abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79900437
oei!

ik heb de neiging langs een tankstation te rijden voor een 'trouwboeket', en aan corsages doen we niet
Ja doei.
pi_79903977
Wij hadden het idee ik een boeket en vriendlief een corsage. Voor de rest van de mensen iets anders,.. geen bloemen.
Maar nu hoor ik net dat mn schoonmoeder dat niet vind kunnen.... De ouders moeten volgens haar ook corsages. Wel een kans dat zij dan de kosten op zich neemt, dat scheelt dan alweer.
pi_79903999
het is jullie bruiloft hè, niet die van je schoonouders
Ja doei.
pi_79905056
Ik had geeneens een trouwboeket . Ik had een leuk klein tasje, dan heb je wel wat in je handen.
Ik heb geen bloemencorsages gedaan maar iets alternatiefs, meer in de vorm van vingerpoppetjes met een speltje erop genaaid. Ook erg grappig .

Wellicht als tip bij het aanvragen van prijzen voor een mooi boeket: vertel er niet bij dat het voor een bruiloft is. Scheelt de helft.
pi_79905803
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
het is jullie bruiloft hè, niet die van je schoonouders
Nou inderdaad hahaha.
Het is gelukkig ook weer niet zo dat we perse geen corsages willen. Meer een manier van bezuinigen.
  zaterdag 3 april 2010 @ 17:03:46 #56
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_79906784
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 16:07 schreef Pandorah het volgende:
Ik had geeneens een trouwboeket . Ik had een leuk klein tasje, dan heb je wel wat in je handen.
Trow-away-tasje aan het eind van de dag, ik zie het al voor me
quote:
Wellicht als tip bij het aanvragen van prijzen voor een mooi boeket: vertel er niet bij dat het voor een bruiloft is. Scheelt de helft.
Een trouwboeket is wel overigens wel iets totaal anders dan een 'gewoon' boeket hoor. Als je echt iets moois wil, dat bij je trouwjurk past, is het juist handig te melden dat het voor je trouwerij is en een foto van je jurk mee te nemen.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_79907950
ik denk dat dit mijn strategie wordt:

"hoi, ik wil een boeketje, met deze kleuren, max 20 euro. Kom'm donderdag de 22ste ophalen rond een uurtje of 10, is dat goed? "
Ja doei.
pi_79912717
Ik heb al ff op het internet gezocht.

De kans is 99% dat ik alles zelf in elkaar ga draaien. Materiaal om 't te maken ben ik 15 euro aan kwijt; en dan nog de rozen zelf. Laat ik het ruim nemen, dan ben ik 50 euro kwijt aan rozen.

D'r staan honderden howto's op het internet en het scheelt dat ik 2 rechterhanden heb en 't is geen friggin rocketscience.

Het boeket fix ik op woensdag, dan staan op vrijdag (trouwdag) de bloemen wat meer open. En de corsages draai ik op een woensdagaaf in elkaar en smijt ik in een taartdoos in de koelkast, dus die overleeft het ook wel 2 dagen.

En dan bespaar ik mezelf even dik 150 ¤
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_79914855
* Beaker uit lurkstand komt voor Lishe

Leuke trouwkaart!! Ben ook reuze benieuwd hoe je eruit zit

Geniet nog even van de voorpret!!

* Beaker weer wegkruipt
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_79919156
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 13:31 schreef _aurum_ het volgende:
zo

Wij zijn vanmorgen even een prijsopgaaf wezen vragen voor de bloemen, maar sjeez ik ga nog even wat rondvragen want ik schrok van de prijs

Ik heb een boeket, 2 bruidsmeisjes een kleine versie van mijn boeket, manvriend een corsage en bruidsjonker kleine versie van zijn corsage, 25 corsages voor familie en een stuk voor op de auto was gewoon 230 euro!

voor bloemen Die je na een dag wegdondert
ik weet niet in welke plaats dat is maar wij hebben het voor een derde daarvan gedaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door snabbi op 03-04-2010 23:36:51 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')