Nou inderdaad hahaha.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
het is jullie bruiloft hè, niet die van je schoonouders
Trow-away-tasje aan het eind van de dag, ik zie het al voor mequote:Op zaterdag 3 april 2010 16:07 schreef Pandorah het volgende:
Ik had geeneens een trouwboeket. Ik had een leuk klein tasje, dan heb je wel wat in je handen.
Een trouwboeket is wel overigens wel iets totaal anders dan een 'gewoon' boeket hoor. Als je echt iets moois wil, dat bij je trouwjurk past, is het juist handig te melden dat het voor je trouwerij is en een foto van je jurk mee te nemen.quote:Wellicht als tip bij het aanvragen van prijzen voor een mooi boeket: vertel er niet bij dat het voor een bruiloft is. Scheelt de helft.
ik weet niet in welke plaats dat is maar wij hebben het voor een derde daarvan gedaan.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:31 schreef _aurum_ het volgende:
zo
Wij zijn vanmorgen even een prijsopgaaf wezen vragen voor de bloemen, maar sjeez ik ga nog even wat rondvragen want ik schrok van de prijs
Ik heb een boeket, 2 bruidsmeisjes een kleine versie van mijn boeket, manvriend een corsage en bruidsjonker kleine versie van zijn corsage, 25 corsages voor familie en een stuk voor op de auto was gewoon 230 euro!
voor bloemenDie je na een dag wegdondert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |