Wel, de klucht die ‘mijn bv-periode’ heet, gaat weer verder, hoor…
We hebben weer een bo!

Op rechts. Dezelfde als bo’s 2 en 3, waarbij ik voor nr 3 geen ab heb gehad, omdat de koorts er alweer uit was, dus nu heeft de ha me niet een kuur gegeven van 20 of 21 pillen, nee, das voor mietjes. Ik hebnu een kuur van 40 (!!!!

) pillen, 4 maal daags. Urg.
Maar ja, kheb geen koorts, en dat willen we graag zo houden, dus met de eerste pil meteen 1000mg paracetamol erin gemikt. Deze plek zat er al een tijd, 2 wk of zo, maar er gebeurde maar niks. Gister 2 keer wellicht niet optimaal aangelegd, en toen wassie weer knalrood en droge huid. In de volksmond noemen we zoiets dan 'mastitis'
Dus nu is de status van rechterborst:
- Raynauds
- 2 kloofjes, waarvan 1 bloedt (dat waren dus de korsten...)
- Borstontsteking
- Spruw
- (De melkblaar is inmiddels weg)
Yahtzee! Bingo! Kwartet!

Het was wrs wel echt spruw, want de tsr is inmiddels minder gevoelig, maar de tepels zijn nog wel erg gevoelig, maar dat kan ook komen door de bo en/of de kloofjes.
Grote genade, het is zo triest dat het weer grappig wordt, ergens.
Naja, er om janken heeft ook geen zin, krijg ik alleenmaar meer Raynaudsspasmes van, en zoveel pijn doet deze bo niet. Of mn pijngrens is verschoven. Maar dat boeit niet. Ik vind het acceptabel. Zwaar irritant, maar acceptabel, en veel te gezellig, dus stoppen is vooralsnog geen optie.
Enneh, zal ik Eli's curve eens gaan maken? Die was 10kg bij 11 mnd