Daar hield Sven niet van?quote:
Ik heb even je postgeschiedenis bekeken en daar scoor je toch echt het hoogst in de categorie 'OUD'.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben de uitzondering hoor of het moet echt ter sprake komen. Ik irriteer me ook altijd op verjaardagen aan mensen die het alleen en constant over hun kinderen hebben... daar doe ik niet aan mee. Even erover praten okay, maar er zijn nog meer dingen in het leven.
Je hebt het zelf ook heel veel over je kinderenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben de uitzondering hoor of het moet echt ter sprake komen. Ik irriteer me ook altijd op verjaardagen aan mensen die het alleen en constant over hun kinderen hebben... daar doe ik niet aan mee. Even erover praten okay, maar er zijn nog meer dingen in het leven.
GMTAquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb even je postgeschiedenis bekeken en daar scoor je toch echt het hoogst in de categorie 'OUD'.
Wat is daarop uw reactie?
juist goed dat ze het daar doetquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb even je postgeschiedenis bekeken en daar scoor je toch echt het hoogst in de categorie 'OUD'.
Wat is daarop uw reactie?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:24 schreef lubje25 het volgende:
[..]
juist goed dat ze het daar doetDaardoor is de behoefte het op verjaardagen te doen veel kleiner
Biologisch gezien is daar niets mis meequote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Zouden vrouwen een blinde vlek hebben als het gaat om hun eigen kinderen?
Nee, maar ik hoor vaker dat soort reacties zoals die van Diaan en vaak is het dan precies het omgekeerde van wat ze beweren...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
Biologisch gezien is daar niets mis mee
En dan krijg je de spreekwoordelijke roze olifant in de kamerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoor vaker dat soort reacties zoals die van Diaan en vaak is het dan precies het omgekeerde van wat ze beweren...
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:24 schreef lubje25 het volgende:
[..]
juist goed dat ze het daar doetDaardoor is de behoefte het op verjaardagen te doen veel kleiner
Als je je lange haar niet weet te waarderen ga je maar naar de kapperquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
- haar dat vast komt te zitten in m'n headset
- haar dat in m'n gezicht waait
- nat haar als het regent en ik geen petje bij me heb
- knopen in m'n haar
- te veel losse haren
- haar in m'n eten
Oh, ik dacht in de kast met porseleinen kinderserviesquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan krijg je de spreekwoordelijke roze olifant in de kamer
1.52 ofzo?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:34 schreef Diaan73 het volgende:daarom post ik ook in OUD hè? Daar heb ik het grotendeels over mn kinderen, hier in mindere mate.... maar op verjaardagen echt niet hoor. Ik ben niet echt een moedertjemoedertje en heb zeker geen blinde vlek vwb mijn kinderen. Er is nog veel meer naast de kinderen. Daarom gaan wij ook nog naar concerten, festivals e.d.
En mên wat is die benzine duur geworden....![]()
Het is hier in het Oosten nog ietsjes goedkoper, 1.469. Maar de vorige keer dat ik moest tanken, was het 1.32 ofzo...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |