Waarom zou je je daarvoor schamen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:09 schreef jantjeschmit het volgende:
Ook een lekker nummer naar mijn mening
Eens.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom zou je je daarvoor schamen?
Omdat je als jongeling (20 rofl) nergens behalve op Fok! waardering krijgt hiervoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom zou je je daarvoor schamen?
Bustedquote:
Idem. Ik zou ook niet weten waarom dat nodig zou zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:15 schreef cafca het volgende:
Ik schaam me nergens voor
Dat zegt meer over de smaak van anderen dan die van jou. Fleetwood Macquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:15 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Omdat je als jongeling (20 rofl) nergens behalve op Fok! waardering krijgt hiervooroh ja.. en de Guitar Hero Fans vinden het ook wel oke geloof ik
quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:48 schreef DrDentz het volgende:
[...]
Je mag op Fok niet zeggen dat je soms naar Dinand luistert.
Vind Everywhere ook goedquote:
Continuumquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:53 schreef Stinus het volgende:
[..]
![]()
Rain Down on Me en Shot of a Gun zijn ook gewoon goed![]()
[..]
Vind Everywhere ook goed![]()
En over jouw avatar; Waiting on the world to change![]()
... en uiteraard mag je niet zeggen dat er eigenlijk weinig mis is met dit nummer want dan word je door de popiejopie fok-crew gelijk voor krassende emo (W..T..F?!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:06 schreef Chen het volgende:
We kennen het bijna allemaal wel, een nummer dat je leuk vind die totaal buiten je standaard muziek smaak valt.. en, waar je je wellicht een beetje voor schaamt, haha! Nu vraag ik mij dus af wat dat van jullie is, aangezien we hier een grote familie zijn en dat wel kunnen delen. TS begint:
Ik vind dit stiekem wel leuke muziek:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet het... maar het maakt me altijd vrolijk!quote:
Vet!quote:Op donderdag 1 april 2010 01:23 schreef Pulzzar het volgende:
Rah Sam Sam Ha Rah Sam Sam Kunni Kunni Kunni Kunni Yan Sam Sam Hai-Kai-Yai Yip Yai-Kai-Yei Ahoo Ahoo Anikichi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |