Ik heb alleen een laptop die nix draaitquote:
jaja die bedoel ikquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:56 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
dat was volgensmij budgie de helicopter
zolang ik van je mag winnen in Toy Soldiers mag je blijvenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Maar sommige wel in het begin (misschien nu nog)quote:
Ik heb alleen je waterkoker dude verder ben je geen kloon neequote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar sommige wel in het begin (misschien nu nog)
want ook ik werd verdacht, dat ik een kloon was van flodder en aq!
Jij bent niet bijdehand genoeg om een kloon te zijnquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:57 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
zolang ik van je mag winnen in Toy Soldiers mag je blijvenVertel je ook meteen hoe je aant vloeken was, toen ik aant winnen wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij bent niet bijdehand genoeg om een kloon te zijn
Nope dat doe jij alquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vertel je ook meteen hoe je aant vloeken was, toen ik aant winnen was?
En gewoon stug door gaanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:00 schreef AQuila360 het volgende:
http://sigaarsnor.blogspot.com/
Dit is wel toffe site trouwens! die kerel pleurt de leukste Voetbal international dingen van een aflvering in zon kort filmpje
wanneer was dat dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tssss Kloon :\quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Nope dat doe jij alMoet soms kunnen
Vroeger!quote:
Welke tjappies?!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vroeger!
komt door die tjappies hier die weten nergens van
Jij niet Nickquote:
Dat ik lullig tegen jouw doe, betekend niet dat jij dat ook mag doenquote:
of we zijn geen kloon van niemandquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:09 schreef AQuila360 het volgende:
Vanavond kunnen we de resultaten van de S.C.A.N. verwachten. Nick is ook meegenomen dus er bestaat een kans dat die een kloon is van flodder of flodder van hem of ik en niek van flodder of allemaal van iemand anders weet ik het
Als je er boven op gaat zitten, dan weet je zeker dat er minimaal 1 tjappie zit!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij niet Nick
Ik ga nu zo ff op de Xbox hopelijk zitten daar geen tjappies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |