abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:18:28 #71
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_79997274
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:41 schreef Mr_Moon het volgende:
ik heb m'n ring gekocht dit weekend!

Nu ben ik blut
En dat met nog maar 1 ring
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_79997530
Dat had ik inderdaad eigenlijk nog willen toevoegen, maar vergat ik in mijn enthousiasme...
Iedereen bepaald natuurlijk zelf wat belangrijk is voor hem/haar, en dus waar je geld aan uitgeeft. En als je bijvoorbeeld bloemen eigenlijk niet zo belangrijk vind dan zou ik zelf geloof ik op zoek gaan naar een alternatief dat minder geld kost en/of langer houdbaar is. Of misschien wel helemaal weglaten, bloemen zijn toch geen verplichting?
In plaats van corsages kun je bijvoorbeeld ook een leuke button uitdelen, of een lintje, of een ander leuk iets dat bij jullie of jullie thema past dat opgespeld kan worden. Een auto kun je ook versieren met balonnen en/of lint en je bruidskinderen kunnen misschien ook wel een mooie ballon of zo vasthouden? Of een 'boeketje' gemaakt van snoepgoed zoals spekkies. Dat spaart bij elkaar al een boel geld uit, en dan kun j \e er voor kiezen om alleen een mooi bruidsboeket te nemen, of je zoekt daar ook een alternatief voor in dezelfde stijl als de rest, leuk juist een beetje creativiteit!

Zelf ben ik er ook nog lang niet uit wat ik wil qua bloemen.... Dát er bloemen komen weet ik wel zeker, voor mij is dat juist een van de belangrijkere dingen. Maar ik heb het gevoel dat ik op mijn eigen bruiloft met iets héél bijzonders moet komen of zo, en eigenlijk heb ik al zoveel gezien dat ik niet meer snel iets bijzonder vind...
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:38:30 #73
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_79998109
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:18 schreef error_404 het volgende:

[..]

En dat met nog maar 1 ring
Die van mijn hebben we vorig jaar al gekocht...
en die was echt een rib uit m'n lijf...
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
pi_79999412
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:31 schreef _aurum_ het volgende:
Bedankt iedereen voor de input Ik ga nog wel rondbellen/kijken.

Ik vind het héél véél geld voor iets wat een halve dag gebruikt wordt

En je kan je bruiloft zo gek maken als je zelf wil
eensch

hier alleen een boeketje, wat ook echt niet veel geld gaat kosten.. corsages dansles bedankjes

we sturen een leuk kaartje, en ze krijgen een broodje warm vleesch
Ja doei.
pi_80000149
Mn schoonmoeder is echt een schat van een mens, maar af en toe....

Doen jullie bedankjes? Uhh nee, denk het niet. Of anders achteraf een foto van onszelf ofzo.
Eigenlijk moet je wel bedankjes doen. Ik heb dit en dit al... (ze koopt altijd dingetjes waarvan ze denkt dat het ooit wel ergens voor te gebruiken is... dat is verder geen probleem).. en dan kan je bijvoorbeeld leuk zo en zo...
Dus ik zeg: maar dan wil ik wel voor iedereen een bedankje. Tuurlijk niet, per twee. Ja, maar wat als er iemand alleen is.... die krijgt dan gewoon 1 voor zichzelf... En gezinnen dan? ....
Persoonlijk vind ik of iedereen een bedankje, of niet. En dan ook nog iets waar je een soort van wat aan hebt.
Maar als je iedereen doet wordt het meteen weer zo duur (nou idd, daarom dus niet...).

Zelfde met de bloemen.. ze gaat wat in elkaar frutselen. Met toestemming van ons. Maarja, ik wil dan eigenlijk voor iedereen... en niet alleen voor de 25 mensen die ook mee eten. Of is dat dan weer raar van mij??
Ik vind het af en toe zelf ook nog wel eens moeilijk... het is de eerste keer trouwen, en als het goed is ook de laatste keer.

Ik moet het er maar eens even goed over hebben met mn vriend, wat willen WIJ nou eigenlijk.
pi_80000183
wat heerlijk om daar géén last van te hebben.. door het te lezen word ik al helemaal kriegel !
Ja doei.
  dinsdag 6 april 2010 @ 19:15:53 #77
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_80015035
Kekaa, het is JULLIE dag!
Het lijkt me, dat JULLIE dan bepalen wat jullie willen.

Ik voel me wat dat aangaat gezegend met mijn schoonmoeder.
Die heeft zich werkelijk nergens mee bemoeid.
Ze heeft alleen op onze aanwijzingen het ringenkussentje gemaakt
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  dinsdag 6 april 2010 @ 19:58:03 #78
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_80016600
Kekaa vervelend hoor zo'n schoonmoeder.. Maar het is JULLIE dag, dus niks van je schoonmoeder aantrekken hoor..
Ik moet zeggen, ik heb daar gelukkig geen last van. Heb een hele lieve schoonmoeder, echt een schat.

De uitnodigingen zijn verstuurd en bij vele al aangekomen.. heb al leuke reacties gehad. Vind het alleen jammer dat ik hem hier niet kan laten zien. Het is een dvd
Be happy with the little things in life
pi_80031066
@ Kekaa: Wat ieder al zegt, het is jullie dag! Dus laat je niet gekmaken

@ Droomvrouwtje: Wat leuk een DVD! Wat staat er dan op? Is het een soort powerpoint of echt een filmpje?

Wij hebben bedankjes voor iedereen Het is een zakje waarop just married staat en onze namen. En dan doen we er zuurtjes is met de tekst Mr & Mrs, just married etc.

Ik regel wel dat die aan het eind uitgedeeld worden door de hulptroepen
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_80031181
Wij hebben ook bedankjes voor iedereen. We hadden eerst iets anders in gedachten, maar het is uiteindelijk een wuppie bruidspaar geworden

En later krijgen de gasten nog een bedankkaartje thuis in de stijl van de uitnodigingen maar dan met een foto van ons erop.

Voor de getuigen regelen we hoogstwaarschijnlijk een champagne ontbijt voor de dag na de bruiloft.

Ow, en bloemen laten wij door de moeder van een vriendin van me maken. Geen idee wat het precies gaat kosten, ze wist nog niet wat de bloemen op dat moment zouden kosten..dus daar hangt het vanaf. Maar maakt me ook niet zoveel uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')