MUquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:11 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
MU![]()
, jmr voor Robben en Van Bommel maar Man U is gewoon veel beter
Dat sowieso, al je dat bent gewend kun je alleen maarquote:
De Engelse competitie is ookquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:35 schreef alors het volgende:
[..]
Dat sowieso, al je dat bent gewend kun je alleen maardoen bij de NL competitie.
JAAAAAAAAAAAAAAAAA OLIC![]()
![]()
Het is maar dat ik toen op de slaapstand zat, anders had ik dit vakkundig kenbaar gemaakt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad....
Sowieso, vrouwen die roken
Band of Skulls
quote:
Gisteren ook al in dwdd wat ik op twitter lasquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Helaas snappen sommige mensen niet wat humor is![]()
Maareh, vanwaar opeens die André van Duin hype weer eigenlijk
Ik zag er een KLB-topic over iddquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gisteren ook al in dwdd wat ik op twitter las
Amimal Crackers komt terug.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zag er een KLB-topic over iddMaar er schijnt weer een film te komen ofzo hoorde ik van collega's
Hmja, da's het enige wat ik zo snel ff kan vinden waardoor ie nu weer in 't 'nieuws' isquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is al een jaar bekend toch?Maar dan is het nu dus bijna zover
Bundesligaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De Engelse competitie is ookals je de top5 ploegen wegstreept.Ik kijk veel liever naar een Roda JC - Heerenveen dan een Burnley -Birmingham City.
Hij zit 45 jaar in 't vakquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, da's het enige wat ik zo snel ff kan vinden waardoor ie nu weer in 't 'nieuws' is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |