Dit hoort eigenlijk in het kolftopic maar nog heel even hier:quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:17 schreef miss_sly het volgende:
lily, ik kolfde ook twee keer per dag en had dan altijd een opbrengst tussen de 130 en 250. Het bleek eigenlijk altijd voldoende te zijn, ze hebben nooit kv bij hoeven geven. Ik weet niet hoe goed Leah drinkt uit de fles, maar Senna drinkt/dronk dat plichtmatig gewoon net voldoende, en dronk bij mij bij thuiskomst gewoon lekker even flink door.
Ik heb nog nooit zonder Harry gekolfd dus ik heb er nog geen ervaring mee maar misschien een paar foto's meenemen van Leah waarvan je thuis al bijna volschiet?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:47 schreef lily het volgende:
[..]
Dit hoort eigenlijk in het kolftopic maar nog heel even hier:
Mijn eerste kolfsessie op het werk gehad en het ging niet zo heel goed. Met moeite 80 cc. Leah is vandaag bij mijn moeder waar ze vanochtend een flesje bv heeft gehad (160cc) maar voor vanmiddag had ik niks dus krijgt ze flesvoeding (nutrilon).
Ik ben en blijf een luie kolfster.
Maar ik had nu wel gehoopt dat ik met twee keer kolven haar volledig zou kunnen voorzien maar op deze manier lukt het niet.
De kolfruimte was een kamertje van 2 bij 2 (ehbo kamer). Zeer ongezellig ding natuurlijk.
Iemand nog tips?
2 streepjes op te biechten toevallig?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:48 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Dat heb ik ook een hele tijd gehad, dat Annicka alleen maar liggend wilde drinken. Tegenwoordig drinkt ze in alle mogelijke posities als ze de kans krijgt. En ze krijgt er nog wat uit ook, wonderlijk genoeg...![]()
Bedankt voor de tips! Ik heb inderdaad grote ambitie, ik vind het namelijk een erg geil idee om zo'n baby'tje aan mijn tepels te laten zuigen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:05 schreef Mammietje het volgende:
Hoewel de melkklieren in mannenborsten minder ontwikkeld zijn, schijnen zelfs mannen borstvoeding te kunnen ontwikkelen als ze maar vaak genoeg aanleggen. (Ik ken er echter geeneen, weet het niet uit de praktijk!) Er zijn ook hele installaties met slangetjes die naar de tepels lopen (geen idee hoe het heet) ontworpen waar dus bv mee gegeven kan worden.
Heb je ambities?
Dat is het ook! Maar realiseer je wel dat je dan beter geen drank en drugs kunt gebruiken zoals nu want dat komt ook in je baby.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:51 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips! Ik heb inderdaad grote ambitie, ik vind het namelijk een erg geil idee om zo'n baby'tje aan mijn tepels te laten zuigen.
Wat goed zeg! Jompel voor jou!quote:Op donderdag 1 april 2010 19:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Yep, ik voed nog steeds.Dat gaat heel goed. Sinds een paar dagen is hij van 8 naar 4-5 voedingen gegaan.
Hij krijgt nu als bijvoeding een half potje fruit of groente en soms wat bambix 's avonds. Ik zie hem genieten en daar geniet ik van.
Ja, dacht ik ook aan maar het is zo vreemd dat het maar aan 1 kant zit?!quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:55 schreef WupWup het volgende:
Klinkt eigenlijk een beetje als allergische reactie. Nieuw wasmiddel of -verzachter? Nieuwe zooogkompressen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |