abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 april 2010 @ 13:20:17 #276
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_80301959
Over vergelijken gesproken:

Boven de lengte, onder het gewicht. Als ze netjes haar lijntje blijft volgen, is ze met 18 maanden net aan 9 kilo...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 14 april 2010 @ 14:10:22 #277
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80303851
Wel, de klucht die ‘mijn bv-periode’ heet, gaat weer verder, hoor…
We hebben weer een bo! Op rechts. Dezelfde als bo’s 2 en 3, waarbij ik voor nr 3 geen ab heb gehad, omdat de koorts er alweer uit was, dus nu heeft de ha me niet een kuur gegeven van 20 of 21 pillen, nee, das voor mietjes. Ik hebnu een kuur van 40 (!!!! ) pillen, 4 maal daags. Urg.
Maar ja, kheb geen koorts, en dat willen we graag zo houden, dus met de eerste pil meteen 1000mg paracetamol erin gemikt. Deze plek zat er al een tijd, 2 wk of zo, maar er gebeurde maar niks. Gister 2 keer wellicht niet optimaal aangelegd, en toen wassie weer knalrood en droge huid. In de volksmond noemen we zoiets dan 'mastitis'

Dus nu is de status van rechterborst:
- Raynauds
- 2 kloofjes, waarvan 1 bloedt (dat waren dus de korsten...)
- Borstontsteking
- Spruw
- (De melkblaar is inmiddels weg)

Yahtzee! Bingo! Kwartet!

Het was wrs wel echt spruw, want de tsr is inmiddels minder gevoelig, maar de tepels zijn nog wel erg gevoelig, maar dat kan ook komen door de bo en/of de kloofjes.

Grote genade, het is zo triest dat het weer grappig wordt, ergens.
Naja, er om janken heeft ook geen zin, krijg ik alleenmaar meer Raynaudsspasmes van, en zoveel pijn doet deze bo niet. Of mn pijngrens is verschoven. Maar dat boeit niet. Ik vind het acceptabel. Zwaar irritant, maar acceptabel, en veel te gezellig, dus stoppen is vooralsnog geen optie.

Enneh, zal ik Eli's curve eens gaan maken? Die was 10kg bij 11 mnd
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_80303918
Jezus Davinia! Het houdt ook nooit op voor jullie he Ik hoop echt dat het nu echtechtecht afgelopen is
Lotte!
Noah!
pi_80303968
Davinia, je zou kunnen overwegen om je rechterborst gewoon af te bouwen..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_80304144
Davinia Onderdruk de koorts niet te veel, het heeft ook een functie behalve dat het zwaar kut is Ga je je straks laten scholen voor contactpersoon? Als er toch íemand ervaring heeft....
  woensdag 14 april 2010 @ 14:19:33 #281
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80304207
zover ben ik nog niet. het is 3x dezelfde plek, dus nu met de maxi-taxi-driedubbele dosis hoop ik dat het echt weggaat en blijft. als ik dan nog een keer een bo krijg op rechts, of het blijft kloven, dan wordt het idd wellicht een overweging.

eerst maar de bo eruit, de spruw eruit en kijken of ik die kloven eruit krijg, dan zal de raynauds hopelijk snel volgen... kga iig niet nog meer consulten bij lk's doen, want ik moet het zelf doen. ik ken de theorie, ik heb alle mogelijke handvatten gekregen, de handigheid moet gewoon komen. na drie maanden
pi_80304438
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:19 schreef DaviniaHR het volgende:
zover ben ik nog niet. het is 3x dezelfde plek, dus nu met de maxi-taxi-driedubbele dosis hoop ik dat het echt weggaat en blijft. als ik dan nog een keer een bo krijg op rechts, of het blijft kloven, dan wordt het idd wellicht een overweging.

eerst maar de bo eruit, de spruw eruit en kijken of ik die kloven eruit krijg, dan zal de raynauds hopelijk snel volgen... kga iig niet nog meer consulten bij lk's doen, want ik moet het zelf doen. ik ken de theorie, ik heb alle mogelijke handvatten gekregen, de handigheid moet gewoon komen. na drie maanden
ik gok dat je met spruw eruit ook van de bo en kloven af bent...
  woensdag 14 april 2010 @ 14:26:42 #283
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80304457
f*ck, mn bericht weg...

wat ik zei, ik heb nu geen koorts, de paracetamol was om de koorts weg te houden.

en vrijwilliger... kdenk niet dat ik daar geschikt voor ben. maar idd, kkan wel over bijna alles meepraten nu. behalve continue pijnloos en succesvol aanleggen...
pi_80304554
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:13 schreef Ticootje het volgende:
Davinia, je zou kunnen overwegen om je rechterborst gewoon af te bouwen..
Ik zou als ik Daviniah was inmiddels overwegen om rechts af te zetten ipv af te bouwen

Manman, wat een ellende weer zeg, zit hier gewoon helemaal met je mee te balen....

Ik hoop zo voor je dat het nu klaar is en dat je lekker kan gaan genieten...
pi_80304590
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:29 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik zou als ik Daviniah was inmiddels overwegen om rechts af te zetten ipv af te bouwen

Manman, wat een ellende weer zeg, zit hier gewoon helemaal met je mee te balen....

Ik hoop zo voor je dat het nu klaar is en dat je lekker kan gaan genieten...

Dan zou ik scheef lopen
pi_80304755
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:30 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dan zou ik scheef lopen
Waarom loop jij scheef als Daviniah een borst afzet
pi_80304999
meligheid

ik begin ook een beetje scheef te lopen. Emma heeft voor het laatst gedronken vanochtend rond half 12 op het CB Ben heul niet gewend dat ze er 3 uur tussenlaat.
  woensdag 14 april 2010 @ 14:49:02 #288
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80305270
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:35 schreef freecell het volgende:

[..]

Waarom loop jij scheef als Daviniah een borst afzet
mss vanwege mn minicup. ahum...

maarreh, kan je kloven krijgen van spruw? dat geeft weer hoop voor mijn aanlegkunsten
want de spruw komt wrs door de melkblaar, en die kwam volgens de lk niet per se door slecht aanleggen...
jeuj!
pi_80305310
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 11:14 schreef Rubey het volgende:.
Oeke, hier zeiden ze in de apotheek dat ik de miconazol wel van m'n tepels af moest wassen
He, wat ingewikkeld. Ik begreep dat als je het zo dun insmeert dat het intrekt, je het niet hoeft af te wassen.

Davinia, tjemig, wat een hoop narigheid op een rijtje. Hopelijk is de spruw snel weg en helpt dat al.

Linda, wat vervelend dat het toch een beetje afbuigt. Het lijkt een beetje op die van Ko. Maar het komt goed hoor, volgens mij is het normaal dat ze vanaf een half jaar niet meer zo enorm veel aankomen omdat ze gewoon meer bewegen.
We zijn natuurlijk gewend aan die enorme groeispurten die baby's maken op bv. En als dat ineens minder wordt is dat even omschakelen.

Ticoo, ik moest lachen om je man zijn vragen. Goed dat je het even hebt opgehelderd dat hebben mannen af en toe nodig.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_80305365
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:49 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

mss vanwege mn minicup. ahum...

maarreh, kan je kloven krijgen van spruw? dat geeft weer hoop voor mijn aanlegkunsten
want de spruw komt wrs door de melkblaar, en die kwam volgens de lk niet per se door slecht aanleggen...
jeuj!
Ja.
  woensdag 14 april 2010 @ 15:03:00 #291
12913 GreatWhiteSilence
pi_80305829
Balen Davina...

Ik loop inmiddels ook scheef, maar dat komt omdat ik rechts toch ongemerkt ben gaan afbouwen. Het is gewoon makkelijker de andere kant aan te bieden, dus ze komt 75% van de tijd aan die kant te liggen... Bovendien wás links al groter dan rechts, dus dit komt er nog eens bovenop...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_80305909
en bo van kloven.. cirkeltje rond
pi_80306046
gws is dat wel handig gezien je straks wil tandemen? omdat productie toch vaak omlaag gaat tijdens zws? (ik weet echt niet of het uitmaakt hoor, zomaar een gedachtegang)
  woensdag 14 april 2010 @ 15:17:36 #294
12913 GreatWhiteSilence
pi_80306443
De andere kant heeft het volledig overgenomen, Annicka drinkt er niet minder om. Bovendien begint alles weer opnieuw na de geboorte van de tweede, neem ik aan? En volgens een andere gedachtegang zou het juist gunstig zijn, omdat links extra veel capaciteit heeft om een productiedip op te vangen?
pi_80307927
ja dat is ook weer zo. ik dacht in de richting van je kansen spreiden
  woensdag 14 april 2010 @ 16:10:58 #296
12913 GreatWhiteSilence
pi_80308555
Ik zie wel, uiteindelijk weet je toch niet hoe het loopt. Misschien heb ik helemaal geen last van een productiedip, of keert Annicka zich vol walging van de borst af zodra ik zwanger ben. Misschien word ik helemaal niet zwanger zolang ik haar aan de borst heb, kan ook nog...
pi_80308642
Jen was net 1 toen ze heel eigenwijs van de een op andere dag niet meer wilde drinken... Je hebt het toch niet voor het zeggen.
  woensdag 14 april 2010 @ 16:14:16 #298
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80308688
quote:
Op woensdag 14 april 2010 11:20 schreef huuphuup het volgende:
Ik wacht alleen wel nog steeds op die beroemde "oeh borstvoeding daar val je echt zó van af hoor!" want daar heb ik hier echt absoluut geen last van
Aah, jij ook al? Ik ook. Moet er zeker nog 8 kwijt...
Dat dat kind van mij een beetje doordrinkt

Davinia
pi_80308735
Oh en door de borstvoeding kon ik wel meer eten zonder aan te komen, maar daar stopte ik ook niet eme toen ik geen borstvoeding meer gaf.. Dus de kilo's kwamen bij mij er best snel aan toen na de borstvoedingperiode.
  donderdag 15 april 2010 @ 08:37:01 #300
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80332281
geen koorts, de rode plek is al minder, gaat goed zo. TOT NU TOE. kssssjt, wet van fok...
kheb wel het idee dat de ab heeft geholpen om de plek al kleiner te krijgen. gister voelde ik het wel trekken toen ze dronk. dat is de afgelopen weken nooit geweest.
en als onze stinkerigheid nu ook nog mee gaat vallen, ben ik eigenlijk best tevreden

maar, noot aan allen: in geval van bo en je krijgt flucloxacilline, moet je 4 maal daags 500mg hebben. 3 maal daags is niet sterk genoeg!

oeke, hoe gaat het met jouw spruwerigheid?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')