Ach Tita zaterdag moet er weer geboden worden en gaan natuurlijk alle bans er weer vanafquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
fijn die suzzy doet haar werk toppie.
Ja, ze heeft een lekker bekkie, er moest alleen niet zoveel onzin uitkomen af en toequote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Wolter Kroes en Thomas Berge zijn toch wel de grote namen, volgens Kirsten. "Dat is de top, verder kun je niet komen."
Ja, jij had vanavond ook niet overleeft Mummiequote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:51 schreef 5thencounter het volgende:
Ik kan niet chatten op m'n werk.. scheelt mij iig weer een Ban!![]()
En als het wel kon zou ik eigenlijk niet meer weten waarvoor...![]()
Hmm..ik kom bijna alleen nog van het balkon af als er eens een Boelshit geplaatst word...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, jij had vanavond ook niet overleeft Mummie
Die is tegenwoordig dikker, maar de gelijkenis viel me ook al opquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:54 schreef 5thencounter het volgende:
Hebben ze Gerard Depardieu te pakken?
Ik kan het ook wel waarderenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:56 schreef Disana het volgende:
Hij heeft echt wel een plezierige stem. Het is een welkome afwisseling in OP.
http://www.albertodamoreno.nl/
Zo word je je er ook ineens weer van bewust naar wat voor troep je eigenlijk zit te kijken met SV.quote:
Oh, dat heb ik gelukkig wel vaker in de gaten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo word je je er ook ineens weer van bewust naar wat voor troep je eigenlijk zit te kijken met SV.
Ik mag toch hopen dat jij ook gewoon naar Ned 3 zit te kijken hèquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:05 schreef Disana het volgende:
Paljazzio
[ afbeelding ]
Scrute, we zijn slummers. Dat we naar SV kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |