abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 april 2010 @ 12:24:13 #141
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_80259426
mindermutsig van harte gefeliciteerd Het klinkt als een geweldige dag.. ik ben benieuwd naar de foto's..
Be happy with the little things in life
pi_80259760
Mindermutsig, klinkt als een super dag (alleen jammer van het vuilnisbakkenverhaal aan het einde)

als het goed is krijgen wij binnen enkele dagen de foto's van de fotograaf en dan komen er hier ook wat fototjes staan van onze dag
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_80259807
leuk MiMu! door hier te lezen krijg ik er alleen nog maar meer zin in. Zowat alles is al klaar dus eigenlijk zouden we ook wel nu kunnen trouwen
Ja doei.
pi_80260915
MiMu, foto's!!!!!
In ieder geval van je outfit Dan knip je je hoofdje er maar af!
  dinsdag 13 april 2010 @ 13:24:23 #145
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_80261267
heel leuk mimu, gefeliciteerd
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_80294066
Leuk dat jullie zo'n mooie dag(en) gehad hebben RvLaak en MinderMutsig! Ben erg benieuwd naar jullie foto's!

Aurum, die vriendin heeft een communicatiebureau, en dit soort dingen doet ze dus inderdaad professioneel. Toch weet ik inmiddels uit ervaring dat ze dit soort dingen HEEL erg persoonlijk neemt, het zal dus toch niet zo eenvoudig worden. Maar goed, dat had ik moeten bedenken voor ik haar erbij betrok, nu niets meer aan te doen.
We zijn inmiddels wel zelf met het ontwerpen bezig, en volgens mij wordt het wel leuk!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_80294137
Gefeliciteerd MM!!
pi_80294686
Bedankt allemaal!
quote:
Op woensdag 14 april 2010 09:19 schreef elvy het volgende:
Leuk dat jullie zo'n mooie dag(en) gehad hebben RvLaak en MinderMutsig! Ben erg benieuwd naar jullie foto's!

Aurum, die vriendin heeft een communicatiebureau, en dit soort dingen doet ze dus inderdaad professioneel. Toch weet ik inmiddels uit ervaring dat ze dit soort dingen HEEL erg persoonlijk neemt, het zal dus toch niet zo eenvoudig worden. Maar goed, dat had ik moeten bedenken voor ik haar erbij betrok, nu niets meer aan te doen.
We zijn inmiddels wel zelf met het ontwerpen bezig, en volgens mij wordt het wel leuk!
Was dit het eerste ontwerp? Is het in dat geval niet mogelijk om aan haar door te geven wat je veranderen wilt zodat zij dit kan doen?

En oei wel heel laat maar heel veel plezier vandaag error! Ik hoop dat jullie een fantastische dag hebben.
Jullie hebben er wel prachtig weer bij zeg.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_80297215
quote:
Op woensdag 14 april 2010 09:44 schreef MinderMutsig het volgende:

Was dit het eerste ontwerp? Is het in dat geval niet mogelijk om aan haar door te geven wat je veranderen wilt zodat zij dit kan doen?
Dat dus! Ze heeft wel tijd gestoken in dat ontwerp, ik vind het persoonlijk niet zo aardig om dan haar niet nog eens kans te geven.
pi_80303329
Hmmm.. nou zo zwart-wit is het niet helemaal in mijn ogen...

Onze 'kaart' wordt (als het goed is) geen kaart maar een boekje. We hebben een voorbeeld gevonden van zo'n kaart/boekje dat héél erg lijkt op wat wij zouden willen. We hebben haar dat voorbeeld gegeven met daarbij een aantal teksten, foto's en gegevens die ze zou kunnen gebruiken.
Wat we nu van haar terug ontvangen hebben is nog geen kant-en-klaar ontwerp maar meer een opzet.
Het heeft echter wel maanden geduurd voordat we dit kregen, en het 'gevoel' van het boekje is het eigenlijk net niet, en in onze ogen ziet het er ook behoorlijk amateuristisch uit. Eigenlijk dus niet waarom je het door een professional zou laten doen.

Met wat googelen en een half uurtje zelf prutsen hadden we iets in elkaar gedraaid dat er volgens ons professioneler uitziet dan waar haar bedrijf zo lang over gedaan heeft. Ons plan is nu om in ieder geval eens een deel zelf in elkaar proberen te zetten, en haar daarmee beter te kunnen laten zien wat onze bedoeling was. Misschien zijn we niet duidelijk genoeg geweest, en kan ze het daarna weer over nemen, en beter maken, maar misschien ook dat het inderdaad beter is als we het gewoon zelf doen, en misschien ziet zij dat dan ook wel zo, als ze het verschil ziet.

Beetje moeilijk om zo uit te leggen, maar we zijn er dus nog niet helemaal over uit.
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')