quote:Op donderdag 8 april 2010 13:27 schreef WupWup het volgende:
Ik heb een heeeel vrolijk meisje. En dat is supergezellig. Alleen tijdens de voeding iets minder.
Sowieso is ze tegenwoordig snel afgeleid. Papa moet óf stil zijn óf buiten zicht, want anders wordt er dus echt niet gedronken. En als ze het écht naar d'r zin heeft, gaat ze lachen. Kaken op elkaar *HAP* en hoofd naar achter trekken *RATSJ*. Au. Maar wel een dikke lach. En dan weer een paar slokken. En dan weer even lachen inclusief voorgenoemd ritueel. En dan weer een paar slokken enzovoorts.
What to do??? Ze is 4 maanden, dus nee zeggen of au roepen heeft echt nul zin. Klaar zijn met de borst loopt uit op drama, want ze ís gewoon niet klaar. Proberen af te koppelen voordat ze heeft gebeten lukt ook niet, want ze heeft het in een fractie van een seconde voor elkaar. Daarbij houdt ze haar tong ook gewoon op z'n plek heb ik gemerkt. Wie heeft er een goed idee?
Herkenbaarquote:Op maandag 12 april 2010 22:31 schreef WupWup het volgende:
Nog even in de herhaling. Iemand nog tips?
[..]
Tja, ik heb een hele tijd gewoon op de slaapkamer gevoed. Dus zonder katten, papa, zus, tv, radio.. Gewoon niets anders dan mama...quote:Op maandag 12 april 2010 22:31 schreef WupWup het volgende:
Nog even in de herhaling. Iemand nog tips?
[..]
Dat dus... Niet de gebruiksaanwijzing volgen...quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:52 schreef oeke het volgende:
Echt een klein beetje op een wattenstaafje of je pink doen en dat uitsmeren in het mondje. Zeg maar een half erwtje ongeveer.
En na elke voeding voetenschimmelcreme met micanozol op je tepels smeren. Ook weinig.
Dat kan je laten intrekken en hoef je niet weg te wassen ofzo.
Dat is het.
En iets langer volhouden dan dat je daadwerkelijk symptonen ziet.
Stikken gaat dus over dat er in de gebruiksaanwijzing staat dat je een heel lepeltje van dat spul moet geven 4 keer per dag. Maar dat is vies/dik/plakkerig en zet ook nog eens geen zoden aan de dijk.
GWS, ja daar zeg je wat. Ik ga er even over nadenken....
Welke voeding probeer je? Ha gaat het beste samen met BV. Zou je de 2 niet kunnen mixxen en dan beginnen met veel bv en weinig kv en langzaam steeds minder bv in de fles en meer kv... Beetje foppen dus.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:14 schreef Rubey het volgende:
WupWup, een bijtende baby *check*, ik probeer ook elke keer maar af te koppelen en nee te zeggen. Gelukkig heeft ze op dit moment nog geen tandjes. L. is ook snel afgeleid, ook hier moet pappa niet in zich zijn. 's Ochtends vroeg is pappa veel interessanter als de tweede borst of hij nu wakker is of niet. Ze rekt zich naar hem uit om hem wakker te makenSoms praat ze ook met de tepel in haar mond en dan drinkt ze weer verder, soms drinkt ze niet verder maar sluit ze af met een bijt. Ik hoop ook dat het een fase is.
Oeke, hier zeiden ze in de apotheek dat ik de miconazol wel van m'n tepels af moest wassen![]()
Ik probeer L. nu te laten wennen aan flesvoeding omdat ik over een tijdje vanwege mijn gezondheid toch wil stoppen met de borstvoeding. Ook zou het tijdens een productiedip fijn zijn als ze dat zou willen drinken. Maar ze weigert, ze heeft twee keer een paar slokken genomen, maar als ze de fles nu ruikt slaat ze hem al weg. En volhouden heeft geen enkele zin, ze gaat helemaal over haar toeren. Ze drinkt wel borstvoeding uit de fles dus dat is het probleem niet. Heeft iemand tips?
Succes met foppen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:31 schreef Rubey het volgende:
Ticootje ik gebruik Nutrilon van hypoallergeen . Foppen is wel een idee, gaan we proberen!
WupWup, over twee weken is ze alweer zes maanden. Het gaat zo snel!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:29 schreef DaviniaHR het volgende:
de combi raynauds + spruw is niet helemaal lekker, geloof ik.
die creme is KOUD! brrr
naja, gaat ook wel weer over.
aviva vindt de daktarin trouwens een 'acquired taste'. eerst vond ze het heel goor, nu kan het er welmee door, geloof ik... heb nu voor de laatste voeding niet meer bij haar gedaan, want ze sliep al. vind ik dan ook lullig.
de lk wist ook niet hoe het zat met die korstjes, beetje stom.
naja, maar nog beter mn best doen aviva de piranha aan te leggen in die milliseconde dat ze dr mondje goed openheeft... het gaat het van *hap* hoofd naar voren gooien *hap* mond open *hap* *hap*, nog voor ik de boel heb voorgevormd... ik denk echt dat ze een haai of piranha was in een vorig leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |