je hebt rechten die je beschermen tegen de overheid, tegen justitie of tegen andere mensen. Je kunt dan imo niet zeggen 'nou, nu je ze echt nodig hebt (in geval van crimineel gedrag) pakken we ze lekker af'
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:55 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Jij misbruikt ook kinderen of bent daar voorstander van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |