Dat had ik inderdaad eigenlijk nog willen toevoegen, maar vergat ik in mijn enthousiasme...
Iedereen bepaald natuurlijk zelf wat belangrijk is voor hem/haar, en dus waar je geld aan uitgeeft. En als je bijvoorbeeld bloemen eigenlijk niet zo belangrijk vind dan zou ik zelf geloof ik op zoek gaan naar een alternatief dat minder geld kost en/of langer houdbaar is. Of misschien wel helemaal weglaten, bloemen zijn toch geen verplichting?
In plaats van corsages kun je bijvoorbeeld ook een leuke button uitdelen, of een lintje, of een ander leuk iets dat bij jullie of jullie thema past dat opgespeld kan worden. Een auto kun je ook versieren met balonnen en/of lint en je bruidskinderen kunnen misschien ook wel een mooie ballon of zo vasthouden? Of een 'boeketje' gemaakt van snoepgoed zoals spekkies. Dat spaart bij elkaar al een boel geld uit, en dan kun j \e er voor kiezen om alleen een mooi bruidsboeket te nemen, of je zoekt daar ook een alternatief voor in dezelfde stijl als de rest, leuk juist een beetje creativiteit!
Zelf ben ik er ook nog lang niet uit wat ik wil qua bloemen.... Dát er bloemen komen weet ik wel zeker, voor mij is dat juist een van de belangrijkere dingen. Maar ik heb het gevoel dat ik op mijn eigen bruiloft met iets héél bijzonders moet komen of zo, en eigenlijk heb ik al zoveel gezien dat ik niet meer snel iets bijzonder vind...
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...