abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 april 2010 @ 19:06:42 #201
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_80606638
zo ff een kleine up-date van deze kant.. Ik heb afgelopen maandag mijn proefkapsel gehad, heel mooi alleen jammer genoeg zakte de krullen uit. Afgesproken, haren wassen zonder conditioner en het liefst de woensdg voor de bruiloft voor het laatst, dan worden ze donderdagavond in de papilotten(of hoe schrijf je dat) gezet en dan lekker de nacht mee slapen.

Morgenavond hebben we de afspraak met de BABS wat ook nog een heel gedoe was maar uiteindelijk een dag en tijdstip gevonden wat ons allen uitkwam.
Morgen gaat Teamlead terug voor zijn pak die zou dan binnen zijn. En als het goed is komen eind volgende week de ringen binnen. En dan zijn het nog wat kleine dingen, zoals de nagels laten doen en haren knippen, tas inpakken voor onze overnachting. Spulletjes klaar leggen voor het feest en nu ik dit typ valt me ineens te binnen dat we van plan waren wegwerp cameratjes neer te leggen op het feest, dus die moet ik dan ook nog ff regelen

En nu is het aftellen. Morgen nog 3 weken en dan is het zover..

@mr moon.. jammer dat ze er niet zo enthousiast over was. Het blijft ook moeilijk vind maar iets wat beide smaken overeenkomt.

@innepin ook al veel geregeld lees ik, leuk he die voorbereidingen..

Ik denk kijk ff op het lijstje maar wij staan gewoon al boven aan ...
Be happy with the little things in life
  donderdag 22 april 2010 @ 22:15:06 #202
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_80614325
nog 3 weken..... en ik begin zowaar gestresst te raken.
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_80616002
Altijd leuk om weer updates te lezen.

Morgen komt de definitieve proefdruk van de kaart bij ons, final check voordat ze het daadwerkelijke aantal gaan drukken zeg maar.
Schoonvader zou ons trouwen, maar ligt nu helaas in het ziekenhuis en moet herstellen van een operatie. Van de week dus de gemeente gebeld over een Babs, nu nog eentje kiezen uit de 12, maar dat kan tot een maand van tevoren nog.
Deze of volgende week een jurkje voor mn nichtje halen. Was zonet bij mn schoonzusje en die had een hele leuke gezien

Nu nog ringen, bloemen, foto locatie, notaris... uhm.... en vast nog meer dingen.
pi_80622562
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:15 schreef teamlead het volgende:
nog 3 weken..... en ik begin zowaar gestresst te raken.
Ik moet nog vijf weken en ik weet precies hoe je je voelt
pi_80624838
waar krijgen jullie allemaal stress van dan?

Ik moet zelfs mijn jurk nog regelen

En als alles goed gaat dan komen vandaag de kaarten binnen! * _aurum_ benieuwd is!!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 23 april 2010 @ 10:29:00 #206
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_80625257
Wat leuk dat er nu weer een paar trouwdata aankomen!
Ik kan echt niet meer wachten... Gisteren de schoenen voor mijn dochters gevonden. Nu is iedereen compleet.
En morgen proefkapsel!

Aurum, wat koelbloedig!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_80625301
over 3 maanden, deze tijd, zitten we net aan het onbijt na de trouwdag

het is zo raar dat 't zo snel al is! !
Ja doei.
pi_80625735
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 10:14 schreef _aurum_ het volgende:
waar krijgen jullie allemaal stress van dan?

Ik moet zelfs mijn jurk nog regelen

En als alles goed gaat dan komen vandaag de kaarten binnen! * _aurum_ benieuwd is!!
Hahaha zo ging dat bij ons ook. Drie dagen voor het huwelijk had ik mijn jasje pas maar toen werd het inderdaad wel even spannend want een dag later had ook niet gekund i.v.m. het weekend.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_80626882
Hi dat cuckold in de OP mag wel weg, hij heeft een ander account Cyclingboy
Ik heb gisteren DE jurk gekocht! Ik zit echt in de wolken.
Haters gonna hate.
pi_80627157
De kaarten zijn binnen en ze zijn tof

Heb gelijk maar de eerste uitnodiging aan mijn collega gegeven

In pauze alles maar even in een envelop stoppen en zorgen dat ze vanmiddag de deur uitgaan.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:38:36 #211
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_80634210
tvp
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_80635847
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 11:16 schreef CyclingGirl het volgende:
Hi dat cuckold in de OP mag wel weg, hij heeft een ander account Cyclingboy
Ik heb gisteren DE jurk gekocht! Ik zit echt in de wolken.
pics pics pics!
Ja doei.
pi_80636279
* motorbloempje zit even het openingsdansnummer te luisteren zo tof!
Ja doei.
  vrijdag 23 april 2010 @ 19:34:25 #214
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_80643934
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
over 3 maanden, deze tijd, zitten we net aan het onbijt na de trouwdag

het is zo raar dat 't zo snel al is! !
Dus jullie trouwen èèn dag voor dat wij op vakantie gaan
pi_80664830
Wij zijn gisteren in ondertrouw gegaan
Ik had wel verwacht dat het weinig voorstelde, maar dat het gewoon aan de balie geregeld zou worden was wel heel erg minimalistisch Nou ja. Weer een stapje dichterbij! Nog minder dan 8 weken en dan zijn we getrouwd
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_80689159
leuk Innepin! Weer 1 ding om van de todo lijst af te strepen
  zondag 25 april 2010 @ 12:02:51 #217
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_80690229
Ik ga zo jurken passen! Voor het eerst!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 25 april 2010 @ 12:11:20 #218
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_80690442
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:02 schreef Sanne het volgende:
Ik ga zo jurken passen! Voor het eerst!
Spannend Sanne. Ik ben benieuwd wat voor jurk jij wilt.
  zondag 25 april 2010 @ 12:36:40 #219
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_80691109
Ik verwacht dat dit de eerste en meteen ook de laatste keer is dat ik witte jurken pas.
Hierna kan ik meteen door naar de cocktail/gala jurkjes.
pi_80693030
Zo, de kaart is besproken.
Het werd letterlijk komma neuken, maar we zijn eruit.

Morgen wordt ie gedrukt.
Fijne service van onze lieve vriendin die gewoon op zondag langskomt.
  zondag 25 april 2010 @ 17:55:27 #221
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_80699832
quote:
Op zondag 25 april 2010 @ 12:36 schreef Sanne het volgende:
Ik verwacht dat dit de eerste en meteen ook de laatste keer is dat ik witte jurken pas.
Hierna kan ik meteen door naar de cocktail/gala jurkjes.
Think again
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 25 april 2010 @ 18:07:26 #222
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_80700251
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:55 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Think again
Ok, ik heb niets gezegd.
pi_80718907
Kleine tegenvaller: mijn trouwring is te groot en moet terug naar de juwelier. Hopen dat dat allemaal op tijd gaat lukken.
  maandag 26 april 2010 @ 10:08:16 #224
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_80719828
Wij gingen er dus van uit dat ondertrouw helemaal niets voorstelde, maakte die ambtenaar er een heel gebeuren van. "Nee hoor, u bent minimaal 3 kwartier met ons bezig, wij hebben hier toch niets te doen." "Heeft u de camera? Dit is een foto momentje".

Het was erg leuk gewoon. En niet aan de balie maar in een apart kamertje. Stopera heeft nog nooit zo vriendelijk gevoeld.
pi_80719907
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

pics pics pics!
Nee beter niet want Cyclingboy zit ook op Fok!
Haters gonna hate.
pi_80719916
mag per pm
Ja doei.
  maandag 26 april 2010 @ 10:16:06 #227
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_80720015
Dus toch een witte, sanne?

Ik heb mn proefkapsel afgelopen zaterdag gehad. Precies zoals ik bedoelde!
De voorkant is hoooog. en aan de achterkant een soort paardenstaart met grote en kleine krullen, vlechtjes, gewoon rommelig.
Niet zo heel duidelijk, maar een wazig fotooke van de achterkant:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80720329
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
mag per pm
^^
wat zij zegt

@ Lishe: Ik vind 't mooi Ik hou ook niet van dat gladgestylde haar.
pi_80721377
ik kan een trouwjurkfoto terug PMmen om eerlijk over te steken
Ja doei.
pi_80721689
Lishe, mooi! Zoiets wil ik ook graag
  maandag 26 april 2010 @ 11:19:35 #231
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_80721738
dank jullie wel!

Ennehm, voor trouwjurkpmruil: count me in!
  maandag 26 april 2010 @ 12:22:53 #232
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_80723698
quote:
Op maandag 26 april 2010 @ 10:08 schreef Sanne het volgende:
Wij gingen er dus van uit dat ondertrouw helemaal niets voorstelde, maakte die ambtenaar er een heel gebeuren van. "Nee hoor, u bent minimaal 3 kwartier met ons bezig, wij hebben hier toch niets te doen." "Heeft u de camera? Dit is een foto momentje".

Het was erg leuk gewoon. En niet aan de balie maar in een apart kamertje. Stopera heeft nog nooit zo vriendelijk gevoeld.

Wat gaaf!
Gefeliciteerd met jullie ondertrouw
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 26 april 2010 @ 12:26:51 #233
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_80723782
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:08 schreef Sanne het volgende:

Gefeliciteerd met jullie ondertrouw
  maandag 26 april 2010 @ 12:36:04 #234
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_80724024
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:08 schreef Sanne het volgende:

Wat leuk dat ze er toch wat van maakten.
Bij ons in Middelburg ging het net zo. De ambtenaar was ook heel eerlijk dat het eigenlijk niet zo heel veel voorstelde, maar ze kwam zo blij en enthousiast over alles over dat het vanzelf toch wat "specialer" werd.

Maar dat vind ik van het hele trouwen toch wel leuk, het is erg veel werk om alles georganiseerd te krijgen, maar het is heel dankbaar en iedereen is zo ontzettend blij voor je.

Wij zijn inmiddels met nog iets meer dan 5 weken te gaan dan toch eindelijk zo goed als klaar.
- bruid jurk / kapsel / make-up check
- pak bruidegom bijna check
- ringen check
- auto / corsages / boeket check
- fotograaf check
- locaties check
- speciale gegraveerde champagne glazen voor toast en aandenken voor de daggasten check
- DJ check
- uitnodigingen verstuurd check (afmelding van die ene oom die je er niet bij wil hebben, maar het niet kan maken om hem niet uit te nodigen: priceless)

Eindelijk zijn we het eens over een smaak voor de bruidstaart en ik heb volgens mij nog maar een paar dingen te doen:
- schoenen en een stropdas regelen.
- leuke bedank kaartjes soepen voor aan de bedankjes
- kerk-lithurgie opstellen en nog een keer doorspreken
- alles en iedereen nog een keer nabellen of alles echt wel goed komt.
- locatie informeren dat we heel blij zijn dat ze een manier gevonden hebben om de hele diner-party aan 1 lange tafel te kijrgen, maar dat er toch nog 2 mensen bijkomen.

En we zitten nog te dubben wat we de ceromonie-meesters moeten geven als bedankje. Wat doen jullie?

ps leuke haartjes, datum-genote
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_80724089
Gefeliciteerd met je ondertrouw, Sanne! Wat leuk dat ze er toch wat van maakten... hier dus totaal niet

Lishe, mooi zeg!
  maandag 26 april 2010 @ 12:40:42 #236
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_80724147
Wow, jullie hebben haast sanne! Tof, ben echt benieuwd naar de jurk
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_80725667
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:36 schreef avotar het volgende:

[..]

Wat leuk dat ze er toch wat van maakten.
Bij ons in Middelburg ging het net zo. De ambtenaar was ook heel eerlijk dat het eigenlijk niet zo heel veel voorstelde, maar ze kwam zo blij en enthousiast over alles over dat het vanzelf toch wat "specialer" werd.

Maar dat vind ik van het hele trouwen toch wel leuk, het is erg veel werk om alles georganiseerd te krijgen, maar het is heel dankbaar en iedereen is zo ontzettend blij voor je.

Wij zijn inmiddels met nog iets meer dan 5 weken te gaan dan toch eindelijk zo goed als klaar.
- bruid jurk / kapsel / make-up check
- pak bruidegom bijna check
- ringen check
- auto / corsages / boeket check
- fotograaf check
- locaties check
- speciale gegraveerde champagne glazen voor toast en aandenken voor de daggasten check
- DJ check
- uitnodigingen verstuurd check (afmelding van die ene oom die je er niet bij wil hebben, maar het niet kan maken om hem niet uit te nodigen: priceless)

Eindelijk zijn we het eens over een smaak voor de bruidstaart en ik heb volgens mij nog maar een paar dingen te doen:
- schoenen en een stropdas regelen.
- leuke bedank kaartjes soepen voor aan de bedankjes
- kerk-lithurgie opstellen en nog een keer doorspreken
- alles en iedereen nog een keer nabellen of alles echt wel goed komt.
- locatie informeren dat we heel blij zijn dat ze een manier gevonden hebben om de hele diner-party aan 1 lange tafel te kijrgen, maar dat er toch nog 2 mensen bijkomen.

En we zitten nog te dubben wat we de ceromonie-meesters moeten geven als bedankje. Wat doen jullie?

ps leuke haartjes, datum-genote
misschien een idee, wij zijn nu zelf bezig voor de ceremoniemeester en mijn beste vriendin die de hele dag achter ons aan gehobbeld hebben in de regen tijdens de fotosessies om voor hun een klein 'gein' albumpje te maken, met en mooie foto's van het trouwen maar ook fotos die je normaal niet in je trouwboek doet (zoals ik heel aso met een pakje sigaretten in de bovenkant van me jurk gestopt aan het roken, of mijn beste vriendin die (om ons aan het lachen te houden) aan het poseren was en daar een foto van genomen is.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  maandag 26 april 2010 @ 13:58:40 #238
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80726552
Is iemand hier nog op zoek naar trouwschoenen toevallig? Ik doe de mijne weg
Maat 39 en alleen `s ochtends gedragen.
ff actiefoto`tje erbij
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_80726923
Leuke schoenen TF! Jammer dat ik maat 40 heb
pi_80727311
quote:
Op maandag 26 april 2010 13:32 schreef gothic-blackie het volgende:
misschien een idee, wij zijn nu zelf bezig voor de ceremoniemeester en mijn beste vriendin die de hele dag achter ons aan gehobbeld hebben in de regen tijdens de fotosessies om voor hun een klein 'gein' albumpje te maken, met en mooie foto's van het trouwen maar ook fotos die je normaal niet in je trouwboek doet (zoals ik heel aso met een pakje sigaretten in de bovenkant van me jurk gestopt aan het roken, of mijn beste vriendin die (om ons aan het lachen te houden) aan het poseren was en daar een foto van genomen is.
dat is wel leuk
  maandag 26 april 2010 @ 14:24:33 #241
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80727469
quote:
Op maandag 26 april 2010 14:09 schreef innepin het volgende:
Leuke schoenen TF! Jammer dat ik maat 40 heb
Beetje wringen?
pi_80727624
quote:
Op maandag 26 april 2010 14:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

dat is wel leuk
dat vonden wij nou ook, enige jammere eraan is dat je het niet op de dag zelf kan geven, maar verder is het wel grappig!
  maandag 26 april 2010 @ 14:35:33 #243
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_80727822
wat een gaaf idee gothic blackie!

Datumgenote! Hoe staat het met uw karma?
pi_80728089
quote:
Op maandag 26 april 2010 14:29 schreef gothic-blackie het volgende:
dat vonden wij nou ook, enige jammere eraan is dat je het niet op de dag zelf kan geven, maar verder is het wel grappig!
Tja, wij geven een champagne ontbijt aan de getuiges..dus ook niet op de dag zelf
Maar ik vind dit zo'n leuk idee dat ik denk ik ook zo'n klein album voor ze laat maken
  maandag 26 april 2010 @ 14:47:28 #245
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_80728228
quote:
Op maandag 26 april 2010 14:29 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

*makes mental note*
quote:
Op maandag 26 april 2010 14:35 schreef Lishe het volgende:
wat een gaaf idee gothic blackie!

Datumgenote! Hoe staat het met uw karma?
Karma is erg goed momenteel.... een zonnetje
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_80733065
o ja en verder hadden wij voor de getuigen en de ceremonie meester (we hadden man en vrouw, vrouw hobbelde achter ons aan, man zorgde voor de gasten ) ook gegraveerde wijnglazen gegeven met onze namen en datum.
  dinsdag 27 april 2010 @ 07:50:11 #247
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_80754411
quote:
Op maandag 26 april 2010 17:08 schreef gothic-blackie het volgende:
o ja en verder hadden wij voor de getuigen en de ceremonie meester (we hadden man en vrouw, vrouw hobbelde achter ons aan, man zorgde voor de gasten ) ook gegraveerde wijnglazen gegeven met onze namen en datum.
die hebben we ook, maar dan als aandenken voor alle daggasten...
pi_80755733
Mooie schoenen, de mijne lijken erop!
Haters gonna hate.
pi_80756317
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:11 schreef CyclingGirl het volgende:
Mooie schoenen, de mijne lijken erop!
Heb je nu al schoenen?
pi_80757008
idd mooi, kan er alleen nooit op lopen daarom heb ik gewoon lekker slippertjes

12 mei wordt hij voor 't eerst ingenomen... we trouwen over minder dan 3 maanden.. wow..
Ja doei.
  dinsdag 27 april 2010 @ 10:02:51 #251
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80757075
Ik had ook slippertjes voor het tuinfeest `s middags Gaat niet lekker om met zulke schoenen over het gras te ploegen
pi_80757392
Heeft iemand nog goede adresjes voor een verlovingsring. Bij voorkeur omgeving Amersfoort / Utrecht of het centrum van Amsterdam.
pi_80758350
ik zou gewoon wat juweliers in de buurt bezoeken... 't gros heeft 't zelfde, alleen is de service bij de een beter
Ja doei.
pi_80803456
De jurkjes van de bruidsmeisjes zijn binnen en ze zijn tof!

Echt niks te piepen over de kwaliteit die 9lover.com levert en 't was binnen 3 weken geleverd
pi_80804126
Vandaag ga ik over precies een maand trouwen
  woensdag 28 april 2010 @ 16:48:54 #256
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_80809776
Ik ben benieuwd Aurum!
En blabla, wat snel al he? Het vliegt nu ineens.....!

Ik heb net alles voor de bedankjes besteld. Van die chinese doosjes waar ze in films uit eten, met hengsel (!) en hartjessnoep, hartjeslolly's en nog wat rode snoepjes. En die ga ik op mn gemak vullen.
pi_80831455
Wij zijn inmiddels in Nederland en mijn (internet)jurk lag keurig op me te wachten.
Hij zat in zo'n klein envellopje dat ik me met geen mogelijkheid kon voorstellen dat daar werkelijk een mooie trouwjurk uit zou komen!!! Heel eng om open te maken! Gelukkig viel dat alles mee, het is een prachtige jurk, en prachtige stof (zijde), helemaal niet eng glim of zo (waar ik stiekem toch een beetje bang voor was). Helaas is hij wel wat te groot dus hij zal nog even aangepast moeten worden hier en daar. Maar dat laat ik lekker in Kenia doen waar ik kan gaan passen zo vaak als nodig. Ik heb er wel vertrouwen in dat het goed gaat komen!
Gisteren ook het pak voor mijn lief gekocht, ik mocht mee! We zijn goed geslaagd volgens mij. Het is een maatpak dat nog gemaakt moet worden, dus ik heb hem er nog niet in gezien. Eigenlijk vind ik dat ook wel weer leuk, blijft het toch een beetje een verassing nog. Volgens mij wordt het heel mooi, en niet te stijfjes, gelukkig!
De avond voor we naar Nederland vlogen ook nog afgesproken met die vriendin die de kaartjes ontwerpt, en haar onze ontwerpen laten zien. Ze was helemaal enthousiast, en we hebben nu afgesproken dat zij weer verder gaat. Ik ben benieuwd!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_80832293
@ Blablabla: Heb je al zenuwen En is alles al geregeld?

@ Lishe: die bedankjes klinken leuk

@ Elvy: Ben benieuwd hoe je jurk dan is, neem aan dat het in Kenya lekker warm is Ik had precies 't gevoel wat jij had, ik zag 't pakje en dacht ohoh, als dit maar wat is. Fijn dat 't iig geen prutkwaliteit is
pi_80833156
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:16 schreef _aurum_ het volgende:
@ Blablabla: Heb je al zenuwen En is alles al geregeld?
Zenuwen vallen nu wel mee. Zo goed als alles geregeld. vanavond afspraak met DJ, volgende week met de fotograaf die trouwens superanthousiast was over onze fotolocatie
Net doorgegeven wat voor een bloemstuk we ongeveer opde auto willen. En de rest is allemaal geregeld
  Moderator vrijdag 30 april 2010 @ 07:37:10 #260
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_80865193
Nog iets minder dan 3 maandjes
F.K.A. SuperwormJim
  vrijdag 30 april 2010 @ 10:24:46 #261
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_80866726
vandaag over 2 weken sta ik om deze tijd met een bos bloemen en zweet in mijn handen voor de deur
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  vrijdag 30 april 2010 @ 11:05:36 #262
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_80867751
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 10:24 schreef teamlead het volgende:
vandaag over 2 weken sta ik om deze tijd met een bos bloemen en zweet in mijn handen voor de deur
Hopen dat jullie beterder weer hebben als nu. zonnetje erbij.
pi_80874621
TerugVindPareltje

wij hebben vrijdag een huwelijk. mijn broer trouwt.
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
  zaterdag 1 mei 2010 @ 14:53:57 #264
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_80902314
Ik heb mijn jurk gevonden!
pi_80902459
Foto!
  zaterdag 1 mei 2010 @ 15:22:18 #266
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_80902903
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 14:53 schreef Sanne het volgende:
Ik heb mijn jurk gevonden!
Ben benieuwd hoe die jurk eruit ziet. idd een foto !!
  zaterdag 1 mei 2010 @ 15:29:14 #267
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_80903052
ik denk niet dat MuadDib het leuk vindt om de jurk hier tegen te komen. Bovendien mochten we geen foto's maken.
pi_80904204
Jammer Sanne...
Mijn aanstaande meneer kijkt niet op Fok

voor en achter
Heel oncharmant en makeuploos, maar toch.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 16:53:07 #269
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 16:56:18 #270
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_80905468
Ik vind het zelf ook wel jammer hoor dat ik nu geen foto heb van mezelf erin.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 17:09:16 #271
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_80905939
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 16:56 schreef Sanne het volgende:
Ik vind het zelf ook wel jammer hoor dat ik nu geen foto heb van mezelf erin.
Nee ik snap het best hoor ..dat het niet kan en geen foto's mochten maken..
  zaterdag 1 mei 2010 @ 17:10:43 #272
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_80905984
Meneer Dib zit in de tuin, dus nu kan ik iig even op de website wel naar mijn jurk gluren.
pi_80910113
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 16:14 schreef innepin het volgende:
Jammer Sanne...

voor en achter
mooie jurk! je krijgt er ook een mooie taille door
  zaterdag 1 mei 2010 @ 19:40:47 #274
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_80910487
@innepin mooie jurk!!!!

boh over 2 weken rond deze tijd ben ik alweer een dag getrouwd.. het schiet al aardig op...
  zaterdag 1 mei 2010 @ 21:49:58 #275
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_80914591
quote:
Jammer Sanne...

voor en achter
Leuke trouwjurk
  zaterdag 1 mei 2010 @ 22:33:11 #276
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_80915916
Innepin, wat mooi! En indrukwekkend decolletaat!

sanne, ik ben benieuwd!

Volgende maand ga ik trouwen! (en terwijl ik dit typ is mijn zus 50 adressen aan het schrijven. Onze gastenlijst..... Hiha, spannend!)
ik kan echt niet meer wachten...
pi_80916323
Lishe
Het decolleté is van mezelf, de taille helaas niet
  zaterdag 1 mei 2010 @ 23:25:15 #278
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_80917401
kan een modje misschien de OP aanpassen?? Er zijn al enkele trouwdatums voorbij.. alvast bedankt

@lishe mijn aanstaande heeft nu echt zo verjaardagsfeestje gevoel: ben ik niemand vergeten en gaan ze wel allemaal komen?? hihihi
Kijkend naar het lijstje in de OP voor sommigen begint het ook al op te schieten.. spannend
pi_80923039
Mooie jurk Innepin
pi_80923426
quote:
Jammer Sanne...

voor en achter
zeer mooie jurk innepin
pi_80928131
Dank jullie wel
Ik ben er ook erg blij mee, en dat terwijl het zo'n beetje het tegenovergestelde was van wat ik eigenlijk wilde

(Maar toen ik aanhad wat ik wilde, bleek dat ik een jurk in mijn hoofd had die alleen mooi staat als je maat 34 hebt en geen heupen. Mja. )
  zondag 2 mei 2010 @ 12:55:59 #282
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_80928161
Hij is mooi Innepin.
Heb je ook een matching bruidsmeisje?
pi_80939848
Mooie jurk inne!
pi_80940068
quote:
Op zondag 2 mei 2010 12:55 schreef Sanne het volgende:
Hij is mooi Innepin.
Heb je ook een matching bruidsmeisje?
Nee, dochterlief gaat gewoon in een vrolijke zomerjurk. Ik heb wel gekeken naar bruidsbabyjurkjes maar ik vond het er een beetje fout uitzien eigenlijk. Ik heb m'n baby liever als baby gekleed, en niet als minibruid, hebben we toen besloten.
pi_80946137
Ik kom even uit de lurkstand, haha.

Als ik dit topic lees krijg ik helemaal de kriebels. Ik ga eind juni trouwen. Het wordt heel klein. Alleen onze ouders, broers, zussen, getuigen en een bruidsmeisje zullen erbij zijn. Daarna gaan we bij ons thuis koffie drinken en taart eten waarna we in een strandtent lekker gaan lunchen. Ergens deze zomer geven we een feestje voor vrienden en overige familie.

Vandaag liepen we zomaar tegen onze trouwringen aan Omdat we geen 'echte' trouwringen hebben ligt die van mijn vriend al in de kast. Die van mij wordt een half maatje groter gemaakt en ik kan hem als het goed is volgende week al ophalen! Dat zijn leuke dingen!! Oh ja, mijn trouwjurk heb ik deze week besteld via internet bij 9lover.com. Ik hoop met heel mijn hart dat ie net zo mooi is als op het plaatje :-)

Hebben jullie trouwens cadeaus gegeven aan jullie getuigen? En zo ja, wat hebben jullie gegeven? Wij weten dus écht niet wat we moeten geven....
pi_80947143
wij gaan uit eten met de getuigen/ceremoniemeester. Dan kan je nabeppen over de bruiloft en het is een informeel bedankje
pi_80950131
quote:
Op woensdag 28 april 2010 14:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Vandaag ga ik over precies een maand trouwen
Woon jij in Huissen toevallig?
pi_80951059
quote:
Jammer Sanne...

voor en achter
*zwijmel* heel mooi. heel feeëriek of hoe noemt dat ook alweer.

en even een vraag: wordt er bij jullie ook in de kerk getrouwd of alleen burgerlijk zoals de meesten?
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_80955693
quote:
Op zondag 2 mei 2010 22:29 schreef sararaats het volgende:

[..]

*zwijmel* heel mooi. heel feeëriek of hoe noemt dat ook alweer.

en even een vraag: wordt er bij jullie ook in de kerk getrouwd of alleen burgerlijk zoals de meesten?
Alleen burgerlijk huwelijk bij ons. Wij zijn beiden niet gelovig.
pi_80957968
quote:
Op zondag 2 mei 2010 12:55 schreef innepin het volgende:
Dank jullie wel
Ik ben er ook erg blij mee, en dat terwijl het zo'n beetje het tegenovergestelde was van wat ik eigenlijk wilde

(Maar toen ik aanhad wat ik wilde, bleek dat ik een jurk in mijn hoofd had die alleen mooi staat als je maat 34 hebt en geen heupen. Mja. )
Watvoor jurk had je in je hoofd dan?
pi_80958205
quote:
Op zondag 2 mei 2010 22:09 schreef heaven7 het volgende:
Woon jij in Huissen toevallig?
nope
pi_80959179
Heb ik net een mooi weekendje parijs gepland. Beetje besproken met mijn vriendin van gewoon leuk een weekendje parijs. En ze vermoed het wel een beetje dat ik het haar ga vragen. Maar vroeg ze gisteravond ga je me dan ten huwlijk vragen. Ja dan kan ik moeilijk ontkennen. Dus dag verassing. Nu vraag ik het haar denk ik iets ervoor in ons nieuwe huis wat nu in aanbouw is. Het moet toch een beetje een verassing blijven.
  maandag 3 mei 2010 @ 11:03:40 #293
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_80961065
Ik heb op Marktplaats een jurkje voor het bruidsmeisje gevonden. Nieuw, ongedragen en voor weinig. Ga het vanavond ophalen. Het is zo'n plaatje.
pi_80961448
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:03 schreef Sanne het volgende:
Ik heb op Marktplaats een jurkje voor het bruidsmeisje gevonden. Nieuw, ongedragen en voor weinig. Ga het vanavond ophalen. Het is zo'n plaatje.
Fotootje?
  maandag 3 mei 2010 @ 11:29:46 #295
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_80961865
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Fotootje?
Deze moet kunnen.

voor heel even.
  maandag 3 mei 2010 @ 12:10:05 #296
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_80963929
Lief jurkje, Sanne! Dat vind ik dus wel heel leuk voor peutertjes en kleutertjes enzo.
quote:
Op maandag 3 mei 2010 07:34 schreef Raissa het volgende:

[..]

Watvoor jurk had je in je hoofd dan?
Een slanker vallend model met meer tierlantijntjes. Zoiets bijvoorbeeld. Maar dat is dus echt alleen mooi als je slank bent, en dat ben ik niet
pi_80964133
Aaah wat een schattig jurkje Zal eens kijken of ik nog een foto kan vinden van het jurkje dat ik voor mijn dochtertje heb gehaald

Edit: Deze dus, sorry voor de grote foto's

[ Bericht 47% gewijzigd door Bla_Bla_Bla op 03-05-2010 12:46:55 ]
pi_80964184
Dat soort jurken heb ik ook gepast, die pas wijder worden na je heupen. Stond mij ook totaaaaaaaaaaaaal niet. Net zoals teveel steentjes/bloemetjes/drukte op het bovenste deel van het lijfje. Werden mn borsten nog groter van dan ze al zijn.

Die je nu hebt gekozen is mooi!
pi_80964639
Wel mooi, maar daar moet je inderdaad wel heel slank voor zijn volgens mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')