zoiets?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:15 schreef Niara het volgende:
hmz, zoals iemand in het vorige deel voorstelde: misschien een poll maken?
je bent nergerns aan gebondenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:24 schreef TwenteFC het volgende:
Een poll is een beetje nutteloos imo.
Als er straks een belt of ik buiten kom voetballen ben ik pleite.
yep.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:58 schreef cerror het volgende:
Map pack is toch niets meer dan andere modi op bestaande maps?
quote:Map Pack 1:
Nelson Bay - Rush
Laguna Alta - CQ
Map Pack 2:
Laguna Presa - Rush
Arica Harbor - CQ
En wah kost da?quote:
Het begon met de overstap van XP naar Windows 7 met COD MW2.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:53 schreef kutagh het volgende:
Heb je het echt alleen bij BF BC2 of ook bij andere intensieve spellen (Crysis, Just Cause 2, weet ik veel wat je hebt).
Rechts bovenop die vuurtorenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:29 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
De betere camp spots, jammer dat ik geen sniper bij me had.
Weet je al waar het aan ligt dan ?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:18 schreef Razorback het volgende:
[..]
Het begon met de overstap van XP naar Windows 7 met COD MW2.
Na een hoop proberen me TV kaart eruit gehaald en toen is het een tijd goed gegaan dus dat ding er nooit meer er terug in gedaan.
En nu na die laatste update van BFBC2 is het weer raak maar restart de pc wel uitzichzelf en krijg ik bij het opstarten sinds kort (had ik voorheen nooit) wel de medling Hyper Transport sync flood error.
Weet iemand nog een goede winkel waar je goedkoop videokaarten kan kopen en een eventuele korting kan krijgen?
www.azerty.nl of www.alternate.nlquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:18 schreef Razorback het volgende:
[..]
Het begon met de overstap van XP naar Windows 7 met COD MW2.
Na een hoop proberen me TV kaart eruit gehaald en toen is het een tijd goed gegaan dus dat ding er nooit meer er terug in gedaan.
En nu na die laatste update van BFBC2 is het weer raak maar restart de pc wel uitzichzelf en krijg ik bij het opstarten sinds kort (had ik voorheen nooit) wel de medling Hyper Transport sync flood error.
Weet iemand nog een goede winkel waar je goedkoop videokaarten kan kopen en een eventuele korting kan krijgen?
Bron: http://www.hardware.info/nl-NL/userreview/wmdom2Nrnmpj/view/quote:Eenvoud van montage
De montage is eigenlijk het enige nadeel aan deze koeler. Op zich niets onoverkomelijk, maar je moet er even over nadenken, of een 2de paar handen gebruiken. Op de volgende manier ging het zelfs zeer vlot.
1) Bracket aan de onderkant plaatsen, schroefjes erin en deze met een stukje tape vastplakken.
2) Mobo omdraaien en koelpasta op de processor aanbrengen
3) Koeler plaatsen en moertjes vastdraaien
4) OPGELET Afhankelijk van het moederbord kan je nu best je RAM plaatsen, want dankzij de grootte van de koeler kan de toegevoegde fan één of meerdere slots blokkeren. Bij mijn MSI P55-GD65 was dit toch het geval.
5) Fan plaatsen = schroefloos
In totaal een kleine 10 minuten werk.
Bij de Rev B is er dus een bracket voor socket 1156 inbegrepen
Koeling
Zonder overklok of andere aanpassingen heb ik een standaard CPU-temperatuur van 30° (core i5-750)
Conclusie
Eenmaal voorbij de montage heb je niets dan voordelen...
http://tweakers.net/nieuw(...)-hyper-212-plus.htmlquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:45 schreef CantFazeMe het volgende:
Als Smight zegt wat het is, zou ik volgens hardware.info een Scyte Mugen aanraden.
http://www.hardware.info/(...)cythe_Mugen_2_Rev_B/
Zeer goede koeler voor een zeer goede prijs. En een Gold award.Deze koeler wil ik zeker in mijn volgende pc bouwen. (Al hoewel, pas over 1 of 2 jaar.
)
[..]
Bron: http://www.hardware.info/nl-NL/userreview/wmdom2Nrnmpj/view/
Azerty wil alleen gratis verzending doen omdat ze bijna geen winst maken op 2 videokaartenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:41 schreef Smight het volgende:
www.azerty.nl of www.alternate.nl
En wat dit betreft: "Hyper Transport sync flood error" jou cpu(processor) word te warm daarom start hij waarschijnlijk ook zo maar uitzichzelf op. Misschien een andere koeler. Post anders even je spec van je computer dan kan ik er eens naar kijken.
Check toch ff voor de zekerheid je temperaturen download hier ff een trail versie an en dan kun je het wel gemakkelijk zien:quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:52 schreef Razorback het volgende:
[..]
Azerty wil alleen gratis verzending doen omdat ze bijna geen winst maken op 2 videokaarten
En Alternate wou niet eens korting geven op een pc inclusief schermen omdat ze er amper winst op maken dus vast ook niet op 2 videokaarten.
Specs:
MSI 790FX-GD70
AMD Phenom II X4 955 + Zalman CNPS9900nt cooler
6 GB Ram
XFX NVIDIA GeForce GTX 295
2x WD Raptor schijf in raid 0 (controller van het moederbord)
Eerst was het zo dat me PC een freeze kreeg en ik moest hem handmatig restarten, kreeg verder ook geen melding bij het opstarten over een "hyper transport sync flood error"
Na een tijdje toch maar eens gaan kijken wat er allemaal gebeurt op het moment dat me pc een freeze kreeg en in logboek bleek elke keer een melding te staan over me TV-kaart op moment van restart. Die eruit gehaald en met succes want heb een tijd lang zonder problemen kunnen spelen.
1 á 2 weken later kreeg me pc weer een freeze (ongeveer elke dag 1 keer) maar restart wel uitzichzelf en kreeg een error bij het opstarten over een "hyper transport sync flood error"
Nu lijkt mij dus dat het eerste probleem is opgelost en dat waar ik nu last van heb iets nieuws is.
CPU te warm zou kunnen maar dan zou ik er vaker op een dag last van moeten hebben, of ik nou 5 uur speel of 15 uur het zal maar 1 keer gebeuren en meestal vrij snel in het begin.
temper temper.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:30 schreef Bootje84 het volgende:
Jezus, wie is die razorback..? kansloos kutspawncampertje.. get a fucking life
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:30 schreef Bootje84 het volgende:
Ben vandaag heel niet op de FOK server geweestquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:30 schreef Bootje84 het volgende:
Mwa, ik ben 2x door je gedood in eigen basis, wat is de tijdslimiet, 3x?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dat zei je ook al over mij toen ik even langs kwam om een UAVer te rapen.
Maar wat verwacht je dan dat ik op de weg terug doe? Ik liep achter jou en nog zo'n gast langs. jullie 2 had ik toen geknived.
Vervolgens zag ik er links een weg lopen, die had ik maar dood geschoten, en toen ik weer een paar stappen naar voren zette zag ik een snipertje dat een beetje verdwaald was daar had ik dus maar een nade bij gegooid.
Toen koen ik eindelijk weer terug naar mijn eigen kamp, noem jij dit spawn rapen?
Baal je nuquote:
Het is gewoon vrij lame om mensen die gelijk spawnen weer te killen. Heb het echt 5 keer achter elkaar gehad; spawn -> dood -> 12 seconden wachten -> spawn dood etc.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:30 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Baal je nu? Ik vond je ragequit in ieder geval geniaal
![]()
Niet om het één of ander, maar er liepen gewoon mannetjes van mijn team door jullie basis. Sorry dat ik hun rug dekte door vanaf een afstandje mijn sniperskills op de tegenpartij los te laten![]()
"Attacken", de naam zegt het al. Verwacht niet dat je rustig een zondagswandelingetje door jou basis kan gaan maken als defender
nee, bij dat level die hij bedoelde (waar jij je 2x/1 ratio haaldequote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:30 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
![]()
Niet om het één of ander, maar er liepen gewoon mannetjes van mijn team door jullie basis. Sorry dat ik hun rug dekte door vanaf een afstandje mijn sniperskills op de tegenpartij los te laten![]()
"Attacken", de naam zegt het al. Verwacht niet dat je rustig een zondagswandelingetje door jou basis kan gaan maken als defender
Het was echt niet dat ik hem 3 seconden nadat hij spawnde weer neerschoot...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is gewoon vrij lame om mensen die gelijk spawnen weer te killen. Heb het echt 5 keer achter elkaar gehad; spawn -> dood -> 12 seconden wachten -> spawn dood etc.
Beter hadden ze invulernability voor 5 of 10 seconden ingebouwd.
Tjah, het is ook een focking oorlog he...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:46 schreef Acryl het volgende:
Sowieso spawned het verdedigende team in de buurt van de bomb locaties, dus de kans is groot dat het aanvallende team langs/door het spawn gebied loopt.
Ja, merkte dus dat er 2 josti's waren die die bug misbruikten. Nou, gg hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:20 schreef Niara het volgende:
Ik vond het ook wel jammer dat er zoveel snipers waren bij het attacken..
Maar ach iedereen speelt op zijn/haar manier.
Tevens excuses voor dat filmpje uit de vorige post. Ik wist niet dat mensen echt zo lame waren om die bug te gebruiken.
Ik noem het spawnrapen als ik binnen 5 seconde dat ik tot leven kom, weer doodgeschoten word. Dat gebeurde meer keren dan dat ik op mijn vingers kon tellen....!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dat zei je ook al over mij toen ik even langs kwam om een UAVer te rapen.
Maar wat verwacht je dan dat ik op de weg terug doe? Ik liep achter jou en nog zo'n gast langs. jullie 2 had ik toen geknived.
Vervolgens zag ik er links een weg lopen, die had ik maar dood geschoten, en toen ik weer een paar stappen naar voren zette zag ik een snipertje dat een beetje verdwaald was daar had ik dus maar een nade bij gegooid.
Toen koen ik eindelijk weer terug naar mijn eigen kamp, noem jij dit spawn rapen?
De teams waren ook heerlijk balanced. Wij zitten met een paar casual gasten die max lvl 9 waren, jullie met minimaal level 15 in het team. Verder een tank midden in de fucking spawn is gewoon te triest voor woorden. Dat ging echt NERGENS over. Als je nou vind dat je skills hebt, moet je eens niet spawncampen en échte kills maken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:30 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
![]()
ja joh! Ik hoorde je frustratie.quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:38 schreef Solique het volgende:
Het spel wordt steeds instabieler met elke patch, gisteren spel wel 20x herstart en 3 potjes kunnen spelen.
Ja, was echt niet normaal gisteren. (Zelfs MW2 deed het beter gisteren)quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:49 schreef CantFazeMe het volgende:
ja joh! Ik hoorde je frustratie.Terecht, het is ook super irritant.
Hardcore is gewoon veel fijner, het geluks element van de noobies word daar een beetje ingeperkt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:28 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ging naar een andere server, ben geen fan van hardcore.
Het tegendeel is waar.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hardcore is gewoon veel fijner, het geluks element van de noobies word daar een beetje ingeperkt.
Stikker op je scherm plakken waar de cursor normaal zit = winquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hardcore is gewoon veel fijner, het geluks element van de noobies word daar een beetje ingeperkt.
Werkt het opnieuw installeren niet een beetje?quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:38 schreef Solique het volgende:
Het spel wordt steeds instabieler met elke patch, gisteren spel wel 20x herstart en 3 potjes kunnen spelen.
Geen zin inquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:43 schreef Smight het volgende:
Werkt het opnieuw installeren niet een beetje?
Als ik er tijd voor kan vinden en maken zal ik het misschien proberen.quote:
Ja man, jij als medic en ik als assault ownedquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:34 schreef CantFazeMe het volgende:
Vond het gister wel leuk met Smight elkaar volgen enzo
ik wil wel ^_^quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:50 schreef CantFazeMe het volgende:
Wie gaat er vanavond om 19.00 spelen ? Kom op TS! Niet ingame. Je hoeft niet mee te praten op TS, luisteren/horen is voldoende...
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:08 schreef Niara het volgende:
[..]
ik wil wel ^_^
gister ondertussen TS geïnstalleerd
maar nu eerst maar hard aan m'n papers werken x.x
Misschien gebeurt dit minder vaak als je als administrator het spel start. Bij mij gebeurt het namelijk vrij weinig maar ik start de game altijd op in admin mode. Dit is maar een suggestie.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Als ik er tijd voor kan vinden en maken zal ik het misschien proberen.
BFBC2 is ook gewoon het enige spel dat steeds crashed of vastloopt dus ligt sowieso niet aan mijn pc.
quote:
Idd wat een kut spel is dit toch omdat deel 1 minder succesvol was vergeleken met 1 gaan ze maar triest alles kopiëren van codquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Bij hardcore zie ik alleen maar campende snipers
Ik heb helaas geen pc versie. Maar je merkt duidelijk dat console gamers totaal geen manieren hebben van spelen als je dit op pc deed in normale server was je er allang uitschoptquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:01 schreef Smight het volgende:
ja dat is wel zo, denk dat we gewoon een lijst moeten maken met server regels:Geen baserape Geen voertuigen uit vijandige basissen stelen Niet campen
Schieten mag wel?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:01 schreef Smight het volgende:
ja dat is wel zo, denk dat we gewoon een lijst moeten maken met server regels:Geen baserape Geen voertuigen uit vijandige basissen stelen Niet campen
Dit, dus. Daarnaast zijn wapens zoals de M60 nog erger dan in "Normal" modus.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Bij hardcore zie ik alleen maar campende snipers
Voor Steam users is opnieuw installeren niet de meest favoriete bezigheidquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:43 schreef Smight het volgende:
[..]
Werkt het opnieuw installeren niet een beetje?
Ik speel eigenlijk alles door elkaar, altijd al gedaan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:01 schreef CantFazeMe het volgende:
Medic bijna helemaal unlocked.Engineer bijna allemaal platinum. Op naar assault als medic klaar is.
Hhehe ja, zelf moord aanslagen doe ik ook wel eens met die Gustav .. als ik er 3 kan vermoorden tenkostte van mezelf zal ik het zeker niet nalatenquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:05 schreef kutagh het volgende:
Wat ik zelf ook eens had gedaan als recon, ik zag dat er een vijandelijke recon aan kwam rennen om te knifen.. Met mijn lag had ik um nooit kunnen knifen. C4 gegooid weggerend en *boem*. Was niet ver genoeg maar beiden dood, ik dus netto +40 punten (-10 voor suicide)
Samequote:Op woensdag 31 maart 2010 16:18 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb veel last van ping- lag. Geen fps lag.
Zelfde hier, zelfs met een 20+ MBit.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:18 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb veel last van ping- lag. Geen fps lag.
Zat van het weekend in een server waar om de 5 minuten een melding kwam van een cheater die gebanned is.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:27 schreef CantFazeMe het volgende:
http://www.pbbans.com/mbi.php
1000+ bans al. Gaat lekker.
Kappen met al die regels (ja OOK de no-base-rape) want die zorgen toch alleen maar voor frustratie en gezeik. Weg met de hardcore want dat zorgt voor lege servers en helpt snipers te veel imo.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:01 schreef Smight het volgende:
Dan moet je maar niet open en bloot lopen..quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:54 schreef Zith het volgende:
[..]
Kappen met al die regels (ja OOK de no-base-rape) want die zorgen toch alleen maar voor frustratie en gezeik. Weg met de hardcore want dat zorgt voor lege servers en helpt snipers te veel imo.
Zodat die 99% van de tijd leeg staat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:59 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Als de mensen die geen hardcore willen doen nou ook allemaal even geld bij elkaar leggen om een normal damage server te beginnen, is het probleem opgelost
Heb je de battlefield2 map uit je mijn documenten (of iets vergelijkbaars) verwijderd, wil nog wel een werken. Anders zou je het opnieuw kunnen installeren.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik krijg deze melding steeds bij BF2 op de PC. Origineel spel met code en alles. Had hem eerst op een andere pc geinstalleerd maar die pc is gecrashed. Ligt het daaraan?
[ afbeelding ]
Of dat de server die we nu hebben een keer word omgezetquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:59 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Als de mensen die geen hardcore willen doen nou ook allemaal even geld bij elkaar leggen om een normal damage server te beginnen, is het probleem opgelost
Opnieuw installeren heb ik net al gedaan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:46 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Heb je de battlefield2 map uit je mijn documenten (of iets vergelijkbaars) verwijderd, wil nog wel een werken. Anders zou je het opnieuw kunnen installeren.
ik heb nog last van TS-vreesquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:10 schreef CantFazeMe het volgende:
op TS waren ik en Smight. Maar begon ook erg eenzaam.
Maakt niet uit hoor. Je hoeft niet te praten. Dan luister/hoor je toch alleen maar?quote:
En je Bf2 map verwijderd uit je map mijn documenten/documenten?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:07 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Opnieuw installeren heb ik net al gedaan.
Ja. Toen moest ik mijn account weer selecteren en de beeld opties opnieuw instellen maar nog steeds krijg ik die melding. Is het niet zo dat ik het heb geinstaleerd op een tweede pc?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:28 schreef BugWorks het volgende:
[..]
En je Bf2 map verwijderd uit je map mijn documenten/documenten?
Lijkt me niet, heb tussen de eerste installatie en de laatste keer minstens 2 nieuwe pc gekocht. Nooit geen probleem. Alleen toen ik eens een aanpassing had geinstalleerd waarbij je bij de singleplayer grotere maps en bots kon krijgen, kreeg ik een dergelijke melding.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:35 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja. Toen moest ik mijn account weer selecteren en de beeld opties opnieuw instellen maar nog steeds krijg ik die melding. Is het niet zo dat ik het heb geinstaleerd op een tweede pc?
Had het eerst op een andere...nooit geen problemen.
Nee kale installatie. En heb patch 1.41 gedownload en geinstalleerdquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:42 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Lijkt me niet, heb tussen de eerste installatie en de laatste keer minstens 2 nieuwe pc gekocht. Nooit geen probleem. Alleen toen ik eens een aanpassing had geinstalleerd waarbij je bij de singleplayer grotere maps en bots kon krijgen, kreeg ik een dergelijke melding.
En patches van officiële sites gedownload? Of heb je nog extra addons geïnstalleerd?
Patch 1.41 is niet de laatste, maar 1.5. Je probeert waarschijnlijk een 1.5 server om te spelen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee kale installatie. En heb patch 1.41 gedownload en geinstalleerd
idd, eerst 1.41 en dan 1.5. Lijkt mij dat het probleem dan opgelost zou moeten zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
Maar je moet toch eerst 1.41 installeren en daarna 1.5? Of hoeft dat niet per se. 1.5 heb ik nog niet door tijdgebrek
Nee, ik vind niet dat snipers dan te sterk zijn, ik vind dat er dan te veel snipers komen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet open en bloot lopen..
HC afschaffen omdat snipers dan te sterk zijn is QQ-en om niets. Beetje hetzelfde als wat jij van spawncampen vind...
op de xbox is dit echt kut.. aangezien je dit met de b-knop moet doen..quote:Op donderdag 1 april 2010 11:08 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik hoorde trouwens gister dat je ook kan schieten tijdens het armen/disarmen van een crate? (nog niet geprobeerd)
Maar dan moet je wel met headset spelen met anderen.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:31 schreef Athlon64x het volgende:
Zonnet even squad gedaan stukken leuker veel meer teamwork
Niet nodig je blijft gewoon in een groepje we hadden sniper medic(ik) en infantry en anti tankquote:Op donderdag 1 april 2010 12:47 schreef Marurk het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel met headset spelen met anderen.
Lijkt me een voltage probleem. Je zou in de bios naar je PCIe clock kunnen kijken. Deze hoort op 100 te staan. Staat ie hoger, dan terugzetten naar 100.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:17 schreef CantFazeMe het volgende:
Verdomme.
http://www.hardware.info/forum/showthread.php?t=211265
Ik krijg steeds meer artifacts.
Ik kom er wel op, maar hij disconnect bij mij weer na 5 minuten ofzo...quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:23 schreef KeFFuR1208 het volgende:
En ik kom niet op TS. Kan niet connecten op de 1 of andere manier. Had wel een update geinstalleerd van TS, misschien heb ik een andere versie dan de server ofzo
Dat topic is van mij Clarkson, ik ben de TS, staat ook mijn Rig.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:46 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Lijkt me een voltage probleem. Je zou in de bios naar je PCIe clock kunnen kijken. Deze hoort op 100 te staan. Staat ie hoger, dan terugzetten naar 100.
Wat voor merk en type geheugen heb je in je rig? Klinkt als een stomme vraag, maar het kan ermee te maken hebben......
Vanavond na dik een week eindelijk weer BC2 spelen!![]()
Ik denk dat je geheugen in de bios nog op 1.7V staat....... Deze moet ECHT op 2.2 gezet worden om stabiliteit te waarborgen.......We hebben bijna dezelfde rig staan!quote:Op donderdag 1 april 2010 14:16 schreef CantFazeMe het volgende:
Modulespanning SSTL 1.8
Geheugensnelheid: DDR2-800 (400 Mhz)
Voltage: 2.2 V
Geheugeninstellingen 4-4-4-15
Command Rate (CR) 2T
I hope your right.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:18 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik denk dat je geheugen in de bios nog op 1.7V staat....... Deze moet ECHT op 2.2 gezet worden om stabiliteit te waarborgen....... Ik heb hetzelfde mainboard als jij.
Zal zo effe de link checken.....
Leukquote:Op donderdag 1 april 2010 14:18 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik denk dat je geheugen in de bios nog op 1.7V staat....... Deze moet ECHT op 2.2 gezet worden om stabiliteit te waarborgen.......We hebben bijna dezelfde rig staan!![]()
Enige verschil is mijn videokaart!(en voeding)
Ja, ik denk het wel. Reaper geheugen is enthousiast geheugen. Net als mijn Corsair Dominator bankjes.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:19 schreef CantFazeMe het volgende:
4GB DDR2 800MHz PC2-6400 Reaper HPC Edition CL4.0
[..]
I hope your right.
Zelfs dezelfde monitor!quote:
Tuurlijk kun je daarbij zolang je geen instellingen veranderd die je niet kent. En als je dat doet gewoon niet savenquote:Op donderdag 1 april 2010 14:23 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ben echt een leek in Bios. Kan ik daar wel terecht zonder schade toe te brengen?
En verzoorzaakt dit ook naar alle waarschijnlijkheid de blokjes?
Ja en ja.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:23 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ben echt een leek in Bios. Kan ik daar wel terecht zonder schade toe te brengen?
En verzoorzaakt dit ook naar alle waarschijnlijkheid de blokjes?
Het staat op het geheugen zelf ook.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:29 schreef CantFazeMe het volgende:
Verpakking heb ik allang niet meer, maar zal ff kijken, bedankt zo ver.
Ik heb dit er niet bij staan, misschien omdat ik sinds ik deze computer heb gekocht mijn BIOS niet meer hebt geüpdatet.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:31 schreef J.Clarkson het volgende:
http://dlsvr.asus.com/pub/ASUS/mb/socket775/P5B/e2620_p5b.pdf
Onder advanced -> Jumperfree-> DDR Voltage dus. Pagina 4-17 en 4-18.
Hier zeggen ze max 2.1 Volt, maar dat is met een oude bios uit 2007. Gewoon 2.2 invullen, save en proberen.
Gewoon even zoeken. Ik kijk vanavond wel even in mijn pc.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:38 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik heb dit er niet bij staan, misschien omdat ik sinds ik deze computer heb gekocht mijn BIOS niet meer hebt geüpdatet.
@Smight ja. Draai x64 W7.
Is prima!quote:Op donderdag 1 april 2010 14:43 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Gewoon even zoeken. Ik kijk vanavond wel even in mijn pc.
Hmmm ja dat staat wel ok dan...... *Gaat brainstormen*quote:Op donderdag 1 april 2010 14:58 schreef CantFazeMe het volgende:
Dit stond wel bij Everest: wat ik gekopieerd had.
Modulespanning SSTL 1.8 <<<<< Deze is dan niet goed?
Geheugensnelheid: DDR2-800 (400 Mhz)
Voltage: 2.2 V <<<<<<< staat zo in Everest, die is dan toch wel goed?
Geheugeninstellingen 4-4-4-15
Command Rate (CR) 2T
Maar ja, ik ga het toch proberen vanavond als je terug bent. Even op manual zetten en aanpassen. Kijken wat er gebeurt.
Gewoon de FOK servert joinen.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:13 schreef CraniuM het volgende:
Waneer is er weer zon fok online game gedoe, dan doe ik ook eens even mee.
Een oude schoolmaat van me kwam met dit aan:quote:Op donderdag 1 april 2010 21:03 schreef CantFazeMe het volgende:
Jawel. Alleen, waarom daar? Aldi.
voor dat geld kun je zelfs een betere pc in elkaar zetten. Vraag Clarkson, hij is daar wel sterk in.
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:07 schreef Diamond3d het volgende:
Iemand de Logitech G9 muis kopen? Zo goed als nieuw (5 dagen in gebruik), 3 tientjes.
Prima muis alleen ik vind hem niet lekker in de hand liggen (te klein).
OK, maar even:quote:Op donderdag 1 april 2010 21:09 schreef CantFazeMe het volgende:
WTF dan ben je genaaid dude, niet doen. Vraag Clarkson als je advies wil ik kan het ook wel maar zit op mobiel en kan niet naar zware websites
Haha vandaag enorm getwijfeld tussen de Mamba en de Deathadder (laatste besteld)quote:Op donderdag 1 april 2010 21:11 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]Koop mijn G9! 2 tientjes. Ik game al jaren met die muis, maar ik wil een Razer Mamba.
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:20 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Haha vandaag enorm getwijfeld tussen de Mamba en de Deathadder (laatste besteld)![]()
Mamba kost ongeveer 105 euro. 2x zo duur als de Deathadder. Nou wil ik best geld neerleggen voor een muis maar de draadloze functie van de Mamba ga ik niet gebruiken (bovendien schijnt de accu/batterijen snel leeg te zijn) Qua vormgeving en afmetingen is hij bijna gelijk als de Deathadder. Verder is het 5600 DPI? tegenover 3500 DPI van de deathadder maar 3500 lijkt me meer dan voldoende.
Budget is 1250. Want ik wil alleen maar een nieuwe computer voor BC2.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:21 schreef CantFazeMe het volgende:
Uit mijn hoofd, 1 van de duurdere CPU + 5870 is ongeveer ¤1000,- ja. Maar dan heb je alleen een CPU + videokaart (goede!) Dan moet je nog een moederbord enzo, waarom een hele goede CPU kopen met een videokaart en bijvoorbeeld een kut moederbord. Denk aan ASRock ofzo.
Dan moet je ook nog DDR3 geheugen die beetje vlot moet zijn. 4GB is voldoende.
Wat is je budget als ik vragen mag?
Leuk budget! Zul je best ver mee komen!quote:Op donderdag 1 april 2010 21:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Budget is 1250. Want ik wil alleen maar een nieuwe computer voor BC2.
Realiseer je wel dat het puur en alleen voor deze game is hè. En als die aldi-knaap het ook kan, dat het dan mij ook best is.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:32 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Leuk budget! Zul je best ver mee komen!
Zit nu op mobiel en kan je dus ATM niet helpen, maar wanneer ik de computer weer aan de praat heb zal ik je zo spoedig mogelijk helpen al heeft Clarkson of een andere nog niet gedaan heeft
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Realiseer je wel dat het puur en alleen voor deze game is hè. En als die aldi-knaap het ook kan, dat het dan mij ook best is.
Maar jij houdt wsl ook van computers, design van de kast, boeit het wat voor voeding heeft etc.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:36 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
De beslissing ligt uiteraard helemaal bij jou! Ik hou je niet tegen hoor.Als je voor de Aldi pc wil gaan, dat kan. Maar ik heb er eerlijk gezegd niet zoveel mee.
Eeh, voeding is een van de belangrijkste componenten.. geloof me, daar spendeer je graag een paar tientjes meer aan.quote:boeit het wat voor voeding heeft etc.
Nee nee, ik spendeer liever aan kwaliteit. Spul wat deugdelijk werkt. Prijs/Kwaliteit is een must.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Maar jij houdt wsl ook van computers, design van de kast, boeit het wat voor voeding heeft etc.
Ik zie alleen maar een aan-uit knopje.
Ben jij dit toevallig?quote:Op donderdag 1 april 2010 21:59 schreef Razorback het volgende:
de Razer Mamba![]()
Heerlijke muis, in het begin wel veel problemen in het begin omdat die niet meteen reageerde zodra je bewoog.
Opgestuurt en na een hoop gedoe en paar maanden verder een nieuwe gekregen en die werkt perfect
En naast de Mamba nog een Lachasis als ik klaar ben met gamen, kan de Mamba opladen
Hehe, ik heb al een hele tijd de Razer Lachesis. Die bevalt mij wel. 4000 DPI en was ¤60 een half jaar geleden. Ik vind de vorm en vormgeving ideaal.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:20 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Haha vandaag enorm getwijfeld tussen de Mamba en de Deathadder (laatste besteld)![]()
Mamba kost ongeveer 105 euro. 2x zo duur als de Deathadder. Nou wil ik best geld neerleggen voor een muis maar de draadloze functie van de Mamba ga ik niet gebruiken (bovendien schijnt de accu/batterijen snel leeg te zijn) Qua vormgeving en afmetingen is hij bijna gelijk als de Deathadder. Verder is het 5600 DPI? tegenover 3500 DPI van de deathadder maar 3500 lijkt me meer dan voldoende.
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:06 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Een oude schoolmaat van me kwam met dit aan:
Hierbij zoals beloofd een prijsopgave. Wel heb ik op de diverse onderdelen moeten bezuinigen om aan jou budget te komen.
Aanpassingen
Inplaats van I7 920 heb ik voor I5 750 gekozen.
Inplaats van Super delux / snel moederbord heb ik voor Standaard model gekozen
6GB naar 4GB DDR3 geheugen intern geheugen
Inplaats van Sapphire HD 5870 (Kaart Harm) - Sapphire HD 5850
SSD hardeschijf heb ik eruit gehaald + bracket
Kosten van dit geintje: 1350 euro.
M.i. ongeveer dezelfde specs voor minder dan de helft...
Mja inderdaad : Aldi...
Daar zat ik ook aan te denken, ze lijken allemaal zoveel op elkaar..quote:Op donderdag 1 april 2010 23:00 schreef kutagh het volgende:
[..]
Hehe, ik heb al een hele tijd de Razer Lachesis. Die bevalt mij wel. 4000 DPI en was ¤60 een half jaar geleden. Ik vind de vorm en vormgeving ideaal.
Ja die heb ik ook Diamondbackquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:36 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken, ze lijken allemaal zoveel op elkaar..
En ze hebben er enorm veel.
Had zelf altijd de Diamondback. Ik dacht laat ik een muis kopen die bij me naam past
Ideaal dingetje !!! Maar nu ik de G9 heb, brrrrrrrrr. Ga snel terug naar Razer.
Een HD van 1 gb?quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:05 schreef Olle. het volgende:
ik heb deze specs:
intel i5 750
MSI HD 4770 cyclone 512 MB DDR5
HDD seagate 1 gig
intel P5WBB mATX moederboard
4 gig kingston werkgeheugen
Systemkast HKC 6022
cardreader all in one
dvd brander SATA
Windows 7 64 bit
725 euro
en ik heb niets zelf in elkaar gezetheeft de :"winkel" voor mij gedaan
haha ja bedoel terraquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:16 schreef Smight het volgende:
Leuk GPU MSI HD 4770 cyclone 512 MB DDR5heb dezelfde alleen van XFX
Ik wil jullie een SSD schijf aanraden! Intel 80 Gb ongeveer 200 euro maar dan heb je ook wat!quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:18 schreef Olle. het volgende:
[..]
haha ja bedoel terra![]()
excuuss
ja ben ook blij met de kaart, is fijn ding he?![]()
mja ze zjin er beter
Doet die van mij ook en ik heb geen SSD, is gewoon nog zonde van je geld. Je krijgt relatief weinig opslag voor ongelooflijk veel meer geld, echt jammer.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:23 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ik wil jullie een SSD schijf aanraden! Intel 80 Gb ongeveer 200 euro maar dan heb je ook wat!
Als je hierop gewoon je besturingssysteem laat draaien en je meest gebruikte programma's, ideaal!
Echt supersnel, win 7 start vanaf de aan-knop tot het volledig laden van alle pictogrammen etc in 17 seconde op.
Natuurlijk zijn er betere maar of je het nodig bent is een andere vraagquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:18 schreef Olle. het volgende:
[..]
haha ja bedoel terra![]()
excuuss
ja ben ook blij met de kaart, is fijn ding he?![]()
mja ze zjin er beter
Oo nou hier merk ik echt verschil. Voor je op iets hebt geklikt is het al geladenquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:31 schreef Smight het volgende:
[..]
Doet die van mij ook en ik heb geen SSD, is gewoon nog zonde van je geld. Je krijgt relatief weinig opslag voor ongelooflijk veel meer geld, echt jammer.
ik heb netzo als smight dat bij mij het ook gewoon snel opstart...quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:23 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ik wil jullie een SSD schijf aanraden! Intel 80 Gb ongeveer 200 euro maar dan heb je ook wat!
Als je hierop gewoon je besturingssysteem laat draaien en je meest gebruikte programma's, ideaal!
Echt supersnel, win 7 start vanaf de aan-knop tot het volledig laden van alle pictogrammen etc in 17 seconde op.
Dat durf ik niet te zeggen. Wel gaat het laden een stuk sneller dan voorheen maargoed... ik heb niet alleen een nieuwe HD gekocht, wel meer onderdelen zijn nieuw waardoor het laden sneller gaat.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:46 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik heb netzo als smight dat bij mij het ook gewoon snel opstart...
Wel is het misschien interresant om te weten of de games (zoals battlefield) ook op betere prestaties gedraaid kunnen worden?
het zal ook ongetwijfeld sneller zijn!quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:48 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen. Wel gaat het laden een stuk sneller dan voorheen maargoed... ik heb niet alleen een nieuwe HD gekocht, wel meer onderdelen zijn nieuw waardoor het laden sneller gaat.
Ziet er op zich best goed uit, alleen een paar punten:quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:04 schreef CantFazeMe het volgende:
Voor BeamOfLight:
[ afbeelding ]
Als ik een nieuwe gamecomputer op bugdet moest kopen, werd het deze.
Ik heb Hardware.info doorgespit en wat bladen opgezocht die ik vorig jaar en dit jaar gekocht hebt. Vanuit die basis heb ik deze computer voor je samengesteld (ik heb gold awards er ook even bij geplakt, zodat je weet welke uitmuntend goed is bevonden door HW.info)
Je moet er ietsie meer voor betalen.
CPU: Tja, logisch. Je wilt een goede game computer die prestaties neerzet: CPUs Socket 1156
Intel® Core™ i7-860. Voor de koeler heb ik gekozen voor de Gold award bekroonde Scythe Mugen 2 Rev.B SCMG-2100. Super goede koeler die je CPU zéér goed koelt onder load. Niks druk maken over hitte.
Videokaart(en) Ik heb niet voor een 5870 gekozen omdat 2x 5770 één 5870 verslaat in Crossfire. (Op veel vlakken!) Wil je weten hoe de benchmarks zijn en de hawks eruit zien? Klik dan hier
En de HAWKS zijn bekroond met een gold award. Heb er over gelezen, erg goede videokaart. Ook heb je de MSI 5870 Lightning, maar die was gewoonweg te duur.
Voor de voeding heb ik voor een gold award bekroonde Voedingen meer dan 600 Watt
Seasonic M12D-850 gekozen. Hij presteert uitstekend en zal voldoende zijn in Crossfire (zover ik weet!)
Verder heb ik voor een iets minder duurdere moederbord gekozen i.v.m de kosten. Maar dit moederbord is een aanbeveling van HW.info. Zelf persoonlijk had ik voor de Gold award G85 gekozen van MSI. Maar die is veel duurder. Vandaar deze keuze.
Hardeschijf: Seagate ST31000528AS - 1 Terrabyte. Is voldoende. SSD's waren simpelweg nog te duur door het vooralsnog nieuwe technologie.
Case: Behuizingen Midi Tower - Zalman MS1000-HS2. Deze is heeft ook een Gold award gekregen. Schijnt een zéér goede kast te zijn voor kwaliteit/prijs. Klik hier voor informatie
Geheugen: Geheugen OCZ 4 GB DDR3-1333 Kit - 4096 MB is voldoende. Je kunt ook nog e.v.t voor de Reaper versie gaan. Is een tikkeltje duurder. Eigen keus.
DVD Rewriter: Is voldoende voor Branden voor DVD's en het uitlezen ervan. Wil je een blue ray brander? Dan moet je helaas meer geld inleggen.
Wat vind je ervan?
Dit is alleen een configuratie bij ALTERNATE PC Builders samengesteld. Persoonlijk zou ik zelf alle webshop afstruinen voor de laagste prijs en per webshop daar een item bestellen en zelf in elkaar zetten. Maar als je daar geen verstand van hebt of het liever niet wil, kun je het ook door een bedrijf laten doen, uiteraard tegen kosten.
Verder let er op dat vroeger het zo was dat fabrikanten die standaard PC's samenstellen meestal beter uitkwamen (qua samenwerking van hardware) dan zelf bouw pc's. Maar of dat tegenwoordig nog zo is? Ik heb geen idee..
Oh en uiteraard wacht ik reacties van andere mensen hier af wat ze van deze samenstelling vinden.![]()
De voeding is zeker geen overkill. Met 2 videokaarten en wellicht 3 of 2 HDD's die hij erin wil gaan doen (ik ga ervan uit dat hij zn oude documenten op nieuwe PC wil hebben?) Ook is het gunstiger. Misschien stopt hij later er ook nog een goede geluidskaart bij in of andere extra componenten.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:38 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ziet er op zich best goed uit, alleen een paar punten:
- Waarom een voeding van 850 Watt? Dat is echt overkill bij deze pc. Met 650 heb je al ruim voldoende power, zelfs bij piekverbruik en 24/7 gebruik.
- Waarom die CPU koeler? Tenzij je flink gaat overclocken zal een stock koeler nooit voor problemen zorgen. Ik gebruik altijd stock koelers wanneer ik niet overclock en de temperaturen blijven altijd erg laag. Voorwaarde is natuurlijk wel dat je voor een goede airflow zorgt.
Zal niet veel schelen hoor, maar wanneer je niet overclockt is het echt onzin om dat er in te zetten en het bespaart je zo 120-150 euro
Ikke zonet. Het lagt alleen maar.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:50 schreef Casino.Bob het volgende:
het lijkt wel DIG hier, heeft iemand laatst nog BC2 gespeeld?
Verbruik van videokaart is meestal net zo veel als de rest van het systeem. Sowieso verbruikt een 5770 maximaal maar 108 watt. x2=216. Als je de rest van het systeem erbij neemt en het heel ruim neemt kom je op ongeveer 450.. Vergeet niet dat alles tegenwoordig veel zuiniger wordt, zeker wanneer je geen topmodel koopt. Ik vind 650 zelfs nog erg ruim, maar het voordeel daarvan is dat je er voorlopig weer mee vooruit kan. Wanneer je een goede Antec koopt ben je ook meteen verzekerd van goede amperelijnenquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:45 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
De voeding is zeker geen overkill. Met 2 videokaarten en wellicht 3 of 2 HDD's die hij erin wil gaan doen (ik ga ervan uit dat hij zn oude documenten op nieuwe PC wil hebben?) Ook is het gunstiger. Misschien stopt hij later er ook nog een goede geluidskaart bij in of andere extra componenten.
Klik voor foto
En dit is gemiddeld watt voor Farcry, die nog redelijk oud is. 217 WATT voor 1 HAWK. Dus 217+217 = 434 W. (of heb ik het mis?)
CPU Koeler - Ligt eraan of hij of zij wil overklokken. Ik stel alleen op basis een computer samen. Ik kan heel goed voorstellen dat hij misschien over een jaar toch wil proberen over te klokken. En met aardig wat graden minder is de levensverwachting ook groter..
Al met al hij is diegene die beslist, niet ik natuurlijk.![]()
Maar leuk dat je mee denkt.
Voor Battlefield 2??? Ja dan wel enorm, maar het is wel zo dat de prijs/kwaliteit verhouding erg hoog ligt bij die 5770's. Al kun je met één 5770 wel alle spellen op hoge resolutie spelen hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:07 schreef Smight het volgende:
Vind je 2 HD5770 in crossfire niet een beetje een overkill voor BF2?
Je bedoeld BFBC2? Op het moment? Misschien. Maar met 2 Hawks kun je zo 3 of 4 jaar vooruit..quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:07 schreef Smight het volgende:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:07 schreef Smight het volgende:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:50 schreef Casino.Bob het volgende:
het lijkt wel DIG hier, heeft iemand laatst nog BC2 gespeeld?
Een limiet op het aantal snipers per team zou een leuke aanwinst zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:56 schreef Casino.Bob het volgende:
Wat Dice/EA nog moet fixen:
Chat invoeren bij Friends
Chat ingame verbeteren (tekst kunnen zien en typen als je dood bent, snellere reactietijd, tekst kunnen teruglezen)
Server optie geven om teambalance aan te zetten.
Ingame lagg aanpakken
Serverlijst opslaan en incrementeel updaten
wat kan hier nog bij?
Edit:
Server details zichtbaar
Apart filter op hardcore
Eens. Ik zat net in een team, waar letterlijk iedereen op twee man na, Recon was, maar dan ook echt op de eigen spawn bleef hangenquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:22 schreef Acryl het volgende:
[..]
Een limiet op het aantal snipers per team zou een leuke aanwinst zijn.
Irritantste aan al die recons is dat je dan zelf geen recon kan zijnquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:40 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Eens. Ik zat net in een team, waar letterlijk iedereen op twee man na, Recon was, maar dan ook echt op de eigen spawn bleef hangenLeuk is dat wanneer je moet aanvallen met Rush
²²
in rush dit als serveroptie moet kunnen vind ik. ik voeg hem toequote:Op vrijdag 2 april 2010 18:22 schreef Acryl het volgende:
[..]
Een limiet op het aantal snipers per team zou een leuke aanwinst zijn.
ik kom over 3 kwartier online, mits ik niet hoef te werkenquote:
He bedankt!quote:
Nja, dit is bij Alternate samengesteld. Dit kun je evt. Door alternate in elkaar zetten. Maar als je via losse webshops besteld ben je meestal goedkoper uit.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
He bedankt!. Ik durf alleen zelf niet al die losse componenten te bestellen, laat staan monteren. Lijkt mij geen prik en play. Hoe zou je zoiets moeten aanpakken?
Bij mij kapt ie er na de laatste update vanzelf mee na 5 seconden. Kan daarna de truuk in de OP toepassen, opties aanvinken die je wil (ranked/punkbuster etc.) en dan gaat het alweer een stuk sneller(der.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:28 schreef Keuzer het volgende:
Ik cancel de search altijd na 20 seconden ofzo, dan krijg ik vaak toch nog een heel net lijstje servers.
De helft van die opties werken niet eensquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:20 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Bij mij kapt ie er na de laatste update vanzelf mee na 5 seconden. Kan daarna de truuk in de OP toepassen, opties aanvinken die je wil (ranked/punkbuster etc.) en dan gaat het alweer een stuk sneller(der.)
Het is wel prik en playquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
He bedankt!. Ik durf alleen zelf niet al die losse componenten te bestellen, laat staan monteren. Lijkt mij geen prik en play. Hoe zou je zoiets moeten aanpakken?
Da's waarsch. ook de reden dat het sneller gaat.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De helft van die opties werken niet eens
Oh vandaar. Ik gebruik de oude layout.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:28 schreef Casino.Bob het volgende:
staat in je post, achter de datum (mits je de nieuwste layout gebruikt)
Heb ik zelf ook gedaan toen ik 16 was xD, had 800 euro gespaard en wilde t meeste computer voor mijn geld.quote:
Wat grappig zegquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:16 schreef kutagh het volgende:
Ja, moet je maar ook geen drugs gebruiken ingame
Stoned gamen is best aan te raden hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:28 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Wat grappig zeg
Mja ik ga ff de drivers updaten.
Ik denk dat het er mee te maken heeft dat het in de overige delen van deze serie exact zo werkte.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:56 schreef Ame_thyst het volgende:
Heb het echt gehad met dit spel, verschil tussen mensen met rank 30 en 10 is echt achterlijk.
Het hele rank gebeuren gaat niet om skill maar om "ik speel de hele dag BF dus ben ik beter"
Wiens idee was dit om zo extreem in te voeren, iedergeval niet iemand met ook maar een beetje online shooter ervaring.
Ben met BF 1942 begonnen en heb alleen Battlefield BC 1 overgeslagenquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:01 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat het er mee te maken heeft dat het in de overige delen van deze serie exact zo werkte.
Misschien is deze game niet voor jou, dat zou kunnen natuurlijk. Ik vind het op zich wel tof, elke keer wapens unlocken en zo, heb je iets om naartoe te werken, het houdt je wel gemotiveerd om te blijven spelen zeg maar. En voor andere games gaat het zelfde trouwens ook op, daar wordt je net zo goed neergeknald door mensen die dag en nacht spelen, simpelweg omdat die door ervaring veel beter zijn, maps beter kennen enz.. Nu kan je in ieder geval de schuld nog op je kit steken mocht je gepwned worden.
Hmm, ik had als level 10 nou niet echt super veel problemen met de hogere ranken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:56 schreef Ame_thyst het volgende:
Heb het echt gehad met dit spel, verschil tussen mensen met rank 30 en 10 is echt achterlijk.
Het hele rank gebeuren gaat niet om skill maar om "ik speel de hele dag BF dus ben ik beter"
Wiens idee was dit om zo extreem in te voeren, iedergeval niet iemand met ook maar een beetje online shooter ervaring.
Als ik een MMO wil spelen ga ik dat wel doen....
Na rank 25 (zo ongeveer) unlock je niks meer en betekenen ranks niks. Dus dat is onzin. En tot rank 25 gaat het supersnel dus je bent gewoon slecht.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:56 schreef Ame_thyst het volgende:
Als ik een MMO wil spelen ga ik dat wel doen....
Heerlijke redenatiequote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Heerlijke redenatie![]()
Potje op de FoK! server doen ?
Je hoeft niet dezelfde eisen aan een game te stellenquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel een beetje dezelfde conclusie.
Ik ben rank 28, dus dan durf je vast niet heh.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Heerlijke redenatie![]()
Potje op de FoK! server doen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |