SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat helpt idd! Vers uit de koelkast en ieder kwartiertje wisselen ofzo. Deed ik in mn kraamtijd op aanraden van de vk, toen mn hele borst beurs aanvoelde. De blaadjes kwamen er bijna gekookt vanafquote:Op donderdag 8 april 2010 14:24 schreef Kersjes het volgende:voor de mama's met twijfels en ander bv-problemen.
En ik heb een gouwe (ouwe) tip die ik er even in wil gooien: KOOL!
Kool![]()
Jazeker!
Waar ik de nacht van maandag op dinsdag niet kon slapen of bewegen van de pijn in mijn borst, harde plekken had die ik niet weggemasseerd of -gekolfd kreeg en een aankomende borstontsteking vreesde... ben ik nu volledig pijnvrij!
Spitskool in den bh, regelmatig de blaadjes verversen, en het aloude huismiddel tegen ontstekingen heeft bewezen te werken![]()
En bijkomend voordeel: altijd wat gezonds te snacken bij de hand![]()
grapje uiteraard
krijgt je kind krampjes vanquote:Op donderdag 8 april 2010 15:37 schreef Kersjes het volgende:
Linda, Toby is/was ziek en heeft stukken slechter gedronken dan normaal. StuwingSchijnbaar toch iets te slordig mee omgesprongen met alle pijnlijke gevolgen van dien
. Maar ze zijn nu weer heerlijk soepel en pijnloos! Gisteren nog niet, kolven op het werk ging dan ook waardeloos omdat ik geen borstcompressie kon toepassen.
Dus dames, echt een aanrader om te proberen als je borsten zeer doen, bij stuwing of als er een bo dreigt. Baat het niet, schaadt het niet en anders kun je het altijd nog verwerken tot een lekkere avondmaaltijd.
Kool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |