Het viel mijn wat tegen eigenlijkquote:
Mwha..Ik kan me van dat optreden nog wel iets herinneren, van alles wat ik meegemaakt heb, dan moet het miz wel een gaaf optreden zijn geweest..quote:Op donderdag 1 april 2010 15:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het viel mijn wat tegen eigenlijk
Tegenvallend, die hele Meds tour was stukken minder dan daarvoor. Had er zelf veel zin in.quote:
da's Zuid Afrikaansquote:Op donderdag 1 april 2010 15:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Die Antwoord? WTF is het? maar de naam alleen al![]()
![]()
The Specialsquote:Op donderdag 1 april 2010 16:04 schreef onderjas het volgende:
Ah, kom er net achter dat The Specials ook een vette band is. Kende ze niet van naam.
Ik werd er ook vrolijk van toen ik het hoordequote:
Dubstepquote:Op donderdag 1 april 2010 16:43 schreef Beaudelaire het volgende:
http://www.myspace.com/caspadubstep
Staat op 22 aug. in Holland (TBA), kanshebber voor LL.
Ze? Is gewoon één gozer. Maar wel vetjes.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:46 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dubstep. Zou wel lache zijn als ze komen
Zowel The Specials als Madness komen voort uit dezelfde 2nd ska-wave van eind jaren '70 in Engeland. Je zou zelfs kunnen zeggen dat de Specials Madness in het zadel hebben geholpen door hen een paar keer als voorprogramma te vragen. De Specials waren net iets eerder 'bekend'.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:35 schreef Septillion het volgende:
Ik dacht ook gelijk aan Madness toen ik het hoorde. Gelijk maar weer even Baggy Trousers uit de kast gehaald
Oh okayquote:Op donderdag 1 april 2010 16:48 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Ze? Is gewoon één gozer. Maar wel vetjes.
De Caspa remix van I rememberquote:Op donderdag 1 april 2010 16:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Oh okay. Ik ken de naam verder neit, het klonk wel goed
Als madness komt wordt ik gek.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:32 schreef WeirdWestMan het volgende:
[..]
Ik werd er ook vrolijk van toen ik het hoorde. Heeft overigens wel wat weg van Madness die zeker ook wel mogen komen
!
Kooks hebben zichzelf trouwens ook bevestigd.
Vind het origineel een stuk beter.. + het is te softquote:Op donderdag 1 april 2010 17:09 schreef WeirdWestMan het volgende:
[..]
De Caspa remix van I remember.
Stond er vorig jaar ook.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:34 schreef Vatta het volgende:
Probeer Fanfarlo eens, nieuw bandje met een geweldig debuutalbum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |