abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80928131
Dank jullie wel
Ik ben er ook erg blij mee, en dat terwijl het zo'n beetje het tegenovergestelde was van wat ik eigenlijk wilde

(Maar toen ik aanhad wat ik wilde, bleek dat ik een jurk in mijn hoofd had die alleen mooi staat als je maat 34 hebt en geen heupen. Mja. )
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 2 mei 2010 @ 12:55:59 #282
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_80928161
Hij is mooi Innepin.
Heb je ook een matching bruidsmeisje?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_80939848
Mooie jurk inne!
pi_80940068
quote:
Op zondag 2 mei 2010 12:55 schreef Sanne het volgende:
Hij is mooi Innepin.
Heb je ook een matching bruidsmeisje?
Nee, dochterlief gaat gewoon in een vrolijke zomerjurk. Ik heb wel gekeken naar bruidsbabyjurkjes maar ik vond het er een beetje fout uitzien eigenlijk. Ik heb m'n baby liever als baby gekleed, en niet als minibruid, hebben we toen besloten.
pi_80946137
Ik kom even uit de lurkstand, haha.

Als ik dit topic lees krijg ik helemaal de kriebels. Ik ga eind juni trouwen. Het wordt heel klein. Alleen onze ouders, broers, zussen, getuigen en een bruidsmeisje zullen erbij zijn. Daarna gaan we bij ons thuis koffie drinken en taart eten waarna we in een strandtent lekker gaan lunchen. Ergens deze zomer geven we een feestje voor vrienden en overige familie.

Vandaag liepen we zomaar tegen onze trouwringen aan Omdat we geen 'echte' trouwringen hebben ligt die van mijn vriend al in de kast. Die van mij wordt een half maatje groter gemaakt en ik kan hem als het goed is volgende week al ophalen! Dat zijn leuke dingen!! Oh ja, mijn trouwjurk heb ik deze week besteld via internet bij 9lover.com. Ik hoop met heel mijn hart dat ie net zo mooi is als op het plaatje :-)

Hebben jullie trouwens cadeaus gegeven aan jullie getuigen? En zo ja, wat hebben jullie gegeven? Wij weten dus écht niet wat we moeten geven....
pi_80947143
wij gaan uit eten met de getuigen/ceremoniemeester. Dan kan je nabeppen over de bruiloft en het is een informeel bedankje
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_80950131
quote:
Op woensdag 28 april 2010 14:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Vandaag ga ik over precies een maand trouwen
Woon jij in Huissen toevallig?
pi_80951059
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 16:14 schreef innepin het volgende:
Jammer Sanne...
Mijn aanstaande meneer kijkt niet op Fok

voor en achter
Heel oncharmant en makeuploos, maar toch.
*zwijmel* heel mooi. heel feeëriek of hoe noemt dat ook alweer.

en even een vraag: wordt er bij jullie ook in de kerk getrouwd of alleen burgerlijk zoals de meesten?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_80955693
quote:
Op zondag 2 mei 2010 22:29 schreef sararaats het volgende:

[..]

*zwijmel* heel mooi. heel feeëriek of hoe noemt dat ook alweer.

en even een vraag: wordt er bij jullie ook in de kerk getrouwd of alleen burgerlijk zoals de meesten?
Alleen burgerlijk huwelijk bij ons. Wij zijn beiden niet gelovig.
pi_80957968
quote:
Op zondag 2 mei 2010 12:55 schreef innepin het volgende:
Dank jullie wel
Ik ben er ook erg blij mee, en dat terwijl het zo'n beetje het tegenovergestelde was van wat ik eigenlijk wilde

(Maar toen ik aanhad wat ik wilde, bleek dat ik een jurk in mijn hoofd had die alleen mooi staat als je maat 34 hebt en geen heupen. Mja. )
Watvoor jurk had je in je hoofd dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')