abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79745559
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:13 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Jij hebt het over je nichtje? De gevangenen die de medegevangene hebben mishandeld zullen hoogstwaarschijnlijk geen familie zijn van het slachtoffer, dus je vraag slaat werkelijk nergens op...
Al had Hitler hem mishandeld, dan zou ik nog steeds blij zijn dat hij zo geleden heeft. Het is irrelevant wie het doet.
pi_79745581
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:10 schreef VancouverFan het volgende:
Omdat jij het onbegrijpelijk lijkt te vinden dat iemand anders dan de wetgevende macht de dader iets aandoet.
Nee, ik vind het niet onbegrijpelijk dat iemand eigen rechter wil spelen. Maar juist daarom hebben wij met zijn allen afgesproken dat een onafhankelijk orgaan recht spreekt, niet de mensen die emotioneel betrokken zijn.
Waar ik me over verbaas is dat er blijkbaar mensen zijn die goedkeuren dat de ene crimineel de andere in elkaar slaat. Dat is, mijns inziens, maar één of een paar stappen verwijderd van zelf óok eigen rechter spelen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 14:17:19 #153
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_79745675
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nee, ik vind het niet onbegrijpelijk dat iemand eigen rechter wil spelen. Maar juist daarom hebben wij met zijn allen afgesproken dat een onafhankelijk orgaan recht spreekt, niet de mensen die emotioneel betrokken zijn.
Waar ik me over verbaas is dat er blijkbaar mensen zijn die goedkeuren dat de ene crimineel de andere in elkaar slaat. Dat is, mijns inziens, maar één of een paar stappen verwijderd van zelf óok eigen rechter spelen.
Hier sluit ik mij volledig bij aan
Don't let my username fool you...
pi_79745692
Johnny Knoxcville, heb je zelf kinderen?
pi_79745706
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nee, ik vind het niet onbegrijpelijk dat iemand eigen rechter wil spelen. Maar juist daarom hebben wij met zijn allen afgesproken dat een onafhankelijk orgaan recht spreekt, niet de mensen die emotioneel betrokken zijn.
Waar ik me over verbaas is dat er blijkbaar mensen zijn die goedkeuren dat de ene crimineel de andere in elkaar slaat. Dat is, mijns inziens, maar één of een paar stappen verwijderd van zelf óok eigen rechter spelen.
Ja, criminelen die de wet breken, stel je voor! Wie had dat verwacht Dan duurt het inderdaad niet meer lang voor iedereen het doet.

pi_79745711
9x19, Waarom een PVDA -roos in je profiel?

Als er een partij is die gelooft in een tweede kans voor iedereen is het de PVDA wel.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 14:19:54 #157
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_79745778
quote:
Leo Smit ligt nu met hersenletsel halfdood ter kreukels in een extrabeveiligde observatiecel en drinkt dubbelvla door zijn neus.
pi_79745857
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:17 schreef Xs2Shanna het volgende:
Johnny Knoxcville, heb je zelf kinderen?
Waarom wil je dat weten?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_79745859
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:17 schreef Xs2Shanna het volgende:
Johnny Knoxcville, heb je zelf kinderen?
Waarom?

Net of alle ouders rondlopen met ideeen de verkrachter van zijn/haar kind de ballen af te trekken.

Weet je nog, Milly? Haar ouders riepen vorige week nog op de politie haar werk te laten doen, ipv van emoties over te lopen.
pi_79745864
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:13 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Jij hebt het over je nichtje? De gevangenen die de medegevangene hebben mishandeld zullen hoogstwaarschijnlijk geen familie zijn van het slachtoffer, dus je vraag slaat werkelijk nergens op...
Net als zoveel andere vragen / hypothetische gebeurtenissen in dit topic
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dat vind ik dus op zijn zachts gezegd vreemd. Ik zou iemand die bijvoorbeeld mijn moeder beroofd denk ik hetzelfde toewensen als iemand die mijn nichtje onzedelijk betast.
maar daar heb je dan geen moeite mee blijkbaar.
Leaf
pi_79745872
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
9x19, Waarom een PVDA -roos in je profiel?

Als er een partij is die gelooft in een tweede kans voor iedereen is het de PVDA wel.
Omdat ik PvdA stem. Vooral uit economische overwegingen en vanwege het onderwijs. Dat betekent natuurlijk niet per se dat ik me in al hun uitgangspunten kan vinden. Wat betreft Islam, immigratie en criminaliteit heb ik duidelijk niet zo veel met de progressieve kanten van de PvdA.
pi_79745884
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:18 schreef 9x19 het volgende:
Ja, criminelen die de wet breken, stel je voor! Wie had dat verwacht Dan duurt het inderdaad niet meer lang voor iedereen het doet.

Dát iets gebeurt, hoeft niet te betekenen dat je het goed moet keuren.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_79745927
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nee, ik vind het niet onbegrijpelijk dat iemand eigen rechter wil spelen. Maar juist daarom hebben wij met zijn allen afgesproken dat een onafhankelijk orgaan recht spreekt, niet de mensen die emotioneel betrokken zijn.
Waar ik me over verbaas is dat er blijkbaar mensen zijn die goedkeuren dat de ene crimineel de andere in elkaar slaat. Dat is, mijns inziens, maar één of een paar stappen verwijderd van zelf óok eigen rechter spelen.
Mijns inziens is dat heel ver verwijderd van eigen rechter spelen.
Iets wat al gebeurd is niet afkeuren is heel wat anders dan eigen rechter gaan spelen.
Leaf
  dinsdag 30 maart 2010 @ 14:23:26 #164
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_79745940
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:21 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Waarom?

Net of alle ouders rondlopen met ideeen de verkrachter van zijn/haar kind de ballen af te trekken.

Weet je nog, Milly? Haar ouders riepen vorige week nog op de politie haar werk te laten doen, ipv van emoties over te lopen.
Blijkbaar hadden die mensen dus wel een gezond verstand, zelfs in die situatie
Don't let my username fool you...
pi_79745968
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:21 schreef VancouverFan het volgende:
maar daar heb je dan geen moeite mee blijkbaar.
Iemand iets toewensen die een familielid van je heeft beroofd of verkracht is, en dat snap jij hopelijk ook wel, heel iets anders dan onbekenden die iemand in elkaar slaan omdat die persoon iets gedaan heeft wat ze niet bevalt. En ook heel iets anders dan dat laatste goedkeuren.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_79746000
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:23 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Blijkbaar hadden die mensen dus wel een gezond verstand, zelfs in die situatie
Och, ik denk niet dat die er rouwig om zijn als Sander V 'van de trap valt' of 'tegen een deur aan loopt'. Denk jij dat ze dan medelijden met hem hebben?
Leaf
  dinsdag 30 maart 2010 @ 14:25:53 #167
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_79746041
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:25 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Och, ik denk niet dat die er rouwig om zijn als Sander V 'van de trap valt' of 'tegen een deur aan loopt'. Denk jij dat ze dan medelijden met hem hebben?
Zie deze post van je voorganger:
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Iemand iets toewensen die een familielid van je heeft beroofd of verkracht is, en dat snap jij hopelijk ook wel, heel iets anders dan onbekenden die iemand in elkaar slaan omdat die persoon iets gedaan heeft wat ze niet bevalt. En ook heel iets anders dan dat laatste goedkeuren.
Don't let my username fool you...
pi_79746048
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Iemand iets toewensen die een familielid van je heeft beroofd of verkracht is, en dat snap jij hopelijk ook wel, heel iets anders dan onbekenden die iemand in elkaar slaan omdat die persoon iets gedaan heeft wat ze niet bevalt. En ook heel iets anders dan dat laatste goedkeuren.
Nou nogmaals dan, wat zou jij willen doen met iemand die jouw dochtertje of nichtje zwaar heeft misbruikt?
Leaf
pi_79746067
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:25 schreef VancouverFan het volgende:
Och, ik denk niet dat die er rouwig om zijn als Sander V 'van de trap valt' of 'tegen een deur aan loopt'. Denk jij dat ze dan medelijden met hem hebben?
Mja, misschien beseffen zij wel (hoe moeilijk ook) dat wat er ook met Sander V. gebeurt, zij hun dochter niet terughebben.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_79746082
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:25 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Och, ik denk niet dat die er rouwig om zijn als Sander V 'van de trap valt' of 'tegen een deur aan loopt'. Denk jij dat ze dan medelijden met hem hebben?
Waarom trek jij alles meteen op die manier door?

Hoe weet jij wat die mensen denken, projecteer je eigen emoties er niet op! Misschien denken ze nu wel alleen maar aan hun dochter. En niet als dit en als dat.
pi_79746099
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:26 schreef VancouverFan het volgende:
Nou nogmaals dan, wat zou jij willen doen met iemand die jouw dochtertje of nichtje zwaar heeft misbruikt?
Dat weet ik niet, ik heb die situatie gelukkig niet meegemaakt.
Ik kan oprecht zeggen dat ik echt niet weet hoe ik zou reageren.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_79746111
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, ik vind het niet onbegrijpelijk dat iemand eigen rechter wil spelen. Maar juist daarom hebben wij met zijn allen afgesproken dat een onafhankelijk orgaan recht spreekt, niet de mensen die emotioneel betrokken zijn.
Waar ik me over verbaas is dat er blijkbaar mensen zijn die goedkeuren dat de ene crimineel de andere in elkaar slaat. Dat is, mijns inziens, maar één of een paar stappen verwijderd van zelf óok eigen rechter spelen.
Ik keur het niet goed maar ik keur het ook niet af. Ik geef niet om die pedo, als de cel morgen bovenop hem in elkaar stort zal ik er geen minuut van wakker liggen. Ben ik nu een slecht mens?
Ja, ik generaliseer.
pi_79746124
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dát iets gebeurt, hoeft niet te betekenen dat je het goed moet keuren.
Het is niet zozeer goedkeuren, ik weet dat het 'fout' is. Dat betekent niet dat ik niet erg blij ben met het lijden van dat monster.
pi_79746537
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:26 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Waarom trek jij alles meteen op die manier door?
Omdat ik het onrealistisch vind dat de ouders van Milly het erg zouden vinden als er iets met Sander V gebeurd.

quote:
Hoe weet jij wat die mensen denken, projecteer je eigen emoties er niet op! Misschien denken ze nu wel alleen maar aan hun dochter. En niet als dit en als dat.
Misschien wel, misschien niet.
De ouders van het meisje waar dit bericht om gaat strijden nu ook voor automatisch TBS voor dit soort daders. Lijkt me sterk dat ouders alleen maar aan hun dochter denken.
Leaf
pi_79746563
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, ik heb die situatie gelukkig niet meegemaakt.
Ik kan oprecht zeggen dat ik echt niet weet hoe ik zou reageren.
Als je niet weet hoe jij zou reageren, dan moet je toch ook wel enig begrip hebben voor mensen die dit niet afkeuren?
Leaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')