In London vieren we Nederlandsch Koninginnedag op de 17e al!quote:Op zondag 11 april 2010 10:16 schreef DutchTrain het volgende:
Van 28 april tot en met 5 mei is het Koninkrijk der Nederlanden denk ik precies wat je zoekt: er zijn op 30 april en 5 mei vele muziekfestivals, het is meestal rond de 20 graden, er kan overal typische Hollandse specialiteiten als haring, patat en kroketten gegeten worden en de musea behoren tot de betere van de wereld.
ehmm, neequote:Op zondag 11 april 2010 10:53 schreef Individual het volgende:
kijk ik er nu helemaal overheen of staat er nergens een datum op die site?
Gewoon elke dag om 2.15 kijken of Postman aan het optreden is.quote:
Kan je vast in de stemming komen!quote:Op zondag 11 april 2010 10:53 schreef Individual het volgende:
In London vieren we Nederlandsch Koninginnedag op de 17e al!
http://www.holland.com/uk/holland-house-london/event/
kijk ik er nu helemaal overheen of staat er nergens een datum op die site?
Ik denk dat het de oude wijze van beschrijven is. De marine werd in het Engels ook The Royal Netherlands Navy genoemd. Vind dat persoonlijk ook mooier dan Royal Dutch Navy, al bekt dat laatste wel lekkerder.quote:Op zondag 11 april 2010 11:25 schreef Individual het volgende:
Wel slecht van 'The Netherlands Board of Tourism' ...
Ik had het meer over dat er voor dit feestje geen datum te vinden is op hun site.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik denk dat het de oude wijze van beschrijven is. De marine werd in het Engels ook The Royal Netherlands Navy genoemd. Vind dat persoonlijk ook mooier dan Royal Dutch Navy, al bekt dat laatste wel lekkerder.
Kon je de commotie bij 24 zien vanaf je werk rond 9u?quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:52 schreef Thetallguy het volgende:
Ook alweer een halfuurtje op AMS.
Nou nee, ik ga het wel combineren. Maar ben er nog niet uit waarmee ik het ga combineren.quote:
Goede keuze.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga naar Boekarest heb ik besloten!
Correctie: het is het op één na grootste overheidsgebouw ter wereld.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maar sowieso, wat zijn leuke steden daar in de buurt? Ik heb werkelijk geen idee! Ik wil gewoon het op 1 na grootste gebouw ter wereld zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |