Maar zonder spinnen!quote:
quote:
Wat eng. Er liepen daar spoken rond. Doorzichtige gedaantes.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:15 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebber: de vivariumbeurs aan de achterkant......
[ link | afbeelding ]
LET OP! ALS je klikt.......de foto eronder is 6 MB groot. Het duurt dus ff voor-ie geladen is. En schrik niet, hij is 10k pixels bij 5.6K pixels (geloof ik). BTW...de originele grootte zoals ik hem op mijn PC had staan was in eerste instantie 1.5 GBGeen idee wat ik gedaan heb, maar goed
Gauw posten in TRU!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:15 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebber: de vivariumbeurs aan de achterkant......
[ link | afbeelding ]
LET OP! ALS je klikt.......de foto eronder is 6 MB groot. Het duurt dus ff voor-ie geladen is. En schrik niet, hij is 10k pixels bij 5.6K pixels (geloof ik). BTW...de originele grootte zoals ik hem op mijn PC had staan was in eerste instantie 1.5 GBGeen idee wat ik gedaan heb, maar goed
Dat is het Aquatomium, voor ons neergezet door de Belgische vereniging de Zilverhaaiquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:31 schreef krakkemieke het volgende:
Wat is trouwens dat Atomium-ding op de voorgrond? Een vissen-flat, net zoals je voor hamsters hebt?
Veel plezier!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:37 schreef Aure het volgende:
Ik kom ook nog even zwaaien![]()
Heb even snel het vorige topic doorgelezen, ben benieuwd naar de foto's! De foto's van Sun dr site kan ik niet zien (ligt aan mn internet) echt stomm..
Nog even wat studiegedoetjes: Ik kon niet meedoen met die meeloopdag want dat is alleen voor middelbare scholieren plus dat ik er sowieso een beetje te laat mee was. Aanmelding staat nog wel open (opeens begonnen er allemaal mensen tegen me te zeggen dat dat al voorbij was enzo), heb even gebeld en morgen stuur ik het aanmeldingsformulier op. Dan duurt het zo'n 2/3 weken voordat je uitgenodigd wordt en dan nog 2/3 weken voordat de toelating is. Ik heb dus als t goed is 4 tot 6 weken vanaf nu om een portfolio samen te stellen.. Ik heb dus alleen heel weinig gedaan de afgelopen 2 jaar, dus ik heb heel weinig tot nu toe. Ik heb 5 waarvan ik vind dat het nog prima in mn portfolio kan. Heb gister iets in elkaar geknipt en geplakt, dus nog 14 dingen te gaan (minstens). Heb nog 4 ideeën in mn hoofd die ik alleen nog maar hoef uit te voeren, waar ik maar snel aan ga beginnen want elke dag komt er wel weer een idee bij, straks weet ik het allemaal niet meer
![]()
En vanavond naar Alice in Wonderland, inspireert me vast ook nog
Mooi! Maar ze kunnen niet van de ene naar de andere bol?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is het Aquatomium, voor ons neergezet door de Belgische vereniging de Zilverhaai![]()
*foto kijken*
Flauwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:52 schreef DarkElf het volgende:
idd een leuke foto, en grappig die geesten
Krakke, nog bedankt voor je post!
Zo, de mr is er weer van door... raar nu het zo laat licht is lijkt het net of het nog vroeg is maar hij was er om 17 uur al... Hebben een eindje gewandeld, heb hem de fysio ruimte laten zien (jaja boeiend)..
Altijd fijn om hem weer te zien.
Oh CF je post was aangekomen hoor, de mr zal binnenkort ze even omzetten voor mijn laptoppie..
En het laatte spuitnieuws
Heel graag gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hadden jullie lekker gewandeld?
En dat het niet zeker is dat je De Spuit krijgt, is toch ook goed nieuws?
Trouwens, ik wil ook weten of iets zeer doet. Dan kan ik yoga-gewijs naar de pijn toe ademen enzo....![]()
Als het er niet op neer komt dat ik gewoon achteruit ga bidden.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
De eerste ging prima in eerste instantie. Maar gisteren bleek er nog een kanaal in die kies te zitten. De meeste mensen hebben er maar 1, dus ik ben bijzonder!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:13 schreef DarkElf het volgende:
brr wortelkanaalbehandeling... wees maar extra lief voor jezelf.
Ik heb jullie gewaarschuwdquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat eng. Er liepen daar spoken rond. Doorzichtige gedaantes.
Ik geloof dat dat de big boss wasquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:29 schreef TAV74 het volgende:
hé, ik zie een spook dat lijkt op een van onze crewmembers
Die inderdaadquote:
LOL! Hee big boss, je bent een spook! Laat het hem maar niet horen!quote:
Oh jawel hoor, juist welquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
LOL! Hee big boss, je bent een spook! Laat het hem maar niet horen!
LOL!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, juist welGaan we hem nog uitgebreid mee lastig vallen
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, juist welGaan we hem nog uitgebreid mee lastig vallen
als je dan even een linkje naar je foto´s plaatst is het helemaal goedquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik ga me toch even registreren bij jullie forum denk ik
Twee beurzen in een! Een hokuspokus aquariumbeursquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:03 schreef krakkemieke het volgende:
Reclame voor volgend jaar: Vivarium met medium!
Ik zou het doen!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik ga me toch even registreren bij jullie forum denk ik
Oh ja....die ging ik bewerken nu hequote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
als je dan even een linkje naar je foto´s plaatst is het helemaal goed
laat je niet teveel opjagen hoorquote:
met enge beestenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Twee beurzen in een! Een hokuspokus aquariumbeurs
Ocherm.......quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:16 schreef SeaOfLove het volgende:
ik zou uitgaan, maar ik heb afgezegd want ik ben te moe
Spookkikkers!quote:
* seaoflove wil graag een gewoon kopje theequote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ocherm.......
* krakkemieke SOL kopje gemberthee geeft
* krakkemieke SOL kopje Irish breakfast geeftquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
* seaoflove wil graag een gewoon kopje thee
Ik vind die gewone gifkikkers al op spoken lijken.......quote:
voor het eerst in mijn 4jarige fok-carrière is het gelukt om in het rood te schrijvenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
* seaoflove wil graag een gewoon kopje thee
Hoe 'ah!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:26 schreef SeaOfLove het volgende:
l
[..]
voor het eerst in mijn 4jarige fok-carrière is het gelukt om in het rood te schrijven
met anti-biotica hooguit 3 dagenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:38 schreef krakkemieke het volgende:
Trouwens he.... Na hoelang moet de pijn enzo na een wortelkanaalbehandeling (5x woordwaarde) beter worden?
Aanpassen is het potloodknopje.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:29 schreef krakkemieke het volgende:
Hoe 'ah!![]()
Goed voorbeeld doet goed volgen?![]()
Nu moet ik nog het verschil leren maken tussen het quote knopje en het verbeter knopje.
In theorie weet ik het allemaal. Al maak je me midden in de nacht wakker. Maar ik blijf het mishebben. Het moet gewoon niet naast elkaar zitten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Aanpassen is het potloodknopje.
Quote ziet er zo --> " <-- uit.
Nopequote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:14 schreef krakkemieke het volgende:
Wel onder een spoiler plaatsen hier he...
* krakkemieke P lief aankijkt
Lekker. Heb ik wel nodigquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
* krakkemieke kopje thee aan PdeHoog geeft
* krakkemieke kopje thee terugneemtquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope
[..]
Lekker. Heb ik wel nodigIk voel me niet zo heel tof en mijn buik ook niet
* SOL vindt potloodknopje een leuk woordquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Aanpassen is het potloodknopje.
Quote ziet er zo --> " <-- uit.
* krakkemieke denkt dat SOL nu verslaafd is aan het rode knopjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
* SOL vindt potloodknopje een leuk woord
PAnita!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:08 schreef Sunnythesun het volgende:
* Sunnythesun vraagt zich af of P zich als 'anita' heeft geregistreerd op het Vivariumforum
En zo niet: waar blijf je dan??
Vraagt zich af of PdeHoog zich heeft geregistreerd als Jomanda......quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:08 schreef Sunnythesun het volgende:
* Sunnythesun vraagt zich af of P zich als 'anita' heeft geregistreerd op het Vivariumforum
Geen lam? Geen Irish stew?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:31 schreef z80 het volgende:
Net terug van sporten, en nog geen enge beesten hier![]()
en snel boodschapen doen met een lege maag is niet goed.
is weer teveel lekkers aan blijven plakken.
zo nu eerst eten, zalm uit de aanbieding.
Jajajaja...rustig nou jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:08 schreef Sunnythesun het volgende:
SOL, je kunt ook gewoon '/me' gebruikenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
* SOL vindt potloodknopje een leuk woord
* krakkemieke denkt dat dat potloodknopje om te editten is en dat het een hip woord isquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SOL, je kunt ook gewoon '/me' gebruiken
* PdeHoog denkt dat dat een stuk handiger is
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jajajaja...rustig nou jaTAV74 loopt al te pushen om foto's. Begin jij nou te pushen om het registreren
Ik ben er al hoor
![]()
![]()
![]()
En zo schieten die foto's dus echt niet op he
Nou.....ik ben er hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
we zijn alleen maar een beetje enthousiast!
nu kun je zelf je fototopic aanmaken als je er klaar mee bentquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou.....ik ben er hoorNet op de activatielink geklikt. En nu?
Foto's postenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou.....ik ben er hoorNet op de activatielink geklikt. En nu?
Hahahahaha. Goed manquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
nu kun je zelf je fototopic aanmaken als je er klaar mee bent
binnen 30 minuten?quote:
zo? '/me'quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SOL, je kunt ook gewoon '/me' gebruiken
* PdeHoog denkt dat dat een stuk handiger is
wel even hier een linkje plaatsen.quote:
Haal dan de ' ff wegquote:
Je kunt zowat elke dag vlees stoven als je het tegelijk met je gewone eten opzet. Je hoeft er niet naast te zitten....quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:53 schreef z80 het volgende:
[..]
binnen 30 minuten?
gaat niet lukken.
de lam is voor vrijdag, heb dan de hele dag de tijd. (tussen het schoonmaken door dan).
Sorry, ik ben het kwijt.Wie waren lyrisch?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:07 schreef LieLie het volgende:
Nou, ze waren helemaal lyrisch! Had ik niet verwacht!
De mensen van wie we het huis gekocht hebben kwamen voor het eerst kijkenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Sorry, ik ben het kwijt.Wie waren lyrisch?
Klinkt als een enorm compliment!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
De mensen van wie we het huis gekocht hebben kwamen voor het eerst kijken
Ah Joh! Zo worstel ik nog met de quote en dingesknop-die-eruit-ziet-als-een pen!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
het heeft 4 jaar geduurd, maar dan heb je ook wat
* krakkemieke SOL grote schouderklop geeftquote:
Trusten!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:16 schreef DarkElf het volgende:
ik stort helemaal in, neem lekker mijn slaappilletje en ga nog heel even lezen...
fijne avond allemaal nog en slaap wel
Haha, ja maar nu omdat het lijkt alsof ik iets over SOL zelf misquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Lol, ze vragen het altijd aan jou......
volgens mij niks. behalve enge beesten en * SeaOfLove kan in het rood schrijvenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:17 schreef LieLie het volgende:
SOL, wat heb ik gemist?
weet ik, ik ga er echt niet naast zitten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je kunt zowat elke dag vlees stoven als je het tegelijk met je gewone eten opzet. Je hoeft er niet naast te zitten....
Niet persoonlijk bedoeld maar veel mensen beseffen dat niet......
Oh! dat!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, ja maar nu omdat het lijkt alsof ik iets over SOL zelf mis
Ok, maar toen ik in de slagerij werkte was het voor sommige mensen een openbaring dat je stoofvlees ook zonder vrije dag kon maken.....quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:21 schreef z80 het volgende:
[..]
weet ik, ik ga er echt niet naast zitten.
maar gezien het schema waarin ik leef.
en de tijd dat ik thuis ben, en wakker.
maakt dat ik niet elke dag een stoofpot kan maken.
en een stoofpot/sudder vlees staat hier normaal toch minimaal een uurtje of 5 op.
vandaar dat ik dit normaal op een vrije dag maak.
In de zomer lust ik alleen stamppot ijsbergsla met belegen kaas.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
* SeaOfLove zegt dat er ook een zomerstoofpotjestopic is
ik wil je best wel een keer best wel een keer een stoof voor je maken.quote:
Ocherm, wat vervelend!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Bwuhhh ging iets mis met opslaan van paper alles weg, dus weer opnieuw gemaakt
ja het duizelt nu een beetje voor mn oogjes en het is natuurlijk minder als de eerste versie, al di mooie volzinnen enzo maarjaquote:
Huh? Wat moet ik me voorstellen bij chilidinges?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:39 schreef krakkemieke het volgende:
OH Ja!
Ik kocht vandaag chili poeder. Maar dat is hetzelfde als cayennepeper!
Ik wilde gewoon chili dinges om chili con carne te maken!
Het belangrijke zit toch wel in je hoofd. En je maakt gewoon andere volzinnen,is mijn ervaring!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja het duizelt nu een beetje voor mn oogjes en het is natuurlijk minder als de eerste versie, al di mooie volzinnen enzo maarja
Vroegah had chilipoeder een eigen smaakje. Nu is het gewoon cayennepeper.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:03 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Huh? Wat moet ik me voorstellen bij chilidinges?
Wat is er mis met chilipoeder in de chili con carne?
* SeaOfLove vindt dat je te ver weg woontquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:46 schreef z80 het volgende:
[..]
ik wil je best wel een keer best wel een keer een stoof voor je maken.
je bent welkom.
en als je het op tijd laat weten zorg ik ook dat mijn huisdieren buiten zijn
Jamaar....Jamaar he!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
* SeaOfLove vindt dat je te ver weg woontik ga wel bij robin eten
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Sol is verslaafd aan het rode knopje!
Ooh, op die fiets. Ja, ik vind ook dat het twee verschillende dingen zijn. Chilipoeder moet iets rokeriger zijn he? Weet je wat lekker is in chili con carne? Gerookt, spaans paprikapoeder! Dan maakt het niet meer uit of je chilipoeder of cayennepeper gebruikt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vroegah had chilipoeder een eigen smaakje. Nu is het gewoon cayennepeper.
gerookt paprikapoederquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:57 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ooh, op die fiets. Ja, ik vind ook dat het twee verschillende dingen zijn. Chilipoeder moet iets rokeriger zijn he? Weet je wat lekker is in chili con carne? Gerookt, spaans paprikapoeder! Dan maakt het niet meer uit of je chilipoeder of cayennepeper gebruikt.
Nee, okay. Hoewel, ik heb 3 smaken hier in de kast staat: zoet, zoetzuur en heet. Die hete is wel een beetje vergelijkbaar. Maar hoe dan ook, ik doe het er extra in, naast het chilipoeder dus. Was gewoon een tip, wat ik ook lekker vind in de chili con carne. Naast nog een hele zooi andere meer 'standaard' kruiden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
gerookt paprikapoederMaar dat vind ik niet te vergelijken met cayenne of chili-peper
Jawel doenquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:23 schreef ColdFeet het volgende:
Ach, golfje toch
Wat denken jullie: mag je in een land als Jordanie wel op teenslippers lopen? Ik lees en hoor overal dat hals, polsen en enkels bedekt moeten zijn, maar slippers onder een linnen broek?
Lamaquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:25 schreef Stereotomy het volgende:
Ik bied 20 kamelen en een lama voor CF
Jordanië? Geen enkel (...) probleem.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:23 schreef ColdFeet het volgende:
Wat denken jullie: mag je in een land als Jordanie wel op teenslippers lopen? Ik lees en hoor overal dat hals, polsen en enkels bedekt moeten zijn, maar slippers onder een linnen broek?
ik koop jou voor 17 kippen en 24 lammetjesquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:25 schreef Stereotomy het volgende:
Ik bied 20 kamelen en een lama voor CF
Jamaar ik ben desperatequote:Op woensdag 31 maart 2010 00:30 schreef ColdFeet het volgende:
Enne, Steer: mijn collega dacht dat 4 kamelen wel genoeg was
Ik heb zeeën vol liefde voor jou overquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik koop jou voor 17 kippen en 24 lammetjes
Ik hoor juist overal dat ze in Jordanie moeilijker doen? Ah well, we zullen zien. Ik ben zo benieuwd! Mijn eerste keer Midden-Oostenquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Jordanië? Geen enkel (...) probleem.
Syrië is wat lastiger, maar bij toeristen doen ze volgens mij niet moeilijk.
Ik zie sunny!quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:30 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers
http://series.peterdehoog.nl/vivarium2010/
quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb zeeën vol liefde voor jou over
Prachtig!quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:30 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers
die was eng.... net zo eng als al die beesten daarquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Prachtig!![]()
Vooral die katholieke priester die een kind zijn geslachtsdeel aanbiedt:
[ afbeelding ]
De meeste beesten op die foto's zijn wat mij betreft, mits goed bereidt, erg eetbaar.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:42 schreef SeaOfLove het volgende:
die was eng.... net zo eng als al die beesten daar
Thnxquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:32 schreef Stereotomy het volgende:
Mooi gedaan Pdehoog! Belichting was zeker wel kut in de hal?
Oh?quote:
Check! En nog 20 anderen of zoquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:50 schreef Bluezz het volgende:
Zie ik HIER sol, kres met lang haar, sunny en tavkap?
wat ben ik klein zoquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:50 schreef Bluezz het volgende:
Zie ik HIER sol, kres met lang haar, sunny en tavkap?
Foute vraag in CUL.quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:21 schreef rijsttafel het volgende:
Heej mensen
Ik ben een groot fan van Stroganoff saus en ik kwam dit tegen:
http://www.naturalspices.(...)ibus-600-gr-843.html
Iemand ervaring mee? Wat zou je ermee moeten doen? Gewoon met water aan je vlees en groenten toevoegen?
Terecht, maar ik kom vaak om 7 uur thuis en dan is snel klaar zijn en iets in de kast hebben staan wat je altijd kan gebruiken toch wel fijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Foute vraag in CUL.
Zelf saus maken is hier vooral de bedoeling.
Pakjes en mixen zijn not done.
quote:
Dat ben je nooit volgens mij, geldt voor mezelf ook altijd. Maar zeker binnen de omstandigheden is het een superserie. Voor ons ook veel bruikbare foto's voor promomateriaal!quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]En ik ben zelf, zoals gebruikelijk, niet 100% tevreden
Mooi zoquote:Op woensdag 31 maart 2010 08:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat ben je nooit volgens mij, geldt voor mezelf ook altijd. Maar zeker binnen de omstandigheden is het een superserie. Voor ons ook veel bruikbare foto's voor promomateriaal!
Beetje ruis had ik ook wel verwacht, heb zelf ook een keer met camera rondgelopen en je ontkwam echt niet aan minimaal ISO-1600. Wij grbruiken alleen groot voor het programmaboekje en flyers voor volgend jaar, maar daar red ik me wel meequote:Op woensdag 31 maart 2010 09:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mooi zoDaar ging het om he
Grote versies zijn overigens wel ietwat ruisig, maar bij verkleinen naar het formaat dat jullie gebruiken (en da's niet supergroot of zo) zie je daar heeeeeeeeeeeelemaal niets meer van.
Wat een toffe foto's!quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mooi zoDaar ging het om he
Grote versies zijn overigens wel ietwat ruisig, maar bij verkleinen naar het formaat dat jullie gebruiken (en da's niet supergroot of zo) zie je daar heeeeeeeeeeeelemaal niets meer van.
Jaja, vrijwillig. Het hoofdredacteursschap van 's Nederlands grootste (en meest kritische!) Eftelingliefhebbersmedium komt met een prijs.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:19 schreef ColdFeet het volgende:
En dat doe je helemaal vrijwillig, minilot? Amai, zoveel stress
Dat klinkt tofquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:06 schreef minilot het volgende:
![]()
Hoi allemaal!
Nog één nachtje tot de Efteling weer open gaat, en er moet nog zooooooooooveel gebeuren!
Ik denk niet dat ik kan gaan slapen vannacht - er moeten interviews voorbereid worden, telefoontjes gepleegd, er moet hardcore ge-HTMLd worden voor een nieuw interactief onderdeel op onze website, ik moet promotionele kladblokjes ophalen, vijfenzeventig potloden kleiner slijpen, ruziemaken met de communicatieafdeling van De Efteling, op het nippertje camera-apparatuur regelen, en bovendien: wat moet ik áán?
Tof hoor, maar de stress, DE STRESS!
Eerst maar eens even teruglezen.
Ik zeg: Canon 5D Mk II. Als ik volgend jaar weer mag komen, dan is er met een beetje geluk een betere camquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:06 schreef TAV74 het volgende:
en je ontkwam echt niet aan minimaal ISO-1600.
Ja en het is dit jaar nog extra heftig ook omdat het de allerallerlaatste keer is dat de Efteling een seizoensopening houdt, want hierna zullen ze voortaan het hele jaar open zijn.quote:
Whehquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:06 schreef minilot het volgende:
![]()
Hoi allemaal!
Nog één nachtje tot de Efteling weer open gaat, en er moet nog zooooooooooveel gebeuren!
Ik denk niet dat ik kan gaan slapen vannacht - er moeten interviews voorbereid worden, telefoontjes gepleegd, er moet hardcore ge-HTMLd worden voor een nieuw interactief onderdeel op onze website, ik moet promotionele kladblokjes ophalen, vijfenzeventig potloden kleiner slijpen, ruziemaken met de communicatieafdeling van De Efteling, op het nippertje camera-apparatuur regelen, en bovendien: wat moet ik áán?
Tof hoor, maar de stress, DE STRESS!
Eerst maar eens even teruglezen.
Ik blief mijn Efteling dan ook op zonnige dinsdagmiddagen buiten de zomervakantie.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:29 schreef ColdFeet het volgende:
Jemig. Heb je wel wat hulp, Freecell?
Minilot, het klinkt wel heel tof! Ik ben dol op de Eftelingbehalve als het druk is
Ik vermoed dat we je er graag weer bij hebbenquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zeg: Canon 5D Mk II. Als ik volgend jaar weer mag komen, dan is er met een beetje geluk een betere cam
Jeej, achtbanen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:34 schreef borisz het volgende:
Mijn grote minpunt bij de Efteling is dat de attracties uren uit elkaar liggen. Leuk park voor eens in de tien jaar. Ik ben zelf meer van de achtbanen van Walibi.
We hebben TARA's vader gebeld en die komt Leander zo halenquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:29 schreef ColdFeet het volgende:
Jemig. Heb je wel wat hulp, Freecell?
Minilot, het klinkt wel heel tof! Ik ben dol op de Eftelingbehalve als het druk is
Hoe ver voor jou?quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:43 schreef freecell het volgende:
Ik vind de efteling heel leuk, maar het is zo'n eind weg...
HAquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:44 schreef minilot het volgende:
Dat is toch geen heel heftige? Gewoon een vrij reguliere achtbaan van het type waarbij je onder de baan hangt? Gaat niet heel hard, is niet heel hoog..
Je bent een watje.![]()
Het verbaasde me sowieso dat het zo'n grootschalig evenement isquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:47 schreef TAV74 het volgende:
Joepie, internationale aandacht![]()
http://www.aqua-szene.de/(...)n-holland/#more-1901
quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:47 schreef TAV74 het volgende:
Dat is dan inderdaad wel tof! In Alton Towers in Engeland heb je Nemesis, een vergelijkbare achtbaan waarbij je ook steeds heel dicht langs rotspartijen schiet! Leuk is dat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
HAIs zo, maar hij is vrij eng omdat hij echt rakelings langs de rotsen gaat steeds enzo. Ik heb geloof ik ook wel in achtbanen gezeten die officieel 'heftiger' waren, maar deze was echt wel vet! Vond ik dan.
Sterker nog: we zijn de enige in zijn soort en op deze schaal in de Benelux. Dat was voor ons ooit de reden om hieraan te beginnen (beetje uit de hand gelopen)quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:52 schreef cybermans het volgende:
Denk ook dat de belangstelling lekker groot was doordat niet elke week op een andere plek zon beurs gehouden word. (wat natuurlijk alleen maar beter is voor Vivarium)
Meerquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoe ver voor jou?
(Voor mij twee-en-half uur met het openbaar vervoer. Niettemin altijd een abonnement.)
Dat van die kinderen, dat wist ik, maar Groningen is inderdaad wel een heel eindje uit de richting!quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Meerik zit in Groningen en heb 2 kinderen onder de 2
Cool manquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:47 schreef TAV74 het volgende:
Nee, hij viel me alleszins meequote:
Ook hier: http://www.nu.nl/lifestyl(...)i-smaakt-ananas.htmlquote:WHITE STRAWBERRY THAT TASTES OF PINEAPPLE
The tiny berries are from the same family as the common strawberry but have a pineapple aroma
Wednesday March 31,2010
By Louise Barnett
Have your say(0)
BRITAIN has seen plenty of the white stuff this winter – now the strawberries are following suit.
This strange-looking new variety of the popular summer fruit only has red pips in an otherwise albino appearance.
The tiny berries are from the same family as the common strawberry but have a pineapple aroma, which has earned them the name pineberries.
Nicki Baggott, fruit buyer for Waitrose, which is launching the white fruit at selected stores today, said the berries would add a surprising twist to summer desserts. She added: “Pineberries offer our customers the chance to add a new fruit to their diet and the bright appearance can add an unusual decoration to sweet dishes.”
The white berries were originally a strain of wild fruit which grew in South America, but growers in the Netherlands recently started producing them in glasshouses. They begin life as green berries and slowly turn white as they ripen.
By the time their seeds have turned a deep red colour the fruit is ripe enough to eat.
The pineberries, costing £2.99 a punnet, are slightly smaller than the common strawberry and have a tangy flavour.
Maar wat doe je eigenlijk te praten met al die mensen? Je moet nog steeds afstuderen toch? Alleen dat nog?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, hij viel me alleszins mee![]()
![]()
Ik fok me altijd op voordat ik met een docent praat, maar meestal zijn ze wel aardig. Je hebt er wel horken tussen zitten natuurlijk, maar toch.
Alleen dat nog idd. Even naar een afstudeerplek sourcen, ook ff kijken of ' oude' vakken nog geldig zijn e.d. Voel me altijd zo'n kneus als ik daar zit, terwijl over een paar jaar als ik met diploma aan het werk ben helemaal niemand er meer om geeft dat ik een paar jaar langer over m'n studie heb gedaan dan gemiddeld.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar wat doe je eigenlijk te praten met al die mensen? Je moet nog steeds afstuderen toch? Alleen dat nog?
Bij ons op school willen ze af van dat soort studeerders. Want ze krijgen na een tijd niks meer voor je, maar je kost ze nog wel steeds geld.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alleen dat nog idd. Even naar een afstudeerplek sourcen, ook ff kijken of ' oude' vakken nog geldig zijn e.d. Voel me altijd zo'n kneus als ik daar zit, terwijl over een paar jaar als ik met diploma aan het werk ben helemaal niemand er meer om geeft dat ik een paar jaar langer over m'n studie heb gedaan dan gemiddeld.
Goddank zit ik niet bij jullie op school.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Bij ons op school willen ze af van dat soort studeerders. Want ze krijgen na een tijd niks meer voor je, maar je kost ze nog wel steeds geld.
Dat hebben ze hier ook, maar dat is alleen in het eerste jaar. Daarnaast moet je binnen twee jaar je P halen, maar daarna kunnen ze je niks meer maken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goddank zit ik niet bij jullie op school.
Nee, er is tegenwoordig bindend studieadvies, ook hier op de TU. En da's op zich wel goed. Hoef je het voor jezelf ook niet zo lang meer te rekken.
Mij kunnen ze ook niks meer maken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier ook, maar dat is alleen in het eerste jaar. Daarnaast moet je binnen twee jaar je P halen, maar daarna kunnen ze je niks meer maken.
Ik ken wel een Nederlands echtpaar dat in Liberia woont?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:50 schreef LieLie het volgende:
Echt niemand trouwens die één of twee west-afrikanen kent? Mogen ook al twintig jaar in Nederland zijn, maakt allemaal niet uit.
Ergens wel een beetje apart eigenlijk. Je bent daar toch naar toe gegaan om iets te presteren. Als je bij een baan een vast contract binnen hebt en je doet vervolgens niks meer, dan heb je ook een probleem. Dus ik vind wel dat mensen erg gemakkelijk een paar jaar alles kunnen laten liggen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mij kunnen ze ook niks meer maken.
Bij een studie presteer je voor jezelf. Als je in loondienst bent, voor het bedrijf. Dat is heel wat anders. Het kost de maatschappij veel meer om iemand *niet* te laten afstuderen die het redelijkerwijs wél kan, maar er langer over doet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ergens wel een beetje apart eigenlijk. Je bent daar toch naar toe gegaan om iets te presteren. Als je bij een baan een vast contract binnen hebt en je doet vervolgens niks meer, dan heb je ook een probleem. Dus ik vind wel dat mensen erg gemakkelijk een paar jaar alles kunnen laten liggen.
Tja, is op zich hetzelfde maar dan andersom. Maar volgend probleempje is wel: moet eigenlijk binnen een dag of 3/4..quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ken wel een Nederlands echtpaar dat in Liberia woont?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da wast
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:19 schreef MissHobje het volgende:
Weekend![]()
alles ok hier? Hoe gaat het met de ziekenboeg"? Al beter nieuws enzo? hoop het zo!!
Zo dan ga ik nu mijn nespresso machiene ontkalken, smaakt gewoon ruk
ben al druk met de was geweest, zo douchen en sporten en dan de rest van het huis
Auw! Zeker als je wat wilt eten of drinken. Nou dikkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da wasten hoop dat het snel opknapt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Maar het is vaak ook gewoon een instellingsprobleem. 'Ach, P is binnen, nu kijk ik wel eens wat ik ga doen'. Dat kost de maatschappij gewoon geld, terwijl die er niks voor terugkrijgt. Van mij mag na 5 jaar studie die 1500 collegegeld best wat meer worden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bij een studie presteer je voor jezelf. Als je in loondienst bent, voor het bedrijf. Dat is heel wat anders. Het kost de maatschappij veel meer om iemand *niet* te laten afstuderen die het redelijkerwijs wél kan, maar er langer over doet.
Zelfde geldt voor studieswitchers: zonder van die vele eerste jaren die ze gedaan hebben en geld hebben gekost, waarmee ze later niks meer doen, maar het levert de maatschappij veel meer op om die mensen toch te ondersteunen en uiteindelijk te laten afstuderen op hoger onderwijs.
Nou ja, ik bedoel dat je dan misschien via-via wat contact kan leggenquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Tja, is op zich hetzelfde maar dan andersom. Maar volgend probleempje is wel: moet eigenlijk binnen een dag of 3/4..
Ik heb nu serieus een plaatje zitten zoeken, maar echt.. daar wordt je niet vrolijk van, msn?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:20 schreef Stereotomy het volgende:
Wat voor dikke witte proppen, Hobsel?
Nee, wat een onzin dat de maatschappij 'er niks voor terugkrijgt'.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar het is vaak ook gewoon een instellingsprobleem. 'Ach, P is binnen, nu kijk ik wel eens wat ik ga doen'. Dat kost de maatschappij gewoon geld, terwijl die er niks voor terugkrijgt. Van mij mag na 5 jaar studie die 1500 collegegeld best wat meer worden.
Sneakyquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik heb nu serieus een plaatje zitten zoeken, maar echt.. daar wordt je niet vrolijk van, msn?
Daarom zeg ik: probleemquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel dat je dan misschien via-via wat contact kan leggenMaar3-4 dagen? Weet je wel hoe slecht de internetverbindingen daar zijn?
Je moet de studiefinanciering terugbetalen. Maar dat is nog weer wat anders dan wat het de maatschappij kost om iemand te laten studeren.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, wat een onzin dat de maatschappij 'er niks voor terugkrijgt'.
Je moet alles toch terugbetalen als je het niet op tijd afrond? En mensen die het afronden en uiteindelijk een goede baan vinden, kunnen het makkelijk terugbetalen én van waarde zijn voor Nederland. Je werkt redelijkerwijs tot je 65e, en als je dat als hoger opgeleide incluis diploma doet, dan valt 3 jaar langer doen over je studie financieel helemaal in het niet, en ben je van grote waarde voor Nederland.
Nee daarvoor nog te ranzigquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
SneakyDoe maar achter een spoiler
Wat denk je dat het de maatschappij netto oplevert dat iemand die 3 jaar langer over z'n studie gedaan heeft tóch zijn diploma haalt en met z'n werk bijdraagt aan de maatschappij tot z'n 65e?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je moet de studiefinanciering terugbetalen. Maar dat is nog weer wat anders dan wat het de maatschappij kost om iemand te laten studeren.
Ik snap je wel als je een groen plekje bedoelt, maar wit plekjequote:Op woensdag 31 maart 2010 12:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee daarvoor nog te ranzigAnyway ik ga ff verder met dingen doen wil sporten straks
Ben net zo lekker op dreef daarmee.![]()
Natuurlijk.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat denk je dat het de maatschappij netto oplevert dat iemand die 3 jaar langer over z'n studie gedaan heeft tóch zijn diploma haalt en met z'n werk bijdraagt aan de maatschappij tot z'n 65e?
Ik snap niet dat je kunt praten over dat het de maatschappij zoveel 'kost'. Netto gaat de maatschappij heel, heel erg aan mij *verdienen* juist als ik 30 jaar lang een bovenmodaal salaris krijg.
Waauw ziet er best leuk uit! Die piano is toffquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:30 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers
Jaaa wel een beetjequote:Op woensdag 31 maart 2010 09:32 schreef minilot het volgende:
Heeft de rest van jullie eigenlijk 'iets' met de Efteling?
Lapzwans!quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:57 schreef LieLie het volgende:
Ik moet aan de slag, maar kan me er nog niet zo toe zetten..
Dat zit toch ook echt in de chinese cultuur?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
Genoeg over mij, Aure, is er al een last van je schouder afgevallen nu je de beslissing hebt gemaakt en er actief mee bezig bent? Wat zeiden je ouders ervan? Soms kunnen ouders wat onrealistische wensen hebben voor hun kinderen. Mijn ouders hebben bijvoorbeeld nooit gestudeerd, en ik heb het idee alsof ze soms wil dat ik plaatsvervangend presteer voor ze.
Jep. Over-achievers.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:59 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat zit toch ook echt in de chinese cultuur?
Niks lapszwans!quote:
over 2 weken disneyland zonder ellendig lange rijen voor onsquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:55 schreef golfer het volgende:
Uitslapen zonder enig schuldgevoel op je vrije dag is zo lekker.
En de Efteling heeft mij nooit echt aangetrokken. De paar keer dat ik er met kinderen was herinner ik mij vooral vanwege de eindeloos lange wachtrijen en dreinende en huilende kinderen.
Verkeerde tijdstippen gekozen dusquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:55 schreef golfer het volgende:
Uitslapen zonder enig schuldgevoel op je vrije dag is zo lekker.
En de Efteling heeft mij nooit echt aangetrokken. De paar keer dat ik er met kinderen was herinner ik mij vooral vanwege de eindeloos lange wachtrijen en dreinende en huilende kinderen.
Dat voordeel was voor mij toch onvoldoende reden om een kind met een extra chromosoom daarvoor mee te nemen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:00 schreef SeaOfLove het volgende:
over 2 weken disneyland zonder ellendig lange rijen voor ons
Als je kleine schoolgaande kinderen hebt met schoolvakanties en weekenden als enige mogelijkheid, dan heb je weinig uit te kiezen qua tijdstippen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:04 schreef Isabeau het volgende:
Verkeerde tijdstippen gekozen dusIk ben er regelmatig geweest dat je in een attractie mocht blijven zitten omdat er toch niemand anders was.
Mijn ouders zijn het er nog niet mee eensquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
Genoeg over mij, Aure, is er al een last van je schouder afgevallen nu je de beslissing hebt gemaakt en er actief mee bezig bent? Wat zeiden je ouders ervan? Soms kunnen ouders wat onrealistische wensen hebben voor hun kinderen. Mijn ouders hebben bijvoorbeeld nooit gestudeerd, en ik heb het idee alsof ze soms willen dat ik plaatsvervangend presteer voor ze.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat voordeel was voor mij toch onvoldoende reden om een kind met een extra chromosoom daarvoor mee te nemen.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:11 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemiddag Liefjens:
* DarkElf schraapt haar keel:
HIJ IS ERUIT, de sonde is eruit!!!!!!!!!!!!
ik eet!
Nou ja ik heb 75 gr yoghurt op en ben vol...
maar hij is eruit en ik ben heeeeeeeeeeeeeel blij en ook heel bang merk ik
Wat fijn zeg!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:11 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemiddag Liefjens:
ik eet!
het probleem hiermee alleen is dat er geen baan in te vinden is. De vriendin van mijn broer is al meer dan een jaar bezig.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:08 schreef Aure het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn het er nog niet mee eensEn ik moet dan ook dit jaar gewoon nog afmaken, mocht ik genoeg punten halen dan willen ze dat ik alsnog overweeg om hiermee verder te gaan. Anyway ik ben druk bezig met mn portfolio, voor mij is het duidelijk wat ik ga doen als ik toegelaten word en ik denk dat zij het dan ook wel accepteren. Heb inmiddels ook gekeken naar mn back up plan, dat wordt dan zeer waarschijnlijk toch wel universitair maar ook een hele andere richting dan rechten: Kunstgeschiedenis. Heb al met een paar mensen gepraat die dit doen en dat klinkt ook heel goed en ik denk dat dat ook beter bij me past, zit toch ook weer in het kunstsfeertje
Plus dat het me veel meer interesseert en het past gewoon veel beter bij me. Zucht, ik had dit veel eerder moeten doen! En wat jij zegt over je ouders, dat heb ik dus precies zo! Ze zijn zo ontzettend trots dat ik de eerste in de gehele familie ben die is gaan studeren op universitair niveau dat ze nog even niet in willen zien dat ik nu drie jaar aan een studie zit, waar ik gewoon maar niet verder mee kom... (Ik bedoel, 3 jaar rechten en ik zit nog steeds in mn eerste jaar en het gaat nog steeds kut?!?!
)
Goeiemiddag Liefjens:
ik eet!
Mijn (schoon-)kids hadden anders binnen no time een baan in Rijswijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:24 schreef Den_Haag het volgende:
het probleem hiermee alleen is dat er geen baan in te vinden is. De vriendin van mijn broer is al meer dan een jaar bezig.
Hadden ze kunstgeschiedenis gedaan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn (schoon-(kids hadden anders binnen no time een baan in Rijswijk
maar die pakken eigenlijk alles aan en kijken dan verder voor opleidingen etc
Hmm kunstgeschiedenis bedoel je dan denk ik? Want met Docent beeldende kunst en vormgeving kan je zo veel kanten op dat er wel wat te vinden is. En daar ga ik eigenlijk voorquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
het probleem hiermee alleen is dat er geen baan in te vinden is. De vriendin van mijn broer is al meer dan een jaar bezig.
Proberen weer vertrouwen te krijgen in je eigen lijfquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:25 schreef DarkElf het volgende:
ja he?
De dr kwam net nog even: morgen krijg ik nog die spuit, die moet mij een maand helpen nog.. vrijdag de scan en bloedprikken en de eerste tijd eten wat licht verteerbaar is natuurlijk en niet prikkelend voor de pancreas...
verder vooral rustig aan doen en me niet te veel zorgen maken, ze houden alles goed in de gaten....
ja dat zal even tijd kosten maar komt goedquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Proberen weer vertrouwen te krijgen in je eigen lijf![]()
Goeiemiddag Liefjens:
ik eet!
WOEI!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:11 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemiddag Liefjens:
ik eet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |